Ik heb wat mp3tje op een cdtje gezet, maar er gebeurd niks als ik de cd er in doequote:Op maandag 24 maart 2008 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk ondersteund de 360 wel mp3's..
en protip : speel het in coop, 10x leuker.
Wordt niet gemaaktquote:
Multiplayer?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Ohw en trouwens: Wat is Halo 3 een kort kutspel zeg. Ik heb er 11 uur over gedaan om m uit te spelen.
Waarom zijn de mensen toch zo enthousiast over dit matige en schandalige korte spel?
Matig.. jah..quote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Ohw en trouwens: Wat is Halo 3 een kort kutspel zeg. Ik heb er 11 uur over gedaan om m uit te spelen.
Waarom zijn de mensen toch zo enthousiast over dit matige en schandalige korte spel?
Ja maar hij heeft wel gelijk. Waar komt die Halo hype vandaan? Is het de muziek? Het gaat eigenlijk nergens over. Een doom-achtig mannetje dat tegen Aliens vecht met vreemde wapens is het beste FPS spel? Althans,... volgens de hype(s). HL2 OWNED,..... (met hoofdletters) Halo 1, 2 en 3 bij elkaar zeg ik je. Bioshock OWNED met hoofdletters Halo 1, 2 en 3 bij elkaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Matig.. jah..
maar 11 uur is lang tegenwoordig voor een FPS hoor, zo schandalig is het niet!
Bovendien heb je Multiplayer erbij zitten.
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef Chocobo het volgende:
Nee klopt. Door Turtle Rock Studios,... maar wel op de Valve Source engine
quote:Turtle Rock Studios is a video game developer founded in March 2002 by Michael Booth, later acquired by Valve Corporation.
Ja, maar het leek net alsof Valve zelf er aan werkt. Met de Counter-Strike ervaring van TRS komt het FPS gedeelte wel goed met L4Dquote:
Klopt hij heeft ook gelijk, Halo zijn matige games.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel gelijk. Waar komt die Halo hype vandaan? Is het de muziek? Het gaat eigenlijk nergens over. Een doom-achtig mannetje dat tegen Aliens vecht met vreemde wapens is het beste FPS spel? Althans,... volgens de hype(s). HL2 OWNED,..... (met hoofdletters) Halo 1, 2 en 3 bij elkaar zeg ik je. Bioshock OWNED met hoofdletters Halo 1, 2 en 3 bij elkaar.
En de MP? Tja,.... die vind ik niet zo. Ben dan meer van het realisme zoals RSV1 of 2 en CoD4 ofzo. Knallend geweervuur,... geen plasmashots. Maar dat is persoonlijk
Episode 1 is een epiloog, waarbij de nadruk ligt om een band met Alyx op te bouwen. Episode 2 voelt meer als een echte uitbreiding: open gebieden, nieuwe vijanden, etc.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:23 schreef Spaulding het volgende:
Half-Life 2 is erg goed. Episode 1 is geen zak aan, gelukkig bijna uitgespeeld. Ik hoop dat Episode 2 beter is.
Als je een goeie shooter wilt spelen moet je Timeshift spelen! Die is gods gruwelijk vet vooral de settingquote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Kan je niet beter een arcade kopen en daar al je harde schijf en zulks weer op pleuren?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Kinders, waar is nu ong. de beste actie met een Xbox 360 premium, wel dan meteen de Falcon
Wacht even. Lees ik dit nou goed?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En de MP? Tja,.... die vind ik niet zo. Ben dan meer van het realisme zoals RSV1 of 2 en CoD4 ofzo. Knallend geweervuur,... geen plasmashots. Maar dat is persoonlijk
Je vriendin was toch kwijt?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Die vriendin van mij is die GRAFserie As The World Turns aan het kijken ( as the turt turns) dus kan niet gamen!!!!!!!!!!!!!!
Tijd om al die FPS ervaring even IRL te gebruiken!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Die vriendin van mij is die GRAFserie As The World Turns aan het kijken ( as the turt turns) dus kan niet gamen!!!!!!!!!!!!!!
Lezen is wat anders dan schrijvenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,..... probeer het hier eens mee
http://search.ebay.nl/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=battlefield+bad+company&category0=quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Frasier het volgende:
Betalen om een beta te spelen, ja daahaaag. Dat hadden ze bij Call of Duty 4 toch beter geregeld.
Als ik je spelling zo nu en zie lees maakt het voor jou niet uit waar je begintquote:Op maandag 24 maart 2008 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lezen is wat anders dan schrijven![]()
Maar kan me nog goed herinneren dat je was uitgekeken op de CoD-serie en dat je toch wel lovend was over Halo 3. Ik merk nu dat dit allemaal van korte duur was. Grappig
Ben je al goed genoeg om het tegen de Fok! Worms Kampioen 2007 op te nemen?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ga weer een potje worms spelen, nu onder het genot van een album genaamd V is for Vagina, het nummer Vagina Mine staat nu op
Aquila alles leuk en aardig maar volgende week ga ik je dik verslaan in Worms.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je al goed genoeg om het tegen de Fok! Worms Kampioen 2007 op te nemen?
Dat Wessiej is niet mogelijkquote:Op maandag 24 maart 2008 20:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aquila alles leuk en aardig maar volgende week ga ik je dik verslaan in Worms.
Voor jou ook nietquote:Op maandag 24 maart 2008 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik je spelling zo nu en dan zie lees maakt het voor jou niet uit waar je begint![]()
EA weer met hun mafiapraktijken he...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Frasier het volgende:
Betalen om een beta te spelen, ja daahaaag. Dat hadden ze bij Call of Duty 4 toch beter geregeld.
Klopt.. miljoenen andere vinden Halo wel heerlijk spelen. De SP op zich is misschien niet zo heel erg boeiend, marsmannetjes die op elkaar schieten met gekleurde kogels toch?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt.. miljoenen andere vinden Halo wel heerlijk spelen. De SP op zich is misschien niet zo heel erg boeiend, marsmannetjes die op elkaar schieten met gekleurde kogels toch?
Neem voor de grap eens een replay van een level in de SP.. zoom uit met de camera over de battlefield.. zoom dan nog verder uit, en nog verder uit.. volg die camera over de grootte SP velden pas dan zal je zien dat mijlen verderop de tegenstanders zich al klaar maken voor jou komst.. en dat is al briljant op zich naar mijn mening. Niks popup, of respawnende vijanden waar andere FPS zich mee redden... de hele wereld leeft al!! En dan de briljant uitgevoerde MP, nee daar ga ik niet eens over beginnen hoe goed Bungie dat heeft gedaan.. niet alleen in het spel maar ook de website van Bungie waar je alll je games kan bekijken die je ooit gespeeld hebt.
Bioshock walst er over heen zeg je... deel 1 2 en 3 bij elkaar.. please Gijs
quote:Maar dat is persoonlijk.
DNS doet het niet ;(quote:Op maandag 24 maart 2008 21:03 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn internet doet het nog steeds niet!
Heb het hele weekend niet kunnen spelen
Betalen om een beta te spelen? Ik betaal niks, als je nog keys wil moet je wel betalend lid zijn van Fileplanet ja, maar daar heeft EA niks mee te makenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EA weer met hun mafiapraktijken he...
Heb je mn geld al?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
Worms?
Ik doe ook wel een potje mee, d'r moet toch iemand verliezen.
Niet direct aan EA nee...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betalen om een beta te spelen? Ik betaal niks, als je nog keys wil moet je wel betalend lid zijn van Fileplanet ja, maar daar heeft EA niks mee te maken.
Zal me niet veel verbazen dat zij er ook gewoon achter zitten. Zij stemmen natuurlijk in wie de keys gaan verdelen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betalen om een beta te spelen? Ik betaal niks, als je nog keys wil moet je wel betalend lid zijn van Fileplanet ja, maar daar heeft EA niks mee te maken.
Lost was redelijk tofquote:Op maandag 24 maart 2008 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
Lost uitgespeeld.
Maar nog niet alle achievements.
Nog niet ben ik bangquote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je al goed genoeg om het tegen de Fok! Worms Kampioen 2007 op te nemen?
hahahah awesome, ik heb de CHANNEL 4 NEWS TEAM: ASSEMBLEEEEEEE! (van anchorman, geniale film)quote:Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb een Dragon Ball Z wormen team met powerlevels die allemaal boven de NINE THOUSAND liggen
Ik schiet nooitquote:Op maandag 24 maart 2008 22:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nog niet ben ik bangSchiet jij net zo goed als de AI? (bagger AI trouwens die wel vet goed richt
)
Sowieso kan ik probably pas na half april online dus dan daag ik iederaan alvast even uit
[..]
hahahah awesome, ik heb de CHANNEL 4 NEWS TEAM: ASSEMBLEEEEEEE! (van anchorman, geniale film)
Ik heb vandaag samen met een vriend allebei een grote berg genomen met waten ertussen, 1 worm bovenop op elke toren voor long range-bazookers, en 3 wormen onderaan om elaborate tunnels te creeren.quote:
Ja ik mis heel veel wapensquote:Op maandag 24 maart 2008 22:56 schreef Mirel het volgende:
Anchorman is gaaf, en Worms Armageddon op de pc is gaver dan die sorry ass Worms op de 360
En hoe kan je zien of je een Falcon hebt?
eens samen spelen ?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:28 schreef Frasier het volgende:
Rainbow Six: Vegas 2 is top, vooral online
Beste spel op de 360 EVER!quote:
Bijna Wessiejquote:
Hersenloos knallen?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
Ik zoek nog een 360 spel waar je lekker hersenloos kan schieten a la Serious Sam. Wel co-op op de zelfde xbox. Zijn die er?
Omdat Fileplanet dat bij zoveel beta's doet? Tis niet nieuw hoor dat Fileplanet keys uitdeelt aan subscribers...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal me niet veel verbazen dat zij er ook gewoon achter zitten. Zij stemmen natuurlijk in wie de keys gaan verdelen.
Maar waarom allemaal via een omweg om eerst te dokken om dan een key te bemachtigen? Deel de keys gewoon lekker in een grote partij kosteloos uit en ben je meteen van alle gezeik af. Of deel ze uit door middel van een prijsvraag. Maar betalen? Opbokken zou ik zeggen.
2017 volgens ignquote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bijna Wessiej![]()
Earth Defence Force 2019
Is dat met Co-op op dezelfde X-box?quote:
Ze hadden de keys gewoon via hun eigen communitysite moeten aanbieden zoals Call of Duty 4 dat ook deed. Was je ook altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom de 2e ronde via de nieuwsbrief.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat Fileplanet dat bij zoveel beta's doet? Tis niet nieuw hoor dat Fileplanet keys uitdeelt aan subscribers...
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Is dat met Co-op op dezelfde X-box?
Want ik heb dit weekend GRAW2 gebruikt als hersenloze shooter, maar dat werkte toch niet helemaal, omdat je controle na een avond stappen niet optimaal is.
Lees je knalt eerder je medespeler omver dan iemand anders
Planet Earth is een geniaal spel co-op echt waarquote:Op maandag 24 maart 2008 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
2017 volgens ign.
Ik zit daar nu filmpjes van te kijken, maar dit is nog kanslozer dan serious sam.
[..]
Is dat met Co-op op dezelfde X-box?
Want ik heb dit weekend GRAW2 gebruikt als hersenloze shooter, maar dat werkte toch niet helemaal, omdat je controle na een avond stappen niet optimaal is.
Lees je knalt eerder je medespeler omver dan iemand anders
Ik wil grote domme monsters, die vooral niet nadenken, lelijk zijn en ondetussen hun hersenen tegen de muur aangooien, omdat je met een kanonskogel aan het bowlen bent!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nope geen co-op mode helaas. Hersenloos knallen met een co-op mode.....lastig... Army of Two maar dat is niet bepaald hersenloos knallen zover ik weet
http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=145324quote:Op maandag 24 maart 2008 23:39 schreef VoreG het volgende:
Heeft iemand trouwens Serious Sam 2 voor de Xbox of weet iemand waar ik die kan bestellen. Heerlijk spel is dat.
Ik ga wel ergens anders zoeken inderdaad, 32 euro voor een gewoon xbox spel vind ik iets te veel van het goede, ook al is het Samquote:Op maandag 24 maart 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=145324
Schrik niet van de prijs, maar het spel is nou eenmaal moeilijk verkrijgbaar. Anders zou ik kijken of je een 2e hands kan scoren.
falcons gebruiken 175watt dus je hebt nog een ouwe bakquote:Op maandag 24 maart 2008 23:47 schreef Mirel het volgende:
203 watt
Dat is Planet Earthquote:Op maandag 24 maart 2008 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wil grote domme monsters, die vooral niet nadenken, lelijk zijn en ondetussen hun hersenen tegen de muur aangooien, omdat je met een kanonskogel aan het bowlen bent!
En ook een goede dosis humor erbij!
Serious Sam
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eens samen spelen ?
vind terrorist hunt met 4 NL ook leuk
Ik wel, maar morgenochtend tentamen dus ik zou moeten studerenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Niemand meer wakker?
Ja ik zie het niet zo groen-kleurig door die Halo helm. Ik zie een matige korte SP met een geweldige co-op. De MP heb ik nooit getrokken,.... je bent of Halo Helm of Alien Arie in de MP,.... grappig gezicht overigens,... Ik hou gewoon van individualisering denk ik. Het wapenvuur klettert ook niet lekker he,.... kutruften uit die wapens van de Master Chief,....... Master Chief noemen ze hem toch,..... de Master Chief ookquote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt.. miljoenen andere vinden Halo wel heerlijk spelen. De SP op zich is misschien niet zo heel erg boeiend, marsmannetjes die op elkaar schieten met gekleurde kogels toch?
Neem voor de grap eens een replay van een level in de SP.. zoom uit met de camera over de battlefield.. zoom dan nog verder uit, en nog verder uit.. volg die camera over de grootte SP velden pas dan zal je zien dat mijlen verderop de tegenstanders zich al klaar maken voor jou komst.. en dat is al briljant op zich naar mijn mening. Niks popup, of respawnende vijanden waar andere FPS zich mee redden... de hele wereld leeft al!! En dan de briljant uitgevoerde MP, nee daar ga ik niet eens over beginnen hoe goed Bungie dat heeft gedaan.. niet alleen in het spel maar ook de website van Bungie waar je alll je games kan bekijken die je ooit gespeeld hebt.
Bioshock walst er over heen zeg je... deel 1 2 en 3 bij elkaar.. please Gijs![]()
Het is de icoon voor 360 ja,..... en gelukkig en hopelijk ook voorbij. Of zal Halo 4 zich klaarmaken? Ook op 360,... zelfde graphs,... nieuwe mapsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:15 schreef Bastard het volgende:
Het is leuk dat je het blijft volhouden met goede argumenten, maar ik ga er echt niet inhoudelijk meer op in... Halo is en zal altijd een icoon blijven op de Xbox. Niet iedereen hoeft het te trekken en er zijn inderdaad betere SP FPS ervaringen ook, maar het gehele pakket staat als een huis. Komt naar mijn mening geen spel bij in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |