Jij vind hem geweldig, maar iedereen weet dat het een kutgame is.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
Dadelijk weer TimeShift spelen![]()
Je kunt ook echt zo'n vette acties doen dankzij die tijd shit!
Het is geen kutgame Rossdalequote:Op zondag 23 maart 2008 20:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij vind hem geweldig, maar iedereen weet dat het een kutgame is.![]()
Je bent trouwens wel een jaar te laat met hypen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hij speelt ook niet lekker, de bewegingen zijn helemaal niet soepel. Beetje hetzelfde als met Turok. Het spelen met de tijd was wel cool, ik heb me kapot gelachen met het wapens stelen van vijandenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is geen kutgame RossdaleDat is het mooie er aan! Ik dacht ook dat het een kutgame was maar het blijkt dat het tot op zekere hoogte echt een toffe shooter is! De sfeer is goed in orde de wapens zijn wel oke de AI van de vijanden is ook pittig en goed te nomen en de dingetjes die je met de tijd kunt doen zijn ook wel tof!
Verder is opzich een standaard liniare shooter dat klopt! Maar hij is echt veel leuker dan verwacht
quote:Ik heb hem nog niet binnen, na de pasen pas gok ik zo. Want ik neem aan dat ze morgen ook geen post bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit trouwens het complete eerste seizoen van DEXTER te kijken. Wat een ongelofelijk zieke, maar o zo goede serie is dat
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is geen kutgame RossdaleDat is het mooie er aan! Ik dacht ook dat het een kutgame was maar het blijkt dat het tot op zekere hoogte echt een toffe shooter is! De sfeer is goed in orde de wapens zijn wel oke de AI van de vijanden is ook pittig en goed te nomen en de dingetjes die je met de tijd kunt doen zijn ook wel tof!
Verder is opzich een standaard liniare shooter dat klopt! Maar hij is echt veel leuker dan verwachtTimeshift vond ik ook maar geen kut aan. Had er veeeel meer van verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besturing enzo is kut, en de wapens zijn dom.
Er zijn betere games dan Timeshift die je kan spelen tot dan.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
Zuurpruimen blijf maar lekker op GTA 4 wachten dan
Ik heb hem gewonnen misschien dat ik hem daarom wel tof vind!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er zijn betere games dan Timeshift die je kan spelen tot dan.
Hell, de demo van pacman of Live Arcade is nog toffer dan timeshift.
Ja dat, of datgene dat in je signature staat.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
misschien dat ik hem daarom wel tof vind!
Als je Viva Pinata en Forza 2 erbij hebt heb je zeer hoogstwaarschijnlijk geen Falcon, maar dat zeg ik maar niet want dan voel je je misschien pwnd.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Zo,
Ik heb weer een 360. Mijn launch-360 heb ik destijds na een paar maanden weer verkocht (met winst)ivm tijdgebrek.
Nu dus een nieuwe poging. Ik heb een nieuwe Premium Falcon voor 269 gehaald, inclusief Viva Pinata en Forza 2. Ook CoD4 erbij gekocht
Ik heb gelet op HDMI-logo en 175 watt/volt/whateverquote:Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je Viva Pinata en Forza 2 erbij hebt heb je zeer hoogstwaarschijnlijk geen Falcon, maar dat zeg ik maar niet want dan voel je je misschien pwnd.
Oh!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb gelet op HDMI-logo en 175 watt/volt/whatever
Naam van moederbord + heatpipe + betere fansquote:Op zondag 23 maart 2008 22:47 schreef Mirel het volgende:
Falcon? Is dat een onderdeel oid?
Jazeker. Het was bij de FRS overigens, Rotterdam Lijnbaanquote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh!
Dan zijn er kennelijk in sommige winkels al Premiums met Viva en Forza 2 MET Falcon bord.
Als die van jou dus HDMI en 175 watt doet.
[..]
Oke weer wat geleerdquote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Jazeker. Het was bij de FRS overigens, Rotterdam Lijnbaan
Ik vind een grijsplastic klepje veel mooierquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat ik maar eens upgraden naar een Falcon-175w-Benq console. Mn huidige (launch)console maakt geluid als zijnde het een Boeing 747 en heeft af en toe last van disc read errors. Ik verkoop deze voor een zacht prijsje en koop een Arcade voor 199 euro. Ik heb zelf al een 120gb harddisk, dus het enige wat ik erop achteruit ga is van een chromen klepje naar een grijsplastic klepje. Bovendien heb ik dan weer vernieuwde garantie.
zelfs die kan je overzettenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
dus het enige wat ik erop achteruit ga is van een chromen klepje naar een grijsplastic klepje. Bovendien heb ik dan weer vernieuwde garantie.
Mwah ik ben niet zo'n Macgyver typequote:
niet zo moeilijk tis een klik systeem , je moet alleen niet te hardhandig dat ding er afhalenquote:
doe je stekker dan er ook goed inquote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Wessiej het volgende:
O deed mijn 360 het eerst nog, nu gaat die aan, hoor ik geluid, maar het beeld blijft zwart, hooray.
altijd lachen met stekkers en lenskapjesquote:Op maandag 24 maart 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe je stekker dan er ook goed in![]()
team swat is kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |