Si Senorquote:
hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Kom even zwaaien in mijn mislukte topic!
Aaahquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...quote:
Achja, kan iedereen overkomen tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...
hoi hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Je kan het!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Ja, nu gaat ie weer prima!
Volgende keer (als die er ooit komt) zal ik in één keer fatsoenlijk openen!
* tripack leest even terugquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, nu is ie weer oke, maar vanochtend had ik m behoorlijk verneukt, zegmaar... Zie de eerste paar posts...
Dracu!quote:
jammer dat het niet door ging droxzquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dracu!
Zou eigenlijk gisteren met Lynad wat gaan doen, moest ze nog leren voor vandaag..
Hoop dat ze het goed doet vandaag, en hier nog even langskomt
Verder krijg je geen sarcasme over je heenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:44 schreef Lindytje het volgende:![]()
Coñoquote:
idd, maarja... waar heb je die vandaan, ik wil er ook erg graag 1!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jammer dat het niet door ging droxz
* tripack pakt een droxz-special ergens vandaan
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, maarja... waar heb je die vandaan, ik wil er ook erg graag 1!
(je bent hier niet alleen he)
Passievrucht theequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijn
pak maar wat je wil er is genoeg, koffie, thee (alle smaken), specials (met name de Droxz-special)
Fijn hoor!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verder krijg je geen sarcasme over je heen
* Dr.Droxz pakt een Droxz special, dank u!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack tovert de rest van de dranken te voorschijn
pak maar wat je wil er is genoeg, koffie, thee (alle smaken), specials (met name de Droxz-special)
Jij aan de thee, ben je ziek geworden?quote:
Ik drink heeeeul veeeeul theequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een Droxz special, dank u!
[..]
Jij aan de thee, ben je ziek geworden?
Jawel he? We zijn wel liefquote:
* Bellerophon schrikt!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Ik ben weer even "werken", tot straks allemaal!
wie? wij? altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |