Ik láát alles doen behalve demontage / montage.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Blijft een mooie auto idd, zit er nog veel werk aan of kun je deze zomer weer los?
Foei, riceboy!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah maar blijft zijn woord tegen dat van die monteur. conclusie: spul zit er op, diensten zijn geleverd en geen bewijs dat er niet om de dienst gevraagd is. En dat betekend betalen.
Als jouw auto net zo traag is als fok, dan heb je een Godsvermogen voor jan lul over de klink gejaagdquote:Op donderdag 3 april 2008 09:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als mijn auto net zo traag is als fok heb ik een week om te reageren
Jaquote:Op donderdag 3 april 2008 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Foei, riceboy!
Het feit dat de monteur het zwart doet, is bijzonder slecht voor zijn geloofwaardigheid. Alexxx, is de garage aangesloten bij de bovag?
Dan zou ik 'ns contact met hen opnemen...quote:
Als de auto af is zit dat er dik in ja... De baas was er weer niet btwquote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan zou ik 'ns contact met hen opnemen...
"en ik heb het idee dat het luchtgekoelde blok veel meer aan kon."quote:
de supraquote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
oh ff spammen
Zo staat ze er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je volgende auto wordt een Honda begrijp ikquote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, in mijn kofferbak passennog een paar gereedschapskisten, geen boxen
Die ROver moet ik als een natte dweil langzaam warm rijdenHet visablokje brandde ALTIJD
Hoge toeren ftw
Volgende auto word een met walstroomaansluiting danquote:Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je volgende auto wordt een Honda begrijp ik
Je hoort een auto altijd netjes warm te rijden trouwens, scheelt je uiteindelijk in onderhoudskosten en verbruik
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je volgende auto wordt een Honda begrijp ik
Je hoort een auto altijd netjes warm te rijden trouwens, scheelt je uiteindelijk in onderhoudskosten en verbruik
Een Honda met Rover motorquote:
foei riceboy haterquote:Op donderdag 3 april 2008 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als jouw auto net zo traag is als fok, dan heb je een Godsvermogen voor jan lul over de kling gejaagd
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
oh ff spammen
Zo staat ze er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer wordt de boel nu opgeleverd? Eind april/16 mei haal je wel?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:30 schreef BoJo het volgende:
verdomme... kooi met een week uitgesteld. Buizen leverancier kan niet op tijd leveren.
Nou ik zou hem morgen brengen, en dan hebben ze 2 weken nodig dus nu breng ik hem de 12de en hopelijk eind april heb ik hem terug. En dan moet ik de binnenkant gaan schuren en spuiten. Word krap allemaalquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer wordt de boel nu opgeleverd? Eind april/16 mei haal je wel?
Reparatie van mijn Honda is ook weer met een paar dagen uitgesteld door een leverancier trouwens![]()
Zo moeilijk is het toch niet om onderdelen te leveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |