quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dusquote:
fan·fa·re (de; fanfaren, fanfares)quote:
We kunnen er wel een rebus van maken voor hem. Misschien snapt hij het dan.quote:
Jah daarom quote ik jou ook even!quote:
quote:
Dat hubse waal jèl erg sjlèch gesjréve, witse datquote:Op maandag 24 maart 2008 12:51 schreef IBAZ het volgende:
Binne us Famfaar Zjuliana bespäölt heer de sjuiftrompöt en zien hobbies boete de Famfare zien voetballe beij Jekerdal, fietse en hèl loupe.
Och, kiek noe dao, 't begint te sjniëquote:Op maandag 24 maart 2008 12:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat hubse waal jèl erg sjlèch gesjréve, witse dat
Dit is waarschijnlijk een advertentie van TSquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef aerodynamic het volgende:
Snel TS, koop deze famfare hoed, kun je volgende keer direct meelopen!
http://www.speurders.nl/k(...)le_famfare_hoed.html
Natuurlijk ook afbeelding, mocht de advertentie opeens onverwacht worden neergehaald, kan TS nog steeds met zijn broek op zijn knieën fappend naar deze geweldige aanbieding kijken.
[ afbeelding ]
Dankzij jou verlaten mijn tranen mequote:Op donderdag 27 maart 2008 20:23 schreef aerodynamic het volgende:
Snel TS, koop deze famfare hoed, kun je volgende keer direct meelopen!
http://www.speurders.nl/k(...)le_famfare_hoed.html
Natuurlijk ook afbeelding, mocht de advertentie opeens onverwacht worden neergehaald, kan TS nog steeds met zijn broek op zijn knieën fappend naar deze geweldige aanbieding kijken.
[ afbeelding ]
quote:
Een mongool ben je wel als Ts al 2 pagina's uitgelachen wordt omdat hij famfare in plaats van fanfare schrijft en je stelt dan deze vraagquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:17 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
Een mongool ben je wel als Ts al 2 pagina's uitgelachen wordt omdat hij famfare in plaats van fanfare schrijft en je stelt dan deze vraag
Ja, en die tronpettem ook!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:41 schreef SHE het volgende:
die pamfluiten, die zijn pas irritant bij zo'n famfare
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:22 schreef fotoloog het volgende:
Bert Haanstra draait zich om in zijn graf...
Nee klapmongool, dat was geen spelfout!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:03 schreef Devlinsect het volgende:
hihihi
hij maakt een spelfaut die boswachtert
hihihihi
misschien is hij vroeger wel gepest
hihihihi
Ik ga nog ff verder lachen van deze garp.
hihihihihih
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee klapmongool, dat was geen spelvaut!
Ik zag de tt en kreeg weer een kleine lachstuipquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef nattermann het volgende:
Gezien de geschiedenis van dit topic, vond ik het wel geschikt dit topic te kicken.
Dude, hier heb ik al eens om gelachenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef nattermann het volgende:
Gezien de geschiedenis van dit topic, vond ik het wel geschikt dit topic te kicken.
Tranenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:38 schreef nattermann het volgende:
FOK!
Ik zou niet weten wat ik zonder moest
[..]
De famfare vrolijkt je altijd op hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was_!
en negeren helpt niet eens om het uit je AT-lijst te krijgen als je er éénmaal in gepost hebtquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Is er nog iemand die een trombose blaast bij de famfare?
Ik mis jou op msn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
Dit topic is de 2e en 3e hit op Google wanneer je zoekt naar famfare
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Martijn_77 het volgende:
De FamFare heeft zelfs een website
http://www.FamFare.org/
Maak er een paint over.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
Dit topic is de 2e en 3e hit op Google wanneer je zoekt naar famfare
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:13 schreef Emimich het volgende:
Dit topic verdient een kick per 3 maanden, puur genieten!
Famfare jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoorde ik nou dat er hier in dit topic sprake was van episch falen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |