quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:04 schreef Cid het volgende:
oei oei oei... nu ik mijn oude herrie makende 360 al weer een goed half jaar kwijt ben, begin ik toch steeds meer zin te krijgen in een avondje Gears of War ofzoOf de achievement-hoer uithangen...
Zijn die nieuwe Falcon x-doosjes een beetje stiller als de oudere versies? Dat je de DVD speler hoort zoemen vind ik prima, maar in mijn oude xbox zat volgens mij een defecte fan ofzo.
Hij is zeker wel stiller. Die van mij is in ieder geval wel stil . Je hoort eigenlijk alleen maar de dvd speler.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze horen wel stiller te zijn maar dan nog is het een hoop herrie!
De ring op je console draait niet? Knippert niet? Helemaal niks? Wat geeft ie dan in hemelsnaam aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:07 schreef Solaar het volgende:
Ik heb een klein vraagje over het connecten van de 360 controller. Ik heb vandaag een 360 gehaald en het lukt me niet om de controller draadloos op de console aan te sluiten. De ring op de controller knipperd en draait rond als ik op het kleine connect knopje druk. Als ik op het connect knopje van de console druk gebeurt er niets. Ik denk dus dat het probleem daar zit. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen (zonder mijn xbox tijden kwijt te zijn).
Tegelijk hoeft niet. De xbox zelf moet eerst.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:11 schreef Digixz het volgende:
Allebei de connect knopjes tegelijk indrukken (xbox en controller)
Ja, maar wat geeft die startknop wel aan? Helemaal niks?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:14 schreef Solaar het volgende:
Nee, dat werkt niet, de ring rond de startknop op de xbox reageert helemaal niet als ik op het connect knopje druk.
Ik vond in het begin vooral het geluid van de fans ofzo irritant maar dat lijkt nu wel weg te zijn? De DVD speler maakt volgens mij ook iets minder geluid dan mijn ouwe 360 maar veel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Hij is zeker wel stiller. Die van mij is in ieder geval wel stil . Je hoort eigenlijk alleen maar de dvd speler.
Wat ik denk, dat jij, Aquila, een Hitachi schijf hebt. Die zitten wel in de falcons maar die zijn wel fucking luidruchtig. Die had ik ook namelijkNaar de winkel geweest en ik mocht hem ruilen voor een BenQ, die zijn een stuk stiller. Maar ach, wat boeit het, zet je het geluid gewoon hoger.
Kun je niet van iemand of een controller met draad lenen of een play and charge kit? (vooral dat laatste, mocht dat wel werken, pakt ie hem daarna namelijk ook zonder de play and charge kit)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:21 schreef Solaar het volgende:
Als ik em aanzet dan geeft ie gewoon licht. Draait ie ook leuk een rondje in die 4 "kwadranten" maar als ik daarna op het connect knopje druk gebeurt er niets. Ook snel op het connect knopje drukken als ik hem net opstart en op het connect knopje van de controller drukken leidt tot niets. Daarna brand er niets, en knippert de ring op de xbox ook niet meer.
Niet als de controller nog nooit verbinding heeft gemaakt met de xbox.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Je kunt toch ook met de controller de 360 aanzetten? Dan zou die hem toch meteen moeten pakken?
Dan moet ie wel eerst een keer geconnect geweest zijn met die 360.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Je kunt toch ook met de controller de 360 aanzetten? Dan zou die hem toch meteen moeten pakken?
Mmm, ik ga dit wel even proberen, hopen dat ie het doet met een play and charge kit. Moet daarvoor wel wachten tot dinsdagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je niet van iemand of een controller met draad lenen of een play and charge kit? (vooral dat laatste, mocht dat wel werken, pakt ie hem daarna namelijk ook zonder de play and charge kit)
Om te kijken of ie 'm dan wel pakt.
Je kaapt het topic niet hoor alle 360 vragen zijn welkom want daar is dit topic voorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:53 schreef Solaar het volgende:
[..]
Mmm, ik ga dit wel even proberen, hopen dat ie het doet met een play and charge kit. Moet daarvoor wel wachten tot dinsdag. Maar tis niet anders, bedankt voor de hulp, zal het topic niet verder kapen
.
Lucky bastardquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:03 schreef jacco het volgende:
Ik dacht, ik koop vanmiddag Rainbow Six Vegas als classic voor 29,99. Hebben die mutsen bij de Intertoys Vegas deel 2 erin gedaan.
haha
De eerste keer deed ik het zo:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:21 schreef Solaar het volgende:
Als ik em aanzet dan geeft ie gewoon licht. Draait ie ook leuk een rondje in die 4 "kwadranten" maar als ik daarna op het connect knopje druk gebeurt er niets. Ook snel op het connect knopje drukken als ik hem net opstart en op het connect knopje van de controller drukken leidt tot niets. Daarna brand er niets, en knippert de ring op de xbox ook niet meer.
Jaloers ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
jezus, dat is echt achterlijk.
En ik sluit me bij je aanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
Voor de liefhebbers: Devil May Cry 4 voor zo'n 32 euro incl.
Zelf vind ik er geen zak aan, maarja
sonic adventure 1 op de DC was anders een top gamequote:
ja kloptquote:Op zondag 23 maart 2008 01:15 schreef JanaX het volgende:
Condemned 2 vandaag weten te bemachtigen![]()
![]()
wat een uber vette game is dat zeglekker bloederig en lekker creepy
![]()
gekocht bij de next level in amersfoort, ntsc versie (Import?)
was aangenaam verrast, dacht dat hij namelijk pas volgende maand zou uitkomen!
Hou zou pas 2 april uitkomen ja,... waar heb je deze gekocht?quote:Op zondag 23 maart 2008 01:15 schreef JanaX het volgende:
Condemned 2 vandaag weten te bemachtigen![]()
![]()
wat een uber vette game is dat zeglekker bloederig en lekker creepy
![]()
gekocht bij de next level in amersfoort, ntsc versie (Import?)
was aangenaam verrast, dacht dat hij namelijk pas volgende maand zou uitkomen!
Lees zijn tekst nog eensquote:Op zondag 23 maart 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hou zou pas 2 april uitkomen ja,... waar heb je deze gekocht?
Het is anders wel vrij relevant om een goede chipset te hebben. Als ik een relatief grote kans heb dat ik mijn 360 over een tijd weer terug kan sturen wegens een defect of gewoon met een verouderde 360 dan loont het zich wel de moeite om even uit te zoeken waar ik een nieuwe kan krijgen.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:20 schreef Edwinuss het volgende:
ik snap niet dat mensen zich daar zo in kunnen verdiepen, maar ik weet niet wat die shizzle van falcon enzo allemaal inhoud
Wil je demo's en/of trailers downloaden?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het aanbod van games op de 360 is volgens mij wel vrij goed. Online zal ik toch vrijwel niet gaan spelen, ik nodig mijn vrienden wel uit voor een spelletje en verder zijn er voor mij genoeg games die ook off-line te moeite waard moeten zijn.Verder zijn er ook nog een deel verschillende 360 versies. Die met een "falcon" moederbord hebben ging last van die ring of death toch?
thx...quote:Op zondag 23 maart 2008 11:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil je demo's en/of trailers downloaden?
zoja = Koop dan een Xbox360 pro
zonee = Koop dan een Xbox360 arcade
In principe ben je dan voor 199,- klaar en kun je op GTA 4 gaan wachten
WTF? Zou zweren dat dat er nog niet stondquote:
check mij gewoon goed zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:19 schreef Edwinuss het volgende:
er waren toch een aantal mensen die skate spelen? Zin om tegen edwinuss te spelen ?
Leuke artworks, ben benieuwd naar de eerste screenshotsquote:Op zondag 23 maart 2008 12:06 schreef gijsje79 het volgende:
Operation Flashpoint 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkapt ik weet veel van screenshots post!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leuke artworks, ben benieuwd naar de eerste screenshots
Het zijn leuke plaatjes om de sfeer en de setting van de game te laten zien, maar screenshots kan ik het niet noemen.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verkapt ik weet veel van screenshots post!
Zeer goedquote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Reintji het volgende:
Zijn er mensen die die draadloze headset hebben? Afgezien van het voordeel dat 'ie draadloos is, hoe is de kwaliteit van de microfoon en luidspreker?
Hier een reviewquote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Reintji het volgende:
Zijn er mensen die die draadloze headset hebben? Afgezien van het voordeel dat 'ie draadloos is, hoe is de kwaliteit van de microfoon en luidspreker?
Heb iets meer dan 2 weken een xbox. Alleen de luidspreker doet hetquote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Reintji het volgende:
ziet er leuk uitquote:
Resident Evil 5 wordt bruutquote:Op zondag 23 maart 2008 14:31 schreef Platina het volgende:
terugbrengen dan maar!
volgende week RE5 info, hopelijk blijft het verhaal in Afrika ofzo. Lekker zwarte zombies afknallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |