Hoe kun je dan op fokquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:39 schreef Sala-adin het volgende:
Nou fucking mooi is dat internet doet het niet!!!!!!!!
Wie heeft er nog meer Orange, kijke of het aan mij ligt.
Waar ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:50 schreef lennartb.nl het volgende:
gaan we voor deze?
Dat sega rally voor 15eu, is dat spel een beetje leuk?
quote:
Ik vind zelf de verticale splitscreen een grote misser. Splitscreen in racegames moet altijd horizontaal zijnquote:
dat klinkt wel erg onlogisch inderdaad, denk dat ik m maar laat liggen, hoe moeilijk het is om een goedkoop mooi groen doosje te weerstaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zelf de verticale splitscreen een grote misser. Splitscreen in racegames moet altijd horizontaal zijn
guntquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:17 schreef DJ_ het volgende:
ja hoor 1 maand na dat ik LO kreeg via play-asia krijg ik nu een acceptgiro in de bus dat ik 11euro78 moet betalen aan import kosten
Die zijn toch al vergeven? Ik heb er iig 1, en als ik fileplanet zo zie dan lijken zij ze ook niet meer uit te gaan delen... Dus lekker voodoo extreme in de gaten houden, misschien teamxbox ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Waaaaaaar blijven de keys voor de beta van BC?
Fileplanet houdt straks voor de niet betaalde users weer een 2e ronde las ik op hun site. Betaalde users kunnen daarentegen zo een key krijgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die zijn toch al vergeven? Ik heb er iig 1, en als ik fileplanet zo zie dan lijken zij ze ook niet meer uit te gaan delen... Dus lekker voodoo extreme in de gaten houden, misschien teamxbox ook?
Ja maar Call of Duty 4 is dan ook een oerverse slagroomtaart en Bad Company wordt niets meer dan een theebiscuit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:12 schreef Digixz het volgende:
Ik vind het maar nep dat het zo moet gaan. Met cod4 waren er echt duizenden keys, en was het ook lekker druk online.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar Call of Duty 4 is dan ook een oerverse slagroomtaart en Bad Company wordt niets meer dan een theebiscuit.
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Kan ik het plaatje van mn gamertag veranderen in een eigen plaatje?
Via internet ofzo?
De reviewversie is ook naar me onderwegquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar ben ik al voorbij![]()
had gister level 2 uitgespeeld
Je kunt wel klussen met de Live Vision camera.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Via internet ofzo?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar Call of Duty 4 is dan ook een oerverse slagroomtaart en Bad Company wordt niets meer dan een theebiscuit.
Je kan niet een eigen plaatje uploaden nee maar er zijn wel zat gratis packs met plaatjes te downloaden. Ik heb nu een IV van GTA IV, gratis pakket zat ie in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Via internet ofzo?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:43 schreef Un4 het volgende:
een zwaar beperkte MP game als CoD4.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:43 schreef Un4 het volgende:
[..]
Snap echt niet wat iedereen ziet in een zwaar beperkte MP game als CoD4.
Tsja, als jij met bullshit over slagroomtaarten en biscuitjes gaat strooien ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Heb je überhaupt naar de gamemodi van BC gekeken?![]()
Als je m'n reacties de laatste weken in de gaten had gehouden wist je dat ik BC gewoon ga halen. Maar hij wordt alleen echt niet beter dan CoD 4. Dat is op dit moment dé onbetwiste koning en dat zal het in ieder geval tot einde van dit jaar blijvenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:08 schreef Un4 het volgende:
[..]
Tsja, als jij met bullshit over slagroomtaarten en biscuitjes gaat strooien ken ik er ook nog wel een paar.
Jammer genoeg heb ik meer te doen dan jouw reacties in de gaten houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je m'n reacties de laatste weken in de gaten had gehouden wist je dat ik BC gewoon ga halen. Maar hij wordt alleen echt niet beter dan CoD 4. Dat is op dit moment dé onbetwiste koning en dat zal het in ieder geval tot einde van dit jaar blijven
Hoezo kinderachtig? De laatste weken is er toch voldoende informatie plus beelden van de MP naar buiten gekomen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik meer te doen dan jouw reacties in de gaten houden.
BC op voorhand de mindere van CoD noemen vind ik ook een beetje kinderachtig, vandaar mijn reactie. DICE kennende komen ze gewoon weer met een zalige en grootschalige MP game op de proppen zetten. Vooral dat laatste is iets wat ik in CoD 4 erg mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem ook geweldigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:01 schreef gijsje79 het volgende:
Heb nu meer me aandacht bij RBSV2 wat cool spel.![]()
Beter dan het vorige deel, goed gedaan met XP points en de co op loopt perfect.
gta is een religiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:41 schreef Bastard het volgende:
Reserveringskit gekocht bij de MM van GTA4 ... gemoedrust +6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |