quote:General
Make Ford
Model 1965 GT40 Mk1
Powertrain Layout Mid Engine / RWD
Base Price Not Available
Dimensions
WheelBase 2413 mm / 95.0 in
Length 4191 mm / 165.0 in
Height 1028 mm / 40.5 in
Width 1778 mm / 70.0 in
Weight 832 kg / 1834 lbs
Front / Rear Track 1371 mm / 53.9
Engine
Configuration V8
Valvetrain OHV
Displacement 4736 cc / 289.0 cu in
Power 290.8 kw / 390.0 bhp @ 7000 rpm
Torque 441.0 nm / 325.3 ft lbs @ 5000 rpm
Bore 102.0 mm / 4.02 in
Stroke 72.9 mm / 2.87 in
Compression Ratio 12.5:1
BHP / Liter 82.35 bhp
Redline Not Available
Performance
Top Speed 197.0 mph / 317.0 kph
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
luilakquote:
Valt het zo erg op?!?quote:
n00bquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef ThaFreak het volgende:
harde schijf is binnen en is als fat32 geformateerd, kan ik dat het beste zo houden of formateren naar ntfs???
* ThaFreak n00b
dus bv complete dvd's worden dan een probleem als ik hem op fat32 laat staan....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
n00b(en tvp :x)
Je kan'm in principe op fat32 houden, er kunnen dan alleen geen bestanden > 4gb op. Fat32 wordt wel vrijwel overal ondersteund (ps3, linux, mac, yadda yadda).
NTFS is specifiek van windows (2000 en hoger) en kan dus wel grotere bestanden aan... is net wat je zelf praktischer vindt.
DVD's en gedownloade hd-films zijn een probleem inderdaad...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dus bv complete dvd's worden dan een probleem als ik hem op fat32 laat staan....
verder geen nadeel aan NTFS??
thanxz, NTFS is it dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
DVD's en gedownloade hd-films zijn een probleem inderdaad...
Volgens mij verder geen nadelen aan NTFS, tenzij je geavanceerde dingen als bestanden versleutelen gaat doen. Als je gewoon bestanden erop zet en uitleest voldoet het net zo goed als Fat32.
Ja, magneten enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz, NTFS is it dus![]()
nog een laatste vraag, maakt het wat uit als de HD in de buurt van speakers staat??? Ideale plaats is namelijk in de buurt van een speaker....
ga het er toch op wagenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, magneten enzo
HD is wel goed afgeschermd, maar zou het risico niet nemen - het blijft magnetische opslag...
Voorspelbaar, het hele circus eromheen is uiteindelijk waar het om draait. Ik had er ook niet vreemd van opgekeken als er zelfs helemaal geen film zou zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
je mist er weinig aan
ben niet verder dan de helft gekomenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
je mist er weinig aan
Uiteraard moet fok wel ff meeliften op het succesquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
Nieuw subforum voor moslims en niet-moslims.
omgquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
x 2quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:16 schreef Paladijn het volgende:
Anders mis ik weer ff dat de wildersfilm eindelijk online staat
Ik hoorde het rond 22u en toen was ik nog aan het werkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:00 schreef Fugie het volgende:
kerol, zit jij lekker om half 12 's avonds nog bnr te luisteren. Je moet vast bang zijn dat je us stocks niet voldoende rendement opleveren ofzo
beetje jammer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
Niks mis met BNRquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:00 schreef Fugie het volgende:
kerol, zit jij lekker om half 12 's avonds nog bnr te luisteren. Je moet vast bang zijn dat je us stocks niet voldoende rendement opleveren ofzo
Of Slam FMquote:
DIE Peu, DIE. Hou eens op met dat welke. "Hoi ik ben een mongool en ken het verschil tussen die, dat en wie niet"quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoorde net de persconferentie welke hij gaf in Den Haag (werd uitgezonden op BNR), wat een laffe zooi.
Die is toch sportjournaalpresentator?quote:
En hij vervangt Edwin Evers evenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die is toch sportjournaalpresentator?
" Love is in the air"quote:
SOG of biebwerk?quote:
Ik ben de hele week al bezig met 1 stukje tekst...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Extreme SOGGisteren uit eten geweest in Las Palmas, en nu ietwat brakjes
Jij dan?
Chillquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al bezig met 1 stukje tekst...
Ik moet m'n mogelijke scriptiebegeleider uitleggen wat ik wil onderzoeken, maar we lullen compleet langs elkaar heen... (Model blijk je op meerder manieren uit te kunnen leggen)
Je masterproject, alsin: je afstudeerproject?!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Chill![]()
Ik ben al twee dagen bezig met 2 pagina's. Maandag draft-report inleveren van m'n masterproject
Groot deel is al af, maar dit stukje is zo saai en droge kost
Neuh, gewoon een groot vakjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je masterproject, alsin: je afstudeerproject?!
Wat voor 'n project is het?!
quote:Het MDP project leert studenten de ontwikkeling van hedendaagse technologieen te analyseren vanuit evolutionair perspectief. Het biedt studenten inzichten in manieren van intervenieren in het technologie ontwikkelproces, en hoe studenten zelf interventiestrategieen kunnen ontwerpen. Het MDP bestaat uit twee delen en kent meerdere doelen. Studenten doen onderzoek, leren de waarde daarvan te beoordelen en het in een breder perspectief te plaatsen. Studenten worden getraind om kennis praktisch in te zetten. De doelen van de verschillende onderdelen van het MDP project geven aan hoe dat wordt bereikt. Deel I bestaat uit de onderdelen Techniek en Patentanalyse: Doel onderdeel Techniek: verwerven van diepgaande technische kennis van een specifieke technologische ontwikkeling. Doel Onderdeel Patentanalyse: door middel van patentanalyse inzicht krijgen in de ontwikkelingspaden van een technologie. Deel 2 start met een maatschappelijke quick scan met als doel orientatie op de maatschappelijke context waarin de technologie zich ontwikkelt. Deel 2 bestaat voorts uit de onderdelen: Regime analyse, Interventie in innovatie en Ethische reflectie. Doel Onderdeel Regime-analyse: kennis vergaren van de methode om de evolutie van een specifieke technologie in interactie met een bredere maatschappelijke context te onderzoeken. Doel Onderdeel Interventie in innovatie: verwerven van inzicht in relevante interventiemethoden en het gebruik daarvan om een interventiestrategie te ontwikkelen die een sleutelprobleem binnen een bepaald innovatieproces op een passende wijze aanpakt. Doel Onderdeel Ethische reflectie: reflecteren op de normen en waarden die ingebed zijn in technologie.
Wat is er schokkend aan ethiek?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:10 schreef Xtreem het volgende:
Jezus wat een gewauwel..... (aan de andere kant, ik lees dit soort stukken over m'n eigen vakken ook nooit)
Ik ben wel geschokt dat jullie ook ethiek erbij krijgen!
En nee, ik doe helemaal niet rustig! Zo'n lamzakkerige student als jij, die maar de heletijd op Tjabbo's de zak van de belastingbetaler leeft! Opschieten zul je!
Ik heb net 2 vakjes van 7 weken gehad (2x6ECTS) , nu 5 maanden voor m'n scriptie (18 ECTS) en dan vanaf september nog 2 vakjes (2x6 ECTS) en dan heb ik m'n 2e master binnen![]()
Ethiek, dat is soft en subjectief... Daar kan ' jouw soort' toch niets mee?!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is er schokkend aan ethiek?
En mooi blijft dat toch altijd hè, dat geouwehoer over het teren op de belastingbetaler"Men" denkt nog steeds dat je onbeperkt stufi en weetikveelwatallemaal toegestopt krijgt door de regering
.
Maar je gaat lekker, hoe heette deze master ook alweer?
Ik doe dan ook geen keiharde TBDK masterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ethiek, dat is soft en subjectief... Daar kan ' jouw soort' toch niets mee?!Nee, ik ben positief verbaasd dat er blijkbaar veel(?) waarde gehecht wordt aan de omgeving. Ik heb nog altijd een beetje het beeld dat het draait om de techniek/ de kennis, en wat daar dan mee gedaan wordt is ondergeschikt. Maar dat beeld ben ik inmiddels aan het bijstellen.
Mijn familie was echt geschokt toen ze hoorden dat ik al bijna 2 jaar geen stufi meer krijg! "Ja maar, als je met je tweede studie bezig bent, dan heb je daar toch nog gewoon recht op!?"![]()
Toevallig was deze week de voorlichting voor de BSc opleidingen, en toevallig heb ik daar (uit nostalgische overwegingen) iets van meegepakt. Schitterend om te horen hoe de aanstaande eerstejaars zich druk maken om een bindend studieadvies (45 ECTS in het eerste jaar)...
Ik ben nu bezig met Financial Management... Jij?
Wat is dat nu weer voor vraag?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:41 schreef GT3 het volgende:
Wie is er hier sympathiek?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doe dan ook geen keiharde TBDK mastermaar: Technology and Policy. Als Berkeley doorgaat ga ik daar een keuzecluser "Environmental Economics" doen
. Hier wordt veel waarde gehecht aan de omgeving. Ingenieurs zijn niet van die keiharde beta-apen zoals meestal verondersteld wordt idd.
Je bevordert in ieder geval niet de doorstroom van hbo naar wo. Maar gezien de afhaak percentages in het schakeljaar, kun je je nog afvragen of dat erg is....quote:Heel veel mensen weten inderdaad niet dat stufi gewoon ophoudt na 4 of 5 jaar. Ik vind er zeker wat voor te zeggen, zo houd je wel die lamme hazen van je universiteit weg, maar aan de andere kant stimuleer je een kenniseconomie niet op deze manier. Een overgroot deel van de bevolking denkt nog steeds dat wij zeer hoog op de kennis-ladder staan, maar dat valt vies tegen. Helemaal als je kijkt naar R&D
Ik doe m'n bestquote:
Het schakeljaar hier is echt gemaakt om de minder gemotiveerden eruit te halen. De vakken die je krijgt zoals calculus gebruik je verder nooit meer.quote:[..]
Je bevordert in ieder geval niet de doorstroom van hbo naar wo. Maar gezien de afhaak percentages in het schakeljaar, kun je je nog afvragen of dat erg is....
Maar wat levert universitair onderzoek nu precies op? Mijns inziens zeer weinig. En over de UvT zijn de meningen verdeeld...quote:Qua kennis verschilt het blijkbaar heel erg per vakgebied... Qua onderzoek scoort Tilburg binnen economie erg sterk (in sommige rankings zelfs boven Harvard)
Dat zul je daar ook zeker moeten doenquote:
Dat soort opmerkingen heb ik ook gemaakt over vakken, die ik nu alsnog wel gebruik!quote:Het schakeljaar hier is echt gemaakt om de minder gemotiveerden eruit te halen. De vakken die je krijgt zoals calculus gebruik je verder nooit meer.
[..]
Kennis. En dat is eigenlijk al genoeg.quote:Maar wat levert universitair onderzoek nu precies op? Mijns inziens zeer weinig. En over de UvT zijn de meningen verdeeld...
Dat lijkt me een understatement jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat zul je daar ook zeker moeten doen
Dat begrijp ik, maar calculus en lineaire algebra gebruik je echt nooit meerquote:[..]
Dat soort opmerkingen heb ik ook gemaakt over vakken, die ik nu alsnog wel gebruik!
Kennis is macht, dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar wanneer zoiets eindelijk ontwikkeld is, wordt het altijd gelijk gepubliceerd. Dan heeft de rest van de wereld diezelfde kennis dus ook. Het enige wat je krijgt is volgens mij restecspt.quote:[..]
Kennis. En dat is eigenlijk al genoeg.
Uiteraard ook bij veel richtingen ook hele practische kennis, maar dat is m.i. niet het belangrijkste.
En over de UvT zijn de meningen verdeeld, dat geloof ik. Zeker qua onderwijs is er wel eea aan te merken, maar qua onderzoek zijn ze gewoon goed
Fwnkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:41 schreef GT3 het volgende:
Wie is er hier sympathiek?
Het schiet me ineens weer te binnen.... Jouw broertje studeert aan de EUR.. Vandaar die bevooroordeel de blik. De EUR kan het gewoon niet verkroppen dat de UvT tegenwoordig beter isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
Dat ze qua onderzoek goed zijn moet ook wel, anders hadden ze allang de geldkraan dichtgedraaid
Ik ben blij met je PI.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het schiet me ineens weer te binnen.... Jouw broertje studeert aan de EUR.. Vandaar die bevooroordeel de blik. De EUR kan het gewoon niet verkroppen dat de UvT tegenwoordig beter is
Ah, nu begrijp ik het. Ik vond het al zo'n domme vraagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:39 schreef GT3 het volgende:
[..]
Hij heeft als kloon deze user aan gemaakt?
idemquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik het. Ik vond het al zo'n domme vraag
Jeetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef GT3 het volgende:
[..]
Dat vond ik van het antwoord Fnwk eigenlijk ook.
Ik zou ze aanrijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leuk, pipos die te laat komen, kunnen we niet meer overschrijven
Nah, om 17:29:59 kwamen we het postkantoor binnen na een dolle ritquote:
Dat is dit weekend toch? Dan zit ik in Arnhemquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hey Alex, ik kwam toevallig via google op je forum uit en zag dat je vorig jaar naar Gennep on Wheels bent geweest. (samen met ijsmeis)
Ga je dit jaar weer? Ik sta er met mijn werk, we waren er vorig jaar met een hele schrale stand, met die buggy's.Waar je toen voor moest betalen enzo.
Is dit jaar gratis, en heel stuk beter geregeld.
![]()
We staan er ook weer met de PS autosport BRL vrachtwagen:
[ afbeelding ]
eindelijkquote:
Jammer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is dit weekend toch? Dan zit ik in Arnhemdus nee.
Arnhemquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, om 17:29:59 kwamen we het postkantoor binnen na een dolle rit![]()
[..]
Dat is dit weekend toch? Dan zit ik in Arnhemdus nee.
[..]
eindelijk
ONZ meeting.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
ArnhemGa je weer een kroketje bij meneer Tsjakka eten?
Ik heb niks in de planning staan, dus wie weet kom ik even kijken.quote:
je kunt ook naar de Arnhem meet komenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks in de planning staan, dus wie weet kom ik even kijken.
Tenzij het echt kutweer is (het ging regenen toch?), dan heb ik geen zin.
Het is toch weer hetzelfde.
Dat waren minibikes toch? Ook onboeiend btwquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb die buggy's gemist vorig jaar btw?.
Of was dat op dat plein voor de AH?
Nee, dat was weer een ander plein, achter de Aldi.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat waren minibikes toch? Ook onboeiend btwHeb de buggys ook gemist
ONZ zuigt en ik ben blij dat ik eindelijk eens van Arnhem af ben.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt ook naar de Arnhem meet komen
ga je dan fotos voor me maken van gennep on wheels, mits mooi weer?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ONZ zuigt en ik ben blij dat ik eindelijk eens van Arnhem af ben.
Geen idee waar het vorig jaar was.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb die buggy's gemist vorig jaar btw?.
Of was dat op dat plein voor de AH?
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je dan fotos voor me maken van gennep on wheels, mits mooi weer?
Mooie vloerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
2 fototjes zoals het nu erbij ligt.
Camera instelling was niet goed dus morgen zal ik van de hele ruimte wel even foto's maken.
Zo krijg je in elk geval een idee van de kleur muren en de vloer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaatie die dan op BB posten?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Als mijn vader mee gaat doet hij dat wel.
Heb al wel meubels ja...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooie vloer![]()
. Heb je al meubels btw? Ik weet niet meer of je die hier hebt laten zien ja of nee
.
Open anders een topic in K&W net zoals Bo?.
zou ook erg tof zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe dat werkt joh.
Ik denk eerder dat ie ze dan mailt.
Maar't was lekker weerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:14 schreef Sjoewe het volgende:
Diensten moeten overnemen van zieke collega's
faalquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:20 schreef Fugie het volgende:
zaterdag is een normale werkdag bij de post
ook in de detailhandelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:20 schreef Fugie het volgende:
zaterdag is een normale werkdag bij de post
Zijn gewoon extra uren en geen overwerk (als zaterdagpostbode dan). Ergste is nog dat je daar minder mee verdient dan je vast urenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
faal
Maar routes van collega's overnemen valt wel onder overwerk neem ik aan? :x
Juist.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
Zijn gewoon extra uren en geen overwerk (als zaterdagpostbode dan). Ergste is nog dat je daar minder mee verdient dan je vast uren
En lego pwnz:
http://www.dumpert.nl/med(...)cot_denemarken_.html
1x raden om welke zaadlul het hier gaat.quote:... en als ik het goed na ga afgelopen jaren, wilde je veel maar je hebt altijd afgehaakt om financiele redenen-> je bent toch de arme student was het niet ? Kortom, wel alfa kopen maar niet alfa kunnen rijden. Prima , no offence maar ga hiermee niet een hele club mee lastig vallen.
Peuquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
1x raden om welke zaadlul het hier gaat.
Ik had meteen door over wie het gingquote:
Ik wist nog van niks, moet je je van te voren opgeven? Tegen die tijd moet ik mijn v6 weleens klaar hebben denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Bo: ga jij de 16e mei ook naar de driving-fun ochtend/dag op CPZ?
Klinkt goedquote:Op zondag 30 maart 2008 00:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wist nog van niks, moet je je van te voren opgeven? Tegen die tijd moet ik mijn v6 weleens klaar hebben denk ik
account is in 2 minuten gemaaktquote:Op zondag 30 maart 2008 00:56 schreef BoJo het volgende:
Heb net zelf ff gekeken, moet je lid wezen van df?
Geen idee, maar er moet vooraf betaald worden, dus zal wel tot ergens eind april zijn. Vraag het gewoonquote:Op zondag 30 maart 2008 01:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij ben ik blind, tot wanneer kan ik me aanmelden weet je dat?
yo thanks voor het attenderen, truzzelquote:Op zondag 30 maart 2008 01:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar er moet vooraf betaald worden, dus zal wel tot ergens eind april zijn. Vraag het gewoon
Ik ben er maar eens vandoor, wat nachtrust meepakken :x
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen en hermandeperman![]()
![]()
had je een wit shirtje aan? Wat nu nat is?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ben naar Gennep On Wheel gegaan toen het droog was. Inmiddels ben ik doorweekt.
Veel foto's heb ik (ja, ik) trouwens niet Alex, want toen het begon te regenen heb ik de boel in m'n tas gestopt.
996 en 997 hebben gewoon waterkoeling, dus koelvloeistof, anders olie uit een oliekoeler, brandstof (brandstof tank zit nog steeds voorin).quote:Op zondag 30 maart 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister een Porsche 911 carrera, vrij nieuw, recht voor onze neus gecrashed.
Situatie: voor bij het stoplicht staat ene poegeot 307 met aanhangwagen, met daarop wat spul wat NIET vast staat. Daarachter een Opel Astra F vol met, ik denk Pakistanen. Daarachter de zilveren Porsche, en daarachter gRover met Aradia, Sebasser, mij, en nog een knappe jongedame die niet lid is op BB.... De bestuurder van de Porsche zat blijkbar nog met zn hoofd bij ChipsZak, die hij vlak daarvoor met zn ogen ut had gekleed bij een supermarkt waar we beide vandaan kwamen, want toen er een lege doos van de aanhangwagen afwoei, en de Astra daar een noodstop voor maakte, reed hij zo tegen de trekhaak van de Astra op... Kentekenplata er af, flinke deuk in de bumper, en het vloeistof vloeide rijkelijk. (waar komt de vloeistof vandaan trouwens uit het FRONT van een 911?). Ben blij dat ik er niet ook bij op ben geklapt...
Linkje?quote:
Een brandstoftank die lekt na een aanrijding. Tuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
996 en 997 hebben gewoon waterkoeling, dus koelvloeistof, anders olie uit een oliekoeler, brandstof (brandstof tank zit nog steeds voorin).
De eigenaar piste in zijn broek omdat ie onverzekerd is?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was gele vloeistof btw.
Platte-keverquote:Op zondag 30 maart 2008 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En er zijn ook fotos van de kapotte Porsche gemaakt, maar niet door mij
Ah, niet bepaald mijn type.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uit het archief
maar ze was gister op haar sexiest
Mja, en zn vrouw moest best wel jankenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De eigenaar piste in zijn broek omdat ie onverzekerd is?
Indien er vrouwvolk is wat mee wil rijden, sure ^^quote:Op zondag 30 maart 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, ging jij 12 mei nu mee?Ik heb de startkaart al binnen!
DaD is mn bijrijdsterquote:Op zondag 30 maart 2008 21:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Indien er vrouwvolk is wat mee wil rijden, sure ^^
Heb nog geen kaarten besteld, dus het kan ook wel eens uitverkocht zijn :x
Doe haar de groeten. Ze mag wel weer eens wat vaker in de PTA SC komenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DaD is mn bijrijdster
Ik heb vorige week een kaart beteld, dus nu zijn ze er nog.
Mij nog gezien bij de AH? Bij die buggystand daar.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ben naar Gennep On Wheel gegaan toen het droog was. Inmiddels ben ik doorweekt.
Veel foto's heb ik (ja, ik) trouwens niet Alex, want toen het begon te regenen heb ik de boel in m'n tas gestopt.
De buggystand wel. Jou nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mij nog gezien bij de AH? Bij die buggystand daar.
Die moest de foto makenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:08 schreef lipje het volgende:
en waarom staat ChipsZak niet te poseren naast de meneer met de kapotte Posj?
Dus je bespaart sony werk en geld en je krijgt je ontslagquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten werk ik al een tijdje voor o.a. Sony (reverse logistics),
en heb ik (privé!) meerdere mensen hier op Fok! en GOT succesvol geholpen met hun zwaar
vertraagde PS3 RMA's en/of informatie betreffende de garantie van Sony SCE producten..
Nu kom ik net van een gesprek vandaan waar ik te horen heb gekregen dat dit niet op prijs gesteld
wordt door het bedrijf waarvoor ik werk, en dat ik de verschafte informatie niet had mogen geven.
Ze hebben overal uitdraaien van (ze hebben dus op meerdere forums lopen zoeken), welke ik wel
heb mogen inzien. Om een lang verhaal kort te maken; Ik kan mijn biezen pakken. Zit nu op mijn kantoor
en kan het eigenlijk nog niet beseffen, dat ik dit hier post zal ook wel weer problemen opleveren maarja../
Het jammere is eigenlijk dat ze tips hebben gekregen van (hun woorden) "mensen op het internet".
Dus de mesnen die ik heb geholpen hebben me gewoon een oor aangenaaid. stank voor dank enzo
Ik ga mijn spullen maar pakken, men verwacht dat ik nog voor 12:oo de deur uitben. kut, zwaar kut
Weet je zeker da tje contract niet tot1 april liep?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten werk ik al een tijdje voor o.a. Sony (reverse logistics),
en heb ik (privé!) meerdere mensen hier op Fok! en GOT succesvol geholpen met hun zwaar
vertraagde PS3 RMA's en/of informatie betreffende de garantie van Sony SCE producten..
Nu kom ik net van een gesprek vandaan waar ik te horen heb gekregen dat dit niet op prijs gesteld
wordt door het bedrijf waarvoor ik werk, en dat ik de verschafte informatie niet had mogen geven.
Ze hebben overal uitdraaien van (ze hebben dus op meerdere forums lopen zoeken), welke ik wel
heb mogen inzien. Om een lang verhaal kort te maken; Ik kan mijn biezen pakken. Zit nu op mijn kantoor
en kan het eigenlijk nog niet beseffen, dat ik dit hier post zal ook wel weer problemen opleveren maarja../
Het jammere is eigenlijk dat ze tips hebben gekregen van (hun woorden) "mensen op het internet".
Dus de mesnen die ik heb geholpen hebben me gewoon een oor aangenaaid. stank voor dank enzo
Ik ga mijn spullen maar pakken, men verwacht dat ik nog voor 12:oo de deur uitben. kut, zwaar kut
Gaat 't hier vaker over mij, of is het puur toeval dat ik voor het eerst sinds tijden weer eens kom spieken?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Doe haar de groeten. Ze mag wel weer eens wat vaker in de PTA SC komen
Zodra het over koffie, vrouwen of elfstendentochten gaat denken we aan jequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaat 't hier vaker over mij, of is het puur toeval dat ik voor het eerst sinds tijden weer eens kom spieken?
Geen 1 april grap?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Sterf.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben de slechtste 1-april-grappen -bedenker ooit
![]()
HAI GUISE!!!11!`~!
Zit in't zelfde schuitje qua wel/niet kunnen praten over een aantal onderdelen, dus het verhaal kwam nogal vaag overquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben de slechtste 1-april-grappen -bedenker ooit
![]()
HAI GUISE!!!11!`~!
Persoonlijk vond ik vooral de interpunctie bijzonder sterk....quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die woordkeusDie subtiliteit
Xtreem I love you
Die punt, die het einde van de zin is, symboliseert daarmee ook het einde van het levenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:55 schreef Tjabbo het volgende:
Who needs interpunctie when you can have mooie words like 'sterf'
Bijna poëtisch. *zwijmel*
Het gevoel van een MKIII die met 200+ via de vangrail om een boom gevouwen wordtquote:
Ik kom binnen rond half negen en hoor mijn telefoon gaan (interne lijn)..quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ow ja. 1 april. Helemaal niks van gemerkt!
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:38 schreef Fugie het volgende:
gelukkig werk in een bedrijf waar mensen gewoon normaal werken
Whehehehehequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar af en toe moet er wat onschuldige kantoorhumor tussendoor kunnen :x
[ afbeelding ]
Tijd geleden werkte ik nog op dtp, en heb ik, een dag voor we nieuwe keyboards zouden krijgen,quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:38 schreef Fugie het volgende:
gelukkig werk in een bedrijf waar mensen gewoon normaal werken
jawel want het is een trieste arrogante zak.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:03 schreef Xtreem het volgende:
Pak dan iemand die niet standaard de lul is
Idd, iemand als Peu of zoquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:03 schreef Xtreem het volgende:
Idd, iemand als Peu of zoquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel want het is een trieste arrogante zak.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel want het is een trieste arrogante zak.
Nu begrijp ik ineens waarom je bent gaan doorstuderen, je durft gewoon niet te gaan werken hè, bang dat je altijd de lul bentquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:03 schreef Xtreem het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, alle mannen zijn de lul. Egoistische klootzakken zijn het.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ineens waarom je bent gaan doorstuderen, je durft gewoon niet te gaan werken hè, bang dat je altijd de lul bent
quote:
Hoe lang duurt dat al? Één dagen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
Nee.
Een paar weken. En oiquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat al? Één dagen?
Sowieso.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar weken. En oi. Ik zeg niet dat het uit is, het is maar een ruzie. Maar op dit moment zijn alle mannen klootzakken.
Is je verliefdheid nu al over?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sowieso.
Alle vrouwen zijn trouwens smerige kuthoeren, maar dat zul jij ook wel begrijpen.
ik had een heeeeeeel ander antwoord verwachtquote:
KANKER.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:13 schreef lipje het volgende:
[..]
ik had een heeeeeeel ander antwoord verwacht
Ik ben net iets tactvoller dan jijquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:13 schreef lipje het volgende:
[..]
ik had een heeeeeeel ander antwoord verwacht
helemaaaaaaaaaal niet waarquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sowieso.
Alle vrouwen zijn trouwens smerige kuthoeren, maar dat zul jij ook wel begrijpen.
Precies!quote:
de meeste maar zeker niet allemaalquote:
nope, ben het toch echt zelfquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit je mokkel achter je toetsenbord?
X for presidentquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies!
Vrijwel alle vrouwen zijn kuthoeren!
Meisje toch..quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, alle mannen zijn de lul. Egoistische klootzakken zijn het.
Nee. Ik lig al twee dagen in bed. Griep. Terwijl ik het ech te druk heb om ziek te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je geeft hier gewoon in 't openbaar toe dat je ene pedofiel bent.
watskebeurt?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
gRover staat nu bij het lokale garagebedrijf... Waar op één na alle monteurs ziek zijn
Hoever was jij ook al weer met je rijlessen?quote:
0quote:Op woensdag 2 april 2008 09:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoever was jij ook al weer met je rijlessen?
En ik wist dat dit ging gebeuren natuurlijk. Hoort bij een barrel-leefstijl
Het is volgens mij redelijk normaal om de waterpomp bij de 200k km distru riem beurt te vervangen (was bij mijn MX-5 en R600 ook zo), dus weinig nieuws onder de zonquote:Op woensdag 2 april 2008 09:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ff serieus, het is dus idd de waterpomp die aan gort is. Precies de reden waarom ik liever luchtgekoeld rijd, maar goed, waar vind je dat tegenwoordig nog?
Belde me zonet of ie ook ff de distributieriem mocht vervangenword dure grap dus
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef Alexxxxx het volgende:
maar hij heeft nog maar 141k op de teller
Als de waterpomp vervangen wordt is een distributiriem maar een paar tientjes extra en dan ben je daar gelijk vanaf.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ff serieus, het is dus idd de waterpomp die aan gort is. Precies de reden waarom ik liever luchtgekoeld rijd, maar goed, waar vind je dat tegenwoordig nog?
Belde me zonet of ie ook ff de distributieriem mocht vervangenword dure grap dus
Tussen de 150 en 300 euro noem ik geen praar tientjesquote:Op woensdag 2 april 2008 12:00 schreef GT3 het volgende:
[..]
Als de waterpomp vervangen wordt is een distributiriem maar een paar tientjes extra en dan ben je daar gelijk vanaf.
150 tot 300 extra voor het vervangen van de riem?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tussen de 150 en 300 euro noem ik geen praar tientjest blijft een dorpsgarage he
materiaalkosten voor een nieuwe riemquote:Op woensdag 2 april 2008 12:04 schreef GT3 het volgende:
[..]
150 tot 300 extra voor het vervangen van de riem?
dan wordt jij redelijk opgelicht denk ikquote:Op woensdag 2 april 2008 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
materiaalkosten voor een nieuwe riem
En dat alleen omdat X tegen die boom stond te knuffelen. Ik hoor de botjes nóg krakenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het gevoel van een MKIII die met 200+ via de vangrail om een boom gevouwen wordt
Men, daar moest je wel heel lang over nadenken... Als je reactietijd op de snelweg net zo lang is hoef je nieteens 200 te rijdenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En dat alleen omdat X tegen die boom stond te knuffelen. Ik hoor de botjes nóg kraken
Waar is Bo?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik rij al 5 jaar Alfa, waarvan 4 jaar 155. Ik heb er 2 gehad en nog nooit noemenswaardige problemen gehad. Mijn onderhoud heeft zich beperkt tot standaard dingen als remmen (die zijn duur bij elke auto), onderhoudsbeurtjes en ik heb op mn huidige auto de homokineet hoezen kapot gehad, dat is wel een vervelende klus (kostte 120 euro). En toen ik em kocht had die een kapotte uitlaat.
Ik weet niet wat je budget is, maar de 8v's zijn iets goedkoper in het onderhoud als de 16v's, de V6 zou ik nog eventjes laten staan, het verbruik is wat hoger, verzekering en belasting zijn duurder en het onderhoud is toch wel een stukje extra. Een 16v is wel het zuinigst, dus het kan een betere keus zijn, afhankelijk van de kms die je maakt en je budget.
Feit is dat 155's een van de meest betrouwbare Alfa's is ooit gemaakt, ik ken weinig mensen welke bijzondere problemen hebben gehad. Let op wat je koopt en van wie, dan komt het wel goed.
Als jij geen toestemming hebt gegeven, is het zijn risico.....quote:Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo mocht willen dat Peu hem niet kende
Voor 525 euro genaaid![]()
Ik zou echt nog wel even die eigenaar van de zaak toespreken hierover.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als jij geen toestemming hebt gegeven, is het zijn risico.....
Morgen maar 'ns een hartig woordje wisselen met de eigenaar?
Och........... er is al wat meer afstand tussen Peu en Bo aangezien Peu geen deel meer uitmaakt van de 155 clubquote:Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
^^^^^^^ wat Opa zegtquote:Op woensdag 2 april 2008 19:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zou echt nog wel even die eigenaar van de zaak toespreken hierover.
¤525, en ook nog eens zwart. Da's imho echt veel te veel man.
Was dan ook naar Hofstee gegaan... :xquote:Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaquote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
helpen die je ook op woensdagochtend als je dinsdagavond belt?
Mja, van Hofstee kan ik niet terug lopen naar huis, en dat is dan weer het voordeel van Ketellapper... Maar ik dnek wel dat ik de volgende keer daar naar toe ga.. die kennen de auto ten minste...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
JaHet is niet alsof ze de hoeveelheid klanten hebben die je bij een grootgrutter a'la VW/Renault/etc. aantreft.
Maar goed, over misstanden in garage/dealerland kun je telefoonboeken volschrijven volgens mij... ik hoop dat je wat terug kunt claimen. Je zou Hofstee eens kunnen bellen voor een prijsopgave van de uitgevoerde wijzigingen, als dat lager of gelijk uitvalt ben je genaaid.
Er zijn dure reparaties gedaan, waar hij GEEN toestemming voor gegeven heeft... Of je het ook daadwerkelijk terug krijgt is een andere vraag, maar toch..quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
JaHet is niet alsof ze de hoeveelheid klanten hebben die je bij een grootgrutter a'la VW/Renault/etc. aantreft.
Maar goed, over misstanden in garage/dealerland kun je telefoonboeken volschrijven volgens mij... ik hoop dat je wat terug kunt claimen. Je zou Hofstee eens kunnen bellen voor een prijsopgave van de uitgevoerde wijzigingen, als dat lager of gelijk uitvalt ben je genaaid.
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Och........... er is al wat meer afstand tussen Peu en Bo aangezien Peu geen deel meer uitmaakt van de 155 club
als mijn auto net zo traag is als fok heb ik een week om te reagerenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Men, daar moest je wel heel lang over nadenken... Als je reactietijd op de snelweg net zo lang is hoef je nieteens 200 te rijden
jeah maar blijft zijn woord tegen dat van die monteur. conclusie: spul zit er op, diensten zijn geleverd en geen bewijs dat er niet om de dienst gevraagd is. En dat betekend betalen.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er zijn dure reparaties gedaan, waar hij GEEN toestemming voor gegeven heeft... Of je het ook daadwerkelijk terug krijgt is een andere vraag, maar toch..
Blijft een mooie auto idd, zit er nog veel werk aan of kun je deze zomer weer los?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
-roest weg
-nieuwe wielkas ingelast
-raamstijlen bijgewerkt
-deuk uit motorkap
-electr. antenne gat weg gehaald
-gat uit het dak weggehaald
En oh men ik zie elke keer meer als ik er naar kijk
Ik láát alles doen behalve demontage / montage.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Blijft een mooie auto idd, zit er nog veel werk aan of kun je deze zomer weer los?
Foei, riceboy!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah maar blijft zijn woord tegen dat van die monteur. conclusie: spul zit er op, diensten zijn geleverd en geen bewijs dat er niet om de dienst gevraagd is. En dat betekend betalen.
Als jouw auto net zo traag is als fok, dan heb je een Godsvermogen voor jan lul over de klink gejaagdquote:Op donderdag 3 april 2008 09:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als mijn auto net zo traag is als fok heb ik een week om te reageren
Jaquote:Op donderdag 3 april 2008 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Foei, riceboy!
Het feit dat de monteur het zwart doet, is bijzonder slecht voor zijn geloofwaardigheid. Alexxx, is de garage aangesloten bij de bovag?
Dan zou ik 'ns contact met hen opnemen...quote:
Als de auto af is zit dat er dik in ja... De baas was er weer niet btwquote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan zou ik 'ns contact met hen opnemen...
"en ik heb het idee dat het luchtgekoelde blok veel meer aan kon."quote:
de supraquote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
oh ff spammen
Zo staat ze er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je volgende auto wordt een Honda begrijp ikquote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, in mijn kofferbak passennog een paar gereedschapskisten, geen boxen
Die ROver moet ik als een natte dweil langzaam warm rijdenHet visablokje brandde ALTIJD
Hoge toeren ftw
Volgende auto word een met walstroomaansluiting danquote:Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je volgende auto wordt een Honda begrijp ik
Je hoort een auto altijd netjes warm te rijden trouwens, scheelt je uiteindelijk in onderhoudskosten en verbruik
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je volgende auto wordt een Honda begrijp ik
Je hoort een auto altijd netjes warm te rijden trouwens, scheelt je uiteindelijk in onderhoudskosten en verbruik
Een Honda met Rover motorquote:
foei riceboy haterquote:Op donderdag 3 april 2008 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als jouw auto net zo traag is als fok, dan heb je een Godsvermogen voor jan lul over de kling gejaagd
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
oh ff spammen
Zo staat ze er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer wordt de boel nu opgeleverd? Eind april/16 mei haal je wel?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:30 schreef BoJo het volgende:
verdomme... kooi met een week uitgesteld. Buizen leverancier kan niet op tijd leveren.
Nou ik zou hem morgen brengen, en dan hebben ze 2 weken nodig dus nu breng ik hem de 12de en hopelijk eind april heb ik hem terug. En dan moet ik de binnenkant gaan schuren en spuiten. Word krap allemaalquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer wordt de boel nu opgeleverd? Eind april/16 mei haal je wel?
Reparatie van mijn Honda is ook weer met een paar dagen uitgesteld door een leverancier trouwens![]()
Zo moeilijk is het toch niet om onderdelen te leveren?
Gedoe omdat jullie gezamelijk een hypotheek nemen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik word echt zo schijtziek van bankzaken met betrekking tot een hypotheek. Sjongejonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |