hahaha ja je gaat wel schrikkenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ziet er leuk uit
Ik heb iets tegen games waar je heel erg snel schrikt, ik heb the orange box dus ook gekocht gister, nu is mijn vraag of dat met half life 2 ook zo is.
die ga ik dus niet spelen.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hahaha ja je gaat wel schrikken
kleine ruimtes met van die crabs
Half Life 2 kun je rustig spelen hoor met die schrikmomenten valt het wel mee! Je moet wel eerst door een vet klote stuk waar ik 2 keer ben afgehaaktquote:
ik heb em 2 jaar geleden om de normale xbox gespeeld, maar ik herriner me nog vaaag dingen. Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Half Life 2 kun je rustig spelen hoor met die schrikmomenten valt het wel mee! Je moet wel eerst door een vet klote stuk waar ik 2 keer ben afgehaakt![]()
Maar daarna wordt het een super toffe game
ik weet wat je bedoeld, toen ben ik op de console ook afgehaakt.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ravelholm![]()
Tering wat een kut stuk daar was ech geen reet aan en toen dacht ik ook van is dit het nu dat Half Life 2![]()
Later wordt het wel vetter beetje meer open stukken en die toffe gevangenis
Dat is toch KOTOR?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Resident Evil 5 wordt bruutBeste game EVER!
Uiteindelijk wel ja met Mass Effect, Morrowind en Oblivion er vlak achterquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ravelholm![]()
Tering wat een kut stuk daar was ech geen reet aan en toen dacht ik ook van is dit het nu dat Half Life 2![]()
Later wordt het wel vetter beetje meer open stukken en die toffe gevangenis
Daar mijn beste Lyzio heb jij volkomen gelijk inquote:Op zondag 23 maart 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
Gold Award voor Viking; Battle for Asgard in de PU. Op diverse sites staan echter nog geen punten. Feit is wel dat deze game ass kicked.
Heb ik dus ook, en bij HL2 viel dat best mee. Ik had het bij HL1 meer eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ziet er leuk uit
Ik heb iets tegen games waar je heel erg snel schrikt, ik heb the orange box dus ook gekocht gister, nu is mijn vraag of dat met half life 2 ook zo is.
staat me niks aan HL2..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik dus ook, en bij HL2 viel dat best mee. Ik had het bij HL1 meer eigenlijk.
God zometeen Condemned 2 reviewen, ik heb nu al een hartverzakking
Het spel ziet er juist super uit..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef Lyzio het volgende:
Half Life heb ik dus ook helemaal niks mee. Wat een random setting zeg. Altijd dezelfde baddies die je om moet leggen. Die guards met hun varkensgezicht. Jaaaa, maar je kunt vanalles oppakken. Yeah big deal. Overgewaardeerde serie. Leuk verhaal, dat wel. Maar het is gewoon ruk eerste klas.
Het ziet er overigens ook niet uit. Damn hoe ugly en mat kun je een spel maken
Ik had dus nog nooit HL gespeeld. En dus de Orange Box gekocht. Hij staat te koop in V&A. Jezus wat een triestige setting was dat. En het zag er dus écht niet uit. Het speelde langdradig en saai. En het was gewoon bagger. Maar meningen verschillen uiteraardquote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het spel ziet er juist super uit..
Dat deel 2 over gewaardeerd is ben ik het mee eens.. maar de rest niet..
Het oppakken van stuff kwam me ook me neus uit na een tijdje spelen, alleen het spel ziet er dus wel fantastisch uit en speelt zoals het hoort..
En als je de Orange Box op de Xbox koopt en je hebt nog niks gespeeld van Half life heb je dus echt een super deal voor jezelf gemaakt..
40 euro voor zoveel games zie je nergens meer..
Je mag tegenwoordig blij zijn als je voor 60 euro een single player game hebt die langer dan 4 uur is en je mag jezelf helemaal gelukkig prijzen als er een Multiplayer bij zit die goed genoeg is om de speelduur te verlengen.
Ik snap best dat je een spel kut kan vinden, maar ik snap niet hoe je half life lelijk kan noemen en zweren bij halo..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik had dus nog nooit HL gespeeld. En dus de Orange Box gekocht. Hij staat te koop in V&A. Jezus wat een triestige setting was dat. En het zag er dus écht niet uit. Het speelde langdradig en saai. En het was gewoon bagger. Maar meningen verschillen uiteraardJij vindt misschien helemaal niets aan HALO, maar daar zweer ik dan weer bij. Of CoD, MoH, Pro Evo en..en..en..
Got the point?
3e keer ookquote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Wessiej het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaar gaat mijn 3e xbox
Tijdens Condemned 2 opeens raar beeld, zag er wel cool uit en dacht hoort bij het spel, daarna naar het 360 menu, toch niet, nu half dood.
Nouja lelijk is misschien een verkeerd woord. Het is heel veel van hetzelfde snap je. De kleuren zijn gewoon mat en grauw. Hoort wellicht bij het spel maar dat vind ik dus echt heel erg lelijk. Een schilderij van van Gogh kan ook onder "mooi" genoemd worden, maar wat nou als ik dat schilderij lelijk vind?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik snap best dat je een spel kut kan vinden, maar ik snap niet hoe je half life lelijk kan noemen en zweren bij halo..
Ik vind persoonlijk Halo een lelijke game..
Athans.. het doet wat het moet doen.. maar blinkt grafisch NERGENS uit..
Heb je Half life uberhaupt in HD gespeeld of op een SD televisie?
overdrijven is ook een vak , gamen is leuk maar damnquote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Je stekker zit er gewoon niet goed in wessiej
swat offline, erg baal ik niet.
vier me verjaardag vandaag en kan niet xboxen
hoop dat swat nu langer blijft
genoeg geld nu om naast een 360 en ps3 en 250 aan spellen in maand tijd
nog een Wii te halen
Joh dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:12 schreef Sackboy het volgende:
Wat is The Club een saaie en eentonige game zegGeen wonder dat ie 6 weken na de release al als budgetgame verkocht wordt.
Op dat vlak heeft Bungie het uitstekend gedaan. De aim stopt wanneer je wilt dat die stopt, en reageert niet gladdig of stroef.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
Heb net dus even HL 2 gespeeld, wil ik verder met COD moet ik helemaal wennen aan hoe snel het draaien gaat
check deze dan!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik dacht daar komt een vette FS 360 double kickflip aan, maar nee
Jij vind hem geweldig, maar iedereen weet dat het een kutgame is.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
Dadelijk weer TimeShift spelen![]()
Je kunt ook echt zo'n vette acties doen dankzij die tijd shit!
Het is geen kutgame Rossdalequote:Op zondag 23 maart 2008 20:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij vind hem geweldig, maar iedereen weet dat het een kutgame is.![]()
Je bent trouwens wel een jaar te laat met hypen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hij speelt ook niet lekker, de bewegingen zijn helemaal niet soepel. Beetje hetzelfde als met Turok. Het spelen met de tijd was wel cool, ik heb me kapot gelachen met het wapens stelen van vijandenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is geen kutgame RossdaleDat is het mooie er aan! Ik dacht ook dat het een kutgame was maar het blijkt dat het tot op zekere hoogte echt een toffe shooter is! De sfeer is goed in orde de wapens zijn wel oke de AI van de vijanden is ook pittig en goed te nomen en de dingetjes die je met de tijd kunt doen zijn ook wel tof!
Verder is opzich een standaard liniare shooter dat klopt! Maar hij is echt veel leuker dan verwacht
quote:Ik heb hem nog niet binnen, na de pasen pas gok ik zo. Want ik neem aan dat ze morgen ook geen post bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit trouwens het complete eerste seizoen van DEXTER te kijken. Wat een ongelofelijk zieke, maar o zo goede serie is dat
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is geen kutgame RossdaleDat is het mooie er aan! Ik dacht ook dat het een kutgame was maar het blijkt dat het tot op zekere hoogte echt een toffe shooter is! De sfeer is goed in orde de wapens zijn wel oke de AI van de vijanden is ook pittig en goed te nomen en de dingetjes die je met de tijd kunt doen zijn ook wel tof!
Verder is opzich een standaard liniare shooter dat klopt! Maar hij is echt veel leuker dan verwachtTimeshift vond ik ook maar geen kut aan. Had er veeeel meer van verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besturing enzo is kut, en de wapens zijn dom.
Er zijn betere games dan Timeshift die je kan spelen tot dan.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
Zuurpruimen blijf maar lekker op GTA 4 wachten dan
Ik heb hem gewonnen misschien dat ik hem daarom wel tof vind!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er zijn betere games dan Timeshift die je kan spelen tot dan.
Hell, de demo van pacman of Live Arcade is nog toffer dan timeshift.
Ja dat, of datgene dat in je signature staat.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
misschien dat ik hem daarom wel tof vind!
Als je Viva Pinata en Forza 2 erbij hebt heb je zeer hoogstwaarschijnlijk geen Falcon, maar dat zeg ik maar niet want dan voel je je misschien pwnd.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Zo,
Ik heb weer een 360. Mijn launch-360 heb ik destijds na een paar maanden weer verkocht (met winst)ivm tijdgebrek.
Nu dus een nieuwe poging. Ik heb een nieuwe Premium Falcon voor 269 gehaald, inclusief Viva Pinata en Forza 2. Ook CoD4 erbij gekocht
Ik heb gelet op HDMI-logo en 175 watt/volt/whateverquote:Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je Viva Pinata en Forza 2 erbij hebt heb je zeer hoogstwaarschijnlijk geen Falcon, maar dat zeg ik maar niet want dan voel je je misschien pwnd.
Oh!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb gelet op HDMI-logo en 175 watt/volt/whatever
Naam van moederbord + heatpipe + betere fansquote:Op zondag 23 maart 2008 22:47 schreef Mirel het volgende:
Falcon? Is dat een onderdeel oid?
Jazeker. Het was bij de FRS overigens, Rotterdam Lijnbaanquote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh!
Dan zijn er kennelijk in sommige winkels al Premiums met Viva en Forza 2 MET Falcon bord.
Als die van jou dus HDMI en 175 watt doet.
[..]
Oke weer wat geleerdquote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Jazeker. Het was bij de FRS overigens, Rotterdam Lijnbaan
Ik vind een grijsplastic klepje veel mooierquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat ik maar eens upgraden naar een Falcon-175w-Benq console. Mn huidige (launch)console maakt geluid als zijnde het een Boeing 747 en heeft af en toe last van disc read errors. Ik verkoop deze voor een zacht prijsje en koop een Arcade voor 199 euro. Ik heb zelf al een 120gb harddisk, dus het enige wat ik erop achteruit ga is van een chromen klepje naar een grijsplastic klepje. Bovendien heb ik dan weer vernieuwde garantie.
zelfs die kan je overzettenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
dus het enige wat ik erop achteruit ga is van een chromen klepje naar een grijsplastic klepje. Bovendien heb ik dan weer vernieuwde garantie.
Mwah ik ben niet zo'n Macgyver typequote:
niet zo moeilijk tis een klik systeem , je moet alleen niet te hardhandig dat ding er afhalenquote:
doe je stekker dan er ook goed inquote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Wessiej het volgende:
O deed mijn 360 het eerst nog, nu gaat die aan, hoor ik geluid, maar het beeld blijft zwart, hooray.
altijd lachen met stekkers en lenskapjesquote:Op maandag 24 maart 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe je stekker dan er ook goed in![]()
team swat is kapot
Worms is geen worms zonder de Iron Donkey. Ik kan me nog een lanparty herinneren waarbij ik iedereen uitschakelde door 1 welgeplaatst Iron Donkey, inclusief mijzelf. Ik uit mn stoel vallen van het lachen natuurlijk, mn vrienden allemaal schreeuwen, jaaaa mooi was die tijdquote:Op maandag 24 maart 2008 01:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
edit: vandaag worms gedownload, keeeenkerchill! moet alleen nog even een paar keer challenge20 doen, best lastig.
ik mis alleen heel veel wapensik wil holy handgrenade, supersheep en mad cows! en die hele extreme banana bombs!
whiskeeeey!
4 tv's geprobeerd, 3 verschillende kabels, geen succes.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe je stekker dan er ook goed in![]()
team swat is kapot
hahaha that is awesomequote:Op maandag 24 maart 2008 01:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Worms is geen worms zonder de Iron Donkey. Ik kan me nog een lanparty herinneren waarbij ik iedereen uitschakelde door 1 welgeplaatst Iron Donkey, inclusief mijzelf. Ik uit mn stoel vallen van het lachen natuurlijk, mn vrienden allemaal schreeuwen, jaaaa mooi was die tijd
Zóóó romantisch, als hij een headshot plaatst. Ik zou er ook als een blok voor vallen....quote:Op maandag 24 maart 2008 07:51 schreef Chocobo het volgende:
Sommige mensen zien de Xbox 360 niet alleen als een apparaat waarmee je games kunt spelen. Nee, de console kan ook gebruikt worden als babybedje. Zo dachten de trotse ouders hier echter over, die elkaar ontmoet hebben via Xbox Live bij het spelen van Rainbow Six Lockdown. Uiteindelijk is hier een baby uit voort gekomen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |