quote:A key difference between the Wii remote and the prototype is the lack of a companion controller to be placed in the other hand, like Wii's Nunchuck.
quote:The controller itself isn't much different in functionality or design from Nintendo's Wii remote, but comes with four face buttons, an analog stick and microphone.
quote:Microsoft's controller isn't just a response to "Wii Sports"; it's slightly more ambitious. "They want the usual assortment of 'Halo'/ 'Gears'/ 'Forza'/ whatever, just in waggle form,"
quote:"[Microsoft] marketing just want it so they can match the Wii point for point. The biggest parts of their marketing materials outline how easy it would be for third parties to port their Wii games to the 360."
quote:In addition to designing the interface for the controller, Rare has also fleshed out Microsoft's take on Nintendo's Mii avatar concept, the source said. Microsoft's Miis are designed to be associated with any game that incorporates the controller and create a standard "look" for the games.
Het lijkt inderdaad wel een grap.quote:Op maandag 7 april 2008 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Geloof er niks van
Zo'n gerucht als dit is al een triljoen keer voorbij gekomen ondertussen.
ga de frontpage anders een keer lezen , of het nieuws kijken dan weet je wel waar het over gaatquote:Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer en nu weet ik het nog niet!
Ik wil het niet eens meer weten
Maar is dat Viking nu wel of niet goed? ik overweeg die te kopen aanstaande vrijdag omdat dan alles er weer op zit en ik lekker een weekendje kan gamen. Maar als die slecht is wil ik hem liever niet!
ik zie anders niks , de hele layout doet weer mafquote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 7 april 2008 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk dan, mijn 1e gameplay filmpje van Formula One Championship Edition Playstation 3 @Melbourne HD
Hadden we dit ook maar op xbox jongens
heb je je ps3 alquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Serieus, who gives a shit om games van respectievelijk een jaar en half jaar geleden weer te hypen?
[ afbeelding ]
Woensdag komt ie eindelijk binnen plus nog een korting van 50 euro. Dat heeft het wachten wel waard gemaaktquote:
leg die 50 euro korting eens uit ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Woensdag komt ie eindelijk binnen plus nog een korting van 50 euro. Dat heeft het wachten wel waard gemaakt![]()
Het verhaal van een gefrustreerde Battlefield fan omtrent Bad Company:
http://forums.easports.com/mboards/thread.jspa?threadID=356351
poeheyquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Woensdag komt ie eindelijk binnen plus nog een korting van 50 euro. Dat heeft het wachten wel waard gemaakt![]()
Het verhaal van een gefrustreerde Battlefield fan omtrent Bad Company:
http://forums.easports.com/mboards/thread.jspa?threadID=356351
Jij starte toch de discussie, flapdrol.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
poehey
iets hypen wat al november 2006 op de markt is
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een goede bekende zullen we maar zeggen
en die linker is een tank of wat?quote:Op maandag 7 april 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1207592075/09.jpg
soort x5 die rechter
geil
tegen die tijd is de ps3 100 euro en heb ik er al 3 versletenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tegen die tijd is de ps3 100 euro en heb ik er al 3 versleten
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en die linker is een tank of wat?
zet je brilletje eens op
LOL!quote:
Nu vaak? Volgens mij is die auto al een tijd uit maar ja..quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:29 schreef jorienvdherik het volgende:
ow lol
iedergeval vet
x5 is me favo car op moment, daarna tourag
die je nu vaak op de weg ziet
ik ben pas verhuisd naar het gooiquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu vaak? Volgens mij is die auto al een tijd uit maar ja..
21 dagen nog maar![]()
quote:
gamefaqs.com , vind je genoeg info als je het echt een moeilijk spel vindquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:36 schreef lennartb.nl het volgende:
lost odyssey is een moeilijk kutspel!
user review!
Haha true true, maar goed ze had veel eerder op kunnen hangen, ipv van "Hello, Hello? Are you still there, bla bla bla"quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al vanaf het moment dat ze niks meer hoorde had ze al door dat ze flink in de zeik werd genomen
Dat doe ik altijd Jorgen maar ik dacht dat dat spel goed was! Alleen zegt iemand nu dat het toch wel tegen schijnt te vallen. Dus nu wil ik weten hoe die vork in de steel zit!quote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga de frontpage anders een keer lezen , of het nieuws kijken dan weet je wel waar het over gaat
OMG!!! Meen je dit nou serieus????quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:46 schreef FJD het volgende:
Met wat fantasie zou de linker nog voor een X3 door kunnen gaan maar goed de X3 is zo'n auto die heel erg schreeuwt dat je SUV wil rijden maar dat je het geld niet hebt voor een X5
Aha, de ene geeft gas en de andere remt/rijdt tegen de motor aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:49 schreef Sackboy het volgende:
pssst... het zijn twee dezelfde auto's
Ik ook, ik vind hem echt tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:00 schreef Edwinuss het volgende:
je kan echt wel zien aan bully dat de makers van gta er achter zitten. Filmpjes zijn altijd wel leuk, en de humor in de game komt me ook te bekend voor.
Ik ga proberen om de game voor 100 % uit te spelen.
Viking is leuk! Als je hem op hard zet heb je hem in dat weekendje wel uitgespeeld dus misschien moet je hem maar hurenquote:Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer en nu weet ik het nog niet!
Ik wil het niet eens meer weten
Maar is dat Viking nu wel of niet goed? ik overweeg die te kopen aanstaande vrijdag omdat dan alles er weer op zit en ik lekker een weekendje kan gamen. Maar als die slecht is wil ik hem liever niet!
En gaat 240 euro kosten (volgens IGN)quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:42 schreef Sackboy het volgende:
Het is bevestigd! Microsoft heeft een timed exclusive op Rock Band. Release op 23 mei.
Gewoon zorgen dat je dan geen spel in huis hebt! En als je klaar bent met je tentamen week jezelf trakteren op een nieuw spelquote:
gister bij een kameraad even Vikings gespeeld, voor mij een no-go.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Viking is erg repetatief, maar wel erg vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |