Als jij geen toestemming hebt gegeven, is het zijn risico.....quote:Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo mocht willen dat Peu hem niet kende
Voor 525 euro genaaid![]()
Ik zou echt nog wel even die eigenaar van de zaak toespreken hierover.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als jij geen toestemming hebt gegeven, is het zijn risico.....
Morgen maar 'ns een hartig woordje wisselen met de eigenaar?
Och........... er is al wat meer afstand tussen Peu en Bo aangezien Peu geen deel meer uitmaakt van de 155 clubquote:Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
^^^^^^^ wat Opa zegtquote:Op woensdag 2 april 2008 19:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zou echt nog wel even die eigenaar van de zaak toespreken hierover.
¤525, en ook nog eens zwart. Da's imho echt veel te veel man.
Was dan ook naar Hofstee gegaan... :xquote:Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaquote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
helpen die je ook op woensdagochtend als je dinsdagavond belt?
Mja, van Hofstee kan ik niet terug lopen naar huis, en dat is dan weer het voordeel van Ketellapper... Maar ik dnek wel dat ik de volgende keer daar naar toe ga.. die kennen de auto ten minste...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
JaHet is niet alsof ze de hoeveelheid klanten hebben die je bij een grootgrutter a'la VW/Renault/etc. aantreft.
Maar goed, over misstanden in garage/dealerland kun je telefoonboeken volschrijven volgens mij... ik hoop dat je wat terug kunt claimen. Je zou Hofstee eens kunnen bellen voor een prijsopgave van de uitgevoerde wijzigingen, als dat lager of gelijk uitvalt ben je genaaid.
Er zijn dure reparaties gedaan, waar hij GEEN toestemming voor gegeven heeft... Of je het ook daadwerkelijk terug krijgt is een andere vraag, maar toch..quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
JaHet is niet alsof ze de hoeveelheid klanten hebben die je bij een grootgrutter a'la VW/Renault/etc. aantreft.
Maar goed, over misstanden in garage/dealerland kun je telefoonboeken volschrijven volgens mij... ik hoop dat je wat terug kunt claimen. Je zou Hofstee eens kunnen bellen voor een prijsopgave van de uitgevoerde wijzigingen, als dat lager of gelijk uitvalt ben je genaaid.
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Och........... er is al wat meer afstand tussen Peu en Bo aangezien Peu geen deel meer uitmaakt van de 155 club
als mijn auto net zo traag is als fok heb ik een week om te reagerenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Men, daar moest je wel heel lang over nadenken... Als je reactietijd op de snelweg net zo lang is hoef je nieteens 200 te rijden
jeah maar blijft zijn woord tegen dat van die monteur. conclusie: spul zit er op, diensten zijn geleverd en geen bewijs dat er niet om de dienst gevraagd is. En dat betekend betalen.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er zijn dure reparaties gedaan, waar hij GEEN toestemming voor gegeven heeft... Of je het ook daadwerkelijk terug krijgt is een andere vraag, maar toch..
Blijft een mooie auto idd, zit er nog veel werk aan of kun je deze zomer weer los?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
-roest weg
-nieuwe wielkas ingelast
-raamstijlen bijgewerkt
-deuk uit motorkap
-electr. antenne gat weg gehaald
-gat uit het dak weggehaald
En oh men ik zie elke keer meer als ik er naar kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |