Nee dat is waar, het was ook wel logisch, maar toch zo vreselijk irritantquote:Op maandag 7 april 2008 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Van 0 naar 100 in under 4 sec. was ook niet echt gemeengoed in het mafia tijdperkHeb het spel toen helemaal uitgespeeld, wat een geniaal spel was dat zeg. Zeker qua sfeer vele malen beter dan GTA
Wat ik me nog kan herinneren is dat de missies zich wel steeds in een beperkt gebied afspeelde binnen de stad. Dat gebied verschoof dan wel steeds een stuk maar je hoefde niet tussen de missies van de ene naar de andere kant van de stad te reizen. Iets wat me in bv. GTA San Anreas enorm tegenstond.quote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Nee dat is waar, het was ook wel logisch, maar toch zo vreselijk irritantIn menig FPS ren je sneller! Maargoed Mafia II ziet er qua sfeer wel subliem uit, wordt ook wel een pre-order ben ik bang
De afgelopen GTA's zat ik eerlijk gezegd bijna alleen maar rond te scheuren en te kloten, soms een missie tussendoorquote:Op maandag 7 april 2008 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat ik me nog kan herinneren is dat de missies zich wel steeds in een beperkt gebied afspeelde binnen de stad. Dat gebied verschoof dan wel steeds een stuk maar je hoefde niet tussen de missies van de ene naar de andere kant van de stad te reizen. Iets wat me in bv. GTA San Anreas enorm tegenstond.
Vice City was echt geniaalquote:Op maandag 7 april 2008 12:06 schreef lennartb.nl het volgende:
De afgelopen GTA's zat ik eerlijk gezegd bijna alleen maar rond te scheuren en te kloten, soms een missie tussendoor
Ben dit keer heeeel benieuwd naar alle missies en het complete verhaal, en natuurlijk weer uren lang rondscheuren met de radio aan
quote:Op maandag 7 april 2008 11:36 schreef Timmetjuh. het volgende:
Heeft iemand hier al Dark Sector gespeeld?
Niet aan beginnen dus? Heb je het zelf al gespeeld?quote:Op maandag 7 april 2008 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Idee achter de game is top, uitwerking is dra-ma-tisch
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 7 april 2008 13:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Niet aan beginnen dus? Heb je het zelf al gespeeld?
Denk het welquote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Jongens even snel tussendoor. Ik zou de Xbox 360 Elite eventueel voor een aantrekkelijk prijsje kunnen kopen, alleen is het echt de moeite waard gelet op de betrouwbaarheid van de console?
Ik weet niet hoe aantrekkelijk het prijsje waar jij hem voor kunt kopen, maar als je voor 199 euro een Arcade en daarbij een losse 120GB harddisk koopt heb je hetzelfde. Dan heb je um nieuw, dus de maximale garantietijd en je hebt niet zo'n lelijk zwart gedrocht. De meerwaarde die de Elite een tijd terug bood is inmiddels al flink achterhaald, imho.quote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Jongens even snel tussendoor. Ik zou de Xbox 360 Elite eventueel voor een aantrekkelijk prijsje kunnen kopen, alleen is het echt de moeite waard gelet op de betrouwbaarheid van de console?
HIj is ook nieuw hoorquote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan heb je um nieuw, dus de maximale garantietijd en je hebt niet zo'n lelijk zwart gedrocht. De meerwaarde die de Elite een tijd terug bood is inmiddels al flink achterhaald, imho.
Oh, van de vrachtwagen gevallen dan?quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HIj is ook nieuw hoor![]()
Maar valt de kleur dan zo vies tegen dan?Heb 'm niet echt van dichtbij nader bekeken
als die maar niet stuk is danquote:
Nou enquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 15:11 schreef FJD het volgende:
[GEZ] 1x Xbox 360 Doosje
Zou fijn zijn als iemand me er gelukkig mee kan maken
Fallout 3 wordt de beste game EVER!quote:Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Fallout 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |