Kijk dat is nou weer kinderachtig. Ik weet wel dat het soms heel moeilijk is als je niet altijd kunt winnen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijven
quote:
Wie komt er eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
hoe laat wordt het bezoek verwacht eigenlijk?
preciesquote:Op zondag 6 april 2008 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Gaan we in de COS ineens andermans taalfouten verbeteren? Ik geef toe, af en toe is het tenenkrommend wat er hier te lezen is, maar laten we elkaar lekker allemaal in zijn waarde laten
Nu moet ik gelijk aan BB UK denkenquote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
Er is een snol gisteravond in de jacuzzi op een fles rosé gaan zitten. Nivootje weer.
Gebeurde dat daar ook? Ik heb dat niet gevolgd.quote:
Jemig, meteen alle bubbels doodgeslagen, zonde hoor..quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
Er is een snol gisteravond in de jacuzzi op een fles rosé gaan zitten. Nivootje weer.
Blijkbaar die snol met de clitpiercing.
zus van Amanda en.......?quote:
Bedanktquote:
dat is hier op de cos al wel bekend maar ik weet het niet meerquote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BedanktDie ander blijft nog even een verrassing dus
Ik weet niet wie die andere is, maar het zal geen bezoek voor Claire of Huub zijn schat ik zo in..quote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BedanktDie ander blijft nog even een verrassing dus
Jorisquote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat is hier op de cos al wel bekend maar ik weet het niet meer
Ik kan het filmpje helaas niet zo gauw vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gebeurde dat daar ook? Ik heb dat niet gevolgd.
Ben, is dat niet die kale vriend van Huub? Is wel eens eerder in de villa geweest, hele tijd geleden al weer, vorige zomer ofzo.quote:Op zondag 6 april 2008 16:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Joriskomt waarschijnlijk a.s dinsdag (of is het nu Ben) kweet ut eigenlijk niet zeker
Het is striems hoorquote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef Gert het volgende:
Mense schij is uit met dat ge auwe hoer over taalshit ensow. Lekker de streams verslaan.
Ja, je bent een groupie of nietquote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
chantal heeft een hele mooie foto van van Slabek op haar kamer hangen
Proteïne-ontbijtje.quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
1 voor 1 ontbijt
De één mag haar anaal uitwonen en de ander gaat ermee trouwen, maar heeft één van de vrouwen wel eens ontbijt op bed gehad van die briljante vrouwvriendelijke mannen?![]()
Nee, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat ook nog nooit van mijn man op bed gehad heb.quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
1 voor 1 ontbijt
De één mag haar anaal uitwonen en de ander gaat ermee trouwen, maar heeft één van de vrouwen wel eens ontbijt op bed gehad van die briljante vrouwvriendelijke mannen?![]()
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
chantal heeft een hele mooie foto van van Slabek op haar kamer hangen
Maar ik ken jullie verstandhouding verder niet. Bedoel, als jij je niet anaal laat uitwonen, of het niet altijd met je man eens bent, zie ik ook geen reden om jou ontbijt op bed te brengenquote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat ook nog nooit van mijn man op bed gehad heb.
verdomdquote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".
Dat is het dus......ik lees het al, zal bij mij nooit ontbijt op bed worden.quote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Py het volgende:
[..]
Maar ik ken jullie verstandhouding verder niet. Bedoel, als jij je niet anaal laat uitwonen, of het niet altijd met je man eens bent, zie ik ook geen reden om jou ontbijt op bed te brengen![]()
Bosvruchten kun je zelf shaken dan
quote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".
hoe kan het groeien zonder wortel !!!!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
De helft van familie Neanderthal is wakker en meteen het zonnetje in huis. VV zal er blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |