Zie hier de vernietigende effecten die drank op je hersenen hebben. Of natuurlijk het Nederlandse onderwijs-stelsel.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako! Alice Cooper : Why, thank you! Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende: Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
fan·fa·re (de; fanfaren, fanfares) 1 muziekkorps met koperen blaasinstrumenten, saxofoons en slagwerk 2 opgewekt, kort muziekstuk voor koperen blaasinstrumenten
Alsjeblieft DJ.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Tsja, wellicht volgende keer eerst weten hoe je het schrijft om pas daarna een thread te openen met een klacht erover.
Klacht: TS die de bron van ergenis niet eens kan spellen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it Let us leave, no trace of tears upon our dead faces