Groningen (hoogkerk) FTW...quote:Op woensdag 30 april 2008 08:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Goddamn woon je in Zwolle (Zwolle-Zuid?).
Precies de reden dat ik ook al wakker ben godverdegodver!!
Daar slaap ik tegenwoordig doorheenquote:Op woensdag 30 april 2008 08:23 schreef PeZu het volgende:
ik werd gewekt door een moeilijk grote kraai die vlak voor mijn slaapkamer raam feest zat te vieren
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar slaap ik tegenwoordig doorheen
Oh, en nu Giel beelen door mijn radio...!
Gelukkig slaap jij nog.....quote:Op woensdag 30 april 2008 08:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkig heb ik dat niet meer. Dat had ik altijd toen ik nog bij mijn ouwelui woonde. Die zullen nu wel wakker zijn hihihihi.
Nee ik ben zelf wakker geworden, nog altijd beter dan ongewild door een fanfare. Ik ga straks lekker naar de supermarkt nog wat dingen inslaanquote:
Nerd !quote:
Heb vanuit de woonkamer uitzicht op de Spuiboulevard, opbouw van de BOD is nog in volle gang. Kolereherrie straks !quote:Op woensdag 30 april 2008 08:51 schreef CyclingGirl het volgende:
Straks dus eerst ff naar de supermarkt wat oranjetompoezen scoren en daarna voor het eerst sinds 10 jaar weer eens met mijn ouwelui op pad. Ik denk dat ik hier in Dordt blijf dit jaar en jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |