Oh, van de vrachtwagen gevallen dan?quote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HIj is ook nieuw hoor![]()
Maar valt de kleur dan zo vies tegen dan?Heb 'm niet echt van dichtbij nader bekeken
als die maar niet stuk is danquote:
Nou enquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 15:11 schreef FJD het volgende:
[GEZ] 1x Xbox 360 Doosje
Zou fijn zijn als iemand me er gelukkig mee kan maken
Fallout 3 wordt de beste game EVER!quote:Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Fallout 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done. Why?quote:
Ze heeft vragen over de 120GB HD!quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3 wordt de beste game EVER!
Wat een pauper principessa ben je als je je console laat ombouwenquote:Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Sackboy het volgende:
@Principessa.Farfalla
Die HDD heb ik zoals ik al zei via eBay gekocht. En je console ombouwen doe ik niet aan dus daar kan ik je niet mee helpen.
Btw, waarom vraag je dat via PM?
Ik heet niet voor nix AQuila ''voorbarig'' 360quote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
wel beetje voorbarig. Wacht hem nou maar eerst is af
Omdat ik de gebruikersnaam wilde weten van ebayquote:Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Sackboy het volgende:
@Principessa.Farfalla
Die HDD heb ik zoals ik al zei via eBay gekocht. En je console ombouwen doe ik niet aan dus daar kan ik je niet mee helpen.
Btw, waarom vraag je dat via PM?
De specifieke eBay verkoper was gameconsolehk, maar zo te zien heeft die momenteel geen 120GB's meer. Wel 20GB's voor zo'n 45 euro incl. verzenden. Ook geen slechte deal lijkt me zo.quote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Omdat ik de gebruikersnaam wilde weten van ebay
en omdat ik dus de vraag aan jou stelde dan doe ik het meestal via pm
Haha, kut RRODquote:Op maandag 7 april 2008 19:32 schreef dezenickiscool het volgende:
wees eens kalm
als je vandaag nog belt kan het al goed zijn dat je em volgende maandag of dinsdag al terug hebt
Ophoeren met die k*nker EAquote:Pachter: 'EA kan GTA uitstellen'
Electronic Arts is momenteel aan het strijden om Take Two te kopen, het bedrijf wil de overname zo snel mogelijk uitvoeren.
De reden voor de snelle overname heeft alles te maken met Grand Theft Auto IV. Analist Michael Pachter verwacht dat Electronic Arts Grand Theft Auto IV wilde uitstellen indien de overname op tijd uitgevoerd kon worden. EA kan het zich veroorloven om de game uit te stellen tot het lucratieve Q4 waar de game nog beter kan presteren. Take Two wilde het spel origineel ook in Q4 uitgeven, maar het bedrijf kan zich simpelweg niet veroorloven de titel uit te stellen. Daarom komt het spel in het rustige Q2.
Het Chelsea van de gamesbizzquote:Op maandag 7 april 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ophoeren met die k*nker EA![]()
Tyfus bedrijf.
Dan nog blijft mijn punt staan.quote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef Sackboy het volgende:
Jeej laten we met z'n allen gaan kankeren op EA...
Mensen, het zijn maar wat hersenspinsels van die analist hoor.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cyb niet met kanker schelden man, nergens voor nodig.
GTA IV MultiPlayer Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook weer begonnen met GOW. Je krijgt meteen je casual achievement als je de game op hardcore uitspeelt.quote:Op maandag 7 april 2008 19:33 schreef FJD het volgende:
Vraagje; als ik in GoW op Hardcore een paar achievements binnen tik (Act 1, Act 2 etc.), krijg ik dan ook automatisch de achievements op Casual niveau? Voel er echt helemaal niets voor om het nog een keer op casual te doen
In beweging zal 't er vast beter uitzienquote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cyb niet met kanker schelden man, nergens voor nodig.
GTA IV MultiPlayer Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1207592075/10.jpgquote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
In beweging zal 't er vast beter uitzien
Niet leuk dat niemand verteld waar dat hele metro gedoe op slaatquote:Op maandag 7 april 2008 20:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja dan kunnen wij uit de metr.... laat maar
zitten er metros in mafia 2quote:Op maandag 7 april 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet leuk dat niemand verteld waar dat hele metro gedoe op slaat![]()
I have the right to know
je moet ook niet altijd geloven wat de gamekings zeggenquote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef Lyzio het volgende:
Viking krijgt toch globaal gezien slechte reviews. Raar.
Newbie.quote:Op maandag 7 april 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet leuk dat niemand verteld waar dat hele metro gedoe op slaat![]()
I have the right to know
Dat zeg je elke keer en nu weet ik het nog niet!quote:
Mag toch hopen dat dit sarcastisch isquote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
In beweging zal 't er vast beter uitzien
Sorry hoor, maar waar is bij bijv. deze screenshot de HD-kwaliteit gebleven? Wat een belabberd lage resolutie zegquote:
Man, hoe wil je nu een screenshot beordelen op die grote. Kan niet.quote:Op maandag 7 april 2008 22:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waar is bij bijv. deze screenshot de HD-kwaliteit gebleven? Wat een belabberd lage resolutie zeg
[ afbeelding ]
Lijkt me overbodig, 1 console met die onzin is genoeg. Als het dan als optie zou blijven zou tof zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
En een nieuwtje:
Microsoft werkt al sinds vorig jaar zomer aan een Wiimote voor de Xbox 360
Ziet er nog steeds butt uit, mannetje lijkt te zweven en uberhaupt zijn de schaduwen ver te zoeken. Textures zijn vaag, niet écht next-gen! Maar de gameplay kan zeker veel goedmakenquote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef Sackboy het volgende:
Hier is de full versie daarvan:
[ afbeelding ]
quote:A key difference between the Wii remote and the prototype is the lack of a companion controller to be placed in the other hand, like Wii's Nunchuck.
quote:The controller itself isn't much different in functionality or design from Nintendo's Wii remote, but comes with four face buttons, an analog stick and microphone.
quote:Microsoft's controller isn't just a response to "Wii Sports"; it's slightly more ambitious. "They want the usual assortment of 'Halo'/ 'Gears'/ 'Forza'/ whatever, just in waggle form,"
quote:"[Microsoft] marketing just want it so they can match the Wii point for point. The biggest parts of their marketing materials outline how easy it would be for third parties to port their Wii games to the 360."
quote:In addition to designing the interface for the controller, Rare has also fleshed out Microsoft's take on Nintendo's Mii avatar concept, the source said. Microsoft's Miis are designed to be associated with any game that incorporates the controller and create a standard "look" for the games.
Het lijkt inderdaad wel een grap.quote:Op maandag 7 april 2008 23:11 schreef Wessiej het volgende:
Geloof er niks van
Zo'n gerucht als dit is al een triljoen keer voorbij gekomen ondertussen.
ga de frontpage anders een keer lezen , of het nieuws kijken dan weet je wel waar het over gaatquote:Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer en nu weet ik het nog niet!
Ik wil het niet eens meer weten
Maar is dat Viking nu wel of niet goed? ik overweeg die te kopen aanstaande vrijdag omdat dan alles er weer op zit en ik lekker een weekendje kan gamen. Maar als die slecht is wil ik hem liever niet!
ik zie anders niks , de hele layout doet weer mafquote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 7 april 2008 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk dan, mijn 1e gameplay filmpje van Formula One Championship Edition Playstation 3 @Melbourne HD
Hadden we dit ook maar op xbox jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |