Ik heb wat mp3tje op een cdtje gezet, maar er gebeurd niks als ik de cd er in doequote:Op maandag 24 maart 2008 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk ondersteund de 360 wel mp3's..
en protip : speel het in coop, 10x leuker.
Wordt niet gemaaktquote:
Multiplayer?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Ohw en trouwens: Wat is Halo 3 een kort kutspel zeg. Ik heb er 11 uur over gedaan om m uit te spelen.
Waarom zijn de mensen toch zo enthousiast over dit matige en schandalige korte spel?
Matig.. jah..quote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Ohw en trouwens: Wat is Halo 3 een kort kutspel zeg. Ik heb er 11 uur over gedaan om m uit te spelen.
Waarom zijn de mensen toch zo enthousiast over dit matige en schandalige korte spel?
Ja maar hij heeft wel gelijk. Waar komt die Halo hype vandaan? Is het de muziek? Het gaat eigenlijk nergens over. Een doom-achtig mannetje dat tegen Aliens vecht met vreemde wapens is het beste FPS spel? Althans,... volgens de hype(s). HL2 OWNED,..... (met hoofdletters) Halo 1, 2 en 3 bij elkaar zeg ik je. Bioshock OWNED met hoofdletters Halo 1, 2 en 3 bij elkaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Matig.. jah..
maar 11 uur is lang tegenwoordig voor een FPS hoor, zo schandalig is het niet!
Bovendien heb je Multiplayer erbij zitten.
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef Chocobo het volgende:
Nee klopt. Door Turtle Rock Studios,... maar wel op de Valve Source engine
quote:Turtle Rock Studios is a video game developer founded in March 2002 by Michael Booth, later acquired by Valve Corporation.
Ja, maar het leek net alsof Valve zelf er aan werkt. Met de Counter-Strike ervaring van TRS komt het FPS gedeelte wel goed met L4Dquote:
Klopt hij heeft ook gelijk, Halo zijn matige games.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel gelijk. Waar komt die Halo hype vandaan? Is het de muziek? Het gaat eigenlijk nergens over. Een doom-achtig mannetje dat tegen Aliens vecht met vreemde wapens is het beste FPS spel? Althans,... volgens de hype(s). HL2 OWNED,..... (met hoofdletters) Halo 1, 2 en 3 bij elkaar zeg ik je. Bioshock OWNED met hoofdletters Halo 1, 2 en 3 bij elkaar.
En de MP? Tja,.... die vind ik niet zo. Ben dan meer van het realisme zoals RSV1 of 2 en CoD4 ofzo. Knallend geweervuur,... geen plasmashots. Maar dat is persoonlijk
Episode 1 is een epiloog, waarbij de nadruk ligt om een band met Alyx op te bouwen. Episode 2 voelt meer als een echte uitbreiding: open gebieden, nieuwe vijanden, etc.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:23 schreef Spaulding het volgende:
Half-Life 2 is erg goed. Episode 1 is geen zak aan, gelukkig bijna uitgespeeld. Ik hoop dat Episode 2 beter is.
Als je een goeie shooter wilt spelen moet je Timeshift spelen! Die is gods gruwelijk vet vooral de settingquote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Logitik het volgende:
Kan je niet beter een arcade kopen en daar al je harde schijf en zulks weer op pleuren?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:08 schreef Wessiej het volgende:
Kinders, waar is nu ong. de beste actie met een Xbox 360 premium, wel dan meteen de Falcon
Wacht even. Lees ik dit nou goed?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En de MP? Tja,.... die vind ik niet zo. Ben dan meer van het realisme zoals RSV1 of 2 en CoD4 ofzo. Knallend geweervuur,... geen plasmashots. Maar dat is persoonlijk
Je vriendin was toch kwijt?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Die vriendin van mij is die GRAFserie As The World Turns aan het kijken ( as the turt turns) dus kan niet gamen!!!!!!!!!!!!!!
Tijd om al die FPS ervaring even IRL te gebruiken!quote:Op maandag 24 maart 2008 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Die vriendin van mij is die GRAFserie As The World Turns aan het kijken ( as the turt turns) dus kan niet gamen!!!!!!!!!!!!!!
Lezen is wat anders dan schrijvenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,..... probeer het hier eens mee
http://search.ebay.nl/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=battlefield+bad+company&category0=quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Frasier het volgende:
Betalen om een beta te spelen, ja daahaaag. Dat hadden ze bij Call of Duty 4 toch beter geregeld.
Als ik je spelling zo nu en zie lees maakt het voor jou niet uit waar je begintquote:Op maandag 24 maart 2008 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lezen is wat anders dan schrijven![]()
Maar kan me nog goed herinneren dat je was uitgekeken op de CoD-serie en dat je toch wel lovend was over Halo 3. Ik merk nu dat dit allemaal van korte duur was. Grappig
Ben je al goed genoeg om het tegen de Fok! Worms Kampioen 2007 op te nemen?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ga weer een potje worms spelen, nu onder het genot van een album genaamd V is for Vagina, het nummer Vagina Mine staat nu op
Aquila alles leuk en aardig maar volgende week ga ik je dik verslaan in Worms.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je al goed genoeg om het tegen de Fok! Worms Kampioen 2007 op te nemen?
Dat Wessiej is niet mogelijkquote:Op maandag 24 maart 2008 20:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aquila alles leuk en aardig maar volgende week ga ik je dik verslaan in Worms.
Voor jou ook nietquote:Op maandag 24 maart 2008 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik je spelling zo nu en dan zie lees maakt het voor jou niet uit waar je begint![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |