Doe je dat met of zonder meetlat?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef Loontjah het volgende:
Naam: loontjah
functie: douches inspectrice tijdens gebruik
wanneer niet.. Ik ben weer bezig met mijn scriptie, alleen gaat het daar ook een beetje de verkeerde kant op.. Een erg grappig stuk doorgestuurd gekregen van een lector over ERP implementaties..quote:
pff.. al die op sex gerichte vrouwen hier ook altijdquote:Op maandag 31 maart 2008 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met natuurlijk, wat dacht jij danHet is wel een echte inspectie
Kwaliteit gaat voor kwantiteit tochquote:Op maandag 31 maart 2008 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met natuurlijk, wat dacht jij danHet is wel een echte inspectie
Ik zou de kop gewoon zo doen:quote:Man snapt flirtende vrouw niet
Uitgegeven: 31 maart 2008 14:07
Laatst gewijzigd: 31 maart 2008 15:04
Vrouwen verspillen veel tijd aan het versieren van mannen. Ze kunnen net zo goed gewoon aardig doen. Mannen zien namelijk dat verschil helemaal niet zo goed, blijkt uit Amerikaans onderzoek.
NU.nl/Dennis van Luling
Mannen hebben veel moeite met subtiele gebaren die vrouwen. Ze vergisten zich met name tussen vrouwen die gewoon vriendelijk tegen ze doen met versierpogingen.
Vrouwen kunnen subtiele signalen veel beter onderscheiden. Toch zijn de verschillen tussen mannen onderling groot. Volgens de onderzoekers zijn er ook mannen die erg goed zijn in het lezen van lichamelijke signalen.
In totaal 300 mannelijke en vrouwelijke studenten van de universiteit van Indiana deden mee aan het onderzoek. Elke man kreeg 280 foto's te zien van vrouwen die hij moest beoordelen. Hij kon deze onderverdelen in vriendelijk, seksueel geïnteresseerd, verdrietig of afwijzend.
quote:Man snapt flirtende vrouw niet
quote:
Je staat er in hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zou iemand dat van mij in de Wiki kunnen zetten dan? Ik heb geen idee hoe dat moet
Hoe zeker ben je dat het echt een vrouw was?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Nou, de laatste vrouw waarmee ik stond te flirten, begreep de subtiele hints anders niet
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je dat het echt een vrouw was?
De uitzondering die de regel bevestigdquote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef nicomart het volgende:
Dubbel zeker dus blijkbaar.. hmm.. dan was het een aparte
*geeft een schouderklopje aan jnaquote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind dat ik een schouderklopje verdien. Toch een flink begin van 2 subsidieaanvragen gedaan vandaag
Teveel aan school gewerkt in het weekendquote:
geen idee hoe lang je over een subsiedieaanvraag doet, maar als jij zegt dat je er een schouderklopje voor verdient.. Bij deze!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind dat ik een schouderklopje verdien. Toch een flink begin van 2 subsidieaanvragen gedaan vandaag
quote:
Maar wel een mooie goalquote:
Heeeeerlijk he!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Yesse het volgende:
[..]Goedeavond!
Waar het nog steeds zo licht is dat de zon nog schijnt
Ben je niet ziek ?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:15 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi weer inderdaad, wel chill dit
Alleen de hele dag al koud. Op stage kachel ook al plankgas gezet. Collega maar zweten, en ik had het koud![]()
![]()
dikke shit die zomertijdquote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Yesse het volgende:
[..]Goedeavond!
Waar het nog steeds zo licht is dat de zon nog schijnt
Ja, maar geen tijd voor, dus gewoon door!quote:
Beterschapquote:Op maandag 31 maart 2008 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar geen tijd voor, dus gewoon door!
Maar wel goed gehumeurd verder, dus we lachen ons er doorheen [ afbeelding ]
Eerst maar eens een emmer thee zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |