Ook goed, jij je zin. Ik ben niet zo heel erg moeilijk hoorquote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zichzelf zijn, je had het toch over Huub, "zijn eigen"
quote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Verkeerd geconstateerd dus. Soms is dat wel eens moeilijk...gebeurd mij ook wel eens.
Beetje jammer dat daavoor VOL weer genoemd moet worden, niet alleen omdat de FOK! COS meer dan goed voorzien was van caps, maar vooral omdat die cap van die klitpiercing regelrecht gegapt lijkt van FOK!, ze hebben alleen ff de naam eraf gesneden en de boel wat lichter proberen te maken.quote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat feestje was but, weer een hoop ordi gedoe. Ter illustratie, 2 caps met dank aan VOL.
quote:
ik vind hem wel leuk. ik heb wel ergere dingen gelezen, wat andere bewoners toegewenst krijgen. Ik vind deze nog best netjes.quote:Op zondag 6 april 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is weer tijd voor een uitje voor één van de bewoners. (Die iemand mee mag nemen)
Ik stel voor een wandeling van Huub en Claire in de Heldense Bossen
Gevaarlijke valkuilen in Heldense Bossen
Ik denk dat ik het maar laat staan om voor eens en voor altijd deze ongelooflijke domheid zichtbaar te laten voor iedereen.quote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om hier op de man te spelen maar jij spoort echt niet.
Hopelijk verwijdert een mod dit bericht snel.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daavoor VOL weer genoemd moet worden, niet alleen omdat de FOK! COS meer dan goed voorzien was van caps, maar vooral omdat die cap van die klitpiercing regelrecht gegapt lijkt van FOK!, ze hebben alleen ff de naam eraf gesneden en de boel wat lichter proberen te maken.
Lastig voor ze als ze niet meer kunnen gappen zonder bronvermelding doordat de naam in een cap staat.
[..]
Oeps, sterkte.... nou maar hopen dat je "Loser" niet per ongeluk met dubbel O speltquote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar laat staan om voor eens en voor altijd deze ongelooflijke domheid zichtbaar te laten voor iedereen.
* Het is zondag en ik weet dat het een vreselijke zin is*
En ik moet een openingsspeech in het engels en nederlands schrijven en ik kom niet verder dan een vv-niveau
Vind het niet leuk dat iedereen de site hier te pas en te onpas noemt!quote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daavoor VOL weer genoemd moet worden, niet alleen omdat de FOK! COS meer dan goed voorzien was van caps, maar vooral omdat die cap van die klitpiercing regelrecht gegapt lijkt van FOK!, ze hebben alleen ff de naam eraf gesneden en de boel wat lichter proberen te maken.
Lastig voor ze als ze niet meer kunnen gappen zonder bronvermelding doordat de naam in een cap staat.
[..]
Waarom zeg je nou geen " foei "quote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar laat staan om voor eens en voor altijd deze ongelooflijke domheid zichtbaar te laten voor iedereen.
En ik moet een openingsspeech in het engels en nederlands schrijven en ik kom niet verder dan een vv-niveau
quote:Op zondag 6 april 2008 14:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Dat die cap van chufi gestolen was had ik nog niet eens gezien![]()
![]()
Bijlezen op andere fora terwijl hier alles staat met honderden caps er bij:![]()
ff ter info:quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ook opvallend was, Huub had
het over de huwelijksreis van hem en Claire, het zou drie dagen New York zijn
tijdens het programma .... er zou iemand van de productie meegaan weliswaar.
Dit zou toch wel de ultieme stunt zijn, B en A nog meer over de zeik
Dan ga je toch lekker naar huis!quote:Op zondag 6 april 2008 14:20 schreef AlienVOL het volgende:
[..]
Vind het niet leuk dat iedereen de site hier te pas en te onpas noemt!
quote:Op zondag 6 april 2008 14:20 schreef AlienVOL het volgende:
[..]
VOL, VOL, VOL,VOL, VOL, VOL, VOLquote:Op zondag 6 april 2008 14:20 schreef AlienVOL het volgende:
[..]
Tja, is mijn domheid he?quote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
"foei"quote:
Zo kun je het ook bekijken. Bedankt voor je reactie en sterkte met je openingsspeech.quote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2008 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
VOL, VOL, VOL,VOL, VOL, VOL, VOL
Foei, foei, foei......![]()
En nu?
quote:Op zondag 6 april 2008 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, is mijn domheid he?
Iemand (de 2 russen helemaal verrot schelden is normaal, iemand een dwarslesie wensen is ook normaal)
Nu maak ik een "Huubgrapje"en dat is meteen domheid.
De verwensingen van Huub zijn pas van hoogstaand niveau.
Na wetenschappelijk onderzoek kan ik met een aan zekerheid grenzendequote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:
maar vooral omdat die cap van die klitpiercing regelrecht gegapt lijkt van FOK!, ze hebben alleen ff de naam eraf gesneden en de boel wat lichter proberen te maken.
Goedemiddag, nog niet zo lang uit bed?quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na wetenschappelijk onderzoek kan ik met een aan zekerheid grenzende
waarschijnlijkheid zeggen dat beide cap's inderdaad dezelfde bron-file hebben gehad.
Goedenmorgen !!!
quote:Maar wij zijn ook wel benieuwd of Claire zich vermaakt heeft. Of zal ze zich de hele avond hebben geïrriteerd aan Huubs flirterige gedrag?
Ik ben zo'n nerd geweest (en toch niks beters te doen nu) om ze maar even op elkaar te leggen en de grootte gelijk te maken. Er wordt dus precies boven 'Chufi' afgesneden, en de bovenkant van de 'C', de 'h' en de 'f' zijn weggepoetst. Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand die de cap zelf gemaakt heeft deze zover zou inkorten.. Jij wel?quote:Op zondag 6 april 2008 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Als je ze op elkaar legt dan zie je dat die van VOL kleiner is. En hij is niet uitgesneden, want hij omvat ook het gebied waar Chufi zijn naam heeft staan.
Heee, hallootjes, jij ook weer. Leuk dat je weer reageerd. Zal ik je nou eens gelijk geven, misschien heb je dan ook weer een goede zondag.quote:
Doe maar niet.Als jij het met me eens bent, dan ga ik aan mezelf twijfelenquote:Op zondag 6 april 2008 14:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heee, hallootjes, jij ook weer. Leuk dat je weer reageerd. Zal ik je nou eens gelijk geven, misschien heb je dan ook weer een goede zondag.
Goed werkquote:Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd geweest (en toch niks beters te doen nu) om ze maar even op elkaar te leggen en de grootte gelijk te maken. Er wordt dus precies boven 'Chufi' afgesneden, en de bovenkant van de 'C', de 'h' en de 'f' zijn weggepoetst. Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand die de cap zelf gemaakt heeft deze zover zou inkorten.. Jij wel?
[ afbeelding ]
Mjammie, dank u wel beleefd, maar mag ik ook de afwas doen, want mijn vriendjes zijn ook niet buiten spelen?quote:Op zondag 6 april 2008 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, en nu braaf buiten gaan spelen.
Bedankt Desii, dat had ik dus effe niet in de gaten ..........quote:Op zondag 6 april 2008 14:22 schreef Desii het volgende:
ff ter info:
Dit is een afspraak tussen Huub&Claire voor na de kooi; maar om Japie wat te fucken, doen
ze net of hij wordt aangeboden door de regie (is niet waar...... ze gaan echt pas na de kooi)
Lol, we zijn allemaal Clouseau's hierquote:Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd geweest (en toch niks beters te doen nu) om ze maar even op elkaar te leggen en de grootte gelijk te maken. Er wordt dus precies boven 'Chufi' afgesneden, en de bovenkant van de 'C', de 'h' en de 'f' zijn weggepoetst. Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand die de cap zelf gemaakt heeft deze zover zou inkorten.. Jij wel?
[ afbeelding ]
hahahaha goed ingeschat...quote:Op zondag 6 april 2008 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar niet.Als jij het met me eens bent, dan ga ik aan mezelf twijfelen
PS reageert is met een t![]()
Ik neem het je niet kwalijk hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 14:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps, wat een ramp, ik zal er proberen rekening mee te houden...
Thnx dear, wat heerlijk om m'n timmermansoog zelfs op de vroege zondagochtend bevestigd te krijgenquote:Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrijwel ben ik met je eens, maar als je ze dan over elkaar legt zou er toch een beetje verschil moeten zijn, ik denk dat deze gewoon is gejat, en CAPS van een ander gebruiken zonderbronvermelding is niet erg aardig.quote:Op zondag 6 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, we zijn allemaal Clouseau's hier![]()
Je ziet hier ook wel eens dat mensen op vrijwel exact dezelfde honderdste seconde een cap nemen, dus ik onthoud me verder maar van een oordeel. Het was een cap(on)waardig moment, laten we het daarop houden.
Hoe houden ze dat toch in hemelsnaam zo lang uit?quote:Op zondag 6 april 2008 14:49 schreef Shayndel het volgende:
Huub slaapt nog. Als het goed is word hij nu zo over 12min wakker gemaakt. (als de tijd van 15:00 geldt)
[ link | afbeelding ]
Even als de ratten family
[ link | afbeelding ]
Het was in zoverre een capwaardig moment dat het aantoont wat voor volk amanda bij haar in bed wil laten 'slapen'... Soort zoekt soort zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 6 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, we zijn allemaal Clouseau's hier![]()
Je ziet hier ook wel eens dat mensen op vrijwel exact dezelfde honderdste seconde een cap nemen, dus ik onthoud me verder maar van een oordeel. Het was een cap(on)waardig moment, laten we het daarop houden.
als ik mn badkamer ga verbouwen PM ik je welquote:Op zondag 6 april 2008 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, wat heerlijk om m'n timmermansoog zelfs op de vroege zondagochtend bevestigd te krijgen
HUH is dit van VV ?quote:Op zondag 6 april 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
Er schrijft nu iemand op VV die wel een hele grote duim heeft. Een klein stukje uit een lap onzintekst.
[..]
Gelukkig maar, ik zat er al over in. Ik dacht als mazaru het me nu maar niet kwalijk neemt. En ja, waarschijnlijk ben ik dan een van die somige mensen. Dat heb je met mensen, ze lijken net mensen....quote:Op zondag 6 april 2008 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk hoor.
Dat soort dingen zijn nou eenmaal moeilijk voor sommige mensen.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zat er al over in. Ik dacht als mazaru het me nu maar niet kwalijk neemt. En ja, waarschijnlijk ben ik dan een van die somige sommige mensen. Dat heb je met mensen, ze lijken net mensen....
Vraagje... Ben jij BB Kelly?quote:Op zondag 6 april 2008 14:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zat er al over in. Ik dacht als mazaru het me nu maar niet kwalijk neemt. En ja, waarschijnlijk ben ik dan een van die somige mensen. Dat heb je met mensen, ze lijken net mensen....
Wat lul je nou beleefd man. Je hebt nergens op de man gespeeld maar laat je wel in de hoek zettenquote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mjammie, dank u wel beleefd, maar mag ik ook de afwas doen, want mijn vriendjes zijn ook niet buiten spelen?
Zou zo maar kunnen, ter illustratie .......quote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda dr benen zitten onder de blauwen plekken is dat van onder de tafel schoppen?
Disana heeft nog wel tegelplakkers voor jequote:Op zondag 6 april 2008 14:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als ik mn badkamer ga verbouwen PM ik je wel
Eigenlijk zou Chufi hier heel trots op moeten en kunnen zijn. Als jou Caps op deze manier steeds gestolen worden, zegt dat meer over de persoon die ze steelt, als over de persoon die ze maakt. Een teken dat Chufi ze beter kan maken als de persoon die ze steelt.quote:Op zondag 6 april 2008 14:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Het was in zoverre een capwaardig moment dat het aantoont wat voor volk amanda bij haar in bed wil laten 'slapen'... Soort zoekt soort zullen we maar zeggen.
Ik onthoud me niet van een oordeel: de kans dat iemand op de honderste seconde gelijk een zelfde cap maakt is heel klein, maar niet onmogelijk. Dat iemand vervolgens een rand onder van de cap afsnijd op de pixel exact tot net boven de naam van de orgine capper zou onverklaarbaar toevallig zijn. Samen opgeteld is de cap gewoon gestolen van Chufi, afgesneden en de helderheid aangepast, 100% zeker.
Maar whatever
Van Huub kan ik het nog begrijpen. Die ging pas rond 6:00/6:30 slapen. Alleen de ratten gingen al na het feestje slapen toen net iedereen de deur uit was. Iets an 02:45quote:Op zondag 6 april 2008 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe houden ze dat toch in hemelsnaam zo lang uit?
Dat lukt me niet, al zou ik het nog zo graag willen
dan moet je op nowlive Duistere zaken in en om de kooi eens gaan volgen, daar denken ze ondertussen dat Brian en Amanda neef en nicht zijn, en Rita Verdonk schijnt ook connecties te hebben met Amanda haar moederquote:Op zondag 6 april 2008 14:54 schreef Dementor het volgende:
De Fok COS reeks is goeeeeeed
Je hebt VV,VOL en Nowlive helemaal niet nodig om DGK te volgen.
ja dat moet haast wel die denkt als ik zo ga schrijven krijg ik vast en opslag en een vast contractquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 15:03 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je op nowlive eens gaan volgen, daar denken ze ondertussen dat Brian en Amanda neef en nicht zijn, en Rita Verdonk schijnt ook connecties te hebben met Amanda haar moeder
Hahahah, hoe kom je daar bij....wel leuk gevonden. Maar helaas voor jou, nee ben niet BB kelly.quote:
Klopt als een bus. Ik ben ook altijd blij als ze m'n auto stelen, dan vinden ze dat ik een mooie auto hebquote:Op zondag 6 april 2008 15:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Chufi hier heel trots op moeten en kunnen zijn. Als jou Caps op deze manier steeds gestolen worden, zegt dat meer over de persoon die ze steelt, als over de persoon die ze maakt. Een teken dat Chufi ze beter kan maken als de persoon die ze steelt.
Is goed, maar liever niet te vroeg, normaal ben ik niet zo scherp op de vroege (zondag)ochtendquote:Op zondag 6 april 2008 14:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als ik mn badkamer ga verbouwen PM ik je wel
Zit er dan een B of een K in je naam ? Of een R ? Of een G ?quote:Op zondag 6 april 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hahahah, hoe kom je daar bij....wel leuk gevonden. Maar helaas voor jou, nee ben niet BB kelly.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |