Hij legt hem er mooi in.. Verleden week ook nog volgens in de Premier League een hele mooie eigen doelpunt gezien, weet alleen niet meer wie en welke wedstrijd het wasquote:
Succes meisquote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
Alweer een vliegensvlugge TVP....
Tot 17.00 stage van 17.00 - 18.00 seminar met de artsen van de KNO, boodschappen, naar huis, eten...
En volgende week maandag en dinsdag tentamen dus maar eens gaan leren
quote:Prorail past vandaag de wissels aan de zomertijd aan. Wij danken u voor uw begrip.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:06 schreef plukkert het volgende:
Mogge![]()
Vanochtend op Amsterdam Amstel:
[..]
Herkenbaar, ik word ook steeds wakker met de gedachte; het is toch nog geen tijd?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
goeiesmorgens...
Ik probeer mezelf ook nog steeds aan te passen aan de zomertijd
ook dat ja.. en ik ga op tijd naar bed met het gevoel dat het nog te vroeg is.. en dan is het wakker worden nog lastigerquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik word ook steeds wakker met de gedachte; het is toch nog geen tijd?
Dat heb ik dus eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
's avonds/ 's nachts kan ik niet slapen en in de morgen niet wakker worden.. heerlijk!
En dan mis je ook je extra uur als de klok weer teruggaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
Ik had het er pas ook nog met wat vrienden over. We wilden die zomertijd boycotten, maar we dachten dat het misschien bij een afspraak wat vervelend zou worden om er standaard een uur te laat te komen.
Op je werk kan je nog een uur langer door gaan, maar dat is ook alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |