Had het bijna gemist. De febo had snel wat joelende groupies geregeld als afleiding.quote:Op zondag 6 april 2008 16:49 schreef Py het volgende:
Heeft Brian daarnet de ceepees betaald, zag ik dat goed
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.quote:Op zondag 6 april 2008 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
In Amsterdam wordt een groote mond een slabek, een slasmoel of een slamond genoemd; ook iemand die zoo'n mond opzet, heet een slabek
Deze naam is ontleend aan iemand, die luider roept dat hij sla te koop heeft, en daarbij den mond wijd moet openzetten.
Bron:
DBNL . F.A. Stoett, Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen
Ik dacht dat je dan gewoon op een krop sla leek.quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was a: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
Niet in beeld zeker, die B&A-fans?
wij gebruiken dan weer de term ....slaemmer.............hetzelfde als de "slabek" dus...quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
de fans (van het kamp)quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
en die blijft ook een week????quote:
En het is nog waar ook:quote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".
Het grappige is als je doorklikt en kijkt naar de tekst waar slabek naar verwijst dan zie je dat het over Huub gaatquote:Op zondag 6 april 2008 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het is nog waar ook:
http://images.google.nl/images?q=slabek&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
volgens mij niet hoor huub wist waar die chantal op uit was en zag haar helemaal niet zitten; gedroeg zich zelfs afwijzendquote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef Marieke_B het volgende:
Bran zegt dat Chantal heeft gezegd dat Huub haar bij de kont heeft gegrepen..
Is dat waar?
Nee, klopt niets van. Huub moest niets van Chantal weten.quote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef Marieke_B het volgende:
Bran zegt dat Chantal heeft gezegd dat Huub haar bij de kont heeft gegrepen..
Is dat waar?
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speeltquote:Op zondag 6 april 2008 17:27 schreef Py het volgende:
Eerst kwam Jaap even de private binnen waar Huub en Claire zten om even te zeggen dat er vanavond een groepsgesprek moet komen om Brian te dissen. Zand-in-de-ogen-verhaal. Huub is er van overtuigd dat Jaap zijn teammattie is. Maar eigenlijk speelt hij tegen Huub en Claire nu.
huh?quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huupert en Claire![]()
Ze zitten goddomme het meest van de dag als een gezapig bejaard stel in die kamer.......elkaar niets te vertellen.....wat een saaiheid. De liefde bloeit echt tussen die twee......
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huupert en Claire![]()
Ze zitten goddomme het meest van de dag als een gezapig bejaard stel in die kamer.......elkaar niets te vertellen.....wat een saaiheid. De liefde bloeit echt tussen die twee......
Jaap zorgt voor wat leven in de brouwerij, zit iedereen te dissen op zo'n manier dat tegelijkertijd ook nog alle opties open blijven. Beetje duwen en trekken bij iedereen, gewoon heel slim en voor hem staat "de show" op nummer één.quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speelt
Hij is stelselmatig tegen Huub en Claire bezig nu. En af en toe doet hij zijn tong uitsteken tegen Brian en Amanda zodat Huub weer verzekerd is dat Jaap zijn teammattie is.quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speelt
Nah....dat doen Amanda en Brian al meer dan een jaar.....die krijgen niet zoveel clementie in de COS.quote:Op zondag 6 april 2008 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?
Echte liefde is iemand door de douche heen rammen uit beschermingquote:Op zondag 6 april 2008 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |