Ik heb een hoofd vol stenenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nog wel duf. Ik heb een hoofd vol watten... (ook wel te merken dat ik een paar keer pagina 2 refreshtte zonder te merken dat we al op pagina 3 zaten)
en jij natuurlijk que?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
Whoohooo ik had gisteren mijn eerste cursus Spaans! Na een hele dag werken gewoon nog even 3 uur language course erachteraan, nou, als dat niet bikkelen is! Dat chickie ratelde aan 1 stuk door in het Spaans
Ik ben scriptiezat
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:50 schreef plukkert het volgende:
[..]
Of ze sturen je diploma meteen effe op
daarom hebben ze ook een mondeling verdediging voor bedacht.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]Precies. Ik vind een scriptie maar raar. Als je niet goed kan schrijven dan zit je..
Hopelijk gaan ze dan niet voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:16 schreef jna het volgende:
Krijg ik net een offerte binnen voor huur van een kerk:
9700 euroEn dan moet het geluid enzo er nog bij.
Wat doe je? Organiseer je feestjes?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:16 schreef jna het volgende:
Krijg ik net een offerte binnen voor huur van een kerk:
9700 euroEn dan moet het geluid enzo er nog bij.
Ik zit nog niet helemaal in dat hele scriptie gedoequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
daarom hebben ze ook een mondeling verdediging voor bedacht.
Het is voor mij ook echt een groot vaag zwart gat...quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zit nog niet helemaal in dat hele scriptie gedoe
Werk bij een jazz & wereldmuziek agentschap. We wilden een concert in een kerk organiseren waar 1 van de bands hier met een groot gospelkoor een afro cubaanse mis speelt die is bewerkt voor een latin band.quote:
wees blijquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zit nog niet helemaal in dat hele scriptie gedoe
quote:
Cómo se dice?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en jij natuurlijk que?
Ik ben trouwens ook scriptie zat.. en ik moet nog beginnen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik echt ongemotiveerd, ik heb vakantiedagen nodig denk ik
Dat is echt snel!!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wees blij![]()
Nog maar 31 dagen.. en dan moet het concept af zijn
Jazz!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Werk bij een jazz & wereldmuziek agentschap. We wilden een concert in een kerk organiseren waar 1 van de bands hier met een groot gospelkoor een afro cubaanse mis speelt die is bewerkt voor een latin band.
Als je van jazz houdt moet je echt naar deze zender luisterenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Dat is echt snel!!!
[..]
Jazz!
Zat ik toch redelijk in de buurtquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Werk bij een jazz & wereldmuziek agentschap. We wilden een concert in een kerk organiseren waar 1 van de bands hier met een groot gospelkoor een afro cubaanse mis speelt die is bewerkt voor een latin band.
Ja in dit geval komt het ook op hetzelfde neerquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Als je van jazz houdt moet je echt naar deze zender luisteren![]()
http://www.wbgo.org/listennow/
Staat hier ook constant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |