De stemming was verwisseld met die van klapjosti van de maand. Die had ik gewonnenquote:Op zondag 28 september 2008 04:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoe komen ze bij zulke keuzes? Ik snap dat niet.
Waarom zou je mod willen worden?quote:Op zondag 28 september 2008 04:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De stemming was verwisseld met die van klapjosti van de maand. Die had ik gewonnen
Dan kan ik eindelijk meezingen met Eiffel65quote:Op zondag 28 september 2008 04:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom zou je mod willen worden?
Nee, ik had het eigenlijk meer over mijn eigen post van gisterenquote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij noemt iedere reactie na vijf minuten een kick?
Wees maar niet bang, die jongen geniet van al deze aandacht hoor!quote:Op zondag 28 september 2008 22:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mij niet aankijken, ik had hem gesloten.
quote:Op maandag 29 september 2008 06:07 schreef DeX090 het volgende:
Samen met Wat is deze auto waard? wat mij betreft de meest legendarische topics op FOK! die er zijn.
Verkapte TVP.
Dit dus.quote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, die jongen geniet van al deze aandacht hoor!![]()
Ik zou het op je c.v. zetten.quote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus.
p.s. Ik mag hier toch best trots op zijn ->![]()
![]()
dat topic is nog erger dan de famfare en rijgertopic's bij elkaarquote:Op maandag 29 september 2008 06:07 schreef DeX090 het volgende:
Samen met Wat is deze auto waard? wat mij betreft de meest legendarische topics op FOK! die er zijn.
Verkapte TVP.
Heb je link naar dat rijgertopic? K kan m niet meer vindenquote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
dat topic is nog erger dan de famfare en rijgertopic's bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |