had je een wit shirtje aan? Wat nu nat is?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ben naar Gennep On Wheel gegaan toen het droog was. Inmiddels ben ik doorweekt.
Veel foto's heb ik (ja, ik) trouwens niet Alex, want toen het begon te regenen heb ik de boel in m'n tas gestopt.
996 en 997 hebben gewoon waterkoeling, dus koelvloeistof, anders olie uit een oliekoeler, brandstof (brandstof tank zit nog steeds voorin).quote:Op zondag 30 maart 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister een Porsche 911 carrera, vrij nieuw, recht voor onze neus gecrashed.
Situatie: voor bij het stoplicht staat ene poegeot 307 met aanhangwagen, met daarop wat spul wat NIET vast staat. Daarachter een Opel Astra F vol met, ik denk Pakistanen. Daarachter de zilveren Porsche, en daarachter gRover met Aradia, Sebasser, mij, en nog een knappe jongedame die niet lid is op BB.... De bestuurder van de Porsche zat blijkbar nog met zn hoofd bij ChipsZak, die hij vlak daarvoor met zn ogen ut had gekleed bij een supermarkt waar we beide vandaan kwamen, want toen er een lege doos van de aanhangwagen afwoei, en de Astra daar een noodstop voor maakte, reed hij zo tegen de trekhaak van de Astra op... Kentekenplata er af, flinke deuk in de bumper, en het vloeistof vloeide rijkelijk. (waar komt de vloeistof vandaan trouwens uit het FRONT van een 911?). Ben blij dat ik er niet ook bij op ben geklapt...
Linkje?quote:
Een brandstoftank die lekt na een aanrijding. Tuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
996 en 997 hebben gewoon waterkoeling, dus koelvloeistof, anders olie uit een oliekoeler, brandstof (brandstof tank zit nog steeds voorin).
De eigenaar piste in zijn broek omdat ie onverzekerd is?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was gele vloeistof btw.
Platte-keverquote:Op zondag 30 maart 2008 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En er zijn ook fotos van de kapotte Porsche gemaakt, maar niet door mij
Ah, niet bepaald mijn type.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uit het archief
maar ze was gister op haar sexiest
Mja, en zn vrouw moest best wel jankenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De eigenaar piste in zijn broek omdat ie onverzekerd is?
Indien er vrouwvolk is wat mee wil rijden, sure ^^quote:Op zondag 30 maart 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, ging jij 12 mei nu mee?Ik heb de startkaart al binnen!
DaD is mn bijrijdsterquote:Op zondag 30 maart 2008 21:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Indien er vrouwvolk is wat mee wil rijden, sure ^^
Heb nog geen kaarten besteld, dus het kan ook wel eens uitverkocht zijn :x
Doe haar de groeten. Ze mag wel weer eens wat vaker in de PTA SC komenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DaD is mn bijrijdster
Ik heb vorige week een kaart beteld, dus nu zijn ze er nog.
Mij nog gezien bij de AH? Bij die buggystand daar.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ben naar Gennep On Wheel gegaan toen het droog was. Inmiddels ben ik doorweekt.
Veel foto's heb ik (ja, ik) trouwens niet Alex, want toen het begon te regenen heb ik de boel in m'n tas gestopt.
De buggystand wel. Jou nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mij nog gezien bij de AH? Bij die buggystand daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |