Netjes hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet mijn eer hoog houden he
Hele ochtend bezig, maar heb weer een laptop gereanimeerd!
Teger beter weten in, heeft Droxz het toch weer geflikt!
Held!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet mijn eer hoog houden he
Hele ochtend bezig, maar heb weer een laptop gereanimeerd!
Teger beter weten in, heeft Droxz het toch weer geflikt!
Soms he... moet ik ook echt wat doen hier... en dan en dan en dan... doe ik het meestal nog goed ook!quote:
huldequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms he... moet ik ook echt wat doen hier... en dan en dan en dan... doe ik het meestal nog goed ook!
Heftuuugquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms he... moet ik ook echt wat doen hier... en dan en dan en dan... doe ik het meestal nog goed ook!
Laterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
lunchtijd ben over ruim een half uurtje terugtot dan
Seven!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef Seventees het volgende:
Middag
Eens geen hagelbui op mijn hoofd. Dat is weer eens wat anders
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef Seventees het volgende:
Middag
Eens geen hagelbui op mijn hoofd. Dat is weer eens wat anders
Can imagine.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff een luchtje scheppen... die verwarmingen staan hier op volle kracht..en daar krijgt een mens nogal koppijn van
Jooow, doe je rustig gringoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff een luchtje scheppen... die verwarmingen staan hier op volle kracht..en daar krijgt een mens nogal koppijn van
Nee. Ook geen hagelslagquote:
Hahahaquote:
Ja joh, geweldig! Kom ik om 8 uur m'n bed uit, tijdens het ontbijt zit ik de fileinfo te kijken, en besloot toen maar snel dat ik nog even anderhalf uur bleef ontbijten.... Godsamme wat een drukte zegquote:
Collega van mij, moest van Huizen naar Gouda toe... whehe hij had er 2,5 uur over gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, geweldig! Kom ik om 8 uur m'n bed uit, tijdens het ontbijt zit ik de fileinfo te kijken, en besloot toen maar snel dat ik nog even anderhalf uur bleef ontbijten.... Godsamme wat een drukte zeg
Si Senorquote:
hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Kom even zwaaien in mijn mislukte topic!
Aaahquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...quote:
Achja, kan iedereen overkomen tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...
hoi hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Je kan het!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Ja, nu gaat ie weer prima!
Volgende keer (als die er ooit komt) zal ik in één keer fatsoenlijk openen!
* tripack leest even terugquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...
Dracu!quote:
jammer dat het niet door ging droxzquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dracu!
Zou eigenlijk gisteren met Lynad wat gaan doen, moest ze nog leren voor vandaag..
Hoop dat ze het goed doet vandaag, en hier nog even langskomt
Verder krijg je geen sarcasme over je heenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Coñoquote:
idd, maarja... waar heb je die vandaan, ik wil er ook erg graag 1!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jammer dat het niet door ging droxz
* tripack pakt een droxz-special ergens vandaan
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, maarja... waar heb je die vandaan, ik wil er ook erg graag 1!
(je bent hier niet alleen he)
Passievrucht theequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijn
pak maar wat je wil er is genoeg, koffie, thee (alle smaken), specials (met name de Droxz-special)
Fijn hoor!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verder krijg je geen sarcasme over je heen
* Dr.Droxz pakt een Droxz special, dank u!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijn
pak maar wat je wil er is genoeg, koffie, thee (alle smaken), specials (met name de Droxz-special)
Jij aan de thee, ben je ziek geworden?quote:
Ik drink heeeeul veeeeul theequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een Droxz special, dank u!
[..]
Jij aan de thee, ben je ziek geworden?
Jawel he? We zijn wel liefquote:
* Bellerophon schrikt!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Ik ben weer even "werken", tot straks allemaal!
wie? wij? altijdquote:
daar ging wat mis volgens mijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wie? wij? altijd
* tripack je moeder, die is pas lief
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Aaaightquote:
En daar ging een slok water over tafelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wie? wij? altijd
Wallah!quote:
En vooral die quote van die knakker van Rover, geniaalquote:
quote:"Ik heb geen verstand van sneeuw", zegt Rikus Spithorst van Rover. "Maar mijn boerenverstand zegt me dat als iets koud is, en wit, en het komt in vlokken uit de lucht vallen: dan is het dus sneeuw. Dan kan het niet zo zijn dat dat niet wordt opgemerkt en dat daardoor de wisselverwarmingen niet aan worden gezet en de boel vastvriest. Dat moet anno 2008 toch technisch te regelen zijn? Dit is een regelrechte blamage."
Die is inderdaad wel sterk jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En vooral die quote van die knakker van Rover, geniaal
[..]
Heeuh bijna naar huisquote:
Ik ben jaloersquote:
das weer lekker chillen draakjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:32 schreef draculettetje het volgende:
ben weer thuis
Jooow jij ook jongen!! Succes manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
Maar goed, ik mag weer leuk een bespreking in![]()
Alvast fijne avond Beller!
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en weer aan het bellen natuurlijk
ja het is eigenlijk te gek voor woordenquote:
Kan nog beter, een collega woont in België en werkt dus in Amsterdam (ja echt..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Collega van mij, moest van Huizen naar Gouda toe... whehe hij had er 2,5 uur over gedaan
pfff dat zou ik echt niet voor mn werk over hebben!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan nog beter, een collega woont in België en werkt dus in Amsterdam (ja echt..)
Zijn nieuwe record; 4 uur en een kwartier reistijd
problemen met systeem nog niet opgelost?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd FUCKING DRUK! en dan ook nog een brak nieuw systeem wat niet werkt.
t begint weer goed
hij is goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Voor de liefhebbers, zondag heb ik een mooie foto weten te maken
[ afbeelding ]
Die is wel OP-waardig trouwens
Kan hem niet zienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ongekend! Dat doe je toch niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan nog beter, een collega woont in België en werkt dus in Amsterdam (ja echt..)
Zijn nieuwe record; 4 uur en een kwartier reistijd
echt een stelletje n00bs zegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
problemen met systeem nog niet opgelost?
grrr succes
Gaat dus helemaal mis zo te horenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd FUCKING DRUK! en dan ook nog een brak nieuw systeem wat niet werkt.
t begint weer goed
die moeten we echt houden... misschien zelfs wel in de OP?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet weten neequote:
Same here, maar ehr... mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou omgedraaid zijn
maar soweizo van belgie naar amsterdam voor je lol naar je werk
4 uur is voor mij ook echt teveel hoor. dan zal ik liever thuis gaan werken.... en idd werken in amsterdamquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou omgedraaid zijn
maar soweizo van belgie naar amsterdam voor je lol naar je werk
voorspoedige terugreis bellerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, maar ehr... mensen
Adieu! Ben er weer vandoor![]()
fijne middag!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, maar ehr... mensen
Adieu! Ben er weer vandoor![]()
ja was gezellig ben naar mn zus geweest!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef tripack het volgende:
hb jij eigenlijk een leuke pasen ghad draakje?
dat klinkt idd erg gezellig..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja was gezellig ben naar mn zus geweest!
jij dan?
is het wel gelukt dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt idd erg gezellig..
ik heb niet zo veel gedaan alleen 2e paasdag brunch gemaakt samen met mijn vriendin voor haar ouders en zusje.
verder veel getypt aan mijn verslag
paasbrunch was geslaagdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het wel gelukt dan?
wij maken het gewoon zelf gezellig, bovendien gebeurd er altijd wel wat, ze heeft 5 kids rond hobbelen daar
Hahahahaha! Ja, aaaaaaltijd...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wie? wij? altijd
Jij ook een fijne avond!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er weer vantussen
Heerlijk als er niemand is... maak ik zelf wel uit wanneer ik ga
Fijne avond mensen!
fijne avond sgelequote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er weer vantussen
Heerlijk als er niemand is... maak ik zelf wel uit wanneer ik ga
Fijne avond mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |