ik weet wat je bedoeld, toen ben ik op de console ook afgehaakt.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ravelholm![]()
Tering wat een kut stuk daar was ech geen reet aan en toen dacht ik ook van is dit het nu dat Half Life 2![]()
Later wordt het wel vetter beetje meer open stukken en die toffe gevangenis
Dat is toch KOTOR?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Resident Evil 5 wordt bruutBeste game EVER!
Uiteindelijk wel ja met Mass Effect, Morrowind en Oblivion er vlak achterquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ravelholm![]()
Tering wat een kut stuk daar was ech geen reet aan en toen dacht ik ook van is dit het nu dat Half Life 2![]()
Later wordt het wel vetter beetje meer open stukken en die toffe gevangenis
Daar mijn beste Lyzio heb jij volkomen gelijk inquote:Op zondag 23 maart 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
Gold Award voor Viking; Battle for Asgard in de PU. Op diverse sites staan echter nog geen punten. Feit is wel dat deze game ass kicked.
Heb ik dus ook, en bij HL2 viel dat best mee. Ik had het bij HL1 meer eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ziet er leuk uit
Ik heb iets tegen games waar je heel erg snel schrikt, ik heb the orange box dus ook gekocht gister, nu is mijn vraag of dat met half life 2 ook zo is.
staat me niks aan HL2..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik dus ook, en bij HL2 viel dat best mee. Ik had het bij HL1 meer eigenlijk.
God zometeen Condemned 2 reviewen, ik heb nu al een hartverzakking
Het spel ziet er juist super uit..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef Lyzio het volgende:
Half Life heb ik dus ook helemaal niks mee. Wat een random setting zeg. Altijd dezelfde baddies die je om moet leggen. Die guards met hun varkensgezicht. Jaaaa, maar je kunt vanalles oppakken. Yeah big deal. Overgewaardeerde serie. Leuk verhaal, dat wel. Maar het is gewoon ruk eerste klas.
Het ziet er overigens ook niet uit. Damn hoe ugly en mat kun je een spel maken
Ik had dus nog nooit HL gespeeld. En dus de Orange Box gekocht. Hij staat te koop in V&A. Jezus wat een triestige setting was dat. En het zag er dus écht niet uit. Het speelde langdradig en saai. En het was gewoon bagger. Maar meningen verschillen uiteraardquote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het spel ziet er juist super uit..
Dat deel 2 over gewaardeerd is ben ik het mee eens.. maar de rest niet..
Het oppakken van stuff kwam me ook me neus uit na een tijdje spelen, alleen het spel ziet er dus wel fantastisch uit en speelt zoals het hoort..
En als je de Orange Box op de Xbox koopt en je hebt nog niks gespeeld van Half life heb je dus echt een super deal voor jezelf gemaakt..
40 euro voor zoveel games zie je nergens meer..
Je mag tegenwoordig blij zijn als je voor 60 euro een single player game hebt die langer dan 4 uur is en je mag jezelf helemaal gelukkig prijzen als er een Multiplayer bij zit die goed genoeg is om de speelduur te verlengen.
Ik snap best dat je een spel kut kan vinden, maar ik snap niet hoe je half life lelijk kan noemen en zweren bij halo..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik had dus nog nooit HL gespeeld. En dus de Orange Box gekocht. Hij staat te koop in V&A. Jezus wat een triestige setting was dat. En het zag er dus écht niet uit. Het speelde langdradig en saai. En het was gewoon bagger. Maar meningen verschillen uiteraardJij vindt misschien helemaal niets aan HALO, maar daar zweer ik dan weer bij. Of CoD, MoH, Pro Evo en..en..en..
Got the point?
3e keer ookquote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Wessiej het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaar gaat mijn 3e xbox
Tijdens Condemned 2 opeens raar beeld, zag er wel cool uit en dacht hoort bij het spel, daarna naar het 360 menu, toch niet, nu half dood.
Nouja lelijk is misschien een verkeerd woord. Het is heel veel van hetzelfde snap je. De kleuren zijn gewoon mat en grauw. Hoort wellicht bij het spel maar dat vind ik dus echt heel erg lelijk. Een schilderij van van Gogh kan ook onder "mooi" genoemd worden, maar wat nou als ik dat schilderij lelijk vind?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik snap best dat je een spel kut kan vinden, maar ik snap niet hoe je half life lelijk kan noemen en zweren bij halo..
Ik vind persoonlijk Halo een lelijke game..
Athans.. het doet wat het moet doen.. maar blinkt grafisch NERGENS uit..
Heb je Half life uberhaupt in HD gespeeld of op een SD televisie?
overdrijven is ook een vak , gamen is leuk maar damnquote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Je stekker zit er gewoon niet goed in wessiej
swat offline, erg baal ik niet.
vier me verjaardag vandaag en kan niet xboxen
hoop dat swat nu langer blijft
genoeg geld nu om naast een 360 en ps3 en 250 aan spellen in maand tijd
nog een Wii te halen
Joh dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:12 schreef Sackboy het volgende:
Wat is The Club een saaie en eentonige game zegGeen wonder dat ie 6 weken na de release al als budgetgame verkocht wordt.
Op dat vlak heeft Bungie het uitstekend gedaan. De aim stopt wanneer je wilt dat die stopt, en reageert niet gladdig of stroef.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
Heb net dus even HL 2 gespeeld, wil ik verder met COD moet ik helemaal wennen aan hoe snel het draaien gaat
check deze dan!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik dacht daar komt een vette FS 360 double kickflip aan, maar nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |