Ja, is toch een compliment nietwaar?quote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik ben ook altijd blij als ze m'n auto stelen, dan vinden ze dat ik een mooie auto heb
quote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik ben ook altijd blij als ze m'n auto stelen, dan vinden ze dat ik een mooie auto heb
Nou, het begint hier soms ook al aardig dezelfde kant op te gaan. Voor je het weet ben je Kelly van BBquote:Op zondag 6 april 2008 15:03 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je op nowlive Duistere zaken in en om de kooi eens gaan volgen, daar denken ze ondertussen dat Brian en Amanda neef en nicht zijn, en Rita Verdonk schijnt ook connecties te hebben met Amanda haar moeder
jammerquote:Op zondag 6 april 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hahahah, hoe kom je daar bij....wel leuk gevonden. Maar helaas voor jou, nee ben niet BB kelly.![]()
dan ben jij Char...?quote:Op zondag 6 april 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zit er dan een B of een K in je naam ? Of een R ? Of een G ?
Ik krijg wel eens wat letters door ja. Bij jou voel ik iemand met een P of een T.quote:
ik ook, dat niemand copyright op die caps heeft behalve sjonniequote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na wetenschappelijk onderzoek kan ik met een aan zekerheid grenzende
waarschijnlijkheid zeggen dat beide cap's inderdaad dezelfde bron-file hebben gehad.
Goedenmorgen !!!
Dan hoop ik dat jij vanacht blij gemaakt word......ik vind het altijd leuk als mensen blij zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Charrrrrrrrrquote:Op zondag 6 april 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zit er dan een B of een K in je naam ? Of een R ? Of een G ?
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto isquote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Goh ik krijg bij jou alleen maar Dees doorquote:Op zondag 6 april 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens wat letters door ja. Bij jou voel ik iemand met een P of een T.
Een vrouwspersoon zegt dat je wat ? Kan ook een B of een D zijn.....
Vooralsnog heeft Chufi nog helemaal niets gebruld, maar het blijft flauw om een cap van een ander te gappen en daar de naam van weg te poetsen....quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto is
quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto is
tuurlijk niet hij is aan het sparenquote:Op zondag 6 april 2008 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft Chufi nog helemaal niets gebruld, maar het blijft flauw om een cap van een ander te gappen en daar de naam van weg te poetsen....
En als John er een probleempje mee had dat er caps van streams gepost worden dan had hij er waarschijnlijk geen 1½ jaar mee gewacht dat kenbaar te maken....
hem auto?quote:Op zondag 6 april 2008 15:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
en hij maar denken dat ze hem auto zo mooi vonden, is het de auto van de buurman.
Amanda zingt liever wij hebben koekjes,wij hebben koekjes.quote:Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef ericahysterica het volgende:
aardig dat amanda en brian hun lekkers delen met huub en aux Claire de la lune
vage vermoeden dat je net gehapt hebquote:
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijvenquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Huub mag van mij trots zijn dat hij zonder alcohol op een leuke avond heeft gehad. Dat is n.l. niet zo moeilijk hoor. Ik heb altijd leuke avonden zonder alcohol.
Echt trots kan je pas wezen, als je met alcohol op je eigen kan gedragen. Dat kan Huub n.l, helemaal niet.
lolquote:Op zondag 6 april 2008 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda zingt liever wij hebben koekjes,wij hebben koekjes.
Brian balen,nu moet hij weer een keer van voren.quote:Op zondag 6 april 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft subtiel aan dat ze niet meer ongesteld is. Jammer Amanda, Brian is al een zijn trekken gekomen.
is dit het nationaal dictee ofzo ?quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijven
ik zeg de wasknijper op de neus en niks aan de handquote:Op zondag 6 april 2008 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian balen,nu moet hij weer een keer van voren.
Sorry, even verdwaald!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
quote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry, even verdwaald!
Voor een hoog niveau moet ik natuurlijk in de SC zijn
Ja,en....is er iets mis. We hadden het toch over jou auto ? Jij word toch blij als je auto gejat wordt.quote:
JOUWquote:Op zondag 6 april 2008 15:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja,en....is er iets mis. We hadden het toch over jou auto ? Jij word toch blij als je auto gejat wordt.
voor een hoog nivo moet je niet op een forum over een real life soap rondhangen ,maar bv dostojewski lezenquote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry, even verdwaald!
Voor een hoog niveau moet ik natuurlijk in de SC zijn
En "wordt" in die zin.... maar goed, als CS dan vraagt wat er mis is met "hem auto" dan zou iemand iig zo vriendelijk kunnen zijn die vraag te beantwoorden en zeggen dat het "zijn auto" had moeten zijn....quote:
Dosto...wie??quote:Op zondag 6 april 2008 15:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
voor een hoog nivo moet je niet op een forum over een real life soap rondhangen ,maar bv dostojewski lezen
Kijk dat is nou weer kinderachtig. Ik weet wel dat het soms heel moeilijk is als je niet altijd kunt winnen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijven
quote:
Wie komt er eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
hoe laat wordt het bezoek verwacht eigenlijk?
preciesquote:Op zondag 6 april 2008 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Gaan we in de COS ineens andermans taalfouten verbeteren? Ik geef toe, af en toe is het tenenkrommend wat er hier te lezen is, maar laten we elkaar lekker allemaal in zijn waarde laten
Nu moet ik gelijk aan BB UK denkenquote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
Er is een snol gisteravond in de jacuzzi op een fles rosé gaan zitten. Nivootje weer.
Gebeurde dat daar ook? Ik heb dat niet gevolgd.quote:
Jemig, meteen alle bubbels doodgeslagen, zonde hoor..quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
Er is een snol gisteravond in de jacuzzi op een fles rosé gaan zitten. Nivootje weer.
Blijkbaar die snol met de clitpiercing.
zus van Amanda en.......?quote:
Bedanktquote:
dat is hier op de cos al wel bekend maar ik weet het niet meerquote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BedanktDie ander blijft nog even een verrassing dus
Ik weet niet wie die andere is, maar het zal geen bezoek voor Claire of Huub zijn schat ik zo in..quote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BedanktDie ander blijft nog even een verrassing dus
Jorisquote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat is hier op de cos al wel bekend maar ik weet het niet meer
Ik kan het filmpje helaas niet zo gauw vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gebeurde dat daar ook? Ik heb dat niet gevolgd.
Ben, is dat niet die kale vriend van Huub? Is wel eens eerder in de villa geweest, hele tijd geleden al weer, vorige zomer ofzo.quote:Op zondag 6 april 2008 16:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Joriskomt waarschijnlijk a.s dinsdag (of is het nu Ben) kweet ut eigenlijk niet zeker
Het is striems hoorquote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef Gert het volgende:
Mense schij is uit met dat ge auwe hoer over taalshit ensow. Lekker de streams verslaan.
Ja, je bent een groupie of nietquote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
chantal heeft een hele mooie foto van van Slabek op haar kamer hangen
Proteïne-ontbijtje.quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
1 voor 1 ontbijt
De één mag haar anaal uitwonen en de ander gaat ermee trouwen, maar heeft één van de vrouwen wel eens ontbijt op bed gehad van die briljante vrouwvriendelijke mannen?![]()
Nee, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat ook nog nooit van mijn man op bed gehad heb.quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
1 voor 1 ontbijt
De één mag haar anaal uitwonen en de ander gaat ermee trouwen, maar heeft één van de vrouwen wel eens ontbijt op bed gehad van die briljante vrouwvriendelijke mannen?![]()
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
chantal heeft een hele mooie foto van van Slabek op haar kamer hangen
Maar ik ken jullie verstandhouding verder niet. Bedoel, als jij je niet anaal laat uitwonen, of het niet altijd met je man eens bent, zie ik ook geen reden om jou ontbijt op bed te brengenquote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat ook nog nooit van mijn man op bed gehad heb.
verdomdquote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".
Dat is het dus......ik lees het al, zal bij mij nooit ontbijt op bed worden.quote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Py het volgende:
[..]
Maar ik ken jullie verstandhouding verder niet. Bedoel, als jij je niet anaal laat uitwonen, of het niet altijd met je man eens bent, zie ik ook geen reden om jou ontbijt op bed te brengen![]()
Bosvruchten kun je zelf shaken dan
quote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".
hoe kan het groeien zonder wortel !!!!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
De helft van familie Neanderthal is wakker en meteen het zonnetje in huis. VV zal er blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Had het bijna gemist. De febo had snel wat joelende groupies geregeld als afleiding.quote:Op zondag 6 april 2008 16:49 schreef Py het volgende:
Heeft Brian daarnet de ceepees betaald, zag ik dat goed
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.quote:Op zondag 6 april 2008 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
In Amsterdam wordt een groote mond een slabek, een slasmoel of een slamond genoemd; ook iemand die zoo'n mond opzet, heet een slabek
Deze naam is ontleend aan iemand, die luider roept dat hij sla te koop heeft, en daarbij den mond wijd moet openzetten.
Bron:
DBNL . F.A. Stoett, Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen
Ik dacht dat je dan gewoon op een krop sla leek.quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was a: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
Niet in beeld zeker, die B&A-fans?
wij gebruiken dan weer de term ....slaemmer.............hetzelfde als de "slabek" dus...quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
de fans (van het kamp)quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
en die blijft ook een week????quote:
En het is nog waar ook:quote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is als je doorklikt en kijkt naar de tekst waar slabek naar verwijst dan zie je dat het over Huub gaatquote:Op zondag 6 april 2008 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het is nog waar ook:
http://images.google.nl/images?q=slabek&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
volgens mij niet hoor huub wist waar die chantal op uit was en zag haar helemaal niet zitten; gedroeg zich zelfs afwijzendquote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef Marieke_B het volgende:
Bran zegt dat Chantal heeft gezegd dat Huub haar bij de kont heeft gegrepen..
Is dat waar?
Nee, klopt niets van. Huub moest niets van Chantal weten.quote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef Marieke_B het volgende:
Bran zegt dat Chantal heeft gezegd dat Huub haar bij de kont heeft gegrepen..
Is dat waar?
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speeltquote:Op zondag 6 april 2008 17:27 schreef Py het volgende:
Eerst kwam Jaap even de private binnen waar Huub en Claire zten om even te zeggen dat er vanavond een groepsgesprek moet komen om Brian te dissen. Zand-in-de-ogen-verhaal. Huub is er van overtuigd dat Jaap zijn teammattie is. Maar eigenlijk speelt hij tegen Huub en Claire nu.
huh?quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huupert en Claire![]()
Ze zitten goddomme het meest van de dag als een gezapig bejaard stel in die kamer.......elkaar niets te vertellen.....wat een saaiheid. De liefde bloeit echt tussen die twee......
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huupert en Claire![]()
Ze zitten goddomme het meest van de dag als een gezapig bejaard stel in die kamer.......elkaar niets te vertellen.....wat een saaiheid. De liefde bloeit echt tussen die twee......
Jaap zorgt voor wat leven in de brouwerij, zit iedereen te dissen op zo'n manier dat tegelijkertijd ook nog alle opties open blijven. Beetje duwen en trekken bij iedereen, gewoon heel slim en voor hem staat "de show" op nummer één.quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speelt
Hij is stelselmatig tegen Huub en Claire bezig nu. En af en toe doet hij zijn tong uitsteken tegen Brian en Amanda zodat Huub weer verzekerd is dat Jaap zijn teammattie is.quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speelt
Nah....dat doen Amanda en Brian al meer dan een jaar.....die krijgen niet zoveel clementie in de COS.quote:Op zondag 6 april 2008 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?
Echte liefde is iemand door de douche heen rammen uit beschermingquote:Op zondag 6 april 2008 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |