Dat zou ik niet weten neequote:
Same here, maar ehr... mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou omgedraaid zijn
maar soweizo van belgie naar amsterdam voor je lol naar je werk
4 uur is voor mij ook echt teveel hoor. dan zal ik liever thuis gaan werken.... en idd werken in amsterdamquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou omgedraaid zijn
maar soweizo van belgie naar amsterdam voor je lol naar je werk
voorspoedige terugreis bellerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, maar ehr... mensen
Adieu! Ben er weer vandoor![]()
fijne middag!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, maar ehr... mensen
Adieu! Ben er weer vandoor![]()
ja was gezellig ben naar mn zus geweest!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef tripack het volgende:
hb jij eigenlijk een leuke pasen ghad draakje?
dat klinkt idd erg gezellig..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja was gezellig ben naar mn zus geweest!
jij dan?
is het wel gelukt dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt idd erg gezellig..
ik heb niet zo veel gedaan alleen 2e paasdag brunch gemaakt samen met mijn vriendin voor haar ouders en zusje.
verder veel getypt aan mijn verslag
paasbrunch was geslaagdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het wel gelukt dan?
wij maken het gewoon zelf gezellig, bovendien gebeurd er altijd wel wat, ze heeft 5 kids rond hobbelen daar
Hahahahaha! Ja, aaaaaaltijd...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wie? wij? altijd
* tripack je moeder, die is pas lief
Jij ook een fijne avond!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er weer vantussen
Heerlijk als er niemand is... maak ik zelf wel uit wanneer ik ga
Fijne avond mensen!
fijne avond sgelequote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er weer vantussen
Heerlijk als er niemand is... maak ik zelf wel uit wanneer ik ga
Fijne avond mensen!
Jij weet ook niet echt wat je hier wilt hequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedank [ afbeelding ] maar voor haar inzet
Wat is laat?quote:
Uurtje of half7... En dan moet ik nog naar huis rijden ookquote:
Weer zo'n kansloze opmerkingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik was gepwnd door mijn moeder (was wel kutmoeder btw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |