Je was te laatquote:Op maandag 31 maart 2008 12:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je selecteert mij niet eens in de basis![]()
Inderdaad, wij tellen weer eens niet meequote:Op maandag 31 maart 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
Hee, onze coaches en fysio's staan niet in de OP![]()
Ik zal jullie niet vergeten hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad, wij tellen weer eens niet mee
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag.
Ik probeer FOK! een beetje te beperken, anders doe ik helemaal niets, zoals vorige weekquote:Op maandag 31 maart 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:
wat een stilte vandaag..
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
Alles op Yenice!
Tomatensoep
Nu weer hard verder werken
Dus maar weer fokkenquote:Op maandag 31 maart 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik probeer FOK! een beetje te beperken, anders doe ik helemaal niets, zoals vorige week
Heb nu alleen ff niets te doen. Was bezig met een projectje, maar zit ff vast
En de persoon die er vanaf weet is een uurtje weg
Iddquote:
Dat is echt de meest oude 1 aprilgrap op kantorenquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij krijgen als personeel dit mailtje:
-------
Hallo allemaal,
Vandaag is er een DB-vergadering geweest. Aan de orde zijn gekomen de begroting 2009 en de jaarrekening 2007. Eén van de dingen die opviel is de overschrijding op onze beheers- en apparaatskosten (¤ 180.000). We hebben geconstateerd dat we op sommige punten moeten bezuinigen.
Eén van de punten waar we met zijn allen wat aan kunnen doen is het nuttigen van koffie/ thee/ water. Dit is in 2007 ¤ 10.000 over de begroting heen gegaan! Er is dan ook besloten dat vanaf morgen iedereen maximaal 2 kopjes koffie/ thee/ water mag nuttigen.
Indien er mensen zijn die meer willen, dan moeten we kijken of er geen maandelijkse bijdrage via het salaris ingehouden moet worden. Laat het me dan maar even weten.
Mochten jullie hier vragen/ opmerkingen over hebben, kom gerust even langs.
---------
Toch jammer dat iedereen weet dat het morgen 1 april is
nu begin ik een beetje te twijfelen, want 4 procedures lijken verdomd veel op elkaarquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is echt de meest oude 1 aprilgrap op kantoren!
Oja 1 april.... Krijg je weer van die 'goed-bedachte' grappen waar ik toch altijd intrapquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
---------
Ik kende m nog nietquote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is echt de meest oude 1 aprilgrap op kantoren!
ik ook nog niet.. maar goed.. als het 31 maart is en vanaf morgen..... gaat er soms wel een belletje rinkelen. Ik ben er ook wel eens in getrapt..quote:
Bij mij op de basisschool hadden ze een keer gezegd dat als je de schoolmelk schudde voor gebruik dat je dan chocolademelk kreegquote:
Wij kunnen de OP niet aanpassen toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:37 schreef jna het volgende:
Als iedereen nou even z'n naam in de OP zet met hun functie dan is dat ook meteen duidelijk
Bijvoorbeeld:
Reserve spelers:
...(doelman
...(rechtsbuiten)
Trainer:
...
Medische staf:
...
...(fysio)
Mascotte:
...
enz enz verzin zelf maar leuke functies
...
Idd, maar wel in de Wikiquote:Op maandag 31 maart 2008 14:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wij kunnen de OP niet aanpassen toch?
In de wiki welquote:Op maandag 31 maart 2008 14:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wij kunnen de OP niet aanpassen toch?
Goedemiddag Houquote:
Ik vind m wel grappig eigenlijk. Had eerst niet door dat het een grap wasquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
-------
Hallo allemaal,
Vandaag is er een DB-vergadering geweest. Aan de orde zijn gekomen de begroting 2009 en de jaarrekening 2007. Eén van de dingen die opviel is de overschrijding op onze beheers- en apparaatskosten (¤ 180.000). We hebben geconstateerd dat we op sommige punten moeten bezuinigen.
Eén van de punten waar we met zijn allen wat aan kunnen doen is het nuttigen van koffie/ thee/ water. Dit is in 2007 ¤ 10.000 over de begroting heen gegaan! Er is dan ook besloten dat vanaf morgen iedereen maximaal 2 kopjes koffie/ thee/ water mag nuttigen.
Indien er mensen zijn die meer willen, dan moeten we kijken of er geen maandelijkse bijdrage via het salaris ingehouden moet worden. Laat het me dan maar even weten.
Mochten jullie hier vragen/ opmerkingen over hebben, kom gerust even langs.
---------
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nog op school, ik ga maar eens naar huis toe. Heb koppijn niet te zuinig
.
Ik was ook al een bericht aan het typenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vind m wel grappig eigenlijk. Had eerst niet door dat het een grap was
Gemengd douchen?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef Loontjah het volgende:
Naam: loontjah
functie: douches inspectrice tijdens gebruik
Doe je dat met of zonder meetlat?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef Loontjah het volgende:
Naam: loontjah
functie: douches inspectrice tijdens gebruik
wanneer niet.. Ik ben weer bezig met mijn scriptie, alleen gaat het daar ook een beetje de verkeerde kant op.. Een erg grappig stuk doorgestuurd gekregen van een lector over ERP implementaties..quote:
pff.. al die op sex gerichte vrouwen hier ook altijdquote:Op maandag 31 maart 2008 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met natuurlijk, wat dacht jij danHet is wel een echte inspectie
Kwaliteit gaat voor kwantiteit tochquote:Op maandag 31 maart 2008 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met natuurlijk, wat dacht jij danHet is wel een echte inspectie
Ik zou de kop gewoon zo doen:quote:Man snapt flirtende vrouw niet
Uitgegeven: 31 maart 2008 14:07
Laatst gewijzigd: 31 maart 2008 15:04
Vrouwen verspillen veel tijd aan het versieren van mannen. Ze kunnen net zo goed gewoon aardig doen. Mannen zien namelijk dat verschil helemaal niet zo goed, blijkt uit Amerikaans onderzoek.
NU.nl/Dennis van Luling
Mannen hebben veel moeite met subtiele gebaren die vrouwen. Ze vergisten zich met name tussen vrouwen die gewoon vriendelijk tegen ze doen met versierpogingen.
Vrouwen kunnen subtiele signalen veel beter onderscheiden. Toch zijn de verschillen tussen mannen onderling groot. Volgens de onderzoekers zijn er ook mannen die erg goed zijn in het lezen van lichamelijke signalen.
In totaal 300 mannelijke en vrouwelijke studenten van de universiteit van Indiana deden mee aan het onderzoek. Elke man kreeg 280 foto's te zien van vrouwen die hij moest beoordelen. Hij kon deze onderverdelen in vriendelijk, seksueel geïnteresseerd, verdrietig of afwijzend.
quote:Man snapt flirtende vrouw niet
quote:
Je staat er in hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zou iemand dat van mij in de Wiki kunnen zetten dan? Ik heb geen idee hoe dat moet
Hoe zeker ben je dat het echt een vrouw was?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Nou, de laatste vrouw waarmee ik stond te flirten, begreep de subtiele hints anders niet
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je dat het echt een vrouw was?
De uitzondering die de regel bevestigdquote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef nicomart het volgende:
Dubbel zeker dus blijkbaar.. hmm.. dan was het een aparte
*geeft een schouderklopje aan jnaquote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind dat ik een schouderklopje verdien. Toch een flink begin van 2 subsidieaanvragen gedaan vandaag
Teveel aan school gewerkt in het weekendquote:
geen idee hoe lang je over een subsiedieaanvraag doet, maar als jij zegt dat je er een schouderklopje voor verdient.. Bij deze!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind dat ik een schouderklopje verdien. Toch een flink begin van 2 subsidieaanvragen gedaan vandaag
quote:
Maar wel een mooie goalquote:
Heeeeerlijk he!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Yesse het volgende:
[..]Goedeavond!
Waar het nog steeds zo licht is dat de zon nog schijnt
Ben je niet ziek ?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:15 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi weer inderdaad, wel chill dit
Alleen de hele dag al koud. Op stage kachel ook al plankgas gezet. Collega maar zweten, en ik had het koud![]()
![]()
dikke shit die zomertijdquote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Yesse het volgende:
[..]Goedeavond!
Waar het nog steeds zo licht is dat de zon nog schijnt
Ja, maar geen tijd voor, dus gewoon door!quote:
Beterschapquote:Op maandag 31 maart 2008 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar geen tijd voor, dus gewoon door!
Maar wel goed gehumeurd verder, dus we lachen ons er doorheen [ afbeelding ]
Eerst maar eens een emmer thee zetten
Hij legt hem er mooi in.. Verleden week ook nog volgens in de Premier League een hele mooie eigen doelpunt gezien, weet alleen niet meer wie en welke wedstrijd het wasquote:
Succes meisquote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
Alweer een vliegensvlugge TVP....
Tot 17.00 stage van 17.00 - 18.00 seminar met de artsen van de KNO, boodschappen, naar huis, eten...
En volgende week maandag en dinsdag tentamen dus maar eens gaan leren
quote:Prorail past vandaag de wissels aan de zomertijd aan. Wij danken u voor uw begrip.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:06 schreef plukkert het volgende:
Mogge![]()
Vanochtend op Amsterdam Amstel:
[..]
Herkenbaar, ik word ook steeds wakker met de gedachte; het is toch nog geen tijd?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
goeiesmorgens...
Ik probeer mezelf ook nog steeds aan te passen aan de zomertijd
ook dat ja.. en ik ga op tijd naar bed met het gevoel dat het nog te vroeg is.. en dan is het wakker worden nog lastigerquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik word ook steeds wakker met de gedachte; het is toch nog geen tijd?
Dat heb ik dus eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
's avonds/ 's nachts kan ik niet slapen en in de morgen niet wakker worden.. heerlijk!
En dan mis je ook je extra uur als de klok weer teruggaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
Ik had het er pas ook nog met wat vrienden over. We wilden die zomertijd boycotten, maar we dachten dat het misschien bij een afspraak wat vervelend zou worden om er standaard een uur te laat te komen.
Op je werk kan je nog een uur langer door gaan, maar dat is ook alles
goeiemorgenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean![]()
Ik had niet door dat we alweer een nieuwe pagina hadden
Vanavond metal concertquote:
Ja maar nog wel duf. Ik heb een hoofd vol watten... (ook wel te merken dat ik een paar keer pagina 2 refreshtte zonder te merken dat we al op pagina 3 zatenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe pagina? Zitten nogsteeds op pagina 3 hoor
Al wat beter met u?
Beterschapquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nog wel duf. Ik heb een hoofd vol watten... (ook wel te merken dat ik een paar keer pagina 2 refreshtte zonder te merken dat we al op pagina 3 zaten)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo, dat was een lekker mokka gebakjeDe directeur is jarig!
ah die.. nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan in real life
Ofzo
Ladies night, dus gezellig wordt het toch wel!
Of ze sturen je diploma meteen effe opquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
Al dat gedoe over centrale vragen en probleemstellingen tegenwoordigKunnen ze niet gewoon alles duidelijk maken en een voorbeeld geven hoe een scriptie eruit moet zien etc.
Dat is een centrale vraag op zich..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
Al dat gedoe over centrale vragen en probleemstellingen tegenwoordigKunnen ze niet gewoon alles duidelijk maken en een voorbeeld geven hoe een scriptie eruit moet zien etc.
Krijg nu je HBO Bachelor diploma bij 3 pakjes Blue Band.. Nu in de bonusquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:50 schreef plukkert het volgende:
[..]
Of ze sturen je diploma meteen effe op
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dean in real life
Ofzo
Ladies night, dus gezellig wordt het toch wel!
Sla je 'm weer effe om zo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nog wel duf. Ik heb een hoofd vol watten... (ook wel te merken dat ik een paar keer pagina 2 refreshtte zonder te merken dat we al op pagina 3 zaten)
Ik heb een hoofd vol stenenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
en jij natuurlijk que?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
Whoohooo ik had gisteren mijn eerste cursus Spaans! Na een hele dag werken gewoon nog even 3 uur language course erachteraan, nou, als dat niet bikkelen is! Dat chickie ratelde aan 1 stuk door in het Spaans
Ik ben scriptiezat
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:50 schreef plukkert het volgende:
[..]
Of ze sturen je diploma meteen effe op
daarom hebben ze ook een mondeling verdediging voor bedacht.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]Precies. Ik vind een scriptie maar raar. Als je niet goed kan schrijven dan zit je..
Hopelijk gaan ze dan niet voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:16 schreef jna het volgende:
Krijg ik net een offerte binnen voor huur van een kerk:
9700 euroEn dan moet het geluid enzo er nog bij.
Wat doe je? Organiseer je feestjes?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:16 schreef jna het volgende:
Krijg ik net een offerte binnen voor huur van een kerk:
9700 euroEn dan moet het geluid enzo er nog bij.
Ik zit nog niet helemaal in dat hele scriptie gedoequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
daarom hebben ze ook een mondeling verdediging voor bedacht.
Het is voor mij ook echt een groot vaag zwart gat...quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zit nog niet helemaal in dat hele scriptie gedoe
Werk bij een jazz & wereldmuziek agentschap. We wilden een concert in een kerk organiseren waar 1 van de bands hier met een groot gospelkoor een afro cubaanse mis speelt die is bewerkt voor een latin band.quote:
wees blijquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zit nog niet helemaal in dat hele scriptie gedoe
quote:
Cómo se dice?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en jij natuurlijk que?
Ik ben trouwens ook scriptie zat.. en ik moet nog beginnen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik echt ongemotiveerd, ik heb vakantiedagen nodig denk ik
Dat is echt snel!!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wees blij![]()
Nog maar 31 dagen.. en dan moet het concept af zijn
Jazz!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Werk bij een jazz & wereldmuziek agentschap. We wilden een concert in een kerk organiseren waar 1 van de bands hier met een groot gospelkoor een afro cubaanse mis speelt die is bewerkt voor een latin band.
Als je van jazz houdt moet je echt naar deze zender luisterenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Dat is echt snel!!!
[..]
Jazz!
Zat ik toch redelijk in de buurtquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Werk bij een jazz & wereldmuziek agentschap. We wilden een concert in een kerk organiseren waar 1 van de bands hier met een groot gospelkoor een afro cubaanse mis speelt die is bewerkt voor een latin band.
Ja in dit geval komt het ook op hetzelfde neerquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Als je van jazz houdt moet je echt naar deze zender luisteren![]()
http://www.wbgo.org/listennow/
Staat hier ook constant op
Houd er wel rekening mee dat het nu nog 5 uur 's ochtends is in new york dus later op de dag komen er wat meer energierijke nummers.quote:
Gisteren schoot ook bij een vriend van mij en ik een beetje de stress er in.. omdat we realiseerde, dat we nog een heleboel moeten doen..quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
Zo. Presentatie achter de rug. Ging goed
.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat het nu nog 5 uur 's ochtends is in new york dus later op de dag komen er wat meer energierijke nummers.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
.
Ja dats het voordeel van op een plek werken wat allemaal liefhebbers van jazz zitten. Daar staat gewoon wbgo aan inplaats van radio 538 of iets dergelijksquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]Nu kan ik ook niet helemaal luisteren door de radio van het kantoor
Maar voor thuis
Ja daar zit ik ook steeds meer aan te denken, ben net 't 3 maandenpunt gepasseerd en zou dus over de helft moeten zijn, maar heb echt nog veel te veel te doenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren schoot ook bij een vriend van mij en ik een beetje de stress er in.. omdat we realiseerde, dat we nog een heleboel moeten doen..
en ik doe 't nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook steeds meer aan te denken, ben net 't 3 maandenpunt gepasseerd en zou dus over de helft moeten zijn, maar heb echt nog veel te veel te doen
En dan kom je ook nog op het punt, dat schrijven herschrijven is.. Gelukkig schrijf ik eerst alles in een kladblok, waardoor ik sowieso al een boel zooi er uit kan filteren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook steeds meer aan te denken, ben net 't 3 maandenpunt gepasseerd en zou dus over de helft moeten zijn, maar heb echt nog veel te veel te doen
Huhu same story hierquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef plukkert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:59 schreef plukkert het volgende:
[..]
en ik doe 't niet
Ik heb echt eennodig binnenkort
Kijk dat zijn de betere excuses, ik zit in Utrechtquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Huhu same story hier![]()
Maar denk maar zo, in de laatste maand doe je waarschijnlijk zoveel als in de eerste 4 maanden. En daarnaast ben ik nog veel te veel bezig met lezen... En hmm, als ik vertraging heb kan ik langer in Barcelona blijven
Dank je wel, ik ga meteen lunchenquote:
Het was als puur normaal bedoeldquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde weer een opmerking maken, maar ik hou me in vandaag. Het gaat zo goed vandaag hier![]()
Mooiquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
.
Was even naar huis.. moest de katten eten geven.. Meteen maar mijn laptop ook maar meegenomenquote:
Krijg jij ook van die lieve brieven.. dat je je nog niet had ingeschreven voor een minor?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, ik heb minors gekozen. In periode 4.1 wordt het Entrepeneurship (Internationaal ondernemen) en in 4.2 wordt het Fiscale beroepspraktijk. Donderdag maar even op school inleveren, dan ben ik nog niet op tijd.
Ja, zonde van het papier.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krijg jij ook van die lieve brieven.. dat je je nog niet had ingeschreven voor een minor?![]()
Even bellenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Verdomme, wilde ik vanavond naar Closer to Curtis in JC Parkhof in Alkmaar, lijkt het er op dat het helemaal niet door gaat. Het staat niet op de MySpace van de band en niet op de website van het Jongerencentrum.
Dat een vrachtwagen van de dijk af rijdt, is hier mee regel dan uitzondering. Zag de sporen in het gras staan.. Die bestuurder had bijna een nat pak..quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
zo vervelend is dat PieterBas.. Nooit leuk die berichten.
Ik heb de lunch ook weer binnen. Lekker italiaanse bollen
Gevaarlijke dijk danquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat een vrachtwagen van de dijk af rijdt, is hier mee regel dan uitzondering. Zag de sporen in het gras staan.. Die bestuurder had bijna een nat pak..
Eigenlijk wel ja. Omdat het enige weg is naar de ferry van Hoek van Holland - Harwich, is er een heleboel vrachtverkeer.. Bij storm of harde regen en uiteraard een combinatie van beide.. is het weer zo ver.quote:
Ah die ken ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Omdat het enige weg is naar de ferry van Hoek van Holland - Harwich, is er een heleboel vrachtverkeer.. Bij storm of harde regen en uiteraard een combinatie van beide.. is het weer zo ver.
Nee, ik ga mijn avond maar nuttig besteden met wat leren. Ik heb nog 2 tentamens deze week. Ik weet ook zeker dat het op 1 van de sites wel gestaan heeft, dus het is er af gehaald. En als het door zou gaan, is het maar de vraag of ik niet al veel te vroeg naar de trein moet (het is eerst een film en daarna nog een optreden, ik ga voor het optreden, de film heb ik al 2 keer gezien).quote:
Eerste + laatste paragraaf (of samenvatting, als die er is) van elk hoofdstuk lezen. Heb ik menig tentamen mee gehaaldquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb donderdag wel weer een klotetentamen om voor te leren. Ik kan een samenvatting gaan lezen, maar die is nauwelijks leesbaar, wat een gedrocht van een lap tekst is dat. Ik kan mijn eigen (onvolledige) samenvattingen gaan lezen, maar wat ik daarin geschreven heb weet ik wel. Het hele boek gaan lezen is niet te doen.
En eigenlijk denk ik dat ik met hetgeen ik geleerd heb in de colleges en wat logisch redeneren (en sterk beargumenteren, daar is deze docent gelukkig erg gevoelig voor) eigenlijk wel al een heel eind kom.
Dilemma, wat te doen.
weltrustequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga eens naar mijn vergaderingen van vandaag.. misschien nog tot later
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:46 schreef plukkert het volgende:
[..]
Eerste + laatste paragraaf (of samenvatting, als die er is) van elk hoofdstuk lezen. Heb ik menig tentamen mee gehaald
Volgens mij gaat de Stena Line idd naar Vlaardingenquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah die ken ikDie ferry gaat trouwens toch vanaf volgend jaar ofzo vanuit Vlaardingen varen of is dat weer een andere boot?
Nee, die luxe wordt ons niet gegund door de schrijvers van dit boek.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]In de eerste en laatste paragraaf staan wel de belangrijkste dingen. Staan er geen keywords in de zijlijn?
Nou, ik ga vanavond lekker naar Ill Niñoquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn avond maar nuttig besteden met wat leren. Ik heb nog 2 tentamens deze week. Ik weet ook zeker dat het op 1 van de sites wel gestaan heeft, dus het is er af gehaald. En als het door zou gaan, is het maar de vraag of ik niet al veel te vroeg naar de trein moet (het is eerst een film en daarna nog een optreden, ik ga voor het optreden, de film heb ik al 2 keer gezien).
Het is jammer, maar het is wellicht beter zo.
Ik vind Ill Niño niet leuk, dus ik ga liever leren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, ik ga vanavond lekker naar Ill Niño
Ik ken een nummer van hen, maar ben de titel een beetje vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Stoerquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ja hallo.. hoe lang is die euro er nou? Je kan toch niet dat ze dat allemaal in zo'n kort tijdbestek veranderenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Stoer![]()
OMG SPANJAARDEN![]()
Heb een maand geleden internet aangevraagd en nu heb ik het nog steeds niet, ze zouden de modem per koerier langs brengen, maar volgens hen hebben wij het pakket geweigerd... Moet niet gekker worden. Ze gaan het nu asap verzenden, wat zal het zijn? Een week? Terwijl de winkel om de hoek is... blijft apart!
Haha. En mijn bankafschriften zijn nog deels in Peseta´s
Waar gaat het ongeveer over?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef nicomart het volgende:
Hmm.. in mijn verveling wilde ik een titel gaan verzinnen voor mijn scriptie maar dat is nog verdomd lastig..
Ik weet niet of ik deze nou heel luchtig moet houden of dat het zo ongeveer de hele onderzoeksvraag moet bevatten?
What Comes Around waarschijnlijk, heel bescheiden hitje geweestquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken een nummer van hen, maar ben de titel een beetje vergeten. Alvast veel plezier
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..quote:
Sorry mate, you're on your ownquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..
Wat is de GIS-Branche?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..
Yup, bedrijf waar ik zit ontwikkeld de kaarten die worden gebruikt voor navigatieapparatuur. Zoals Teleatlas voor TomTom doet zegmaar.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is die kwijl-smilie ook al weer, zit hier met textonly
Oké, kan je dan niet een bijzondere uitkomst gebruiken als titel?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Yup, bedrijf waar ik zit ontwikkeld de kaarten die worden gebruikt voor navigatieapparatuur. Zoals Teleatlas voor TomTom doet zegmaar.
Mja.. Ik heb nog geen uitkomste dus ook geen bijzonderequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oké, kan je dan niet een bijzondere uitkomst gebruiken als titel?
Die hoef je niet te halen.. Die komt vanzelfquote:
Met 1 trapper kun je ook fietsen hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die hoef je niet te halen.. Die komt vanzelf![]()
Ik ben dr ook maar vandoor. Moet nog lopen naar mijn vervoer.. Trapper ging vanochtend kapot
LEREN LEREN LERENquote:
Dan zal die handigheid wel ontbreken bij mijquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 1 trapper kun je ook fietsen hoor
Kost alleen iets meer handigheid
1x hard naar beneden trappen, uitrollen. En ondertussen met je voet je trapper weer naar boven halenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan zal die handigheid wel ontbreken bij mij
Dat werkt heuvel op in ieder geval niet en het ziet er ook best gek uit denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
1x hard naar beneden trappen, uitrollen. En ondertussen met je voet je trapper weer naar boven halen
Ja, zo ben ik ook eens een kilometer of 6 gaan fietsen, maar ik was blij dat ik voor de terugweg even mijn trappers gemaakt had.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
1x hard naar beneden trappen, uitrollen. En ondertussen met je voet je trapper weer naar boven halen
Is dat niet volgende week? Er komt een Duitse vriend van me op bezoek (die uit die Schalke regio komt, had er nog nooit van gehoord) voor die wedstrijd tegen Barca volgende week. Ik zie af gezien de prijzenquote:
suc6 er maar mee dan...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uitslag van de foto's van knie binnen. Blijkt er niets op te zien te zijn.Moet nu een afspraak maken met de orthopeed.
Succes!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uitslag van de foto's van knie binnen. Blijkt er niets op te zien te zijn.Moet nu een afspraak maken met de orthopeed.
Volgens mij over 2 weken.. maar dan is het Barca - Schalke 04.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:07 schreef Leinonlein het volgende:
Ah ik zie nu op tv dat het idd Schalke - Barca is
Volgende week zeker andersom? *voelt zich nerd*
was vergeten om mijn wekker.. 20 minuten te verzetten.. ging ie 20 minuten te vroeg afquote:Op woensdag 2 april 2008 09:08 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen.. net wakker
zo ff op pad voor dat interview.. Ook wel eens lekker uitslapen. Wordt ik gewoon nog voor mijn wekker wakker...
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:27 schreef Yesse het volgende:
Ik ben echt nog niet wakker... Ik had weer niet door dat we alweer een pagina verder warenEn maar refreshen..
Ojaquote:Op woensdag 2 april 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Stel m in dat je 301 posts per pagina krijgt, heb je er geen last van
Koffie drinken, fok, internetquote:Op woensdag 2 april 2008 09:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het landelijke systeem ligt er bij ons gewoon uit, kan nu niks doen.
Liever niet ik moet toch uiteindelijk opdraaien voor alle achterstanden die er zijnquote:
Maar niet te veel, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:59 schreef plukkert het volgende:
Vandaag ga ik wat nuttigs doen.
Ik dacht ik gooi 't effe in de groep
succesquote:Op woensdag 2 april 2008 09:59 schreef plukkert het volgende:
Vandaag ga ik wat nuttigs doen.
Ik dacht ik gooi 't effe in de groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |