Die hoef je niet te halen.. Die komt vanzelfquote:
Met 1 trapper kun je ook fietsen hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die hoef je niet te halen.. Die komt vanzelf![]()
Ik ben dr ook maar vandoor. Moet nog lopen naar mijn vervoer.. Trapper ging vanochtend kapot
LEREN LEREN LERENquote:
Dan zal die handigheid wel ontbreken bij mijquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Met 1 trapper kun je ook fietsen hoor
Kost alleen iets meer handigheid
1x hard naar beneden trappen, uitrollen. En ondertussen met je voet je trapper weer naar boven halenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan zal die handigheid wel ontbreken bij mij
Dat werkt heuvel op in ieder geval niet en het ziet er ook best gek uit denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
1x hard naar beneden trappen, uitrollen. En ondertussen met je voet je trapper weer naar boven halen
Ja, zo ben ik ook eens een kilometer of 6 gaan fietsen, maar ik was blij dat ik voor de terugweg even mijn trappers gemaakt had.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
1x hard naar beneden trappen, uitrollen. En ondertussen met je voet je trapper weer naar boven halen
Is dat niet volgende week? Er komt een Duitse vriend van me op bezoek (die uit die Schalke regio komt, had er nog nooit van gehoord) voor die wedstrijd tegen Barca volgende week. Ik zie af gezien de prijzenquote:
suc6 er maar mee dan...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uitslag van de foto's van knie binnen. Blijkt er niets op te zien te zijn.Moet nu een afspraak maken met de orthopeed.
Succes!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uitslag van de foto's van knie binnen. Blijkt er niets op te zien te zijn.Moet nu een afspraak maken met de orthopeed.
Volgens mij over 2 weken.. maar dan is het Barca - Schalke 04.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:07 schreef Leinonlein het volgende:
Ah ik zie nu op tv dat het idd Schalke - Barca is
Volgende week zeker andersom? *voelt zich nerd*
was vergeten om mijn wekker.. 20 minuten te verzetten.. ging ie 20 minuten te vroeg afquote:Op woensdag 2 april 2008 09:08 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen.. net wakker
zo ff op pad voor dat interview.. Ook wel eens lekker uitslapen. Wordt ik gewoon nog voor mijn wekker wakker...
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:27 schreef Yesse het volgende:
Ik ben echt nog niet wakker... Ik had weer niet door dat we alweer een pagina verder warenEn maar refreshen..
Ojaquote:Op woensdag 2 april 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Stel m in dat je 301 posts per pagina krijgt, heb je er geen last van
Koffie drinken, fok, internetquote:Op woensdag 2 april 2008 09:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het landelijke systeem ligt er bij ons gewoon uit, kan nu niks doen.
Liever niet ik moet toch uiteindelijk opdraaien voor alle achterstanden die er zijnquote:
Maar niet te veel, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:59 schreef plukkert het volgende:
Vandaag ga ik wat nuttigs doen.
Ik dacht ik gooi 't effe in de groep
succesquote:Op woensdag 2 april 2008 09:59 schreef plukkert het volgende:
Vandaag ga ik wat nuttigs doen.
Ik dacht ik gooi 't effe in de groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |