Gisteren schoot ook bij een vriend van mij en ik een beetje de stress er in.. omdat we realiseerde, dat we nog een heleboel moeten doen..quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
Zo. Presentatie achter de rug. Ging goed
.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat het nu nog 5 uur 's ochtends is in new york dus later op de dag komen er wat meer energierijke nummers.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
.
Ja dats het voordeel van op een plek werken wat allemaal liefhebbers van jazz zitten. Daar staat gewoon wbgo aan inplaats van radio 538 of iets dergelijksquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]Nu kan ik ook niet helemaal luisteren door de radio van het kantoor
Maar voor thuis
Ja daar zit ik ook steeds meer aan te denken, ben net 't 3 maandenpunt gepasseerd en zou dus over de helft moeten zijn, maar heb echt nog veel te veel te doenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren schoot ook bij een vriend van mij en ik een beetje de stress er in.. omdat we realiseerde, dat we nog een heleboel moeten doen..
en ik doe 't nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook steeds meer aan te denken, ben net 't 3 maandenpunt gepasseerd en zou dus over de helft moeten zijn, maar heb echt nog veel te veel te doen
En dan kom je ook nog op het punt, dat schrijven herschrijven is.. Gelukkig schrijf ik eerst alles in een kladblok, waardoor ik sowieso al een boel zooi er uit kan filteren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook steeds meer aan te denken, ben net 't 3 maandenpunt gepasseerd en zou dus over de helft moeten zijn, maar heb echt nog veel te veel te doen
Huhu same story hierquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef plukkert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:59 schreef plukkert het volgende:
[..]
en ik doe 't niet
Ik heb echt eennodig binnenkort
Kijk dat zijn de betere excuses, ik zit in Utrechtquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Huhu same story hier![]()
Maar denk maar zo, in de laatste maand doe je waarschijnlijk zoveel als in de eerste 4 maanden. En daarnaast ben ik nog veel te veel bezig met lezen... En hmm, als ik vertraging heb kan ik langer in Barcelona blijven
Dank je wel, ik ga meteen lunchenquote:
Het was als puur normaal bedoeldquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde weer een opmerking maken, maar ik hou me in vandaag. Het gaat zo goed vandaag hier![]()
Mooiquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
.
Was even naar huis.. moest de katten eten geven.. Meteen maar mijn laptop ook maar meegenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |