Je was te laatquote:Op maandag 31 maart 2008 12:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je selecteert mij niet eens in de basis![]()
Inderdaad, wij tellen weer eens niet meequote:Op maandag 31 maart 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
Hee, onze coaches en fysio's staan niet in de OP![]()
Ik zal jullie niet vergeten hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad, wij tellen weer eens niet mee
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag.
Ik probeer FOK! een beetje te beperken, anders doe ik helemaal niets, zoals vorige weekquote:Op maandag 31 maart 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:
wat een stilte vandaag..
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
Alles op Yenice!
Tomatensoep
Nu weer hard verder werken
Dus maar weer fokkenquote:Op maandag 31 maart 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik probeer FOK! een beetje te beperken, anders doe ik helemaal niets, zoals vorige week
Heb nu alleen ff niets te doen. Was bezig met een projectje, maar zit ff vast
En de persoon die er vanaf weet is een uurtje weg
Iddquote:
Dat is echt de meest oude 1 aprilgrap op kantorenquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij krijgen als personeel dit mailtje:
-------
Hallo allemaal,
Vandaag is er een DB-vergadering geweest. Aan de orde zijn gekomen de begroting 2009 en de jaarrekening 2007. Eén van de dingen die opviel is de overschrijding op onze beheers- en apparaatskosten (¤ 180.000). We hebben geconstateerd dat we op sommige punten moeten bezuinigen.
Eén van de punten waar we met zijn allen wat aan kunnen doen is het nuttigen van koffie/ thee/ water. Dit is in 2007 ¤ 10.000 over de begroting heen gegaan! Er is dan ook besloten dat vanaf morgen iedereen maximaal 2 kopjes koffie/ thee/ water mag nuttigen.
Indien er mensen zijn die meer willen, dan moeten we kijken of er geen maandelijkse bijdrage via het salaris ingehouden moet worden. Laat het me dan maar even weten.
Mochten jullie hier vragen/ opmerkingen over hebben, kom gerust even langs.
---------
Toch jammer dat iedereen weet dat het morgen 1 april is
nu begin ik een beetje te twijfelen, want 4 procedures lijken verdomd veel op elkaarquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is echt de meest oude 1 aprilgrap op kantoren!
Oja 1 april.... Krijg je weer van die 'goed-bedachte' grappen waar ik toch altijd intrapquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
---------
Ik kende m nog nietquote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is echt de meest oude 1 aprilgrap op kantoren!
ik ook nog niet.. maar goed.. als het 31 maart is en vanaf morgen..... gaat er soms wel een belletje rinkelen. Ik ben er ook wel eens in getrapt..quote:
Bij mij op de basisschool hadden ze een keer gezegd dat als je de schoolmelk schudde voor gebruik dat je dan chocolademelk kreegquote:
Wij kunnen de OP niet aanpassen toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:37 schreef jna het volgende:
Als iedereen nou even z'n naam in de OP zet met hun functie dan is dat ook meteen duidelijk
Bijvoorbeeld:
Reserve spelers:
...(doelman
...(rechtsbuiten)
Trainer:
...
Medische staf:
...
...(fysio)
Mascotte:
...
enz enz verzin zelf maar leuke functies
...
Idd, maar wel in de Wikiquote:Op maandag 31 maart 2008 14:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wij kunnen de OP niet aanpassen toch?
In de wiki welquote:Op maandag 31 maart 2008 14:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wij kunnen de OP niet aanpassen toch?
Goedemiddag Houquote:
Ik vind m wel grappig eigenlijk. Had eerst niet door dat het een grap wasquote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
-------
Hallo allemaal,
Vandaag is er een DB-vergadering geweest. Aan de orde zijn gekomen de begroting 2009 en de jaarrekening 2007. Eén van de dingen die opviel is de overschrijding op onze beheers- en apparaatskosten (¤ 180.000). We hebben geconstateerd dat we op sommige punten moeten bezuinigen.
Eén van de punten waar we met zijn allen wat aan kunnen doen is het nuttigen van koffie/ thee/ water. Dit is in 2007 ¤ 10.000 over de begroting heen gegaan! Er is dan ook besloten dat vanaf morgen iedereen maximaal 2 kopjes koffie/ thee/ water mag nuttigen.
Indien er mensen zijn die meer willen, dan moeten we kijken of er geen maandelijkse bijdrage via het salaris ingehouden moet worden. Laat het me dan maar even weten.
Mochten jullie hier vragen/ opmerkingen over hebben, kom gerust even langs.
---------
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nog op school, ik ga maar eens naar huis toe. Heb koppijn niet te zuinig
.
Ik was ook al een bericht aan het typenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vind m wel grappig eigenlijk. Had eerst niet door dat het een grap was
Gemengd douchen?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef Loontjah het volgende:
Naam: loontjah
functie: douches inspectrice tijdens gebruik
Doe je dat met of zonder meetlat?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef Loontjah het volgende:
Naam: loontjah
functie: douches inspectrice tijdens gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |