En de jouwe klaagt nooit!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou sgele kan een voorbeeld aan jenemenhij opent nooit een topic, enkel moeders
Cabaret!quote:
*proest* mijn waterquote:
Moet nog steeds is al die jingles op internet zoekenquote:
En weer een toetsenbord de vernieling in..quote:
Plus beeldschermquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
En weer een toetsenbord de vernieling in..
Ja ontzettend, jij ook mag ik hopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal!
Had het even druk, vandaar mijn late reactie
Allemaal leuke vrije dagen gehad?
achjah de bus dacht eerst maar ff te laat te komen en rijd vervolgen gelijk door naar het eindpunt om de route andersom te rijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen Droxz!Prima vermaakt die vrije dagen ja
Jij ook ?
Tripack!Zal tijd worden godver
Ken het gevoel...bus te laat, trein had ook al geen zin om harder dan 30km/h te rijden..en vervolgens gewoon ergens te stoppen en niet meer verder gaan. Lang leve openbaar vervoerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah de bus dacht eerst maar ff te laat te komen en rijd vervolgen gelijk door naar het eindpunt om de route andersom te rijdenben blij dat ik er überhaupt ben gekomen
ach jah een ritje van max een uur deed ik er nu 2 uur over... waar ik met de auto waarschijnlijk hooguit 25 minuten over had gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ken het gevoel...bus te laat, trein had ook al geen zin om harder dan 30km/h te rijden..en vervolgens gewoon ergens te stoppen en niet meer verder gaan. Lang leve openbaar vervoer![]()
Achja..ik heb iig lekker een kort dagje zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah een ritje van max een uur deed ik er nu 2 uur over... waar ik met de auto waarschijnlijk hooguit 25 minuten over had gedaan
Posten die handel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit weekend heb ik een cd in handen gehad van de band "Je Moeder"
Heb er nog een foto van ook
quote:De Historie:
Je Moeder ontstaat eind 2000 als Salmons Noses op het Olympus College in Arnhem. Zes muzikale vrienden komen bij elkaar om een nummer te maken voor de jaarlijkse talentenjacht. De samenwerking verloopt naadloos en het eindresultaat wekt grote verwachtingen. Inderdaad, de wedstrijd wordt gewonnen en iedereen is het erover eens: hier zit meer in!
In het jaar dat volgt werkt het zestal hard aan een distinctieve sound: een crossover tussen nederhop, metal en punk, ondersteund door zware, of juist funky loops van toetsenist Tony. Hieruit ontstaat het liefkozende "Nedercore". De band blijft in hoog tempo nummers produceren en de band viert zijn tweede verjaardag in de studio...
Misschien vanmiddag, ik moet nog even eea voorbereiden voor een gesprek die ik vanmiddag mag gaan voeren... Beetje druk momenteelquote:
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien vanmiddag, ik moet nog even eea voorbereiden voor een gesprek die ik vanmiddag mag gaan voeren... Beetje druk momenteel
Dus...die valt ook al afquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in weekend eerlijk gezegd
Onee, ik moet zondag werken
Sterf!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |