Krijg jij ook van die lieve brieven.. dat je je nog niet had ingeschreven voor een minor?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, ik heb minors gekozen. In periode 4.1 wordt het Entrepeneurship (Internationaal ondernemen) en in 4.2 wordt het Fiscale beroepspraktijk. Donderdag maar even op school inleveren, dan ben ik nog niet op tijd.
Ja, zonde van het papier.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krijg jij ook van die lieve brieven.. dat je je nog niet had ingeschreven voor een minor?![]()
Even bellenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Verdomme, wilde ik vanavond naar Closer to Curtis in JC Parkhof in Alkmaar, lijkt het er op dat het helemaal niet door gaat. Het staat niet op de MySpace van de band en niet op de website van het Jongerencentrum.
Dat een vrachtwagen van de dijk af rijdt, is hier mee regel dan uitzondering. Zag de sporen in het gras staan.. Die bestuurder had bijna een nat pak..quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
zo vervelend is dat PieterBas.. Nooit leuk die berichten.
Ik heb de lunch ook weer binnen. Lekker italiaanse bollen
Gevaarlijke dijk danquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat een vrachtwagen van de dijk af rijdt, is hier mee regel dan uitzondering. Zag de sporen in het gras staan.. Die bestuurder had bijna een nat pak..
Eigenlijk wel ja. Omdat het enige weg is naar de ferry van Hoek van Holland - Harwich, is er een heleboel vrachtverkeer.. Bij storm of harde regen en uiteraard een combinatie van beide.. is het weer zo ver.quote:
Ah die ken ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Omdat het enige weg is naar de ferry van Hoek van Holland - Harwich, is er een heleboel vrachtverkeer.. Bij storm of harde regen en uiteraard een combinatie van beide.. is het weer zo ver.
Nee, ik ga mijn avond maar nuttig besteden met wat leren. Ik heb nog 2 tentamens deze week. Ik weet ook zeker dat het op 1 van de sites wel gestaan heeft, dus het is er af gehaald. En als het door zou gaan, is het maar de vraag of ik niet al veel te vroeg naar de trein moet (het is eerst een film en daarna nog een optreden, ik ga voor het optreden, de film heb ik al 2 keer gezien).quote:
Eerste + laatste paragraaf (of samenvatting, als die er is) van elk hoofdstuk lezen. Heb ik menig tentamen mee gehaaldquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb donderdag wel weer een klotetentamen om voor te leren. Ik kan een samenvatting gaan lezen, maar die is nauwelijks leesbaar, wat een gedrocht van een lap tekst is dat. Ik kan mijn eigen (onvolledige) samenvattingen gaan lezen, maar wat ik daarin geschreven heb weet ik wel. Het hele boek gaan lezen is niet te doen.
En eigenlijk denk ik dat ik met hetgeen ik geleerd heb in de colleges en wat logisch redeneren (en sterk beargumenteren, daar is deze docent gelukkig erg gevoelig voor) eigenlijk wel al een heel eind kom.
Dilemma, wat te doen.
weltrustequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga eens naar mijn vergaderingen van vandaag.. misschien nog tot later
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:46 schreef plukkert het volgende:
[..]
Eerste + laatste paragraaf (of samenvatting, als die er is) van elk hoofdstuk lezen. Heb ik menig tentamen mee gehaald
Volgens mij gaat de Stena Line idd naar Vlaardingenquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah die ken ikDie ferry gaat trouwens toch vanaf volgend jaar ofzo vanuit Vlaardingen varen of is dat weer een andere boot?
Nee, die luxe wordt ons niet gegund door de schrijvers van dit boek.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]In de eerste en laatste paragraaf staan wel de belangrijkste dingen. Staan er geen keywords in de zijlijn?
Nou, ik ga vanavond lekker naar Ill Niñoquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn avond maar nuttig besteden met wat leren. Ik heb nog 2 tentamens deze week. Ik weet ook zeker dat het op 1 van de sites wel gestaan heeft, dus het is er af gehaald. En als het door zou gaan, is het maar de vraag of ik niet al veel te vroeg naar de trein moet (het is eerst een film en daarna nog een optreden, ik ga voor het optreden, de film heb ik al 2 keer gezien).
Het is jammer, maar het is wellicht beter zo.
Ik vind Ill Niño niet leuk, dus ik ga liever leren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, ik ga vanavond lekker naar Ill Niño
Ik ken een nummer van hen, maar ben de titel een beetje vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Stoerquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ja hallo.. hoe lang is die euro er nou? Je kan toch niet dat ze dat allemaal in zo'n kort tijdbestek veranderenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Stoer![]()
OMG SPANJAARDEN![]()
Heb een maand geleden internet aangevraagd en nu heb ik het nog steeds niet, ze zouden de modem per koerier langs brengen, maar volgens hen hebben wij het pakket geweigerd... Moet niet gekker worden. Ze gaan het nu asap verzenden, wat zal het zijn? Een week? Terwijl de winkel om de hoek is... blijft apart!
Haha. En mijn bankafschriften zijn nog deels in Peseta´s
Waar gaat het ongeveer over?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef nicomart het volgende:
Hmm.. in mijn verveling wilde ik een titel gaan verzinnen voor mijn scriptie maar dat is nog verdomd lastig..
Ik weet niet of ik deze nou heel luchtig moet houden of dat het zo ongeveer de hele onderzoeksvraag moet bevatten?
What Comes Around waarschijnlijk, heel bescheiden hitje geweestquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken een nummer van hen, maar ben de titel een beetje vergeten. Alvast veel plezier
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..quote:
Sorry mate, you're on your ownquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..
Wat is de GIS-Branche?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..
Yup, bedrijf waar ik zit ontwikkeld de kaarten die worden gebruikt voor navigatieapparatuur. Zoals Teleatlas voor TomTom doet zegmaar.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is die kwijl-smilie ook al weer, zit hier met textonly
Oké, kan je dan niet een bijzondere uitkomst gebruiken als titel?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Yup, bedrijf waar ik zit ontwikkeld de kaarten die worden gebruikt voor navigatieapparatuur. Zoals Teleatlas voor TomTom doet zegmaar.
Mja.. Ik heb nog geen uitkomste dus ook geen bijzonderequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oké, kan je dan niet een bijzondere uitkomst gebruiken als titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |