Kijk dat is nou weer kinderachtig. Ik weet wel dat het soms heel moeilijk is als je niet altijd kunt winnen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijven
quote:
Wie komt er eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
hoe laat wordt het bezoek verwacht eigenlijk?
preciesquote:Op zondag 6 april 2008 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Gaan we in de COS ineens andermans taalfouten verbeteren? Ik geef toe, af en toe is het tenenkrommend wat er hier te lezen is, maar laten we elkaar lekker allemaal in zijn waarde laten
Nu moet ik gelijk aan BB UK denkenquote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
Er is een snol gisteravond in de jacuzzi op een fles rosé gaan zitten. Nivootje weer.
Gebeurde dat daar ook? Ik heb dat niet gevolgd.quote:
Jemig, meteen alle bubbels doodgeslagen, zonde hoor..quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
Er is een snol gisteravond in de jacuzzi op een fles rosé gaan zitten. Nivootje weer.
Blijkbaar die snol met de clitpiercing.
zus van Amanda en.......?quote:
Bedanktquote:
dat is hier op de cos al wel bekend maar ik weet het niet meerquote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BedanktDie ander blijft nog even een verrassing dus
Ik weet niet wie die andere is, maar het zal geen bezoek voor Claire of Huub zijn schat ik zo in..quote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BedanktDie ander blijft nog even een verrassing dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |