Nee dat blijktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:45 schreef Lindytje het volgende:
Oke, dit doe ik niet helemaal goed geloof ik... Help??
Ik heb het vorige vol gemaakt, maar ik weet niet zo heul goed hoe ik de nieuwe moet maken...
Meisje, haal die quote dingen dan is weg, en maak van de plaatjes gewoon plaatjesquote:
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik heb hem gemaakt!
Van mij? Ik zou niet durvenquote:
Wil je trouwens niet meer zo'n lawaai maken in de avondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
hijs meestal sarcastischzeker over zn moeder!
goeiemorgen trouwens
lawaai in de avond?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil je trouwens niet meer zo'n lawaai maken in de avond
Even door denkenquote:
Ik zorg eigenlijk dat ik nooit de laatste ben in een topic, maar ik had even niet goed opgelet...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer veilig op het werk!
lindytje heeft bij mij ook even geduurd hoor voordat de OP er goed stond als ik hem moest openen
heb er dan ook een hekel aan
OP fout, dubbelpost... gaat lekker hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:11 schreef Lindytje het volgende:
edit, oeps
Sarcasme is ons totaal onbekend...quote:
hahaha , shit ben ik gespot ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil je trouwens niet meer zo'n lawaai maken in de avond
ja, gaat heeeeeeerlijk...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OP fout, dubbelpost... gaat lekker he
Dus je opent een topic..om vervolgens 3 minuten later al weer wat anders te gaan doen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, gaat heeeeeeerlijk...![]()
Ik ga me maar eens nuttig maken ofzo, i.p.v. dit topic verpesten....
Ik open een topic omdat ik de laatste vol maakte!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je opent een topic..om vervolgens 3 minuten later al weer wat anders te gaan doen...
Oke dan...you're excusedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik open een topic omdat ik de laatste vol maakte!!
Cabaret daarentegen!!quote:
nou sgele kan een voorbeeld aan jenemenquote:
Gast! De muren trilden manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha , shit ben ik gespot ?
Hahaha succesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, gaat heeeeeeerlijk...![]()
Ik ga me maar eens nuttig maken ofzo, i.p.v. dit topic verpesten....
En de jouwe klaagt nooit!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou sgele kan een voorbeeld aan jenemenhij opent nooit een topic, enkel moeders
Cabaret!quote:
*proest* mijn waterquote:
Moet nog steeds is al die jingles op internet zoekenquote:
En weer een toetsenbord de vernieling in..quote:
Plus beeldschermquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
En weer een toetsenbord de vernieling in..
Ja ontzettend, jij ook mag ik hopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal!
Had het even druk, vandaar mijn late reactie
Allemaal leuke vrije dagen gehad?
achjah de bus dacht eerst maar ff te laat te komen en rijd vervolgen gelijk door naar het eindpunt om de route andersom te rijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen Droxz!Prima vermaakt die vrije dagen ja
Jij ook ?
Tripack!Zal tijd worden godver
Ken het gevoel...bus te laat, trein had ook al geen zin om harder dan 30km/h te rijden..en vervolgens gewoon ergens te stoppen en niet meer verder gaan. Lang leve openbaar vervoerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah de bus dacht eerst maar ff te laat te komen en rijd vervolgen gelijk door naar het eindpunt om de route andersom te rijdenben blij dat ik er überhaupt ben gekomen
ach jah een ritje van max een uur deed ik er nu 2 uur over... waar ik met de auto waarschijnlijk hooguit 25 minuten over had gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ken het gevoel...bus te laat, trein had ook al geen zin om harder dan 30km/h te rijden..en vervolgens gewoon ergens te stoppen en niet meer verder gaan. Lang leve openbaar vervoer![]()
Achja..ik heb iig lekker een kort dagje zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah een ritje van max een uur deed ik er nu 2 uur over... waar ik met de auto waarschijnlijk hooguit 25 minuten over had gedaan
Posten die handel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit weekend heb ik een cd in handen gehad van de band "Je Moeder"
Heb er nog een foto van ook
quote:De Historie:
Je Moeder ontstaat eind 2000 als Salmons Noses op het Olympus College in Arnhem. Zes muzikale vrienden komen bij elkaar om een nummer te maken voor de jaarlijkse talentenjacht. De samenwerking verloopt naadloos en het eindresultaat wekt grote verwachtingen. Inderdaad, de wedstrijd wordt gewonnen en iedereen is het erover eens: hier zit meer in!
In het jaar dat volgt werkt het zestal hard aan een distinctieve sound: een crossover tussen nederhop, metal en punk, ondersteund door zware, of juist funky loops van toetsenist Tony. Hieruit ontstaat het liefkozende "Nedercore". De band blijft in hoog tempo nummers produceren en de band viert zijn tweede verjaardag in de studio...
Misschien vanmiddag, ik moet nog even eea voorbereiden voor een gesprek die ik vanmiddag mag gaan voeren... Beetje druk momenteelquote:
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien vanmiddag, ik moet nog even eea voorbereiden voor een gesprek die ik vanmiddag mag gaan voeren... Beetje druk momenteel
Dus...die valt ook al afquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in weekend eerlijk gezegd
Onee, ik moet zondag werken
Sterf!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
Klotequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sterf!
Ik kan niet meer pijnloos door het leven als ik mijn brace niet meer draag voor mijn pols
Gloeiendequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sterf!
Ik kan niet meer pijnloos door het leven als ik mijn brace niet meer draag voor mijn pols
dat zuigt.... zien de artsen wel een kans dat de pijn minder wordt of verdwijnt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sterf!
Heb er al jaren last van, alleen nu extreem zeg maar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klote
Maar dat gaat toch wel weer over neem ik aan?
Weet ik nog niet, jaren geleden konden ze niets vinden en moest ik maar een brace dragen....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:13 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zuigt.... zien de artsen wel een kans dat de pijn minder wordt of verdwijnt?
Laat 'm in je pols inbouwen dan! Droxz Ubergamer!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, jaren geleden konden ze niets vinden en moest ik maar een brace dragen....
Maarja had er niet superveel last meer van, maar nu kan ik niet zonder.
Wel grappig dat als ik dat ding om heb, ik ook weer gewoon kan gamen
hahaha, dan zit ik dus met een pols die vast is gelastquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat 'm in je pols inbouwen dan! Droxz Ubergamer!
Vertelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
zo de ochtend verloopt voor mij $^$^^$#@^$^#$^^#^$
Eensch!quote:
Als er nou wat leuke collega's bij zaten wel ja... Een oude opa, nee dat dan weer nietquote:
Die van jou ookal, ik heb weer eens ruziequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
zo de ochtend verloopt voor mij $^$^^$#@^$^#$^^#^$
Het zal ook wel weer eens nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die van jou ookal, ik heb weer eens ruzie
Hier nog eenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die van jou ookal, ik heb weer eens ruzie
helemaal mee eensquote:
Bedoel, bier, tieten, strand, zon, bbq!quote:
hebbe hebbe hebbe hebbequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bedoel, bier, tieten, strand, zon, bbq!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo hoort het leven toch alleen maar te zijn?quote:
EENSCH!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo hoort het leven toch alleen maar te zijn?
Eigenlijk wel ja!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo hoort het leven toch alleen maar te zijn?
Goed planquote:
Mijn ouders... volgende week donderdag, waar ze heen gaan is het 25 gradenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja!nog 5 weken!
[ afbeelding ]
Waar wij heen gaan is het nu ook al 21 gradenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn ouders... volgende week donderdag, waar ze heen gaan is het 25 graden
Bitch, je hebt nog geen reet gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar wij heen gaan is het nu ook al 21 graden
Ik ben er zo aan toe ook
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
Ik wil ook vakantie in een zonnig land met strand (en een ligbedje en een koelbox met rose ofzo)
Vergeet de sex nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ik volg jouw voorbeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch, je hebt nog geen reet gedaan![]()
En ik maar denken dat ik DE demotivator wasquote:
Ben je ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik DE demotivator was
Stom!quote:
Het gaat je goed af hoorquote:
Ben je ook ;') Wees gerustquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik DE demotivator was
Ik moet mijn eer hoog houden hequote:
Netjes hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet mijn eer hoog houden he
Hele ochtend bezig, maar heb weer een laptop gereanimeerd!
Teger beter weten in, heeft Droxz het toch weer geflikt!
Held!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet mijn eer hoog houden he
Hele ochtend bezig, maar heb weer een laptop gereanimeerd!
Teger beter weten in, heeft Droxz het toch weer geflikt!
Soms he... moet ik ook echt wat doen hier... en dan en dan en dan... doe ik het meestal nog goed ook!quote:
huldequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms he... moet ik ook echt wat doen hier... en dan en dan en dan... doe ik het meestal nog goed ook!
Heftuuugquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms he... moet ik ook echt wat doen hier... en dan en dan en dan... doe ik het meestal nog goed ook!
Laterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
lunchtijd ben over ruim een half uurtje terugtot dan
Seven!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef Seventees het volgende:
Middag
Eens geen hagelbui op mijn hoofd. Dat is weer eens wat anders
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef Seventees het volgende:
Middag
Eens geen hagelbui op mijn hoofd. Dat is weer eens wat anders
Can imagine.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff een luchtje scheppen... die verwarmingen staan hier op volle kracht..en daar krijgt een mens nogal koppijn van
Jooow, doe je rustig gringoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff een luchtje scheppen... die verwarmingen staan hier op volle kracht..en daar krijgt een mens nogal koppijn van
Nee. Ook geen hagelslagquote:
Hahahaquote:
Ja joh, geweldig! Kom ik om 8 uur m'n bed uit, tijdens het ontbijt zit ik de fileinfo te kijken, en besloot toen maar snel dat ik nog even anderhalf uur bleef ontbijten.... Godsamme wat een drukte zegquote:
Collega van mij, moest van Huizen naar Gouda toe... whehe hij had er 2,5 uur over gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, geweldig! Kom ik om 8 uur m'n bed uit, tijdens het ontbijt zit ik de fileinfo te kijken, en besloot toen maar snel dat ik nog even anderhalf uur bleef ontbijten.... Godsamme wat een drukte zeg
Si Senorquote:
hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Kom even zwaaien in mijn mislukte topic!
Aaahquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...quote:
Achja, kan iedereen overkomen tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...
hoi hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Je kan het!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Ja, nu gaat ie weer prima!
Volgende keer (als die er ooit komt) zal ik in één keer fatsoenlijk openen!
* tripack leest even terugquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...
Dracu!quote:
jammer dat het niet door ging droxzquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dracu!
Zou eigenlijk gisteren met Lynad wat gaan doen, moest ze nog leren voor vandaag..
Hoop dat ze het goed doet vandaag, en hier nog even langskomt
Verder krijg je geen sarcasme over je heenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Coñoquote:
idd, maarja... waar heb je die vandaan, ik wil er ook erg graag 1!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jammer dat het niet door ging droxz
* tripack pakt een droxz-special ergens vandaan
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, maarja... waar heb je die vandaan, ik wil er ook erg graag 1!
(je bent hier niet alleen he)
Passievrucht theequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijn
pak maar wat je wil er is genoeg, koffie, thee (alle smaken), specials (met name de Droxz-special)
Fijn hoor!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verder krijg je geen sarcasme over je heen
* Dr.Droxz pakt een Droxz special, dank u!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijn
pak maar wat je wil er is genoeg, koffie, thee (alle smaken), specials (met name de Droxz-special)
Jij aan de thee, ben je ziek geworden?quote:
Ik drink heeeeul veeeeul theequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een Droxz special, dank u!
[..]
Jij aan de thee, ben je ziek geworden?
Jawel he? We zijn wel liefquote:
* Bellerophon schrikt!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Ik ben weer even "werken", tot straks allemaal!
wie? wij? altijdquote:
daar ging wat mis volgens mijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wie? wij? altijd
* tripack je moeder, die is pas lief
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Aaaightquote:
En daar ging een slok water over tafelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wie? wij? altijd
Wallah!quote:
En vooral die quote van die knakker van Rover, geniaalquote:
quote:"Ik heb geen verstand van sneeuw", zegt Rikus Spithorst van Rover. "Maar mijn boerenverstand zegt me dat als iets koud is, en wit, en het komt in vlokken uit de lucht vallen: dan is het dus sneeuw. Dan kan het niet zo zijn dat dat niet wordt opgemerkt en dat daardoor de wisselverwarmingen niet aan worden gezet en de boel vastvriest. Dat moet anno 2008 toch technisch te regelen zijn? Dit is een regelrechte blamage."
Die is inderdaad wel sterk jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En vooral die quote van die knakker van Rover, geniaal
[..]
Heeuh bijna naar huisquote:
Ik ben jaloersquote:
das weer lekker chillen draakjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:32 schreef draculettetje het volgende:
ben weer thuis
Jooow jij ook jongen!! Succes manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
Maar goed, ik mag weer leuk een bespreking in![]()
Alvast fijne avond Beller!
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en weer aan het bellen natuurlijk
ja het is eigenlijk te gek voor woordenquote:
Kan nog beter, een collega woont in België en werkt dus in Amsterdam (ja echt..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Collega van mij, moest van Huizen naar Gouda toe... whehe hij had er 2,5 uur over gedaan
pfff dat zou ik echt niet voor mn werk over hebben!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan nog beter, een collega woont in België en werkt dus in Amsterdam (ja echt..)
Zijn nieuwe record; 4 uur en een kwartier reistijd
problemen met systeem nog niet opgelost?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd FUCKING DRUK! en dan ook nog een brak nieuw systeem wat niet werkt.
t begint weer goed
hij is goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Voor de liefhebbers, zondag heb ik een mooie foto weten te maken
[ afbeelding ]
Die is wel OP-waardig trouwens
Kan hem niet zienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ongekend! Dat doe je toch niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan nog beter, een collega woont in België en werkt dus in Amsterdam (ja echt..)
Zijn nieuwe record; 4 uur en een kwartier reistijd
echt een stelletje n00bs zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
problemen met systeem nog niet opgelost?
grrr succes
Gaat dus helemaal mis zo te horenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd FUCKING DRUK! en dan ook nog een brak nieuw systeem wat niet werkt.
t begint weer goed
die moeten we echt houden... misschien zelfs wel in de OP?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet weten neequote:
Same here, maar ehr... mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou omgedraaid zijn
maar soweizo van belgie naar amsterdam voor je lol naar je werk
4 uur is voor mij ook echt teveel hoor. dan zal ik liever thuis gaan werken.... en idd werken in amsterdamquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou omgedraaid zijn
maar soweizo van belgie naar amsterdam voor je lol naar je werk
voorspoedige terugreis bellerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, maar ehr... mensen
Adieu! Ben er weer vandoor![]()
fijne middag!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, maar ehr... mensen
Adieu! Ben er weer vandoor![]()
ja was gezellig ben naar mn zus geweest!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef tripack het volgende:
hb jij eigenlijk een leuke pasen ghad draakje?
dat klinkt idd erg gezellig..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja was gezellig ben naar mn zus geweest!
jij dan?
is het wel gelukt dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt idd erg gezellig..
ik heb niet zo veel gedaan alleen 2e paasdag brunch gemaakt samen met mijn vriendin voor haar ouders en zusje.
verder veel getypt aan mijn verslag
paasbrunch was geslaagdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het wel gelukt dan?
wij maken het gewoon zelf gezellig, bovendien gebeurd er altijd wel wat, ze heeft 5 kids rond hobbelen daar
Hahahahaha! Ja, aaaaaaltijd...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wie? wij? altijd
Jij ook een fijne avond!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er weer vantussen
Heerlijk als er niemand is... maak ik zelf wel uit wanneer ik ga
Fijne avond mensen!
fijne avond sgelequote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er weer vantussen
Heerlijk als er niemand is... maak ik zelf wel uit wanneer ik ga
Fijne avond mensen!
Jij weet ook niet echt wat je hier wilt hequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedank [ afbeelding ] maar voor haar inzet
Wat is laat?quote:
Uurtje of half7... En dan moet ik nog naar huis rijden ookquote:
Weer zo'n kansloze opmerkingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik was gepwnd door mijn moeder (was wel kutmoeder btw)
Boem dat is niet mis man, hoop trouwens wel dat ik weer is volgende week kan gaan sporten ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uurtje of half7... En dan moet ik nog naar huis rijden ook
Hopelijk ben ik een beetje op tijd thuis, dan kan ik nog ff gaan zwemmen
Wel thuis!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
maarja, ik ga ook maar eens richting huis
Bedankt voor jullie inzet vandaag!
Whehehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:10 schreef WhiteLightning het volgende:
lol ik krijg een waarschuwing van google
Waarschuwing- Deze site bezoeken kan schade toebrengen aan uw computer!
Ga naar StopBadware.org voor meer informatie over webinhoud die schadelijk is en hoe u uw computer hiertegen kunt beschermen.
Suggesties:
* Ga terug naar de vorige pagina en kies een ander reultaat.
* Probeer een andere zoekactie om te vinden wat u zoekt.
Of u kunt op eigen risico de afbeelding in de eigen context
Als u de eigenaar van deze site bent, kunt u een verzoek indienen voor een controle van uw site met de Webmasterhulpprogramma’s van Google.
Advies geleverd door Google
tjah komt me bekend voor en dan hard nog aan het werkquote:
dat is ook een planquote:
wat voorwerk doe je dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef Lindytje het volgende:![]()
Ik ben me aan het vervelen op mijn werk....
Nog tien minuutjes!!
nee dan komt er niet zoveel met dit weerquote:
Nee joh, ik heb last van een ziekte dat zich 'ochtenddienst' noemtquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:06 schreef WhiteLightning het volgende:
meuning! zo heb je naast je bed gepiest ? dat je zo vroeg wakker bent
Tot hoe laat moet je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb last van een ziekte dat zich 'ochtenddienst' noemt
ja die ziekte heb ik ook. hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb last van een ziekte dat zich 'ochtenddienst' noemt
Meuningquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:17 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge beller
Ooow netjes jongenquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo ergens tussen 14:00 en 14:30 is het tijd om weer huiswaarts te keren
gaaf manquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning
Zo heb source gisteravond maar weer is geinstalleerd
Je moeder, die is aangenaamquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaaf man
voeg me ff toe als je wilt
whitelightning
aangenaam
Whehe, tegenwoordig stoppen we daar gewoon niet meer meequote:
Ik voeg je vanavond even toe! Die van mij was volgens mij _b3ll3r0ph0n_quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaaf man
voeg me ff toe als je wilt
whitelightning
aangenaam
Natuurlijk niet, jemoederen is wel een beetje 2005, maar nog steeds effectiefquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe, tegenwoordig stoppen we daar gewoon niet meer mee
met steam bedoelen we dat gameprogramma heh, niet de douchequote:
Dat is zeker weten zoquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, jemoederen is wel een beetje 2005, maar nog steeds effectief
Meuningquote:
ik zat net te bedenken wat ik eens op ging zettenquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ zit al vanaf 6 uur behoorlijk hard The Prodigy te luisteren
Hopelijk begin volgende week, is ook echt weer nodigquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook hoi!
heb je eigenlijk al enig idee wanneer je weer kan sporten?
hoe lang heb je nou niet gesport? ja te lang....quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopelijk begin volgende week, is ook echt weer nodig
3 weken ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe lang heb je nou niet gesport? ja te lang....
Kan best, maar niet mijn lichaamquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt zo weer je oude ritme terug!
ook! zal je zien!quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan best, maar niet mijn lichaam
Al je zuurverdiende spieren hebben inmiddels plaatsgemaakt voor een mooie bierbuik?quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan best, maar niet mijn lichaam
Drink niet zoveel bier hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Al je zuurverdiende spieren hebben inmiddels plaatsgemaakt voor een mooie bierbuik?
Ja dat gaan we zien jaquote:
da's best al langquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen!Heerlijk die vertragingen!
Sta ondertussen al een uur in tilburg
Hmm ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 26 maart 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen!Heerlijk die vertragingen!
Sta ondertussen al een uur in tilburg
Ben bang van welquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
ik kan een auto garage zeker ook pas om 09.00 uur bellen....
veel te lang eigenlijk... Het weer is ook niet echt geweldig zeg maar..quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's best al lang
goede morgen trouwens
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
veel te lang eigenlijk... Het weer is ook niet echt geweldig zeg maar..
Problemen met de auto dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan wacht ik gewoon nog even een uurtje
Tot straksquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
Daar zal je de trein hebben... Tot straks!
er brand een lampje van de controle uitlaatgassenquote:
tot straks en nog even succes met het laatste stukjequote:Op woensdag 26 maart 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
Daar zal je de trein hebben... Tot straks!
Ja dan is het wel verstandig als je daar even naar laat kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er brand een lampje van de controle uitlaatgassen
heb het idee dat dit ook te maken heeft met dat stotteren wat ie de laatste tijd kan hebben
precies en ik kan de auto natuurlijk niet missen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dan is het wel verstandig als je daar even naar laat kijken
Juist daaromquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies en ik kan de auto natuurlijk niet missen!
Geen flauw idee, ik werk niet bij een garagequote:Op woensdag 26 maart 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als het goed is kunnen ze bij de garage toch de auto zo uitlezen, dat duurt toch niet lang?
ha ha da's waar, gewoon zo bellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik werk niet bij een garageEn auto's boeien mij ook niet echt
Wat zal ik hier eens van maken..quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
Zo...![]()
Daar zijn we weer... helemaal drijfnat geregend
Mijn moeder...die heb je drijfnat geswaffeld?quote:
Onder de noemer van; "Ik doe eens origineel?"quote:
quote:A MAN in the German city of Cologne fatally stabbed his elderly father before cutting off his own head with an electric chainsaw, police said yesterday.
The headless body of the 24-year-old offender was found when police raced to an the apartment yesterday after an emergency call, apparently from the dying father, had been broken off in mid-sentence, Deutsche Presse-Agentur reported.
Alf Willwacher, a senior prosecutor, said an electric chainsaw was next to the son's body.
"We do not believe any third party was involved," he said.
Neighbours said the father and son had been reclusive since the death of the mother, allegedly by suicide, several years ago.
Vooral die laatste zin... it runs in the familyquote:
Speltip #25: Spring niet zo maar in het diepe?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
Mja, best lastig...een kettingzaag wegkoppen
Ik zie een nieuwe Holland Casino reclame voor mequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speltip #25: Spring niet zo maar in het diepe?
Whehehequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe Holland Casino reclame voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |