Maak in het vervolg een nieuw topic aan als je de laatste post maakt graag.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Gebruik in het vervolg de filter graag.
Die regel gaat alle lange tijd niet meer op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maak in het vervolg een nieuw topic aan als je de laatste post maakt graag.
Maar is wel gewenst.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die regel gaat alle lange tijd niet meer op.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste GTA IV review?
http://www.cgreviews.com/
[..]
quote:This site has been removed at the advice of legal council. 164,387
hmm, toenstraks deed ie het nog..quote:
SR vind ik echt niks uitstralen, bij SR2 lijkt dat niet anders. Die tweede screen, zo plastisch en steriel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook mijn punt van kritiek op de serie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
SR vind ik echt niks uitstralen, bij SR2 lijkt dat niet anders. Die tweede screen, zo plastisch en steriel.
Ja, elk spel update, en dan download die de update maar op het eind zegt die dat hij de update niet kan downloaden, erg irritant.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:55 schreef Viro het volgende:
Zijn er hier x360 bezitters die last hebben van updates bij iedere spel, niet kunnen joinen van buddies, constant uigelogd worden van xbl, sinds de onderhoud op 1 of 2 april ?
voice chat probleem heb ik ook. Wat mij vooral irriteert is, nu ik wat meer vrije tijd heb en wil ranken met gears kan ik geen ranked match vinden. Dat sinds de onderhoud is gepleegd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, elk spel update, en dan download die de update maar op het eind zegt die dat hij de update niet kan downloaden, erg irritant.
En dan ben je de rest van de tijd dus offline, terwijl je dan net een voice chat hebt (heb ik altijd dus)
you passed the test , the aquila test !quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat certificaat hangt aan de muurNaast mijn tafeltjes diploma
geen probleem hier, maar tot nu toe alleen PGR3 gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:20 schreef Viro het volgende:
[..]
voice chat probleem heb ik ook. Wat mij vooral irriteert is, nu ik wat meer vrije tijd heb en wil ranken met gears kan ik geen ranked match vinden. Dat sinds de onderhoud is gepleegd.
Die Shizzle gaat tof wordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiste was nog dat de radio gewoon door speelde als iemand uitstapte, en je de bas gewoon voeldequote:Op zaterdag 5 april 2008 23:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Shizzle gaat tof worden![]()
In deel 1 waren de wagens echt tof en vooral het gps systeem! Kom maar op met deeltje 2
De eerste 6/7 uren wel ja.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:50 schreef Strolie75 het volgende:
Toch wel een erg leuk spel.
18 april pas hoorquote:
Als je die baazen haalt dan krijg je ook van die mooie auto'squote:Op zaterdag 5 april 2008 23:50 schreef AQuila360 het volgende:
Vooral in die Mockingbird wagentjes was dat vetwaren van die coole gepimpte bakkies!
ja man, dacht dat heb ik als enige, bij ieder spel iedere keer een update. Echt heel vervelend.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:55 schreef Viro het volgende:
Zijn er hier x360 bezitters die last hebben van updates bij iedere spel, niet kunnen joinen van buddies, constant uigelogd worden van xbl, sinds de onderhoud op 1 of 2 april ?
Dat taalgebruik, mijn god. Te kinderachtigquote:
Action RPG. Hier staan wat filmpjes (laatste van bijna 2 jaar geleden).quote:
Laat maar zitten ookquote:Sloveense ontwikkelingsstudio
Inderdaad jesus christ monkeyballs!quote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat taalgebruik, mijn god. Te kinderachtig
Noooooquote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik geloof 't niet, volgens mij komt er gewoon nergens splitscreen.
Ik heb ook een BenQ en die maakt ook een gruwelijk lawaai.quote:Op zondag 6 april 2008 14:11 schreef Jarno88 het volgende:
Gister een xbox 360 gekocht.
De falcon versie met BenQ drive.
Toch moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben in het geluid die de drive maakt. Wanneer ik in dashboard zit of een demo speel is er niets aan de hand natuurlijk maar zodra ik halo 3 speel maakt hij vrij veel geluid (geluid van een fan). Het is geen ratelgeluid of iets anders geks maar gewoon de fan die je goed hoort.
Is dit normaal bij de BenQ drive? ik heb gelezen dat die juist erg stil hoort te zijn?
SF4? Street Fighter? Oid?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over een tijdje komt SF 4 die wordt tof![]()
Al heb je daar nu nix aan
Waar kan je zien wat voor drive je hebt?quote:Op zondag 6 april 2008 14:11 schreef Jarno88 het volgende:
Gister een xbox 360 gekocht.
De falcon versie met BenQ drive.
Toch moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben in het geluid die de drive maakt. Wanneer ik in dashboard zit of een demo speel is er niets aan de hand natuurlijk maar zodra ik halo 3 speel maakt hij vrij veel geluid (geluid van een fan). Het is geen ratelgeluid of iets anders geks maar gewoon de fan die je goed hoort.
Is dit normaal bij de BenQ drive? ik heb gelezen dat die juist erg stil hoort te zijn?
Open je dvd lade, hoe ziet het eruit?quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waar kan je zien wat voor drive je hebt?
Mijn xbox vond ik de eerste week vreselijk lawaaierig, maar daarna ben ik er zo aan gewend dat ik het zelfs als het geluid zacht staat niet meer merk, dus geef 't een paar dagen
ik heb de linkerquote:
Steeds vetter? Ik denk die ie nu onderhand wel zo'n beetje klaar is hoorquote:Op zondag 6 april 2008 17:58 schreef Lyzio het volgende:
GTA wordt inderdaad steeds vetter. Can't wait.
Dus zonder bugs is ie nog vetter. Wel blijven opletten he.quote:Op zondag 6 april 2008 17:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Steeds vetter? Ik denk die ie nu onderhand wel zo'n beetje klaar is hoorLaatste bugs eruit halen enzo..
Bij onze bieb wel en die hebben ook wel vrij snel altijd een nieuwe spel. Maar ze hebben er niet veel dus ik weet niet precies hoe ze dat selecteren.quote:Op zondag 6 april 2008 14:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijne maakt ook moeilijk veel geluid
En ik heb nog geen eens een echt spel er op getest.
[..]
SF4? Street Fighter? Oid?
Kun je bij de bieb ook spellen lenen?
Samsung?quote:
makkelijk te flashen ja dat wel , maar tja erg luidruchtig met lezen het lijkt wel een dreamcastquote:Op zondag 6 april 2008 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Samsung?
Die is toch niet verkeerd hoor
Dreamcastquote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
makkelijk te flashen ja dat wel , maar tja erg luidruchtig met lezen het lijkt wel een dreamcast
quote:Op zondag 6 april 2008 17:19 schreef RacerDKB het volgende:
Podverdikkie Edwinusss wat doe jij nouu ook met een Al Bundy usericon
Geven ze niet 1 of andere status door aan de pers? Volgens mij was dat Gold ofzo. Dan was ie klaar om gedrukt te worden.quote:Op zondag 6 april 2008 18:36 schreef RacerDKB het volgende:
Denk dat GTA al lang klaar is. 23 dagen voor de release is een spel toch wel klaar? Over 2 weken moeten ze al beginnen met distribueren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |