goeiemorgenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean![]()
Ik had niet door dat we alweer een nieuwe pagina hadden
Vanavond metal concertquote:
Ja maar nog wel duf. Ik heb een hoofd vol watten... (ook wel te merken dat ik een paar keer pagina 2 refreshtte zonder te merken dat we al op pagina 3 zatenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe pagina? Zitten nogsteeds op pagina 3 hoor
Al wat beter met u?
Beterschapquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nog wel duf. Ik heb een hoofd vol watten... (ook wel te merken dat ik een paar keer pagina 2 refreshtte zonder te merken dat we al op pagina 3 zaten)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo, dat was een lekker mokka gebakjeDe directeur is jarig!
ah die.. nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan in real life
Ofzo
Ladies night, dus gezellig wordt het toch wel!
Of ze sturen je diploma meteen effe opquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
Al dat gedoe over centrale vragen en probleemstellingen tegenwoordigKunnen ze niet gewoon alles duidelijk maken en een voorbeeld geven hoe een scriptie eruit moet zien etc.
Dat is een centrale vraag op zich..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
Al dat gedoe over centrale vragen en probleemstellingen tegenwoordigKunnen ze niet gewoon alles duidelijk maken en een voorbeeld geven hoe een scriptie eruit moet zien etc.
Krijg nu je HBO Bachelor diploma bij 3 pakjes Blue Band.. Nu in de bonusquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:50 schreef plukkert het volgende:
[..]
Of ze sturen je diploma meteen effe op
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dean in real life
Ofzo
Ladies night, dus gezellig wordt het toch wel!
Sla je 'm weer effe om zo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar nog wel duf. Ik heb een hoofd vol watten... (ook wel te merken dat ik een paar keer pagina 2 refreshtte zonder te merken dat we al op pagina 3 zaten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |