quote:Op maandag 7 april 2008 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
is er al iets bekend over demultiplayer modes van GTA?
team deathmatch zou iets te vet zijn
quote:* The game modes featured are as follows:
1. Hangman's NOOSE
2. Car Jack City
3. Bomb da Base
4. Bomb da Base II
5. Mafia Work
6. Team Mafia Work
7. Deathmatch
8. Team Deathmatch
9. Turf War
10. Cops N Crooks
11. Race
12. GTA Race
13. Deal Breaker
14. Free Mode
15. ????
Van 0 naar 100 in under 4 sec. was ook niet echt gemeengoed in het mafia tijdperkquote:Op maandag 7 april 2008 11:19 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vond de auto's altijd zo tergend traag in mafia, maar ik heb het dan ook maar eventjes gespeeld
Nee dat is waar, het was ook wel logisch, maar toch zo vreselijk irritantquote:Op maandag 7 april 2008 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Van 0 naar 100 in under 4 sec. was ook niet echt gemeengoed in het mafia tijdperkHeb het spel toen helemaal uitgespeeld, wat een geniaal spel was dat zeg. Zeker qua sfeer vele malen beter dan GTA
Wat ik me nog kan herinneren is dat de missies zich wel steeds in een beperkt gebied afspeelde binnen de stad. Dat gebied verschoof dan wel steeds een stuk maar je hoefde niet tussen de missies van de ene naar de andere kant van de stad te reizen. Iets wat me in bv. GTA San Anreas enorm tegenstond.quote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Nee dat is waar, het was ook wel logisch, maar toch zo vreselijk irritantIn menig FPS ren je sneller! Maargoed Mafia II ziet er qua sfeer wel subliem uit, wordt ook wel een pre-order ben ik bang
De afgelopen GTA's zat ik eerlijk gezegd bijna alleen maar rond te scheuren en te kloten, soms een missie tussendoorquote:Op maandag 7 april 2008 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat ik me nog kan herinneren is dat de missies zich wel steeds in een beperkt gebied afspeelde binnen de stad. Dat gebied verschoof dan wel steeds een stuk maar je hoefde niet tussen de missies van de ene naar de andere kant van de stad te reizen. Iets wat me in bv. GTA San Anreas enorm tegenstond.
Vice City was echt geniaalquote:Op maandag 7 april 2008 12:06 schreef lennartb.nl het volgende:
De afgelopen GTA's zat ik eerlijk gezegd bijna alleen maar rond te scheuren en te kloten, soms een missie tussendoor
Ben dit keer heeeel benieuwd naar alle missies en het complete verhaal, en natuurlijk weer uren lang rondscheuren met de radio aan
quote:Op maandag 7 april 2008 11:36 schreef Timmetjuh. het volgende:
Heeft iemand hier al Dark Sector gespeeld?
Niet aan beginnen dus? Heb je het zelf al gespeeld?quote:Op maandag 7 april 2008 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Idee achter de game is top, uitwerking is dra-ma-tisch
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 7 april 2008 13:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Niet aan beginnen dus? Heb je het zelf al gespeeld?
Denk het welquote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Jongens even snel tussendoor. Ik zou de Xbox 360 Elite eventueel voor een aantrekkelijk prijsje kunnen kopen, alleen is het echt de moeite waard gelet op de betrouwbaarheid van de console?
Ik weet niet hoe aantrekkelijk het prijsje waar jij hem voor kunt kopen, maar als je voor 199 euro een Arcade en daarbij een losse 120GB harddisk koopt heb je hetzelfde. Dan heb je um nieuw, dus de maximale garantietijd en je hebt niet zo'n lelijk zwart gedrocht. De meerwaarde die de Elite een tijd terug bood is inmiddels al flink achterhaald, imho.quote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Jongens even snel tussendoor. Ik zou de Xbox 360 Elite eventueel voor een aantrekkelijk prijsje kunnen kopen, alleen is het echt de moeite waard gelet op de betrouwbaarheid van de console?
HIj is ook nieuw hoorquote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan heb je um nieuw, dus de maximale garantietijd en je hebt niet zo'n lelijk zwart gedrocht. De meerwaarde die de Elite een tijd terug bood is inmiddels al flink achterhaald, imho.
Oh, van de vrachtwagen gevallen dan?quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HIj is ook nieuw hoor![]()
Maar valt de kleur dan zo vies tegen dan?Heb 'm niet echt van dichtbij nader bekeken
als die maar niet stuk is danquote:
Nou enquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 15:11 schreef FJD het volgende:
[GEZ] 1x Xbox 360 Doosje
Zou fijn zijn als iemand me er gelukkig mee kan maken
Fallout 3 wordt de beste game EVER!quote:Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Fallout 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done. Why?quote:
Ze heeft vragen over de 120GB HD!quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3 wordt de beste game EVER!
Wat een pauper principessa ben je als je je console laat ombouwenquote:Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Sackboy het volgende:
@Principessa.Farfalla
Die HDD heb ik zoals ik al zei via eBay gekocht. En je console ombouwen doe ik niet aan dus daar kan ik je niet mee helpen.
Btw, waarom vraag je dat via PM?
Ik heet niet voor nix AQuila ''voorbarig'' 360quote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
wel beetje voorbarig. Wacht hem nou maar eerst is af
Omdat ik de gebruikersnaam wilde weten van ebayquote:Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Sackboy het volgende:
@Principessa.Farfalla
Die HDD heb ik zoals ik al zei via eBay gekocht. En je console ombouwen doe ik niet aan dus daar kan ik je niet mee helpen.
Btw, waarom vraag je dat via PM?
De specifieke eBay verkoper was gameconsolehk, maar zo te zien heeft die momenteel geen 120GB's meer. Wel 20GB's voor zo'n 45 euro incl. verzenden. Ook geen slechte deal lijkt me zo.quote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Omdat ik de gebruikersnaam wilde weten van ebay
en omdat ik dus de vraag aan jou stelde dan doe ik het meestal via pm
Haha, kut RRODquote:Op maandag 7 april 2008 19:32 schreef dezenickiscool het volgende:
wees eens kalm
als je vandaag nog belt kan het al goed zijn dat je em volgende maandag of dinsdag al terug hebt
Ophoeren met die k*nker EAquote:Pachter: 'EA kan GTA uitstellen'
Electronic Arts is momenteel aan het strijden om Take Two te kopen, het bedrijf wil de overname zo snel mogelijk uitvoeren.
De reden voor de snelle overname heeft alles te maken met Grand Theft Auto IV. Analist Michael Pachter verwacht dat Electronic Arts Grand Theft Auto IV wilde uitstellen indien de overname op tijd uitgevoerd kon worden. EA kan het zich veroorloven om de game uit te stellen tot het lucratieve Q4 waar de game nog beter kan presteren. Take Two wilde het spel origineel ook in Q4 uitgeven, maar het bedrijf kan zich simpelweg niet veroorloven de titel uit te stellen. Daarom komt het spel in het rustige Q2.
Het Chelsea van de gamesbizzquote:Op maandag 7 april 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ophoeren met die k*nker EA![]()
Tyfus bedrijf.
Dan nog blijft mijn punt staan.quote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef Sackboy het volgende:
Jeej laten we met z'n allen gaan kankeren op EA...
Mensen, het zijn maar wat hersenspinsels van die analist hoor.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cyb niet met kanker schelden man, nergens voor nodig.
GTA IV MultiPlayer Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]