Die moest de foto makenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:08 schreef lipje het volgende:
en waarom staat ChipsZak niet te poseren naast de meneer met de kapotte Posj?
Dus je bespaart sony werk en geld en je krijgt je ontslagquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten werk ik al een tijdje voor o.a. Sony (reverse logistics),
en heb ik (privé!) meerdere mensen hier op Fok! en GOT succesvol geholpen met hun zwaar
vertraagde PS3 RMA's en/of informatie betreffende de garantie van Sony SCE producten..
Nu kom ik net van een gesprek vandaan waar ik te horen heb gekregen dat dit niet op prijs gesteld
wordt door het bedrijf waarvoor ik werk, en dat ik de verschafte informatie niet had mogen geven.
Ze hebben overal uitdraaien van (ze hebben dus op meerdere forums lopen zoeken), welke ik wel
heb mogen inzien. Om een lang verhaal kort te maken; Ik kan mijn biezen pakken. Zit nu op mijn kantoor
en kan het eigenlijk nog niet beseffen, dat ik dit hier post zal ook wel weer problemen opleveren maarja../
Het jammere is eigenlijk dat ze tips hebben gekregen van (hun woorden) "mensen op het internet".
Dus de mesnen die ik heb geholpen hebben me gewoon een oor aangenaaid. stank voor dank enzo
Ik ga mijn spullen maar pakken, men verwacht dat ik nog voor 12:oo de deur uitben. kut, zwaar kut
Weet je zeker da tje contract niet tot1 april liep?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten werk ik al een tijdje voor o.a. Sony (reverse logistics),
en heb ik (privé!) meerdere mensen hier op Fok! en GOT succesvol geholpen met hun zwaar
vertraagde PS3 RMA's en/of informatie betreffende de garantie van Sony SCE producten..
Nu kom ik net van een gesprek vandaan waar ik te horen heb gekregen dat dit niet op prijs gesteld
wordt door het bedrijf waarvoor ik werk, en dat ik de verschafte informatie niet had mogen geven.
Ze hebben overal uitdraaien van (ze hebben dus op meerdere forums lopen zoeken), welke ik wel
heb mogen inzien. Om een lang verhaal kort te maken; Ik kan mijn biezen pakken. Zit nu op mijn kantoor
en kan het eigenlijk nog niet beseffen, dat ik dit hier post zal ook wel weer problemen opleveren maarja../
Het jammere is eigenlijk dat ze tips hebben gekregen van (hun woorden) "mensen op het internet".
Dus de mesnen die ik heb geholpen hebben me gewoon een oor aangenaaid. stank voor dank enzo
Ik ga mijn spullen maar pakken, men verwacht dat ik nog voor 12:oo de deur uitben. kut, zwaar kut
Gaat 't hier vaker over mij, of is het puur toeval dat ik voor het eerst sinds tijden weer eens kom spieken?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Doe haar de groeten. Ze mag wel weer eens wat vaker in de PTA SC komen
Zodra het over koffie, vrouwen of elfstendentochten gaat denken we aan jequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gaat 't hier vaker over mij, of is het puur toeval dat ik voor het eerst sinds tijden weer eens kom spieken?
Geen 1 april grap?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Sterf.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben de slechtste 1-april-grappen -bedenker ooit
![]()
HAI GUISE!!!11!`~!
Zit in't zelfde schuitje qua wel/niet kunnen praten over een aantal onderdelen, dus het verhaal kwam nogal vaag overquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben de slechtste 1-april-grappen -bedenker ooit
![]()
HAI GUISE!!!11!`~!
Persoonlijk vond ik vooral de interpunctie bijzonder sterk....quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die woordkeusDie subtiliteit
Xtreem I love you
Die punt, die het einde van de zin is, symboliseert daarmee ook het einde van het levenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:55 schreef Tjabbo het volgende:
Who needs interpunctie when you can have mooie words like 'sterf'
Bijna poëtisch. *zwijmel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |