Hoe kun je dan op fokquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:39 schreef Sala-adin het volgende:
Nou fucking mooi is dat internet doet het niet!!!!!!!!
Wie heeft er nog meer Orange, kijke of het aan mij ligt.
Waar ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:50 schreef lennartb.nl het volgende:
gaan we voor deze?
Dat sega rally voor 15eu, is dat spel een beetje leuk?
quote:
Ik vind zelf de verticale splitscreen een grote misser. Splitscreen in racegames moet altijd horizontaal zijnquote:
dat klinkt wel erg onlogisch inderdaad, denk dat ik m maar laat liggen, hoe moeilijk het is om een goedkoop mooi groen doosje te weerstaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zelf de verticale splitscreen een grote misser. Splitscreen in racegames moet altijd horizontaal zijn
guntquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:17 schreef DJ_ het volgende:
ja hoor 1 maand na dat ik LO kreeg via play-asia krijg ik nu een acceptgiro in de bus dat ik 11euro78 moet betalen aan import kosten
Die zijn toch al vergeven? Ik heb er iig 1, en als ik fileplanet zo zie dan lijken zij ze ook niet meer uit te gaan delen... Dus lekker voodoo extreme in de gaten houden, misschien teamxbox ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Waaaaaaar blijven de keys voor de beta van BC?
Fileplanet houdt straks voor de niet betaalde users weer een 2e ronde las ik op hun site. Betaalde users kunnen daarentegen zo een key krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die zijn toch al vergeven? Ik heb er iig 1, en als ik fileplanet zo zie dan lijken zij ze ook niet meer uit te gaan delen... Dus lekker voodoo extreme in de gaten houden, misschien teamxbox ook?
Ja maar Call of Duty 4 is dan ook een oerverse slagroomtaart en Bad Company wordt niets meer dan een theebiscuit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:12 schreef Digixz het volgende:
Ik vind het maar nep dat het zo moet gaan. Met cod4 waren er echt duizenden keys, en was het ook lekker druk online.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar Call of Duty 4 is dan ook een oerverse slagroomtaart en Bad Company wordt niets meer dan een theebiscuit.
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Kan ik het plaatje van mn gamertag veranderen in een eigen plaatje?
Via internet ofzo?
De reviewversie is ook naar me onderwegquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar ben ik al voorbij![]()
had gister level 2 uitgespeeld
Je kunt wel klussen met de Live Vision camera.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Via internet ofzo?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar Call of Duty 4 is dan ook een oerverse slagroomtaart en Bad Company wordt niets meer dan een theebiscuit.
Je kan niet een eigen plaatje uploaden nee maar er zijn wel zat gratis packs met plaatjes te downloaden. Ik heb nu een IV van GTA IV, gratis pakket zat ie in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Via internet ofzo?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:43 schreef Un4 het volgende:
een zwaar beperkte MP game als CoD4.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:43 schreef Un4 het volgende:
[..]
Snap echt niet wat iedereen ziet in een zwaar beperkte MP game als CoD4.
Tsja, als jij met bullshit over slagroomtaarten en biscuitjes gaat strooien ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Heb je überhaupt naar de gamemodi van BC gekeken?![]()
Als je m'n reacties de laatste weken in de gaten had gehouden wist je dat ik BC gewoon ga halen. Maar hij wordt alleen echt niet beter dan CoD 4. Dat is op dit moment dé onbetwiste koning en dat zal het in ieder geval tot einde van dit jaar blijvenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:08 schreef Un4 het volgende:
[..]
Tsja, als jij met bullshit over slagroomtaarten en biscuitjes gaat strooien ken ik er ook nog wel een paar.
Jammer genoeg heb ik meer te doen dan jouw reacties in de gaten houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je m'n reacties de laatste weken in de gaten had gehouden wist je dat ik BC gewoon ga halen. Maar hij wordt alleen echt niet beter dan CoD 4. Dat is op dit moment dé onbetwiste koning en dat zal het in ieder geval tot einde van dit jaar blijven
Hoezo kinderachtig? De laatste weken is er toch voldoende informatie plus beelden van de MP naar buiten gekomen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik meer te doen dan jouw reacties in de gaten houden.
BC op voorhand de mindere van CoD noemen vind ik ook een beetje kinderachtig, vandaar mijn reactie. DICE kennende komen ze gewoon weer met een zalige en grootschalige MP game op de proppen zetten. Vooral dat laatste is iets wat ik in CoD 4 erg mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem ook geweldigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:01 schreef gijsje79 het volgende:
Heb nu meer me aandacht bij RBSV2 wat cool spel.![]()
Beter dan het vorige deel, goed gedaan met XP points en de co op loopt perfect.
gta is een religiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:41 schreef Bastard het volgende:
Reserveringskit gekocht bij de MM van GTA4 ... gemoedrust +6
gaaf spel, en lastig op hoge graad.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:10 schreef RacerDKB het volgende:
Is dat Pingpong spel van Rockstar nog de moeite waard of zou je die laten liggen als je Skate, Saints Row en Halo 3 ter beschikking hebt?
Ze horen wel stiller te zijn maar dan nog is het een hoop herrie!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:04 schreef Cid het volgende:
oei oei oei... nu ik mijn oude herrie makende 360 al weer een goed half jaar kwijt ben, begint ik toch steeds meer zin te krijgen in een avondje Gears of War ofzoOf de achievement-hoer uithangen...
Zijn die nieuwe Falcon x-doosjes een beetje stiller als de oudere versies? Dat je de DVD speler hoort zoemen vind ik prima, maar in mijn oude xbox zat volgens mij een defecte fan ofzo.
Dat is wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze horen wel stiller te zijn maar dan nog is het een hoop herrie!
Nee 500 voor prijsvragenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:47 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat het tof is! Alleen er worden 500 gemaakt voor winkels, en ja.. Die marketing van MS zit dus best wel goed denk ik.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee 500 voor prijsvragen
echt fucking mooi is die + die koffer ook
ben echt 360 junkie, nu alweer aan kijken op play asia of er nog wat leukere oude spellen regio vrij zodat die in canada voor weinig gekocht kunnen worden
quote:Een manier van aanpak is bijvoorbeeld het uitleveren van 500 exclusieve GTAIV Elite consoles aan enkele gelukkige winkels en openbare plaatsen om de game op die manier onder de aandacht te brengen. Consumenten komen waarschijnlijk niet aan de beurt, of ze moeten al geluk hebben op Ebay.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:04 schreef Cid het volgende:
oei oei oei... nu ik mijn oude herrie makende 360 al weer een goed half jaar kwijt ben, begin ik toch steeds meer zin te krijgen in een avondje Gears of War ofzoOf de achievement-hoer uithangen...
Zijn die nieuwe Falcon x-doosjes een beetje stiller als de oudere versies? Dat je de DVD speler hoort zoemen vind ik prima, maar in mijn oude xbox zat volgens mij een defecte fan ofzo.
Hij is zeker wel stiller. Die van mij is in ieder geval wel stil . Je hoort eigenlijk alleen maar de dvd speler.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze horen wel stiller te zijn maar dan nog is het een hoop herrie!
De ring op je console draait niet? Knippert niet? Helemaal niks? Wat geeft ie dan in hemelsnaam aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Solaar het volgende:
Ik heb een klein vraagje over het connecten van de 360 controller. Ik heb vandaag een 360 gehaald en het lukt me niet om de controller draadloos op de console aan te sluiten. De ring op de controller knipperd en draait rond als ik op het kleine connect knopje druk. Als ik op het connect knopje van de console druk gebeurt er niets. Ik denk dus dat het probleem daar zit. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen (zonder mijn xbox tijden kwijt te zijn).
Tegelijk hoeft niet. De xbox zelf moet eerst.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:11 schreef Digixz het volgende:
Allebei de connect knopjes tegelijk indrukken (xbox en controller)
Ja, maar wat geeft die startknop wel aan? Helemaal niks?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:14 schreef Solaar het volgende:
Nee, dat werkt niet, de ring rond de startknop op de xbox reageert helemaal niet als ik op het connect knopje druk.
Ik vond in het begin vooral het geluid van de fans ofzo irritant maar dat lijkt nu wel weg te zijn? De DVD speler maakt volgens mij ook iets minder geluid dan mijn ouwe 360 maar veel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Hij is zeker wel stiller. Die van mij is in ieder geval wel stil . Je hoort eigenlijk alleen maar de dvd speler.
Wat ik denk, dat jij, Aquila, een Hitachi schijf hebt. Die zitten wel in de falcons maar die zijn wel fucking luidruchtig. Die had ik ook namelijkNaar de winkel geweest en ik mocht hem ruilen voor een BenQ, die zijn een stuk stiller. Maar ach, wat boeit het, zet je het geluid gewoon hoger.
Kun je niet van iemand of een controller met draad lenen of een play and charge kit? (vooral dat laatste, mocht dat wel werken, pakt ie hem daarna namelijk ook zonder de play and charge kit)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:21 schreef Solaar het volgende:
Als ik em aanzet dan geeft ie gewoon licht. Draait ie ook leuk een rondje in die 4 "kwadranten" maar als ik daarna op het connect knopje druk gebeurt er niets. Ook snel op het connect knopje drukken als ik hem net opstart en op het connect knopje van de controller drukken leidt tot niets. Daarna brand er niets, en knippert de ring op de xbox ook niet meer.
Niet als de controller nog nooit verbinding heeft gemaakt met de xbox.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Je kunt toch ook met de controller de 360 aanzetten? Dan zou die hem toch meteen moeten pakken?
Dan moet ie wel eerst een keer geconnect geweest zijn met die 360.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Je kunt toch ook met de controller de 360 aanzetten? Dan zou die hem toch meteen moeten pakken?
Mmm, ik ga dit wel even proberen, hopen dat ie het doet met een play and charge kit. Moet daarvoor wel wachten tot dinsdagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je niet van iemand of een controller met draad lenen of een play and charge kit? (vooral dat laatste, mocht dat wel werken, pakt ie hem daarna namelijk ook zonder de play and charge kit)
Om te kijken of ie 'm dan wel pakt.
Je kaapt het topic niet hoor alle 360 vragen zijn welkom want daar is dit topic voorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:53 schreef Solaar het volgende:
[..]
Mmm, ik ga dit wel even proberen, hopen dat ie het doet met een play and charge kit. Moet daarvoor wel wachten tot dinsdag. Maar tis niet anders, bedankt voor de hulp, zal het topic niet verder kapen
.
Lucky bastardquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:03 schreef jacco het volgende:
Ik dacht, ik koop vanmiddag Rainbow Six Vegas als classic voor 29,99. Hebben die mutsen bij de Intertoys Vegas deel 2 erin gedaan.
haha
De eerste keer deed ik het zo:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:21 schreef Solaar het volgende:
Als ik em aanzet dan geeft ie gewoon licht. Draait ie ook leuk een rondje in die 4 "kwadranten" maar als ik daarna op het connect knopje druk gebeurt er niets. Ook snel op het connect knopje drukken als ik hem net opstart en op het connect knopje van de controller drukken leidt tot niets. Daarna brand er niets, en knippert de ring op de xbox ook niet meer.
Jaloers ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
jezus, dat is echt achterlijk.
En ik sluit me bij je aanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
Voor de liefhebbers: Devil May Cry 4 voor zo'n 32 euro incl.
Zelf vind ik er geen zak aan, maarja
sonic adventure 1 op de DC was anders een top gamequote:
ja kloptquote:Op zondag 23 maart 2008 01:15 schreef JanaX het volgende:
Condemned 2 vandaag weten te bemachtigen![]()
![]()
wat een uber vette game is dat zeglekker bloederig en lekker creepy
![]()
gekocht bij de next level in amersfoort, ntsc versie (Import?)
was aangenaam verrast, dacht dat hij namelijk pas volgende maand zou uitkomen!
Hou zou pas 2 april uitkomen ja,... waar heb je deze gekocht?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:15 schreef JanaX het volgende:
Condemned 2 vandaag weten te bemachtigen![]()
![]()
wat een uber vette game is dat zeglekker bloederig en lekker creepy
![]()
gekocht bij de next level in amersfoort, ntsc versie (Import?)
was aangenaam verrast, dacht dat hij namelijk pas volgende maand zou uitkomen!
Lees zijn tekst nog eensquote:Op zondag 23 maart 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hou zou pas 2 april uitkomen ja,... waar heb je deze gekocht?
Het is anders wel vrij relevant om een goede chipset te hebben. Als ik een relatief grote kans heb dat ik mijn 360 over een tijd weer terug kan sturen wegens een defect of gewoon met een verouderde 360 dan loont het zich wel de moeite om even uit te zoeken waar ik een nieuwe kan krijgen.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:20 schreef Edwinuss het volgende:
ik snap niet dat mensen zich daar zo in kunnen verdiepen, maar ik weet niet wat die shizzle van falcon enzo allemaal inhoud
Wil je demo's en/of trailers downloaden?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het aanbod van games op de 360 is volgens mij wel vrij goed. Online zal ik toch vrijwel niet gaan spelen, ik nodig mijn vrienden wel uit voor een spelletje en verder zijn er voor mij genoeg games die ook off-line te moeite waard moeten zijn.Verder zijn er ook nog een deel verschillende 360 versies. Die met een "falcon" moederbord hebben ging last van die ring of death toch?
thx...quote:Op zondag 23 maart 2008 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil je demo's en/of trailers downloaden?
zoja = Koop dan een Xbox360 pro
zonee = Koop dan een Xbox360 arcade
In principe ben je dan voor 199,- klaar en kun je op GTA 4 gaan wachten
WTF? Zou zweren dat dat er nog niet stondquote:
check mij gewoon goed zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:19 schreef Edwinuss het volgende:
er waren toch een aantal mensen die skate spelen? Zin om tegen edwinuss te spelen ?
Leuke artworks, ben benieuwd naar de eerste screenshotsquote:Op zondag 23 maart 2008 12:06 schreef gijsje79 het volgende:
Operation Flashpoint 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkapt ik weet veel van screenshots post!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leuke artworks, ben benieuwd naar de eerste screenshots
Het zijn leuke plaatjes om de sfeer en de setting van de game te laten zien, maar screenshots kan ik het niet noemen.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkapt ik weet veel van screenshots post!
Zeer goedquote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Reintji het volgende:
Zijn er mensen die die draadloze headset hebben? Afgezien van het voordeel dat 'ie draadloos is, hoe is de kwaliteit van de microfoon en luidspreker?
Hier een reviewquote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Reintji het volgende:
Zijn er mensen die die draadloze headset hebben? Afgezien van het voordeel dat 'ie draadloos is, hoe is de kwaliteit van de microfoon en luidspreker?
Heb iets meer dan 2 weken een xbox. Alleen de luidspreker doet hetquote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Reintji het volgende:
ziet er leuk uitquote:
Resident Evil 5 wordt bruutquote:Op zondag 23 maart 2008 14:31 schreef Platina het volgende:
terugbrengen dan maar!
volgende week RE5 info, hopelijk blijft het verhaal in Afrika ofzo. Lekker zwarte zombies afknallen
hahaha ja je gaat wel schrikkenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ziet er leuk uit
Ik heb iets tegen games waar je heel erg snel schrikt, ik heb the orange box dus ook gekocht gister, nu is mijn vraag of dat met half life 2 ook zo is.
die ga ik dus niet spelen.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hahaha ja je gaat wel schrikken
kleine ruimtes met van die crabs
Half Life 2 kun je rustig spelen hoor met die schrikmomenten valt het wel mee! Je moet wel eerst door een vet klote stuk waar ik 2 keer ben afgehaaktquote:
ik heb em 2 jaar geleden om de normale xbox gespeeld, maar ik herriner me nog vaaag dingen. Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Half Life 2 kun je rustig spelen hoor met die schrikmomenten valt het wel mee! Je moet wel eerst door een vet klote stuk waar ik 2 keer ben afgehaakt![]()
Maar daarna wordt het een super toffe game
ik weet wat je bedoeld, toen ben ik op de console ook afgehaakt.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ravelholm![]()
Tering wat een kut stuk daar was ech geen reet aan en toen dacht ik ook van is dit het nu dat Half Life 2![]()
Later wordt het wel vetter beetje meer open stukken en die toffe gevangenis
Dat is toch KOTOR?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Resident Evil 5 wordt bruutBeste game EVER!
Uiteindelijk wel ja met Mass Effect, Morrowind en Oblivion er vlak achterquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ravelholm![]()
Tering wat een kut stuk daar was ech geen reet aan en toen dacht ik ook van is dit het nu dat Half Life 2![]()
Later wordt het wel vetter beetje meer open stukken en die toffe gevangenis
Daar mijn beste Lyzio heb jij volkomen gelijk inquote:Op zondag 23 maart 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
Gold Award voor Viking; Battle for Asgard in de PU. Op diverse sites staan echter nog geen punten. Feit is wel dat deze game ass kicked.
Heb ik dus ook, en bij HL2 viel dat best mee. Ik had het bij HL1 meer eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ziet er leuk uit
Ik heb iets tegen games waar je heel erg snel schrikt, ik heb the orange box dus ook gekocht gister, nu is mijn vraag of dat met half life 2 ook zo is.
staat me niks aan HL2..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik dus ook, en bij HL2 viel dat best mee. Ik had het bij HL1 meer eigenlijk.
God zometeen Condemned 2 reviewen, ik heb nu al een hartverzakking
Het spel ziet er juist super uit..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef Lyzio het volgende:
Half Life heb ik dus ook helemaal niks mee. Wat een random setting zeg. Altijd dezelfde baddies die je om moet leggen. Die guards met hun varkensgezicht. Jaaaa, maar je kunt vanalles oppakken. Yeah big deal. Overgewaardeerde serie. Leuk verhaal, dat wel. Maar het is gewoon ruk eerste klas.
Het ziet er overigens ook niet uit. Damn hoe ugly en mat kun je een spel maken
Ik had dus nog nooit HL gespeeld. En dus de Orange Box gekocht. Hij staat te koop in V&A. Jezus wat een triestige setting was dat. En het zag er dus écht niet uit. Het speelde langdradig en saai. En het was gewoon bagger. Maar meningen verschillen uiteraardquote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het spel ziet er juist super uit..
Dat deel 2 over gewaardeerd is ben ik het mee eens.. maar de rest niet..
Het oppakken van stuff kwam me ook me neus uit na een tijdje spelen, alleen het spel ziet er dus wel fantastisch uit en speelt zoals het hoort..
En als je de Orange Box op de Xbox koopt en je hebt nog niks gespeeld van Half life heb je dus echt een super deal voor jezelf gemaakt..
40 euro voor zoveel games zie je nergens meer..
Je mag tegenwoordig blij zijn als je voor 60 euro een single player game hebt die langer dan 4 uur is en je mag jezelf helemaal gelukkig prijzen als er een Multiplayer bij zit die goed genoeg is om de speelduur te verlengen.
Ik snap best dat je een spel kut kan vinden, maar ik snap niet hoe je half life lelijk kan noemen en zweren bij halo..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik had dus nog nooit HL gespeeld. En dus de Orange Box gekocht. Hij staat te koop in V&A. Jezus wat een triestige setting was dat. En het zag er dus écht niet uit. Het speelde langdradig en saai. En het was gewoon bagger. Maar meningen verschillen uiteraardJij vindt misschien helemaal niets aan HALO, maar daar zweer ik dan weer bij. Of CoD, MoH, Pro Evo en..en..en..
Got the point?
3e keer ookquote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Wessiej het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaar gaat mijn 3e xbox
Tijdens Condemned 2 opeens raar beeld, zag er wel cool uit en dacht hoort bij het spel, daarna naar het 360 menu, toch niet, nu half dood.
Nouja lelijk is misschien een verkeerd woord. Het is heel veel van hetzelfde snap je. De kleuren zijn gewoon mat en grauw. Hoort wellicht bij het spel maar dat vind ik dus echt heel erg lelijk. Een schilderij van van Gogh kan ook onder "mooi" genoemd worden, maar wat nou als ik dat schilderij lelijk vind?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik snap best dat je een spel kut kan vinden, maar ik snap niet hoe je half life lelijk kan noemen en zweren bij halo..
Ik vind persoonlijk Halo een lelijke game..
Athans.. het doet wat het moet doen.. maar blinkt grafisch NERGENS uit..
Heb je Half life uberhaupt in HD gespeeld of op een SD televisie?
overdrijven is ook een vak , gamen is leuk maar damnquote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Je stekker zit er gewoon niet goed in wessiej
swat offline, erg baal ik niet.
vier me verjaardag vandaag en kan niet xboxen
hoop dat swat nu langer blijft
genoeg geld nu om naast een 360 en ps3 en 250 aan spellen in maand tijd
nog een Wii te halen
Joh dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:12 schreef Sackboy het volgende:
Wat is The Club een saaie en eentonige game zegGeen wonder dat ie 6 weken na de release al als budgetgame verkocht wordt.
Op dat vlak heeft Bungie het uitstekend gedaan. De aim stopt wanneer je wilt dat die stopt, en reageert niet gladdig of stroef.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
Heb net dus even HL 2 gespeeld, wil ik verder met COD moet ik helemaal wennen aan hoe snel het draaien gaat
check deze dan!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik dacht daar komt een vette FS 360 double kickflip aan, maar nee
Jij vind hem geweldig, maar iedereen weet dat het een kutgame is.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
Dadelijk weer TimeShift spelen![]()
Je kunt ook echt zo'n vette acties doen dankzij die tijd shit!
Het is geen kutgame Rossdalequote:Op zondag 23 maart 2008 20:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij vind hem geweldig, maar iedereen weet dat het een kutgame is.![]()
Je bent trouwens wel een jaar te laat met hypen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hij speelt ook niet lekker, de bewegingen zijn helemaal niet soepel. Beetje hetzelfde als met Turok. Het spelen met de tijd was wel cool, ik heb me kapot gelachen met het wapens stelen van vijandenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is geen kutgame RossdaleDat is het mooie er aan! Ik dacht ook dat het een kutgame was maar het blijkt dat het tot op zekere hoogte echt een toffe shooter is! De sfeer is goed in orde de wapens zijn wel oke de AI van de vijanden is ook pittig en goed te nomen en de dingetjes die je met de tijd kunt doen zijn ook wel tof!
Verder is opzich een standaard liniare shooter dat klopt! Maar hij is echt veel leuker dan verwacht
quote:Ik heb hem nog niet binnen, na de pasen pas gok ik zo. Want ik neem aan dat ze morgen ook geen post bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit trouwens het complete eerste seizoen van DEXTER te kijken. Wat een ongelofelijk zieke, maar o zo goede serie is dat
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is geen kutgame RossdaleDat is het mooie er aan! Ik dacht ook dat het een kutgame was maar het blijkt dat het tot op zekere hoogte echt een toffe shooter is! De sfeer is goed in orde de wapens zijn wel oke de AI van de vijanden is ook pittig en goed te nomen en de dingetjes die je met de tijd kunt doen zijn ook wel tof!
Verder is opzich een standaard liniare shooter dat klopt! Maar hij is echt veel leuker dan verwachtTimeshift vond ik ook maar geen kut aan. Had er veeeel meer van verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besturing enzo is kut, en de wapens zijn dom.
Er zijn betere games dan Timeshift die je kan spelen tot dan.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
Zuurpruimen blijf maar lekker op GTA 4 wachten dan
Ik heb hem gewonnen misschien dat ik hem daarom wel tof vind!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er zijn betere games dan Timeshift die je kan spelen tot dan.
Hell, de demo van pacman of Live Arcade is nog toffer dan timeshift.
Ja dat, of datgene dat in je signature staat.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
misschien dat ik hem daarom wel tof vind!
Als je Viva Pinata en Forza 2 erbij hebt heb je zeer hoogstwaarschijnlijk geen Falcon, maar dat zeg ik maar niet want dan voel je je misschien pwnd.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Zo,
Ik heb weer een 360. Mijn launch-360 heb ik destijds na een paar maanden weer verkocht (met winst)ivm tijdgebrek.
Nu dus een nieuwe poging. Ik heb een nieuwe Premium Falcon voor 269 gehaald, inclusief Viva Pinata en Forza 2. Ook CoD4 erbij gekocht
Ik heb gelet op HDMI-logo en 175 watt/volt/whateverquote:Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je Viva Pinata en Forza 2 erbij hebt heb je zeer hoogstwaarschijnlijk geen Falcon, maar dat zeg ik maar niet want dan voel je je misschien pwnd.
Oh!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb gelet op HDMI-logo en 175 watt/volt/whatever
Naam van moederbord + heatpipe + betere fansquote:Op zondag 23 maart 2008 22:47 schreef Mirel het volgende:
Falcon? Is dat een onderdeel oid?
Jazeker. Het was bij de FRS overigens, Rotterdam Lijnbaanquote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh!
Dan zijn er kennelijk in sommige winkels al Premiums met Viva en Forza 2 MET Falcon bord.
Als die van jou dus HDMI en 175 watt doet.
[..]
Oke weer wat geleerdquote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Jazeker. Het was bij de FRS overigens, Rotterdam Lijnbaan
Ik vind een grijsplastic klepje veel mooierquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat ik maar eens upgraden naar een Falcon-175w-Benq console. Mn huidige (launch)console maakt geluid als zijnde het een Boeing 747 en heeft af en toe last van disc read errors. Ik verkoop deze voor een zacht prijsje en koop een Arcade voor 199 euro. Ik heb zelf al een 120gb harddisk, dus het enige wat ik erop achteruit ga is van een chromen klepje naar een grijsplastic klepje. Bovendien heb ik dan weer vernieuwde garantie.
zelfs die kan je overzettenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
dus het enige wat ik erop achteruit ga is van een chromen klepje naar een grijsplastic klepje. Bovendien heb ik dan weer vernieuwde garantie.
Mwah ik ben niet zo'n Macgyver typequote:
niet zo moeilijk tis een klik systeem , je moet alleen niet te hardhandig dat ding er afhalenquote:
doe je stekker dan er ook goed inquote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Wessiej het volgende:
O deed mijn 360 het eerst nog, nu gaat die aan, hoor ik geluid, maar het beeld blijft zwart, hooray.
altijd lachen met stekkers en lenskapjesquote:Op maandag 24 maart 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe je stekker dan er ook goed in![]()
team swat is kapot
Worms is geen worms zonder de Iron Donkey. Ik kan me nog een lanparty herinneren waarbij ik iedereen uitschakelde door 1 welgeplaatst Iron Donkey, inclusief mijzelf. Ik uit mn stoel vallen van het lachen natuurlijk, mn vrienden allemaal schreeuwen, jaaaa mooi was die tijdquote:Op maandag 24 maart 2008 01:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
edit: vandaag worms gedownload, keeeenkerchill! moet alleen nog even een paar keer challenge20 doen, best lastig.
ik mis alleen heel veel wapensik wil holy handgrenade, supersheep en mad cows! en die hele extreme banana bombs!
whiskeeeey!
4 tv's geprobeerd, 3 verschillende kabels, geen succes.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe je stekker dan er ook goed in![]()
team swat is kapot
hahaha that is awesomequote:Op maandag 24 maart 2008 01:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Worms is geen worms zonder de Iron Donkey. Ik kan me nog een lanparty herinneren waarbij ik iedereen uitschakelde door 1 welgeplaatst Iron Donkey, inclusief mijzelf. Ik uit mn stoel vallen van het lachen natuurlijk, mn vrienden allemaal schreeuwen, jaaaa mooi was die tijd
Zóóó romantisch, als hij een headshot plaatst. Ik zou er ook als een blok voor vallen....quote:Op maandag 24 maart 2008 07:51 schreef Chocobo het volgende:
Sommige mensen zien de Xbox 360 niet alleen als een apparaat waarmee je games kunt spelen. Nee, de console kan ook gebruikt worden als babybedje. Zo dachten de trotse ouders hier echter over, die elkaar ontmoet hebben via Xbox Live bij het spelen van Rainbow Six Lockdown. Uiteindelijk is hier een baby uit voort gekomen.
[ afbeelding ]
Je neemt het allemaal iets te serieus vrees ik.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zóóó romantisch, als hij een headshot plaatst. Ik zou er ook als een blok voor vallen....
Gijs ik doe met je meequote:Op maandag 24 maart 2008 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Gister in uitgebreide preview van Left 4 Dead gelezen.
Dit wordt pas een echte co-op game! Wil je overleven dan moet je samenwerken, anders ga jij en de rest van je team erg snel dood!
+ Zombie setting
+ Gemaakt door Valve
+ A.I. die zich continu aanpast aan de spelers (tempo, waar komen zombies vandaan, etc), geen enkel potje is hetzelfde.
[ afbeelding ]
quote:
Ik had ook graag mee gedaan alleen ik kan niet tegen dat schrikken!quote:Op maandag 24 maart 2008 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Dit wordt pas een echte co-op game! Wil je overleven dan moet je samenwerken, anders ga jij en de rest van je team erg snel dood!
+ Zombie setting
+ Gemaakt door Valve
+ A.I. die zich continu aanpast aan de spelers (tempo, waar komen zombies vandaan, etc), geen enkel potje is hetzelfde.
[ afbeelding ]
Je kan nog een map gratis downloaden als je jouw live account linked aan een ubisoft account, de maps streets... remake van een oude map.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:41 schreef Chocobo het volgende:
Gratis content voor Rainbow Six Vegas 2
Ga naar 'Extras' - 'Comcast Gift' en type in: 'comcast faster '
Dit unlocked (geen download) een extra map voor het spel genaamd 'Comcast Event'. Een soort high speed Internet event in het echt ofzo,.... heb de map nog niet geprobeerd maar het werkt wel. Heb de map net unlocked! Dit riekt naar in-game reclame of in ieder geval een experiment, maar who cares. Gratis content sla ik niet af!
[ afbeelding ]
Oefen nog maar een paar keer goedquote:Op maandag 24 maart 2008 01:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
edit: vandaag worms gedownload, keeeenkerchill! moet alleen nog even een paar keer challenge20 doen, best lastig.
Ben echt gek op TC games,... Splinter Cell,.... RSV, GRAW, etc. etc. Maar wat is dit dan voor iets. Een soort RTS game?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Yep, kijk erg naar L4D uit, jammer dat hij is uitgesteld naar Q3
Nieuwe Endwar (teaser)trailer
http://xbox360.ign.com/articles/861/861163p1.html
Jep een RTS.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben echt gek op TC games,... Splinter Cell,.... RSV, GRAW, etc. etc. Maar wat is dit dan voor iets. Een soort RTS game?
Same here. Falcon mét viva en forza.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb gelet op HDMI-logo en 175 watt/volt/whatever
L4D is niet gemaakt door Valve..quote:Op maandag 24 maart 2008 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
+ Zombie setting
+ Gemaakt door Valve
[ afbeelding ]
Ik heb wat mp3tje op een cdtje gezet, maar er gebeurd niks als ik de cd er in doequote:Op maandag 24 maart 2008 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk ondersteund de 360 wel mp3's..
en protip : speel het in coop, 10x leuker.
Wordt niet gemaaktquote:
Multiplayer?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Ohw en trouwens: Wat is Halo 3 een kort kutspel zeg. Ik heb er 11 uur over gedaan om m uit te spelen.
Waarom zijn de mensen toch zo enthousiast over dit matige en schandalige korte spel?
Matig.. jah..quote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Ohw en trouwens: Wat is Halo 3 een kort kutspel zeg. Ik heb er 11 uur over gedaan om m uit te spelen.
Waarom zijn de mensen toch zo enthousiast over dit matige en schandalige korte spel?
Ja maar hij heeft wel gelijk. Waar komt die Halo hype vandaan? Is het de muziek? Het gaat eigenlijk nergens over. Een doom-achtig mannetje dat tegen Aliens vecht met vreemde wapens is het beste FPS spel? Althans,... volgens de hype(s). HL2 OWNED,..... (met hoofdletters) Halo 1, 2 en 3 bij elkaar zeg ik je. Bioshock OWNED met hoofdletters Halo 1, 2 en 3 bij elkaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Matig.. jah..
maar 11 uur is lang tegenwoordig voor een FPS hoor, zo schandalig is het niet!
Bovendien heb je Multiplayer erbij zitten.
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef Chocobo het volgende:
Nee klopt. Door Turtle Rock Studios,... maar wel op de Valve Source engine
quote:Turtle Rock Studios is a video game developer founded in March 2002 by Michael Booth, later acquired by Valve Corporation.
Ja, maar het leek net alsof Valve zelf er aan werkt. Met de Counter-Strike ervaring van TRS komt het FPS gedeelte wel goed met L4Dquote:
Klopt hij heeft ook gelijk, Halo zijn matige games.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel gelijk. Waar komt die Halo hype vandaan? Is het de muziek? Het gaat eigenlijk nergens over. Een doom-achtig mannetje dat tegen Aliens vecht met vreemde wapens is het beste FPS spel? Althans,... volgens de hype(s). HL2 OWNED,..... (met hoofdletters) Halo 1, 2 en 3 bij elkaar zeg ik je. Bioshock OWNED met hoofdletters Halo 1, 2 en 3 bij elkaar.
En de MP? Tja,.... die vind ik niet zo. Ben dan meer van het realisme zoals RSV1 of 2 en CoD4 ofzo. Knallend geweervuur,... geen plasmashots. Maar dat is persoonlijk
Episode 1 is een epiloog, waarbij de nadruk ligt om een band met Alyx op te bouwen. Episode 2 voelt meer als een echte uitbreiding: open gebieden, nieuwe vijanden, etc.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:23 schreef Spaulding het volgende:
Half-Life 2 is erg goed. Episode 1 is geen zak aan, gelukkig bijna uitgespeeld. Ik hoop dat Episode 2 beter is.
Als je een goeie shooter wilt spelen moet je Timeshift spelen! Die is gods gruwelijk vet vooral de settingquote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Kan je niet beter een arcade kopen en daar al je harde schijf en zulks weer op pleuren?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Kinders, waar is nu ong. de beste actie met een Xbox 360 premium, wel dan meteen de Falcon
Wacht even. Lees ik dit nou goed?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En de MP? Tja,.... die vind ik niet zo. Ben dan meer van het realisme zoals RSV1 of 2 en CoD4 ofzo. Knallend geweervuur,... geen plasmashots. Maar dat is persoonlijk
Je vriendin was toch kwijt?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Die vriendin van mij is die GRAFserie As The World Turns aan het kijken ( as the turt turns) dus kan niet gamen!!!!!!!!!!!!!!
Tijd om al die FPS ervaring even IRL te gebruiken!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Die vriendin van mij is die GRAFserie As The World Turns aan het kijken ( as the turt turns) dus kan niet gamen!!!!!!!!!!!!!!
Lezen is wat anders dan schrijvenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,..... probeer het hier eens mee
http://search.ebay.nl/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=battlefield+bad+company&category0=quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Frasier het volgende:
Betalen om een beta te spelen, ja daahaaag. Dat hadden ze bij Call of Duty 4 toch beter geregeld.
Als ik je spelling zo nu en zie lees maakt het voor jou niet uit waar je begintquote:Op maandag 24 maart 2008 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lezen is wat anders dan schrijven![]()
Maar kan me nog goed herinneren dat je was uitgekeken op de CoD-serie en dat je toch wel lovend was over Halo 3. Ik merk nu dat dit allemaal van korte duur was. Grappig
Ben je al goed genoeg om het tegen de Fok! Worms Kampioen 2007 op te nemen?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ga weer een potje worms spelen, nu onder het genot van een album genaamd V is for Vagina, het nummer Vagina Mine staat nu op
Aquila alles leuk en aardig maar volgende week ga ik je dik verslaan in Worms.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je al goed genoeg om het tegen de Fok! Worms Kampioen 2007 op te nemen?
Dat Wessiej is niet mogelijkquote:Op maandag 24 maart 2008 20:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aquila alles leuk en aardig maar volgende week ga ik je dik verslaan in Worms.
Voor jou ook nietquote:Op maandag 24 maart 2008 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik je spelling zo nu en dan zie lees maakt het voor jou niet uit waar je begint![]()
EA weer met hun mafiapraktijken he...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Frasier het volgende:
Betalen om een beta te spelen, ja daahaaag. Dat hadden ze bij Call of Duty 4 toch beter geregeld.
Klopt.. miljoenen andere vinden Halo wel heerlijk spelen. De SP op zich is misschien niet zo heel erg boeiend, marsmannetjes die op elkaar schieten met gekleurde kogels toch?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt.. miljoenen andere vinden Halo wel heerlijk spelen. De SP op zich is misschien niet zo heel erg boeiend, marsmannetjes die op elkaar schieten met gekleurde kogels toch?
Neem voor de grap eens een replay van een level in de SP.. zoom uit met de camera over de battlefield.. zoom dan nog verder uit, en nog verder uit.. volg die camera over de grootte SP velden pas dan zal je zien dat mijlen verderop de tegenstanders zich al klaar maken voor jou komst.. en dat is al briljant op zich naar mijn mening. Niks popup, of respawnende vijanden waar andere FPS zich mee redden... de hele wereld leeft al!! En dan de briljant uitgevoerde MP, nee daar ga ik niet eens over beginnen hoe goed Bungie dat heeft gedaan.. niet alleen in het spel maar ook de website van Bungie waar je alll je games kan bekijken die je ooit gespeeld hebt.
Bioshock walst er over heen zeg je... deel 1 2 en 3 bij elkaar.. please Gijs
quote:Maar dat is persoonlijk.
DNS doet het niet ;(quote:Op maandag 24 maart 2008 21:03 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn internet doet het nog steeds niet!
Heb het hele weekend niet kunnen spelen
Betalen om een beta te spelen? Ik betaal niks, als je nog keys wil moet je wel betalend lid zijn van Fileplanet ja, maar daar heeft EA niks mee te makenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EA weer met hun mafiapraktijken he...
Heb je mn geld al?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
Worms?
Ik doe ook wel een potje mee, d'r moet toch iemand verliezen.
Niet direct aan EA nee...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betalen om een beta te spelen? Ik betaal niks, als je nog keys wil moet je wel betalend lid zijn van Fileplanet ja, maar daar heeft EA niks mee te maken.
Zal me niet veel verbazen dat zij er ook gewoon achter zitten. Zij stemmen natuurlijk in wie de keys gaan verdelen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betalen om een beta te spelen? Ik betaal niks, als je nog keys wil moet je wel betalend lid zijn van Fileplanet ja, maar daar heeft EA niks mee te maken.
Lost was redelijk tofquote:Op maandag 24 maart 2008 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
Lost uitgespeeld.
Maar nog niet alle achievements.
Nog niet ben ik bangquote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je al goed genoeg om het tegen de Fok! Worms Kampioen 2007 op te nemen?
hahahah awesome, ik heb de CHANNEL 4 NEWS TEAM: ASSEMBLEEEEEEE! (van anchorman, geniale film)quote:Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb een Dragon Ball Z wormen team met powerlevels die allemaal boven de NINE THOUSAND liggen
Ik schiet nooitquote:Op maandag 24 maart 2008 22:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nog niet ben ik bangSchiet jij net zo goed als de AI? (bagger AI trouwens die wel vet goed richt
)
Sowieso kan ik probably pas na half april online dus dan daag ik iederaan alvast even uit
[..]
hahahah awesome, ik heb de CHANNEL 4 NEWS TEAM: ASSEMBLEEEEEEE! (van anchorman, geniale film)
Ik heb vandaag samen met een vriend allebei een grote berg genomen met waten ertussen, 1 worm bovenop op elke toren voor long range-bazookers, en 3 wormen onderaan om elaborate tunnels te creeren.quote:
Ja ik mis heel veel wapensquote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Mirel het volgende:
Anchorman is gaaf, en Worms Armageddon op de pc is gaver dan die sorry ass Worms op de 360
En hoe kan je zien of je een Falcon hebt?
eens samen spelen ?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef Frasier het volgende:
Rainbow Six: Vegas 2 is top, vooral online
Beste spel op de 360 EVER!quote:
Bijna Wessiejquote:
Hersenloos knallen?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
Ik zoek nog een 360 spel waar je lekker hersenloos kan schieten a la Serious Sam. Wel co-op op de zelfde xbox. Zijn die er?
Omdat Fileplanet dat bij zoveel beta's doet? Tis niet nieuw hoor dat Fileplanet keys uitdeelt aan subscribers...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal me niet veel verbazen dat zij er ook gewoon achter zitten. Zij stemmen natuurlijk in wie de keys gaan verdelen.
Maar waarom allemaal via een omweg om eerst te dokken om dan een key te bemachtigen? Deel de keys gewoon lekker in een grote partij kosteloos uit en ben je meteen van alle gezeik af. Of deel ze uit door middel van een prijsvraag. Maar betalen? Opbokken zou ik zeggen.
2017 volgens ignquote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bijna Wessiej![]()
Earth Defence Force 2019
Is dat met Co-op op dezelfde X-box?quote:
Ze hadden de keys gewoon via hun eigen communitysite moeten aanbieden zoals Call of Duty 4 dat ook deed. Was je ook altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom de 2e ronde via de nieuwsbrief.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat Fileplanet dat bij zoveel beta's doet? Tis niet nieuw hoor dat Fileplanet keys uitdeelt aan subscribers...
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Is dat met Co-op op dezelfde X-box?
Want ik heb dit weekend GRAW2 gebruikt als hersenloze shooter, maar dat werkte toch niet helemaal, omdat je controle na een avond stappen niet optimaal is.
Lees je knalt eerder je medespeler omver dan iemand anders
Planet Earth is een geniaal spel co-op echt waarquote:Op maandag 24 maart 2008 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
2017 volgens ign.
Ik zit daar nu filmpjes van te kijken, maar dit is nog kanslozer dan serious sam.
[..]
Is dat met Co-op op dezelfde X-box?
Want ik heb dit weekend GRAW2 gebruikt als hersenloze shooter, maar dat werkte toch niet helemaal, omdat je controle na een avond stappen niet optimaal is.
Lees je knalt eerder je medespeler omver dan iemand anders
Ik wil grote domme monsters, die vooral niet nadenken, lelijk zijn en ondetussen hun hersenen tegen de muur aangooien, omdat je met een kanonskogel aan het bowlen bent!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nope geen co-op mode helaas. Hersenloos knallen met een co-op mode.....lastig... Army of Two maar dat is niet bepaald hersenloos knallen zover ik weet
http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=145324quote:Op maandag 24 maart 2008 23:39 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand trouwens Serious Sam 2 voor de Xbox of weet iemand waar ik die kan bestellen. Heerlijk spel is dat.
Ik ga wel ergens anders zoeken inderdaad, 32 euro voor een gewoon xbox spel vind ik iets te veel van het goede, ook al is het Samquote:Op maandag 24 maart 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=145324
Schrik niet van de prijs, maar het spel is nou eenmaal moeilijk verkrijgbaar. Anders zou ik kijken of je een 2e hands kan scoren.
falcons gebruiken 175watt dus je hebt nog een ouwe bakquote:Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef Mirel het volgende:
203 watt
Dat is Planet Earthquote:Op maandag 24 maart 2008 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wil grote domme monsters, die vooral niet nadenken, lelijk zijn en ondetussen hun hersenen tegen de muur aangooien, omdat je met een kanonskogel aan het bowlen bent!
En ook een goede dosis humor erbij!
Serious Sam
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eens samen spelen ?
vind terrorist hunt met 4 NL ook leuk
Ik wel, maar morgenochtend tentamen dus ik zou moeten studerenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Niemand meer wakker?
Ja ik zie het niet zo groen-kleurig door die Halo helm. Ik zie een matige korte SP met een geweldige co-op. De MP heb ik nooit getrokken,.... je bent of Halo Helm of Alien Arie in de MP,.... grappig gezicht overigens,... Ik hou gewoon van individualisering denk ik. Het wapenvuur klettert ook niet lekker he,.... kutruften uit die wapens van de Master Chief,....... Master Chief noemen ze hem toch,..... de Master Chief ookquote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt.. miljoenen andere vinden Halo wel heerlijk spelen. De SP op zich is misschien niet zo heel erg boeiend, marsmannetjes die op elkaar schieten met gekleurde kogels toch?
Neem voor de grap eens een replay van een level in de SP.. zoom uit met de camera over de battlefield.. zoom dan nog verder uit, en nog verder uit.. volg die camera over de grootte SP velden pas dan zal je zien dat mijlen verderop de tegenstanders zich al klaar maken voor jou komst.. en dat is al briljant op zich naar mijn mening. Niks popup, of respawnende vijanden waar andere FPS zich mee redden... de hele wereld leeft al!! En dan de briljant uitgevoerde MP, nee daar ga ik niet eens over beginnen hoe goed Bungie dat heeft gedaan.. niet alleen in het spel maar ook de website van Bungie waar je alll je games kan bekijken die je ooit gespeeld hebt.
Bioshock walst er over heen zeg je... deel 1 2 en 3 bij elkaar.. please Gijs![]()
Het is de icoon voor 360 ja,..... en gelukkig en hopelijk ook voorbij. Of zal Halo 4 zich klaarmaken? Ook op 360,... zelfde graphs,... nieuwe mapsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:15 schreef Bastard het volgende:
Het is leuk dat je het blijft volhouden met goede argumenten, maar ik ga er echt niet inhoudelijk meer op in... Halo is en zal altijd een icoon blijven op de Xbox. Niet iedereen hoeft het te trekken en er zijn inderdaad betere SP FPS ervaringen ook, maar het gehele pakket staat als een huis. Komt naar mijn mening geen spel bij in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |