Maak in het vervolg een nieuw topic aan als je de laatste post maakt graag.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Gebruik in het vervolg de filter graag.
Die regel gaat alle lange tijd niet meer op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maak in het vervolg een nieuw topic aan als je de laatste post maakt graag.
Maar is wel gewenst.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die regel gaat alle lange tijd niet meer op.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste GTA IV review?
http://www.cgreviews.com/
[..]
quote:This site has been removed at the advice of legal council. 164,387
hmm, toenstraks deed ie het nog..quote:
SR vind ik echt niks uitstralen, bij SR2 lijkt dat niet anders. Die tweede screen, zo plastisch en steriel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook mijn punt van kritiek op de serie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
SR vind ik echt niks uitstralen, bij SR2 lijkt dat niet anders. Die tweede screen, zo plastisch en steriel.
Ja, elk spel update, en dan download die de update maar op het eind zegt die dat hij de update niet kan downloaden, erg irritant.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:55 schreef Viro het volgende:
Zijn er hier x360 bezitters die last hebben van updates bij iedere spel, niet kunnen joinen van buddies, constant uigelogd worden van xbl, sinds de onderhoud op 1 of 2 april ?
voice chat probleem heb ik ook. Wat mij vooral irriteert is, nu ik wat meer vrije tijd heb en wil ranken met gears kan ik geen ranked match vinden. Dat sinds de onderhoud is gepleegd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, elk spel update, en dan download die de update maar op het eind zegt die dat hij de update niet kan downloaden, erg irritant.
En dan ben je de rest van de tijd dus offline, terwijl je dan net een voice chat hebt (heb ik altijd dus)
you passed the test , the aquila test !quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat certificaat hangt aan de muurNaast mijn tafeltjes diploma
geen probleem hier, maar tot nu toe alleen PGR3 gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:20 schreef Viro het volgende:
[..]
voice chat probleem heb ik ook. Wat mij vooral irriteert is, nu ik wat meer vrije tijd heb en wil ranken met gears kan ik geen ranked match vinden. Dat sinds de onderhoud is gepleegd.
Die Shizzle gaat tof wordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiste was nog dat de radio gewoon door speelde als iemand uitstapte, en je de bas gewoon voeldequote:Op zaterdag 5 april 2008 23:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Shizzle gaat tof worden![]()
In deel 1 waren de wagens echt tof en vooral het gps systeem! Kom maar op met deeltje 2
De eerste 6/7 uren wel ja.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:50 schreef Strolie75 het volgende:
Toch wel een erg leuk spel.
18 april pas hoorquote:
Als je die baazen haalt dan krijg je ook van die mooie auto'squote:Op zaterdag 5 april 2008 23:50 schreef AQuila360 het volgende:
Vooral in die Mockingbird wagentjes was dat vetwaren van die coole gepimpte bakkies!
ja man, dacht dat heb ik als enige, bij ieder spel iedere keer een update. Echt heel vervelend.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:55 schreef Viro het volgende:
Zijn er hier x360 bezitters die last hebben van updates bij iedere spel, niet kunnen joinen van buddies, constant uigelogd worden van xbl, sinds de onderhoud op 1 of 2 april ?
Dat taalgebruik, mijn god. Te kinderachtigquote:
Action RPG. Hier staan wat filmpjes (laatste van bijna 2 jaar geleden).quote:
Laat maar zitten ookquote:Sloveense ontwikkelingsstudio
Inderdaad jesus christ monkeyballs!quote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat taalgebruik, mijn god. Te kinderachtig
Noooooquote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik geloof 't niet, volgens mij komt er gewoon nergens splitscreen.
Ik heb ook een BenQ en die maakt ook een gruwelijk lawaai.quote:Op zondag 6 april 2008 14:11 schreef Jarno88 het volgende:
Gister een xbox 360 gekocht.
De falcon versie met BenQ drive.
Toch moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben in het geluid die de drive maakt. Wanneer ik in dashboard zit of een demo speel is er niets aan de hand natuurlijk maar zodra ik halo 3 speel maakt hij vrij veel geluid (geluid van een fan). Het is geen ratelgeluid of iets anders geks maar gewoon de fan die je goed hoort.
Is dit normaal bij de BenQ drive? ik heb gelezen dat die juist erg stil hoort te zijn?
SF4? Street Fighter? Oid?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over een tijdje komt SF 4 die wordt tof![]()
Al heb je daar nu nix aan
Waar kan je zien wat voor drive je hebt?quote:Op zondag 6 april 2008 14:11 schreef Jarno88 het volgende:
Gister een xbox 360 gekocht.
De falcon versie met BenQ drive.
Toch moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben in het geluid die de drive maakt. Wanneer ik in dashboard zit of een demo speel is er niets aan de hand natuurlijk maar zodra ik halo 3 speel maakt hij vrij veel geluid (geluid van een fan). Het is geen ratelgeluid of iets anders geks maar gewoon de fan die je goed hoort.
Is dit normaal bij de BenQ drive? ik heb gelezen dat die juist erg stil hoort te zijn?
Open je dvd lade, hoe ziet het eruit?quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waar kan je zien wat voor drive je hebt?
Mijn xbox vond ik de eerste week vreselijk lawaaierig, maar daarna ben ik er zo aan gewend dat ik het zelfs als het geluid zacht staat niet meer merk, dus geef 't een paar dagen
ik heb de linkerquote:
Steeds vetter? Ik denk die ie nu onderhand wel zo'n beetje klaar is hoorquote:Op zondag 6 april 2008 17:58 schreef Lyzio het volgende:
GTA wordt inderdaad steeds vetter. Can't wait.
Dus zonder bugs is ie nog vetter. Wel blijven opletten he.quote:Op zondag 6 april 2008 17:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Steeds vetter? Ik denk die ie nu onderhand wel zo'n beetje klaar is hoorLaatste bugs eruit halen enzo..
Bij onze bieb wel en die hebben ook wel vrij snel altijd een nieuwe spel. Maar ze hebben er niet veel dus ik weet niet precies hoe ze dat selecteren.quote:Op zondag 6 april 2008 14:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijne maakt ook moeilijk veel geluid
En ik heb nog geen eens een echt spel er op getest.
[..]
SF4? Street Fighter? Oid?
Kun je bij de bieb ook spellen lenen?
Samsung?quote:
makkelijk te flashen ja dat wel , maar tja erg luidruchtig met lezen het lijkt wel een dreamcastquote:Op zondag 6 april 2008 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Samsung?
Die is toch niet verkeerd hoor
Dreamcastquote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
makkelijk te flashen ja dat wel , maar tja erg luidruchtig met lezen het lijkt wel een dreamcast
quote:Op zondag 6 april 2008 17:19 schreef RacerDKB het volgende:
Podverdikkie Edwinusss wat doe jij nouu ook met een Al Bundy usericon
Geven ze niet 1 of andere status door aan de pers? Volgens mij was dat Gold ofzo. Dan was ie klaar om gedrukt te worden.quote:Op zondag 6 april 2008 18:36 schreef RacerDKB het volgende:
Denk dat GTA al lang klaar is. 23 dagen voor de release is een spel toch wel klaar? Over 2 weken moeten ze al beginnen met distribueren.
Ik denk het ook niet neequote:Op zondag 6 april 2008 22:25 schreef kepler het volgende:
Volgens mij is dat nooit gebeurt met een GTAIV launch
Ik ben nog nooit zo hyped voor een game gewacht dat ik echt de dagen zit te tellen totdat de game uit komt. GTA heb ik altijd vet gevonden. Alleen ik was toen nog jongen en speelde het altijd bij vrienden dus ik hield me ook niet echt bezig wanneer het uit komt etc.quote:Op zondag 6 april 2008 22:25 schreef kepler het volgende:
GTAIV zal idd binnenkort wel gold gaan, maar gameplay beelden hoeven we niet te verwachten tot de launch. Volgens mij is dat nooit gebeurt met een GTAIV launch
idd, vooral expressquote:Op zondag 6 april 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik weet niet of er bij die andere GTA's voortijdig gameplaybeelden waren uitgelekt, maar volgens mij is de hype nu nog een stuk groter dan bij elk van de voorgaande GTA's. Ik denk dat er heus wel ergens voortijdig wat beelden uitlekken.
mijne leeft nogquote:Op zondag 6 april 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DreamcastJe ging veel te vroeg heen...
nope, volgens mij zijn alle review-sessies bij Rockstar zelf gehouden. Dus geen preview/review-discs die los rondzwervenquote:Op zondag 6 april 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik weet niet of er bij die andere GTA's voortijdig gameplaybeelden waren uitgelekt, maar volgens mij is de hype nu nog een stuk groter dan bij elk van de voorgaande GTA's. Ik denk dat er heus wel ergens voortijdig wat beelden uitlekken.
Ah oke, dat is wel goed geregeld van Rockstar. Maar tijdens het distributieproces hebben ze het natuurlijk niet meer zelf in handen.quote:Op zondag 6 april 2008 22:49 schreef kepler het volgende:
[..]
nope, volgens mij zijn alle review-sessies bij Rockstar zelf gehouden. Dus geen preview/review-discs die los rondzwerven
Als er gameplay-beelden komen zal het van Rockstar zelf komen, en dat verwacht ik dus nietWaarom zou je gameplay-beelden uitbrengen als de hype nu al zo gigantisch is?
vuile downloaderquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijne leeft nog, en je kon elk spel dat je wou gewoon downloaden en branden je hoefte je DC niet eens om te bouwen .
dat waren nog eens tijden
Binnenkort begint de Alan Wake hype!quote:The media "blackout" won't continue for too much longer.
Alstublieftquote:
quote:
Zijn frustratie kan ik goed begrijpen jaquote:what does too much longer mean?
you better announce something this month or in early may
nobody wants to wait 4 months for e3 to hear something
just update us weekly or something
or shit , just show a 2 minute gameplay demo and get some 2 million pre orders as a result ( im sure the game is in more then a playable state right now , if its not just inform us about the game)
Inderdaad, en juist bij twee spellen die zeer hoog in mn wishlist staan. En van Hells Highway zagen we drie jaar geleden al gameplaybeeldenquote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is ook echt akelig stil rondom het spel. Evenals BIA: Hell's Highway
het ziet er niet uit , en die kerel praat over "hyper realism" terwijl je mensen 10 meter in de lucht voor een trein kan gooienquote:Op maandag 7 april 2008 02:11 schreef Cyberia18 het volgende:
http://xbox360.ign.com/do(...)/videos/saints2.html
OMFG en dit spel moet dus de concurrentie met GTA IV aangaan. Wat een joke zeg
Volgens mij gaven de makers zelf aan dat ze nooit aan GTA 4 konden tippen met SR2. Maar ook dat ze een andere kant uitgaan dan GTA 4 namelijk veel meer over the top! En daarvoor is dat spel zeker leuk.quote:Op maandag 7 april 2008 02:11 schreef Cyberia18 het volgende:
http://xbox360.ign.com/do(...)/videos/saints2.html
OMFG en dit spel moet dus de concurrentie met GTA IV aangaan. Wat een joke zeg
*kuch* Crackdown *kuch*quote:Op maandag 7 april 2008 09:43 schreef J.Herrer het volgende:
Saint's Row vind ik samen met GTA toch de beste spellen in het free roaming genre
SR vind ik zelfs beter dan de oude GTA's, dus SR2 kan zomaar de op 1 na beste free roaming game allertijden zijn
True Crime vond ik zwaar klote, Godfather viel nog wel mee, Scarface was ook wel grappig maar niet top
10tacle zit een beetje in de problemen.quote:Pes räumte Fehler beim Entwicklungsstudio in der slowakischen Hauptstadt Bratislava ein, wo das Fantasy-Spiel "Elveon" eigentlich bis Mitte 2007 entwickelt werden sollte. "Dort ist es nicht gelungen, die erforderliche Qualität im beantragten Preisrahmen zu liefern", klagt Pes. Deshalb wird der Standort mit 70 Mitarbeitern geschlossen und die Entwicklung nach Budapest verlagert. Das dortige Studio soll von 80 auf 125, mittelfristig auf 150 Mitarbeiter ausgebaut werden. "Elveon" soll nun zum Weihnachtsgeschäft 2008 erscheinen.
Dat is toch wel de tofste free-roaming game van het moment vind ik.quote:Op maandag 7 april 2008 09:56 schreef J.Herrer het volgende:
Crackdown heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik niks over zeggen
Is toch heel persoonlijk denk ik, want ik vond Crackdown geen zak aan. Saints Row vind ik 10x leuker.quote:Op maandag 7 april 2008 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is toch wel de tofste free-roaming game van het moment vind ik.
Die kun je vast goedkoop krijgen, voor na GTA ofzo.
Omdat je per spel een aparte emulator moet downloaden.quote:Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom heb je voor een origineel xbox spel een hardeschijf nodig?
En omdat de Xbox een hd had en alle spellen daar gebruik van maakte. Het brengt nogal wat problemen met zich mee als je een emulator zonder die hd moet bouwen.quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Omdat je per spel een aparte emulator moet downloaden.
een wat?quote:Op maandag 7 april 2008 10:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar kan ik een xbox360 dan wel of niet gewoon spelen?
Anders moet ik helemaal een HD gaan kopen en zo..
Jij bent door de reclame gevat en hebt even lekker goedkoop een 360 arcade gehaaltquote:Op maandag 7 april 2008 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:dus nu kan ik geen spelletjes spelen
Ebayquote:
quote:1) There will be two main characters (Vito and Joe). Vito will be the only playable one but Joe is supposed to be important as well.
2) There will be no story connection between Mafia 1 and 2.
3) There will be extensive car damage. Says better then Burnout Paradise. It will have exploding fuel tanks.
4) You will visit the gas station for gas and to wash your car so it becomes shinny.
5) Money will be very important. New clothes will help if someone is after you. Food will make you stronger like in GTA San Andreas.
6) Cover system like in Gears of War.
7) Setting will be Empire City. Twice as big as City of Lost Heaven. It will resemble San Francisco
8) The lead platforms will be Ps3 and Xbox 360. Pc version may be few weeks or months later. But this may change.
9) Release date Spring/ Summer 2009.
10) The story starts before the end of WWII.
Nee ik heb gevraagd in de winkel of ik dat ding nodig hadquote:Op maandag 7 april 2008 10:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent door de reclame gevat en hebt even lekker goedkoop een 360 arcade gehaalt
En nu kom je erachter dat je dit beter niet had kunnen doen voor de vele nadelen ervan
Ik had het je ook geadviseerdquote:Op maandag 7 april 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee ik heb gevraagd in de winkel of ik dat ding nodig had
en nee hoor hardeschijf is alleen als je xbox live wilt spelen
dan ga ik het niet kopen toch
ja maar dat was voor live toch?quote:Op maandag 7 april 2008 11:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had het je ook geadviseerd
Het is ook het beste, als je alleen soms een spelletje speelt, dan is 256 mb wel genoeg.
chromen cd klepje?quote:Op maandag 7 april 2008 11:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Het was voor mij ook een vervelende verrassing dat ik geen xbox1 spellen kon spelen, maar als je het hebt gevraagd in de winkel hadden ze dat wel moeten weten! Maar je kan er altijd later eentje kopen via ebay, en nu heb je in ieder geval niet zo'n lelijk 'chromen' cd klepje!
quote:Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar 75 incl. voor 20GB 120GB klinkt wel relax!
Een HDD is niet "echt" nodigquote:Op maandag 7 april 2008 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar dan moet ik het wel ECHT nodig hebben
maar waar is het nog meer voor nodig behalve voor xbox spellenquote:Op maandag 7 april 2008 11:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een HDD is niet "echt" nodigMaar wel handig, dat merk je nu
okee maar ik zou toch pas een spel kopen als ik het leuk vind om bij iemand anders te spelen en het dan zelf ook wil.quote:Op maandag 7 april 2008 11:34 schreef J.Herrer het volgende:
Om demo's te downloaden enzo, weet je iig dat je geen miskoop doet bij het aanschaffen
quote:Op maandag 7 april 2008 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
is er al iets bekend over demultiplayer modes van GTA?
team deathmatch zou iets te vet zijn
quote:* The game modes featured are as follows:
1. Hangman's NOOSE
2. Car Jack City
3. Bomb da Base
4. Bomb da Base II
5. Mafia Work
6. Team Mafia Work
7. Deathmatch
8. Team Deathmatch
9. Turf War
10. Cops N Crooks
11. Race
12. GTA Race
13. Deal Breaker
14. Free Mode
15. ????
Van 0 naar 100 in under 4 sec. was ook niet echt gemeengoed in het mafia tijdperkquote:Op maandag 7 april 2008 11:19 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vond de auto's altijd zo tergend traag in mafia, maar ik heb het dan ook maar eventjes gespeeld
Nee dat is waar, het was ook wel logisch, maar toch zo vreselijk irritantquote:Op maandag 7 april 2008 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Van 0 naar 100 in under 4 sec. was ook niet echt gemeengoed in het mafia tijdperkHeb het spel toen helemaal uitgespeeld, wat een geniaal spel was dat zeg. Zeker qua sfeer vele malen beter dan GTA
Wat ik me nog kan herinneren is dat de missies zich wel steeds in een beperkt gebied afspeelde binnen de stad. Dat gebied verschoof dan wel steeds een stuk maar je hoefde niet tussen de missies van de ene naar de andere kant van de stad te reizen. Iets wat me in bv. GTA San Anreas enorm tegenstond.quote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Nee dat is waar, het was ook wel logisch, maar toch zo vreselijk irritantIn menig FPS ren je sneller! Maargoed Mafia II ziet er qua sfeer wel subliem uit, wordt ook wel een pre-order ben ik bang
De afgelopen GTA's zat ik eerlijk gezegd bijna alleen maar rond te scheuren en te kloten, soms een missie tussendoorquote:Op maandag 7 april 2008 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat ik me nog kan herinneren is dat de missies zich wel steeds in een beperkt gebied afspeelde binnen de stad. Dat gebied verschoof dan wel steeds een stuk maar je hoefde niet tussen de missies van de ene naar de andere kant van de stad te reizen. Iets wat me in bv. GTA San Anreas enorm tegenstond.
Vice City was echt geniaalquote:Op maandag 7 april 2008 12:06 schreef lennartb.nl het volgende:
De afgelopen GTA's zat ik eerlijk gezegd bijna alleen maar rond te scheuren en te kloten, soms een missie tussendoor
Ben dit keer heeeel benieuwd naar alle missies en het complete verhaal, en natuurlijk weer uren lang rondscheuren met de radio aan
quote:Op maandag 7 april 2008 11:36 schreef Timmetjuh. het volgende:
Heeft iemand hier al Dark Sector gespeeld?
Niet aan beginnen dus? Heb je het zelf al gespeeld?quote:Op maandag 7 april 2008 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Idee achter de game is top, uitwerking is dra-ma-tisch
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 7 april 2008 13:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Niet aan beginnen dus? Heb je het zelf al gespeeld?
Denk het welquote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Jongens even snel tussendoor. Ik zou de Xbox 360 Elite eventueel voor een aantrekkelijk prijsje kunnen kopen, alleen is het echt de moeite waard gelet op de betrouwbaarheid van de console?
Ik weet niet hoe aantrekkelijk het prijsje waar jij hem voor kunt kopen, maar als je voor 199 euro een Arcade en daarbij een losse 120GB harddisk koopt heb je hetzelfde. Dan heb je um nieuw, dus de maximale garantietijd en je hebt niet zo'n lelijk zwart gedrocht. De meerwaarde die de Elite een tijd terug bood is inmiddels al flink achterhaald, imho.quote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Jongens even snel tussendoor. Ik zou de Xbox 360 Elite eventueel voor een aantrekkelijk prijsje kunnen kopen, alleen is het echt de moeite waard gelet op de betrouwbaarheid van de console?
HIj is ook nieuw hoorquote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan heb je um nieuw, dus de maximale garantietijd en je hebt niet zo'n lelijk zwart gedrocht. De meerwaarde die de Elite een tijd terug bood is inmiddels al flink achterhaald, imho.
Oh, van de vrachtwagen gevallen dan?quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HIj is ook nieuw hoor![]()
Maar valt de kleur dan zo vies tegen dan?Heb 'm niet echt van dichtbij nader bekeken
als die maar niet stuk is danquote:
Nou enquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 15:11 schreef FJD het volgende:
[GEZ] 1x Xbox 360 Doosje
Zou fijn zijn als iemand me er gelukkig mee kan maken
Fallout 3 wordt de beste game EVER!quote:Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Fallout 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done. Why?quote:
Ze heeft vragen over de 120GB HD!quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3 wordt de beste game EVER!
Wat een pauper principessa ben je als je je console laat ombouwenquote:Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Sackboy het volgende:
@Principessa.Farfalla
Die HDD heb ik zoals ik al zei via eBay gekocht. En je console ombouwen doe ik niet aan dus daar kan ik je niet mee helpen.
Btw, waarom vraag je dat via PM?
Ik heet niet voor nix AQuila ''voorbarig'' 360quote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
wel beetje voorbarig. Wacht hem nou maar eerst is af
Omdat ik de gebruikersnaam wilde weten van ebayquote:Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Sackboy het volgende:
@Principessa.Farfalla
Die HDD heb ik zoals ik al zei via eBay gekocht. En je console ombouwen doe ik niet aan dus daar kan ik je niet mee helpen.
Btw, waarom vraag je dat via PM?
De specifieke eBay verkoper was gameconsolehk, maar zo te zien heeft die momenteel geen 120GB's meer. Wel 20GB's voor zo'n 45 euro incl. verzenden. Ook geen slechte deal lijkt me zo.quote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Omdat ik de gebruikersnaam wilde weten van ebay
en omdat ik dus de vraag aan jou stelde dan doe ik het meestal via pm
Haha, kut RRODquote:Op maandag 7 april 2008 19:32 schreef dezenickiscool het volgende:
wees eens kalm
als je vandaag nog belt kan het al goed zijn dat je em volgende maandag of dinsdag al terug hebt
Ophoeren met die k*nker EAquote:Pachter: 'EA kan GTA uitstellen'
Electronic Arts is momenteel aan het strijden om Take Two te kopen, het bedrijf wil de overname zo snel mogelijk uitvoeren.
De reden voor de snelle overname heeft alles te maken met Grand Theft Auto IV. Analist Michael Pachter verwacht dat Electronic Arts Grand Theft Auto IV wilde uitstellen indien de overname op tijd uitgevoerd kon worden. EA kan het zich veroorloven om de game uit te stellen tot het lucratieve Q4 waar de game nog beter kan presteren. Take Two wilde het spel origineel ook in Q4 uitgeven, maar het bedrijf kan zich simpelweg niet veroorloven de titel uit te stellen. Daarom komt het spel in het rustige Q2.
Het Chelsea van de gamesbizzquote:Op maandag 7 april 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ophoeren met die k*nker EA![]()
Tyfus bedrijf.
Dan nog blijft mijn punt staan.quote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef Sackboy het volgende:
Jeej laten we met z'n allen gaan kankeren op EA...
Mensen, het zijn maar wat hersenspinsels van die analist hoor.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cyb niet met kanker schelden man, nergens voor nodig.
GTA IV MultiPlayer Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook weer begonnen met GOW. Je krijgt meteen je casual achievement als je de game op hardcore uitspeelt.quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef FJD het volgende:
Vraagje; als ik in GoW op Hardcore een paar achievements binnen tik (Act 1, Act 2 etc.), krijg ik dan ook automatisch de achievements op Casual niveau? Voel er echt helemaal niets voor om het nog een keer op casual te doen
In beweging zal 't er vast beter uitzienquote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cyb niet met kanker schelden man, nergens voor nodig.
GTA IV MultiPlayer Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1207592075/10.jpgquote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
In beweging zal 't er vast beter uitzien
Niet leuk dat niemand verteld waar dat hele metro gedoe op slaatquote:Op maandag 7 april 2008 20:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja dan kunnen wij uit de metr.... laat maar
zitten er metros in mafia 2quote:Op maandag 7 april 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet leuk dat niemand verteld waar dat hele metro gedoe op slaat![]()
I have the right to know
je moet ook niet altijd geloven wat de gamekings zeggenquote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef Lyzio het volgende:
Viking krijgt toch globaal gezien slechte reviews. Raar.
Newbie.quote:Op maandag 7 april 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet leuk dat niemand verteld waar dat hele metro gedoe op slaat![]()
I have the right to know
Dat zeg je elke keer en nu weet ik het nog niet!quote:
Mag toch hopen dat dit sarcastisch isquote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
In beweging zal 't er vast beter uitzien
Sorry hoor, maar waar is bij bijv. deze screenshot de HD-kwaliteit gebleven? Wat een belabberd lage resolutie zegquote:
Man, hoe wil je nu een screenshot beordelen op die grote. Kan niet.quote:Op maandag 7 april 2008 22:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waar is bij bijv. deze screenshot de HD-kwaliteit gebleven? Wat een belabberd lage resolutie zeg
[ afbeelding ]
Lijkt me overbodig, 1 console met die onzin is genoeg. Als het dan als optie zou blijven zou tof zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
En een nieuwtje:
Microsoft werkt al sinds vorig jaar zomer aan een Wiimote voor de Xbox 360
Ziet er nog steeds butt uit, mannetje lijkt te zweven en uberhaupt zijn de schaduwen ver te zoeken. Textures zijn vaag, niet écht next-gen! Maar de gameplay kan zeker veel goedmakenquote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef Sackboy het volgende:
Hier is de full versie daarvan:
[ afbeelding ]
quote:A key difference between the Wii remote and the prototype is the lack of a companion controller to be placed in the other hand, like Wii's Nunchuck.
quote:The controller itself isn't much different in functionality or design from Nintendo's Wii remote, but comes with four face buttons, an analog stick and microphone.
quote:Microsoft's controller isn't just a response to "Wii Sports"; it's slightly more ambitious. "They want the usual assortment of 'Halo'/ 'Gears'/ 'Forza'/ whatever, just in waggle form,"
quote:"[Microsoft] marketing just want it so they can match the Wii point for point. The biggest parts of their marketing materials outline how easy it would be for third parties to port their Wii games to the 360."
quote:In addition to designing the interface for the controller, Rare has also fleshed out Microsoft's take on Nintendo's Mii avatar concept, the source said. Microsoft's Miis are designed to be associated with any game that incorporates the controller and create a standard "look" for the games.
Het lijkt inderdaad wel een grap.quote:Op maandag 7 april 2008 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Geloof er niks van
Zo'n gerucht als dit is al een triljoen keer voorbij gekomen ondertussen.
ga de frontpage anders een keer lezen , of het nieuws kijken dan weet je wel waar het over gaatquote:Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer en nu weet ik het nog niet!
Ik wil het niet eens meer weten
Maar is dat Viking nu wel of niet goed? ik overweeg die te kopen aanstaande vrijdag omdat dan alles er weer op zit en ik lekker een weekendje kan gamen. Maar als die slecht is wil ik hem liever niet!
ik zie anders niks , de hele layout doet weer mafquote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 7 april 2008 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk dan, mijn 1e gameplay filmpje van Formula One Championship Edition Playstation 3 @Melbourne HD
Hadden we dit ook maar op xbox jongens
heb je je ps3 alquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Serieus, who gives a shit om games van respectievelijk een jaar en half jaar geleden weer te hypen?
[ afbeelding ]
Woensdag komt ie eindelijk binnen plus nog een korting van 50 euro. Dat heeft het wachten wel waard gemaaktquote:
leg die 50 euro korting eens uit ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Woensdag komt ie eindelijk binnen plus nog een korting van 50 euro. Dat heeft het wachten wel waard gemaakt![]()
Het verhaal van een gefrustreerde Battlefield fan omtrent Bad Company:
http://forums.easports.com/mboards/thread.jspa?threadID=356351
poeheyquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Woensdag komt ie eindelijk binnen plus nog een korting van 50 euro. Dat heeft het wachten wel waard gemaakt![]()
Het verhaal van een gefrustreerde Battlefield fan omtrent Bad Company:
http://forums.easports.com/mboards/thread.jspa?threadID=356351
Jij starte toch de discussie, flapdrol.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
poehey
iets hypen wat al november 2006 op de markt is
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een goede bekende zullen we maar zeggen
en die linker is een tank of wat?quote:Op maandag 7 april 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1207592075/09.jpg
soort x5 die rechter
geil
tegen die tijd is de ps3 100 euro en heb ik er al 3 versletenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tegen die tijd is de ps3 100 euro en heb ik er al 3 versleten
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en die linker is een tank of wat?
zet je brilletje eens op
LOL!quote:
Nu vaak? Volgens mij is die auto al een tijd uit maar ja..quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:29 schreef jorienvdherik het volgende:
ow lol
iedergeval vet
x5 is me favo car op moment, daarna tourag
die je nu vaak op de weg ziet
ik ben pas verhuisd naar het gooiquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu vaak? Volgens mij is die auto al een tijd uit maar ja..
21 dagen nog maar![]()
quote:
gamefaqs.com , vind je genoeg info als je het echt een moeilijk spel vindquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:36 schreef lennartb.nl het volgende:
lost odyssey is een moeilijk kutspel!
user review!
Haha true true, maar goed ze had veel eerder op kunnen hangen, ipv van "Hello, Hello? Are you still there, bla bla bla"quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al vanaf het moment dat ze niks meer hoorde had ze al door dat ze flink in de zeik werd genomen
Dat doe ik altijd Jorgen maar ik dacht dat dat spel goed was! Alleen zegt iemand nu dat het toch wel tegen schijnt te vallen. Dus nu wil ik weten hoe die vork in de steel zit!quote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga de frontpage anders een keer lezen , of het nieuws kijken dan weet je wel waar het over gaat
OMG!!! Meen je dit nou serieus????quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:46 schreef FJD het volgende:
Met wat fantasie zou de linker nog voor een X3 door kunnen gaan maar goed de X3 is zo'n auto die heel erg schreeuwt dat je SUV wil rijden maar dat je het geld niet hebt voor een X5
Aha, de ene geeft gas en de andere remt/rijdt tegen de motor aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:49 schreef Sackboy het volgende:
pssst... het zijn twee dezelfde auto's
Ik ook, ik vind hem echt tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:00 schreef Edwinuss het volgende:
je kan echt wel zien aan bully dat de makers van gta er achter zitten. Filmpjes zijn altijd wel leuk, en de humor in de game komt me ook te bekend voor.
Ik ga proberen om de game voor 100 % uit te spelen.
Viking is leuk! Als je hem op hard zet heb je hem in dat weekendje wel uitgespeeld dus misschien moet je hem maar hurenquote:Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer en nu weet ik het nog niet!
Ik wil het niet eens meer weten
Maar is dat Viking nu wel of niet goed? ik overweeg die te kopen aanstaande vrijdag omdat dan alles er weer op zit en ik lekker een weekendje kan gamen. Maar als die slecht is wil ik hem liever niet!
En gaat 240 euro kosten (volgens IGN)quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:42 schreef Sackboy het volgende:
Het is bevestigd! Microsoft heeft een timed exclusive op Rock Band. Release op 23 mei.
Gewoon zorgen dat je dan geen spel in huis hebt! En als je klaar bent met je tentamen week jezelf trakteren op een nieuw spelquote:
gister bij een kameraad even Vikings gespeeld, voor mij een no-go.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Viking is erg repetatief, maar wel erg vet
Ik denk dat ze je recht in je bek uitlachen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rock Band
Jammer van de prijs maar als je met je vrienden afspreekt om allemaal een onderdeel te kopen is het prima te doen
Zijn (waren) wij hier anders wel van plan. Alleen van mij hoeft het nu niet meer hoor voor fucking 240 euro, in amerika is die omgerekend 113! En dat voor een product wat sowieso kapot gaat, grotere kans dan rrod. Oprotte!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je recht in je bek uitlachen..
Nee hoor. Allang afgesproken dat we dat gaan doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je recht in je bek uitlachen..
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:51 schreef FJD het volgende:
240,- is wel een kansloos hoge prijs hoorDat is nog duurder dan de Xbox zelf
quote:Nog meer Gears of War 2 details
De meeste 360 fans zullen waarschijnlijk wensen dat het al november was. Gears of War 2 staat namelijk voor die datum gepland. Vandaag trekken we een groot blik aan details over deze game open.
- Er wordt gesproken over nog heftige monsters. Cliff Bleszinski meldt dat er beesten in voor zullen komen waarbij de Bruma een panda lijkt. Een babypanda wel te verstaan.
- Marcus and Dom krijgen nieuwe teammaatjes: Tai Kaliso en Dizzy. De eerste is een spirituele krijger en de tweede een voormalige Stranded die in ruil voor de veiligheid van zijn familie aanmonsterde bij de OCG. Baird and Cole maken later in de game hun rentree. Het team krijgt hun orders van Chairman Prescott, Hoffman van de eerste game. Aya keert ook terug, ze zal regelmatig op een videoscherm van Jack – de robot – verschijnen.
- De game zal zich onder andere richten op de zoektocht van Dom. Hij probeert zijn vrouw te vinden die haar (hun?) kinderen heeft verloren.
- Er wordt uiteraard flink gevochten met de Locust, dit keer op hun territorium. Het coversysteem heeft een kleine update gehad. Je zal (nog) minder worden geraakt als je bukt en sommige schuilplaatsen zullen bewegen.
- De gevechten beloven minder lineair en groter te worden. De Locust krijgen hulp van Kantus monniken die hun gevallen broeders van een afstand weer tot leven kunnen brengen. Uiteraard maakt ze dat een primair doelwit. Daarnaast beschikken ze over sonische aanvallen, ‘Gorgon burst pistols’ en giftige granaten. De laatste twee zul je zelf ook gaan gebruiken.
- De Active Reload keert weer terug – met wat variaties. Net zoals de kettingzaag duels uit de GDC trailers. Verder komt er een COG Centaurtank waarmee je een heel veld mee mag rijden.
- De Multiplayer is nog geheim, maar Epic wilde wel kwijt dat Gridlock wordt gerenoveerd en dat het mogelijk is om in de nieuwe drop-in co-op met iemand te spelen die op een hogere moeilijkheidsgraad zit.
- Oh, en de Insane moeilijkheidsgraad wordt "truly devastating" terwijl voor de casual gamers een lagere drempel zal worden ontwikkeld. Dit klinkt een beetje als de Master Ninja en de Ninja Dog modes uit Ninja Gaiden.
- Tenslotte is het savegame systeem aangepast. Je zal gelijk meerdere save games slots kunnen gebruiken, zodat al je data niet wordt gewist als iemand anders een nieuw potje Gears begint.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Cyb & Morph playing ROCK BAND
Jorien heeft toch wat meer weg van een jostiquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Cyb & Morph playing ROCK BAND
Ik doe hopelijk binnenkort wel weer eens een potje mee. Ik moet alleen nog zsm 2 reviews in mekaar flansen maar heb de games nog niet gespeeld. Gelukkig heb ik 1 van de 3 al klaar, dus condemned 2 kan voorlopig weer even in de backlogquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt TequilaLamlul!
Dat was echt kansloos gister met CoD4. Daarna nog wel ff relaxt gespeeld met Cyb & PeteNL.
Top!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe hopelijk binnenkort wel weer eens een potje mee. Ik moet alleen nog zsm 2 reviews in mekaar flansen maar heb de games nog niet gespeeld. Gelukkig heb ik 1 van de 3 al klaar, dus condemned 2 kan voorlopig weer even in de backlog
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ah mohammed en de 7 rovers kunnen nu bij cyberia aansluiten
Je doet het allemaal ook echt voor de stats hé?quote:
ach je moet gewoon niet zo serieus doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt TequilaLamlul!
Dat was echt kansloos gister met CoD4. Daarna nog wel ff relaxt gespeeld met Cyb & PeteNL.
nee hoor, maar jij bent de gene die ALTIJD dubbel post btwquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Je doet het allemaal ook echt voor de stats hé?
Op dat moment probeer ik het ook gewoon niet meerquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Top!Jij doet gelukkig wel normaal over de voicechat. Tot Powerspruitje er is dan, dan kan je niks meer zeggen
Ik doe helemaal niet serieus. Maar ik vind het veel gezelliger om gewoon op een leuke normale manier met elkaar te praten over voetbal, games, vrouwen, etc. etc. en ondertussen een potje te knallen. Veel gezelliger dan dat gegil en gescheld. Ik kon gister niet eens normaal een zin afmakenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ach je moet gewoon niet zo serieus doen.
gewoon lekker loos ouwehoeren, slechte grappen maken en amerikanen pesten.
ja dat is in de lobby. ik weet ook niet waarom amerikaanse kinderen altijd zo'n herrie moeten maken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet serieus. Maar ik vind het veel gezelliger om gewoon op een leuke normale manier met elkaar te praten over voetbal, games, vrouwen, etc. etc. en ondertussen een potje te knallen. Veel gezelliger dan dat gegil en gescheld. Ik kon gister niet eens normaal een zin afmaken
Dat heb ik ook 1x gezegd. Het viel me gewoon tegen, had heel de avond geleerd, wil ik nog ff relaxt CoD4 spelen kom ik in zo'n room.... Hou niet zo van dat popiejopie gedrag. Maar ik zal wel oud wordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat is in de lobby. ik weet ook niet waarom amerikaanse kinderen altijd zo'n herrie moeten maken.
ja en als jij dan allemaar gaat lopen klagen van "oh oh wat een niveau hier boehoehoe" ja dan ben je natuurlijk heel snel het middelpunt van discussie
Ik blijf erbij dat ik dat helemaal niet vaak heb gezegd. Maar ok als je 16 bent kan ik begrijpen dat je Stoute Moeder grappig en stoer vind maar niet als je 23 / 24 bent.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef _GdR_ het volgende:
nja je bent van t zelfde bouwjaar als mij dus dat lijkt me sterk.
maar je zat alleen maar te huilen. 'kansloos dit kansloos dat. niveau blabla' en als stoute moeder in de buurt is moet je dat niet doen hehe
vooral 'stoer' deed t mquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar ok als je 16 bent kan ik begrijpen dat je Stoute Moeder grappig en stoer vind maar niet als je 23 / 24 bent.
Als ik het goed begrijp gaat er 1 kabel vanuit je router naar jou kamer? De makkelijkste optie is dan om die kabel die naar jou kamer gaat op een switch aan te sluiten. Vanuit die switch gaat er dan één kabel naar je PC en de andere naar je Xbox 360.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef J.Herrer het volgende:
Ok ik wil ook graag Xbox live
Maar ik heb op mn kamer internet via een router (niet draadloos) en die router staat in een kamer een verdieping lager
Is het dan wel mogelijk om de xbox te connecten met het internet op m'n kamer? Kon het zo snel niet vinden in de gebruikershandleiding
Netwerk-kabeltje tussen je router en 360 en je kunt ermee online.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef J.Herrer het volgende:
Ok ik wil ook graag Xbox live
Maar ik heb op mn kamer internet via een router (niet draadloos) en die router staat in een kamer een verdieping lager
Is het dan wel mogelijk om de xbox te connecten met het internet op m'n kamer? Kon het zo snel niet vinden in de gebruikershandleiding
En nog een vraag: Hoe krijg ik muziek op de xbox HDD via usb (van mn telefoon bijv.) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat er 1 kabel vanuit je router naar jou kamer? De makkelijkste optie is dan om die kabel die naar jou kamer gaat op een switch aan te sluiten. Vanuit die switch gaat er dan één kabel naar je PC en de andere naar je Xbox 360.
Dit is wel een goede switch. Klik!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:39 schreef Lyzio het volgende:
De videoreviews van Viking zijn opich best wel vet. Maar wat zegt zo'n videoreview nou over een totale game kun je je dan weer afvragen.Ben er dan ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is puur een hulpmiddel om te voorkomen dat je je kabel van je PC niet iedere keer eruit hoeft te halen als je online met je 360 wil als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat er 1 kabel vanuit je router naar jou kamer? De makkelijkste optie is dan om die kabel die naar jou kamer gaat op een switch aan te sluiten. Vanuit die switch gaat er dan één kabel naar je PC en de andere naar je Xbox 360.
Dit is wel een goede switch. Klik!
Dat begrijp je goed. Lijkt me nogal irritant om steeds je kabel uit je PC te moeten trekken. Ik heb er ook gewoon een switch tussen geplaatst, werkt primaquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is puur een hulpmiddel om te voorkomen dat je je kabel van je PC niet iedere keer eruit hoeft te halen als je online met je 360 wil als ik het goed begrijp?
en ik maar denken dat je bij recreation gewoon normaal kon gamen zonder die kut kotersquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik dat helemaal niet vaak heb gezegd. Maar ok als je 16 bent kan ik begrijpen dat je Stoute Moeder grappig en stoer vind maar niet als je 23 / 24 bent.
Maar goed verder geen probleem, zijn nog genoeg mensen waar ik wel graag CoD4 mee speel
Vrijdag de game nog gespeeld Co-Op in het level Act 3: Rec Centerquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle levels (incl de twee gratis downloads) Terrorist Hunt SP uitgespeeld in RSV2En als het goed is krijgt mn co-op buddy haar exemplaar ook deze week zodat ik eindelijk co-op kan!
Die co-op zit zo vol met bugs dat het gewoon grappig isquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle levels (incl de twee gratis downloads) Terrorist Hunt SP uitgespeeld in RSV2En als het goed is krijgt mn co-op buddy haar exemplaar ook deze week zodat ik eindelijk co-op kan!
nog niet echt bugs gehad hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Die co-op zit zo vol met bugs dat het gewoon grappig is![]()
Voor de rest stelt het niet echt heel veel voor vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |