quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dusquote:
fan·fa·re (de; fanfaren, fanfares)quote:
We kunnen er wel een rebus van maken voor hem. Misschien snapt hij het dan.quote:
Jah daarom quote ik jou ook even!quote:
quote:
Dat hubse waal jèl erg sjlèch gesjréve, witse datquote:Op maandag 24 maart 2008 12:51 schreef IBAZ het volgende:
Binne us Famfaar Zjuliana bespäölt heer de sjuiftrompöt en zien hobbies boete de Famfare zien voetballe beij Jekerdal, fietse en hèl loupe.
Och, kiek noe dao, 't begint te sjniëquote:Op maandag 24 maart 2008 12:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat hubse waal jèl erg sjlèch gesjréve, witse dat
Dit is waarschijnlijk een advertentie van TSquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef aerodynamic het volgende:
Snel TS, koop deze famfare hoed, kun je volgende keer direct meelopen!
http://www.speurders.nl/k(...)le_famfare_hoed.html
Natuurlijk ook afbeelding, mocht de advertentie opeens onverwacht worden neergehaald, kan TS nog steeds met zijn broek op zijn knieën fappend naar deze geweldige aanbieding kijken.
[ afbeelding ]
Dankzij jou verlaten mijn tranen mequote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef aerodynamic het volgende:
Snel TS, koop deze famfare hoed, kun je volgende keer direct meelopen!
http://www.speurders.nl/k(...)le_famfare_hoed.html
Natuurlijk ook afbeelding, mocht de advertentie opeens onverwacht worden neergehaald, kan TS nog steeds met zijn broek op zijn knieën fappend naar deze geweldige aanbieding kijken.
[ afbeelding ]
quote:
Een mongool ben je wel als Ts al 2 pagina's uitgelachen wordt omdat hij famfare in plaats van fanfare schrijft en je stelt dan deze vraagquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:17 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
Een mongool ben je wel als Ts al 2 pagina's uitgelachen wordt omdat hij famfare in plaats van fanfare schrijft en je stelt dan deze vraag
Ja, en die tronpettem ook!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:41 schreef SHE het volgende:
die pamfluiten, die zijn pas irritant bij zo'n famfare
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:22 schreef fotoloog het volgende:
Bert Haanstra draait zich om in zijn graf...
Nee klapmongool, dat was geen spelfout!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:03 schreef Devlinsect het volgende:
hihihi
hij maakt een spelfaut die boswachtert
hihihihi
misschien is hij vroeger wel gepest
hihihihi
Ik ga nog ff verder lachen van deze garp.
hihihihihih
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee klapmongool, dat was geen spelvaut!
Ik zag de tt en kreeg weer een kleine lachstuipquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef nattermann het volgende:
Gezien de geschiedenis van dit topic, vond ik het wel geschikt dit topic te kicken.
Dude, hier heb ik al eens om gelachenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef nattermann het volgende:
Gezien de geschiedenis van dit topic, vond ik het wel geschikt dit topic te kicken.
Tranenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:38 schreef nattermann het volgende:
FOK!
Ik zou niet weten wat ik zonder moest
[..]
De famfare vrolijkt je altijd op hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was_!
en negeren helpt niet eens om het uit je AT-lijst te krijgen als je er éénmaal in gepost hebtquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Is er nog iemand die een trombose blaast bij de famfare?
Ik mis jou op msn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
Dit topic is de 2e en 3e hit op Google wanneer je zoekt naar famfare
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Martijn_77 het volgende:
De FamFare heeft zelfs een website
http://www.FamFare.org/
Maak er een paint over.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
Dit topic is de 2e en 3e hit op Google wanneer je zoekt naar famfare
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:13 schreef Emimich het volgende:
Dit topic verdient een kick per 3 maanden, puur genieten!
Famfare jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoorde ik nou dat er hier in dit topic sprake was van episch falen?
Hoe leuk het volgens jou ook moge zijn, topic kicken doen wij niet aan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:13 schreef Emimich het volgende:
Dit topic verdient een kick per 3 maanden, puur genieten!
Zo, volgens mij heb ik mijn favoriete user te pakken!quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
JUUUUUPP!!!
God damnit! Laat OPEN!
Weet je wat, ik neem ´m mee naar UVT, daar hebben wij nog wel humoreee
Effe snel meedoen voordat ie weer dicht isquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey, hij is weer open!
mag die aub ook weer open? Ik heb daar wel wat te melden over Rijgersquote:
Gekozen.quote:Op zondag 28 september 2008 04:10 schreef Bananenman het volgende:
Hoe heeft een mongool als TS het ooit tot mod geschopt?
De stemming was verwisseld met die van klapjosti van de maand. Die had ik gewonnenquote:Op zondag 28 september 2008 04:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoe komen ze bij zulke keuzes? Ik snap dat niet.
Waarom zou je mod willen worden?quote:Op zondag 28 september 2008 04:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De stemming was verwisseld met die van klapjosti van de maand. Die had ik gewonnen
Dan kan ik eindelijk meezingen met Eiffel65quote:Op zondag 28 september 2008 04:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom zou je mod willen worden?
Nee, ik had het eigenlijk meer over mijn eigen post van gisterenquote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij noemt iedere reactie na vijf minuten een kick?
Wees maar niet bang, die jongen geniet van al deze aandacht hoor!quote:Op zondag 28 september 2008 22:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mij niet aankijken, ik had hem gesloten.
quote:Op maandag 29 september 2008 06:07 schreef DeX090 het volgende:
Samen met Wat is deze auto waard? wat mij betreft de meest legendarische topics op FOK! die er zijn.
Verkapte TVP.
Dit dus.quote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, die jongen geniet van al deze aandacht hoor!![]()
Ik zou het op je c.v. zetten.quote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus.
p.s. Ik mag hier toch best trots op zijn ->![]()
![]()
dat topic is nog erger dan de famfare en rijgertopic's bij elkaarquote:Op maandag 29 september 2008 06:07 schreef DeX090 het volgende:
Samen met Wat is deze auto waard? wat mij betreft de meest legendarische topics op FOK! die er zijn.
Verkapte TVP.
Heb je link naar dat rijgertopic? K kan m niet meer vindenquote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
dat topic is nog erger dan de famfare en rijgertopic's bij elkaar
wat dacht je dan van dat kledingrek van haaahaha?quote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
dat topic is nog erger dan de famfare en rijgertopic's bij elkaar
Dikke trommelstok in je broek!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:23 schreef Tism het volgende:
Ik speel de dikke trommel in een Famfare, daar sla ik dan op met mijn dikke trommelstok!..
Dat mag niet !!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:00 schreef postmortum het volgende:
als deze dicht gaat openen we gewoon deeltje 2
Ik zie net pas dat MaddoxX, onze Fok! TBS'er in dit topic heeft gepostquote:Op maandag 24 maart 2008 12:40 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jah daarom quote ik jou ook even!
Wat bij die ..tjes stond natuurlijk
hebben ze daar ook een Famfare ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie net pas dat MaddoxX, onze Fok! TBS'er in dit topic heeft gepost
Mijn dag is weer goed nu ik weet dat iemand die momenteel in de bak zit dit topic heeft gelezenMisschien vertelt ie het wel door aan zijn jailbmates en ben ik onderwerp van gesprek tijdens het zeepjes rapen
Ik hoop heel erg voor jou dat je wel doorhad dat ik een grapje maakte, anders is het erg slecht gesteld met je intelligentie.quote:
van dit deel ja. hierna komt gewoon deel 2quote:
Een tweede deel is FAIL, het moet gewoon bij 1 deel blijven, anders is de kracht er vanaf.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:08 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
van dit deel ja. hierna komt gewoon deel 2
Haha. Misschien wel de beste reactie van dit topic op pagina 6. hahaha.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:32 schreef Kriegel het volgende:
Moet je glas op de weg leggen.
dit is pas pagina 11 hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Laatste pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |