Ik krijg wel eens wat letters door ja. Bij jou voel ik iemand met een P of een T.quote:
ik ook, dat niemand copyright op die caps heeft behalve sjonniequote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na wetenschappelijk onderzoek kan ik met een aan zekerheid grenzende
waarschijnlijkheid zeggen dat beide cap's inderdaad dezelfde bron-file hebben gehad.
Goedenmorgen !!!
Dan hoop ik dat jij vanacht blij gemaakt word......ik vind het altijd leuk als mensen blij zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik ben ook altijd blij als ze m'n auto stelen, dan vinden ze dat ik een mooie auto heb
Charrrrrrrrrquote:Op zondag 6 april 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zit er dan een B of een K in je naam ? Of een R ? Of een G ?
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto isquote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik ben ook altijd blij als ze m'n auto stelen, dan vinden ze dat ik een mooie auto heb
Goh ik krijg bij jou alleen maar Dees doorquote:Op zondag 6 april 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens wat letters door ja. Bij jou voel ik iemand met een P of een T.
Een vrouwspersoon zegt dat je wat ? Kan ook een B of een D zijn.....
Vooralsnog heeft Chufi nog helemaal niets gebruld, maar het blijft flauw om een cap van een ander te gappen en daar de naam van weg te poetsen....quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto is
quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto is
tuurlijk niet hij is aan het sparenquote:Op zondag 6 april 2008 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft Chufi nog helemaal niets gebruld, maar het blijft flauw om een cap van een ander te gappen en daar de naam van weg te poetsen....
En als John er een probleempje mee had dat er caps van streams gepost worden dan had hij er waarschijnlijk geen 1½ jaar mee gewacht dat kenbaar te maken....
hem auto?quote:Op zondag 6 april 2008 15:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
en hij maar denken dat ze hem auto zo mooi vonden, is het de auto van de buurman.
Amanda zingt liever wij hebben koekjes,wij hebben koekjes.quote:Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef ericahysterica het volgende:
aardig dat amanda en brian hun lekkers delen met huub en aux Claire de la lune
vage vermoeden dat je net gehapt hebquote:
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijvenquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Huub mag van mij trots zijn dat hij zonder alcohol op een leuke avond heeft gehad. Dat is n.l. niet zo moeilijk hoor. Ik heb altijd leuke avonden zonder alcohol.
Echt trots kan je pas wezen, als je met alcohol op je eigen kan gedragen. Dat kan Huub n.l, helemaal niet.
lolquote:Op zondag 6 april 2008 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda zingt liever wij hebben koekjes,wij hebben koekjes.
Brian balen,nu moet hij weer een keer van voren.quote:Op zondag 6 april 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft subtiel aan dat ze niet meer ongesteld is. Jammer Amanda, Brian is al een zijn trekken gekomen.
is dit het nationaal dictee ofzo ?quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |