quote:
Nee geen *fap* examen ofzo, maar Rational Unified Processquote:
Verwachten ze dat je er een tijdje uit gaat?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
verkapte tvp.
Moet morgen zeer waarschijnlijk eerst naar mijn bedrijfsarts..
Waarom? geen idee... ik heb me niet ziek gemeld, ben nog niet bij mijn huisarts of ziekenhuis geweest,
maar moet eerst naar mijn bedrijfsarts? WTF!!!
Mwah ik ontwikkel zelf dus niet, maar gebruik die methodiek om requirements scherp te stellenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
okee een andere ontwikkelproces dan wat je nu gebruikt of geleerd hebt... ik ken het zelf niet, maar na even gegoogled te hebben lijkt een beetje op IAD, wat er bij mij ingestampt isfijn iets wat niemand gebruikt
ben je er eerder al langs geweest oid? misschien willen ze even kijken of dan nog steeds last heb van dat vorigequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
verkapte tvp.
Waarom? geen idee... ik heb me niet ziek gemeld, ben nog niet bij mijn huisarts of ziekenhuis geweest,
arbo artsen enzo heb ik geen verstand vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
verkapte tvp.
dat klinkt mooi dracuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
ben overigens weer thuis, de lift deed het weer dus geen rar capriolen hoeven uit halen
wel een zeer goed gesprek gehad met mn begeleidster
en als alles goed gaat en het nodig mocht blijken is er een optie dat ik in september toch een HBO omscholing kan krijgen! welke richting nog onbekend
Zou mooi zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
ben overigens weer thuis, de lift deed het weer dus geen rar capriolen hoeven uit halen
wel een zeer goed gesprek gehad met mn begeleidster
en als alles goed gaat en het nodig mocht blijken is er een optie dat ik in september toch een HBO omscholing kan krijgen! welke richting nog onbekend
Een bedrijfarts behartigt natuurlijk de belangen van de organisatiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:38 schreef Sgele het volgende:
Droxz, doen ze wel vaker, althans, doen ze hier ook. Bedrijsartsen zijn namelijk minder geneigd te zeggen dat het door je werk kan komen bijvoorbeeld.
Dus redelijk lang jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
mn F5 toets heeft 25 min vertraging
ligt aan de mogelijkheden op dat momentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt mooi dracumag je zelf iets kiezen of wordt er een selectie aangeboden?
dan ben je alweer vrij! gaat de tijd toch snelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus redelijk lang ja
Nog 10 minuten![]()
Geleverd door de NS?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
mn F5 toets heeft 25 min vertraging
Nou niet bepaald vandaag... pff als dikke stront door een trechterquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben je alweer vrij! gaat de tijd toch snel
dat gevoel heb ik dus echt nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou niet bepaald vandaag... pff als dikke stront door een trechter
Ik dus wel, blughquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik dus echt niet
alleen duik ik wel zo mn bed in
Ja dat gelukkig welquote:
whehehequote:
neuh, waarschijnlijk KPNquote:
heus niet aardig van het weerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
KOUDE PASEN
Donderdag en vrijdag trekt een depressie via Schotland over de Noordzee naar de Duitse Bocht. Deze depressie gaat voor flink wat regen zorgen en een aantrekkende wind. In het Paasweekend krijgen we aan de achterzijde van de depressie te maken met een koude noordwestelijke stroming waarmee regen, hagel en natte sneeuwbuien worden aangevoerd.
Donderdag bewolkt en vanuit het westen flink wat regen. Vanaf vrijdag wisselend bewolkt en van tijd tot tijd maartse buien. In de weekend neemt tevens de kans op lichte nachtvorst opnieuw toe.
godver de godver
En die overige minuten kunnen mij gestolen worden! Heuh naar huis, adieu mensenquote:
de mazzel Bellerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die overige minuten kunnen mij gestolen worden! Heuh naar huis, adieu mensen![]()
Altijd tochquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat zijn we weer aardig voor elkaar
Blugh... dat wordt dus binnen zitten met mijn vriendin, beetje rose drinken, wat eten... wacht is, dat klinkt helemaal niet zo slechtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
KOUDE PASEN
Donderdag en vrijdag trekt een depressie via Schotland over de Noordzee naar de Duitse Bocht. Deze depressie gaat voor flink wat regen zorgen en een aantrekkende wind. In het Paasweekend krijgen we aan de achterzijde van de depressie te maken met een koude noordwestelijke stroming waarmee regen, hagel en natte sneeuwbuien worden aangevoerd.
Donderdag bewolkt en vanuit het westen flink wat regen. Vanaf vrijdag wisselend bewolkt en van tijd tot tijd maartse buien. In de weekend neemt tevens de kans op lichte nachtvorst opnieuw toe.
godver de godver
vergeet je open haard vuur niet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blugh... dat wordt dus binnen zitten met mijn vriendin, beetje rose drinken, wat eten... wacht is, dat klinkt helemaal niet zo slecht
De wii staat altijd aan, maar die vergeet ik nu maar wel, anders word ik weer ingemaaktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vergeet je open haard vuur niet!
en niet de wii aansluiten
dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De wii staat altijd aan, maar die vergeet ik nu maar wel, anders word ik weer ingemaakt
truste dracuquote:
wat ga je daar doen sgele?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:48 schreef Sgele het volgende:
brrr..over een uur richting de Kuip!
Ik ga normaal niet naar uit wedstrijden..maar dit wil ik niet missen...als we een kans hebben is het nu... maar als Feyenoord beter is...dan is het zo... alleen hoop ik dat we met bloed op de schoenen ten onder gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:53 schreef tripack het volgende:
[..]
wat ga je daar doen sgele?
ow ja natuurlijk jij als NAC fan gaat naar de wedstrijd van vanavond. ik kon ook mee, maar ging liever naar mijn vriendinzwaai ff naar me pa als je em ziet
denk dat niemand em zou snappen op die manierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga normaal niet naar uit wedstrijden..maar dit wil ik niet missen...als we een kans hebben is het nu... maar als Feyenoord beter is...dan is het zo... alleen hoop ik dat we met bloed op de schoenen ten onder gaan
Welk vak zit ie? Zal ik een spandoek voor 'm makenGRTDOJW GROET PAPA TRIPACK!
Sm0kez!quote:
moet makkelijk kunnen als je 2 mannen van ongeveer 2 meter zien met nog een paar mannenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef Sgele het volgende:
Gooi gewoon overal bakstenen naartoe...moet ik 'm kunnen raken
whahah jaah idd hand in hand enzulksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
Nah..laten we een keer lief zijn voor elkaar
Doe dat isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
Nah..laten we een keer lief zijn voor elkaar
hier nu een zonnetje... hoop dat het nog ff zo blijftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe dat is
[ afbeelding ]
En ongekend wat een regen hier
Ja zou wel lekker zijn, ga nu maar even Wii'enquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
hier nu een zonnetje... hoop dat het nog ff zo blijft
Schreeuw anders even in de Kuip dat je voor Ajax bentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
Ik gaat richting Rotterdam
Misschien tot morgen als de ME me met rust laat
de mazzel sgele...veel plezier...moge het beste team winnenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
Ik gaat richting Rotterdam
Misschien tot morgen als de ME me met rust laat
Nou nee...dan slaan m'n eigen maatjes me ook lensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schreeuw anders even in de Kuip dat je voor Ajax bentSucces gegarandeerd
Eensch!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:32 schreef tripack het volgende:
[..]
de mazzel sgele...veel plezier...moge het beste team winnen
Whehehe, have fun in ieder geval!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee...dan slaan m'n eigen maatjes me ook lens
wat een irritant geluid ha haquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn nieuwe hond, nu alleen nog even wat minder kabaal maken
Ik vind het best een vet ding zeg, ze kunnen dat ding echt veel laten doen.. altijd handig voor de boodschappenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat een irritant geluid ha ha
vind het trouwens meer een spin
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:20 schreef draculettetje het volgende:
of paard, of bambi op het ijs of of of
hoest verder met je pols gegaan droxz, of een ander onderwerp?
13:00 uur bij de bedrijfsarts, sorry misschien wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:30 schreef draculettetje het volgende:
1300 is dat de bedrijfsarts
heb je nog over de pijnbestrijding nagedacht?
staan vaak namelijke lange wachttijden voor en je huisarts zou je moeten kunnen verwijzen,
heb je die winst alvast
ik wist ook niet eens dat het bestond totdat ik er zelf heen ben gestuurd omdat schijnbaar zij de diagnose bij mij moesten stellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
13:00 uur bij de bedrijfsarts, sorry misschien wat onduidelijk.
Zeker over gedacht, ik moet toch deze week langs mijn huisarts,
want ik moet een doorverwijzing hebben naar die orthopeed/chirurg ofzo...
Zal dan gelijk even vragen hoe dat allemaal zit, thx in iedergeval!
Inderdaad, vorige keer (praat ik toch over een dik aantal jaren terug) wisten ze het niet, en ook die gasten van fisio konden niets vinden... Maarja, we zijn weer wat jaren verder, dus wie weet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wist ook niet eens dat het bestond totdat ik er zelf heen ben gestuurd omdat schijnbaar zij de diagnose bij mij moesten stellen.
Maar dit met je pols klopt gewoon ook niet en een ortopeed / chirurg kijken alleen naar hun vakgebied,
wel kan het zo zijn dat je toch eerst daar hen moeten zij eerst moeten buitensluiten dat het iets zou zijn op hun vakgebied
succes thuis ha haquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, vorige keer (praat ik toch over een dik aantal jaren terug) wisten ze het niet, en ook die gasten van fisio konden niets vinden... Maarja, we zijn weer wat jaren verder, dus wie weet.
We zien het allemaal wel, maar vind het wel goed kut zeg...
Maarja, ik ben hier thuis ook even de IT'er aan het uithangen, dus misschien tot straks!![]()
(thx iig!)
Kon ik maar zomaar in slaap vallenquote:
Ze lust er wel pap vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat m'n moeder nou eens met rust man
Tjielp?quote:
Hoever rijden woon jij van mij vandaan?quote:
Hoor ik daar 0 - 0 en een saaie wedstrijd? Die knuppel komt ook alleen online als het even pauze is hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Een voetbalsup die gaat internetten bij een wedstrijd..
I rest my case
Het was rust muts!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Een voetbalsup die gaat internetten bij een wedstrijd..
I rest my case
Ehr... uurtje ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoever rijden woon jij van mij vandaan?![]()
Volgende keer wacht ik serieus op jou ipv op me vader die de uit elkaar gerukte vogels waarbij de ingewanden los in de logeerkamer liggen opruimt
Dat bedoel ikquote:
Whehehe flevoland, zoek zequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Mooi ik weet je te vinden de volgende keer
Hmm minder, succes dan maarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef draculettetje het volgende:
grrr na overwerken is er dan eindelijk iemand thuis, gaat ie eerst zelf douchen
ik wil ook douchen
en nee samen douchen is geen optie
Nee dat is ook zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij ook niet zo heeel moeilijk
En dan gisteravond ook nog verloren...quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:12 schreef Sgele het volgende:
bus te laat trein gemist....kort dagje vandaag
Meuning WLquote:
Huh wat?quote:
Was wel jammer hoor, want de goals waren wel een beetje knullig tot stand gekomen van Feyenoord. Vanavond d'r op of d'r onder voor Ajaxquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ja de wedstrijd natuurlijk!
en wat denk je ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was wel jammer hoor, want de goals waren wel een beetje knullig tot stand gekomen van Feyenoord. Vanavond d'r op of d'r onder voor Ajax
Van vanavond is die inhaal wedstrijd tussen Ajax en PSV die recentelijk was afgelast.quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat denk je ?
zou wel leuk zijn al zou de finale feyenoord - ajax zijn natuurlijk
Maar wel een leuke avond gehad?quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:26 schreef Sgele het volgende:
goedemorgenen ook verloren ja... Jammer maar helaas
oh okequote:Op woensdag 19 maart 2008 07:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van vanavond is die inhaal wedstrijd tussen Ajax en PSV die recentelijk was afgelast.
Ik weet het niet, Stekelenburg staat niet in het goal bij Ajax dus ik heb er een hard hoofd in
Potje trefbal kost Afellay kraker met Ajaxquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh okemja tegen psv maken ze wel kans hoor. zolang aisatti er niet in staat
Dat zeker!quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wel een leuke avond gehad?
helloquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:41 schreef Sgele het volgende:
koude handen :p lastig typen op zon priel toetsenbordje
Goedemorgen draakje!
Meuningquote:
Klopt, maar ik zie toch liever Stekelenburg. En als Suarez nou is leert voetballen dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar gentenaar is ook een prima keeper hoor bij Ajax. Daar zou ik me geen zorgen over maken!
Anders ik welquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi hoi
ik zou graag nog in mn bed liggen
Laat ze nou geen gekke dingen gaan denken hequote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat ze nou geen gekke dingen gaan denken he
Ja allebei naar ons eigen bed jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee zal ut nie doen
bedoelde natuurlijk ook allebei
zozo, ik schakel net op het juiste moment in zie ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat ze nou geen gekke dingen gaan denken he
ik moet nog wakker worden hequote:Op woensdag 19 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja allebei naar ons eigen bed ja
mogguhquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo, ik schakel net op het juiste moment in zie ik
Nothing to see here... move alongquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo, ik schakel net op het juiste moment in zie ik
Wie nietquote:
Scherp en alert op de vroege morgen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent in ieder geval een stuk scherper
goed bezig!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp en alert op de vroege morgen!
Altijd hequote:
Moet je voorstellen hoe laag je motivatie vandaag isquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!
oja, ik heb geen zin meer... ookal hoef ik maar tot 11:40... trein halen, metro, en naar de bedrijfsarts
Alleen dat woord motivatie alquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe laag je motivatie vandaag is![]()
Ik wilde het al zeggen jaquote:
in de sneeuwquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
hah, bijna paaseieren zoeken
Sneeuw is goed, kan ik weer wat mooie foto's makenquote:
ja daaag, dan blijf ik lekker op mn nest liggenquote:
En ofquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daaag, dan blijf ik lekker op mn nest liggen
Ja daar hoop ik ook eigenlijk opquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sneeuw is goed, kan ik weer wat mooie foto's maken
Ik ben jullie prive-demotivator jaquote:
Als je dan je raam even opendoet, gooien wij de sneeuw en de paaseieren wel naar binnen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk al weer te veel op, kan geen paaseieren meer zienquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of![]()
Beetje onbeschoft eten in de avondJaah laat die paasdagen maar komen
Sorry hoe konden we dat ook vergetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben jullie prive-demotivator ja
Die heb ik dan nog niet zoveel gegetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk al weer te veel op, kan geen paaseieren meer zien
ik ga naar mn zoessie, ze is zaterdag ook jarigquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik helemaal niet!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog niet zoveel gegeten
Wat goed zegquote:
nou die paaseieren vind ik wel goed, maar laat die sneeuw maar zittenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je dan je raam even opendoet, gooien wij de sneeuw en de paaseieren wel naar binnen!
Je zou raar opkijken als er paaseieren tegen je raam aan worden gegooidquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou die paaseieren vind ik wel goed, maar laat die sneeuw maar zitten
heeft ie zo weer een scheur in zn raam kan je hem gewoon niet aan doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als er paaseieren tegen je raam aan worden gegooid
Ow jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft ie zo weer een scheur in zn raam kan je hem gewoon niet aan doen
Mijn "fieldmanager" kwam hier gisteren langs om me eitjes en een mini stukje paasbrood te brengenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog niet zoveel gegeten
Inderdaad, je zou raar opkijken als ik je bel in de ochtend van "Ej WL, DOE JE RAAM FF OPEN!"quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou die paaseieren vind ik wel goed, maar laat die sneeuw maar zitten
Whehehe, onder de noemer van, we hadden nog wat liggen dus eet jij het maar op?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn "fieldmanager" kwam hier gisteren langs om me eitjes en een mini stukje paasbrood te brengen![]()
NIET NOG MEER VAN DIE KUT EIEREN HE!
weer ? hij zit er nog steeds hoor!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft ie zo weer een scheur in zn raam kan je hem gewoon niet aan doen
dan kan je beter eerst die zak gooien die in je la ligtquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou raar opkijken als ik je bel in de ochtend van "Ej WL, DOE JE RAAM FF OPEN!"
* Dr.Droxz pleurt zo 3 kiklo () paaseieren door je raam!
Ruilen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Zo..warmte, koffie...en een USB poort die eruit knalt terwijl ik m'n pc aanzet...dit gaat zo niet mijn dag worden vandaag
Wanneer wordt daar dan iets aan gedaan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weer ? hij zit er nog steeds hoor!
Heeuhquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Zo..warmte, koffie...en een USB poort die eruit knalt terwijl ik m'n pc aanzet...dit gaat zo niet mijn dag worden vandaag
Hoeist..ik ben net een uur onderweg geweest...vertraagde bus, vertraagde trein...geen plek in de trein... sta op het punt om iemand af te slaan hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ruilen dan?
(ga jij voor mij meer in de trein/metro zitten als op je werkt, en langs de bedrijfsarts)
owquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weer ? hij zit er nog steeds hoor!
Moet ik ook nog de groenteboer uithangen ook he?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je beter eerst die zak gooien die in je la ligt
Een soort ijsbergsla maar dan andersquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik ook nog de groenteboer uithangen ook he?
Holy shit dat is echt ongekendquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik had al zoooo braaf mn mond gehouden
ja hallo, 3kg paaseieren. hoe krijg ik dat weg man! hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik ook nog de groenteboer uithangen ook he?
verstoppenquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo, 3kg paaseieren. hoe krijg ik dat weg man! hahaha
Ja ook dat jaquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo, 3kg paaseieren. hoe krijg ik dat weg man! hahaha
Meuningquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
record 006. 123 tripack
nee dat niet... ik moest de posts die ik niet in het weekend doe inhalenquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning
Ga je nu iedere dag over dat record heen proberen te komen?
ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning
Ga je nu iedere dag over dat record heen proberen te komen?
* Sgele schud Tripack de handquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
record 006. 123 tripack
voor het eerst in de top 10 volgens mijquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele schud Tripack de hand
Gefeliciteerd met de overwinning he
Dat gaan we zien natuurlijkquote:
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat niet... ik moest de posts die ik niet in het weekend doe inhalen
ik bedoelde meer de overwinning van Feyenoord op NACquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:13 schreef tripack het volgende:
[..]
voor het eerst in de top 10 volgens mij
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de overwinning van Feyenoord op NAC
Ok vandaag dan niet, maar morgen is er weer een dagquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet echt werken en ben vanavond de hort op
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
da's waarquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok vandaag dan niet, maar morgen is er weer een dag![]()
whaha ow op die manierquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
dan ben je niet de enigste, de scheidsrechter ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha ow op die manierjah bedankt.. ik ben een slechte supporter, ik heb de hele wedstrijd niet eens gezien
![]()
Maar dat gaan we zienquote:
Mja... ik kan zoiets wel zeggen, maar dan ben ik ineens een slechte verliezer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je niet de enigste, de scheidsrechter ook niet
En zo goed speelde Feyenoord niet... vond ik danquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... ik kan zoiets wel zeggen, maar dan ben ik ineens een slechte verliezer.
Hij zag die strafschop niet, maar had het volgens mij niet uitgemaakt, na die 1-0 was het gewoon klaar..zeep in de benen en er kwam weinig meer uit...
Dan maar hopen op een goede eindspurt in de competitie, en volgend jaar alsnog Europa in
daarom zei ik het ook. heb er geen ruk van gezien nlquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij zag die strafschop niet, maar had het volgens mij niet uitgemaakt, na die 1-0 was het gewoon klaar..zeep in de benen en er kwam weinig meer uit...
Dan maar hopen op een goede eindspurt in de competitie, en volgend jaar alsnog Europa in
En ondertussen stug door fokkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of niet
verlopig aan het bellen
vrouw he, 2 dingen tegelijk kan ik welquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ondertussen stug door fokken
Klopt, en NAC laat het gewoon afweten op het moment dat de tijd rijp is voor een finaleplaats.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo goed speelde Feyenoord niet... vond ik dan
Multitasking is uit he... we gaan gewoon weer naar singletaskingquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrouw he, 2 dingen tegelijk kan ik wel
quote:http://lifehacking.nl/200(...)-productief-bestaan/
08. Single-task. Multi-tasking is lange tijd het sleutelwoord geworden voor een productief bestaan. Men mailt, Skypete, MSNt, schrijft een advies, leest een document en belt met een collega tegelijk. Doe het niet (meer). Studies tonen aan dat multi-tasken zorgt voor concentratie-, tijd- en productiviteitsverlies (zie o.a. hier). Single-task. Niet alleen op het werk, doch ook in privé-situaties. Of apprecieer jij het dat je vriend(in) een SMS ingeeft terwijl je ermee aan het praten bent?
Ja die 2-0 had echt niet hoeven vallen. Bedoel, shit Landzaat die scoort, dat is echt geen goede voetballerquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt, en NAC laat het gewoon afweten op het moment dat de tijd rijp is voor een finaleplaats.
Dus ook eigen schuld.
ik dus nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
Multitasking is uit he... we gaan gewoon weer naar singletasking
ik had het verslag op nu.nl even gelezen, dat de 2 oudste spelers van feyenoord de klus moeten klaren. (zoorzet van bronckhorst-> mols)quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
we hebben het wel over de mickey mouse competitie hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had het verslag op nu.nl even gelezen, dat de 2 oudste spelers van feyenoord de klus moeten klaren. (zoorzet van bronckhorst-> mols)
whehehe jah iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben het wel over de mickey mouse competitie hoor
moet je maar kijken naar die Alves in engeland. die faalt enorm daarquote:
*kik* gewoon ophangen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
hoe hang je een belangrijk gesprek op als je weg moet
Over het paard getilde spelerquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je maar kijken naar die Alves in engeland. die faalt enorm daar![]()
![]()
is gewoon echt een ander niveau
Ik moet ervandoor, sorry, spreek je later ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
Tjah, iedereen zo zijn ding hequote:
Preciesquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik moet ervandoor, sorry, spreek je later ?
"Altijd al willen weten hoe een Belgische ambulance klinkt??"quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
whehehe subtielquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Altijd al willen weten hoe een Belgische ambulance klinkt??"
*klik*
"tuut tuut tuut tuut"
Whehehequote:Op woensdag 19 maart 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Altijd al willen weten hoe een Belgische ambulance klinkt??"
*klik*
"tuut tuut tuut tuut"
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
Ik zou om 9.30 een vergadering hebben... loopt nog maar een half uur uit... netjes hoorquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou om 9.30 een vergadering hebben... loopt nog maar een half uur uit... netjes hoor
Majah nog even wachten dan maar...quote:
Jullie hebben tenminste vergaderingen, omdat ik extern ben mag ik er niet bij zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou om 9.30 een vergadering hebben... loopt nog maar een half uur uit... netjes hoor
das flauwquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste vergaderingen, omdat ik extern ben mag ik er niet bij zijn
Serieus? Pfff heikneuters daarquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste vergaderingen, omdat ik extern ben mag ik er niet bij zijn
Hangt er vanaf waar men het over heeftquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haat vergaderingen. ik val dan altijd in slaap
Hoezo? hij zou maar gevoelige informatie doorspelenquote:
Ja want stel je voor dat je daar iets mee zou doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? hij zou maar gevoelige informatie doorspelen
Daarom mag jij er ook niet meer bij zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haat vergaderingen. ik val dan altijd in slaap
Krijg altijd een samenvatting per mailquote:
Maarja, lekker boeiend, moeten ze maar niet zeuren als ik eens niet weet omdat ik er nooit bij mag zijn hahahquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? hij zou maar gevoelige informatie doorspelen
das handigquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Krijg altijd een samenvatting per mail
kan ik gewoon jullie blijven vervelenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom mag jij er ook niet meer bij zijn
Hoplakee nu wordt het dus 11 uurquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Krijg altijd een samenvatting per mail
whehehe ... zal het nog voor de middag gebeuren??quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee nu wordt het dus 11 uur
Als het een beetje meezit, heb je volgende week maandagmiddag om 2 uur een vergaderingquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee nu wordt het dus 11 uur
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit, heb je volgende week maandagmiddag om 2 uur een vergadering
Ik mag toch hopen van wel hequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ... zal het nog voor de middag gebeuren??
Mooi, dan is dat geregeldquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me een goed planDan ben ik er namelijk toch niet
Noteren we in de agendaquote:
ik ben er dan ook bijquote:
Topquote:
wat staat er op de agenda?quote:
Bier en tietenquote:
Dat antwoord had ik meer verwacht van WLquote:
Mja nu was ik hem een keer voorquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik meer verwacht van WL
en wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat jij van bier en tieten houdtquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat wil je daarmee zeggen ?
En daar is niks mis meequote:
Haha ja zekerquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Godver!quote:
zo te zien zijn de vaten wel mooi volquote:
quote:
Whahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]Ik heb nog nooit zo snel op Windows Key+D gejast
Komen ineens potentiele klanten binnen...en ik zit met m'n schermen naar de deur toe
Ik laat het nog even bezinken... die crimson red is namelijk wel heel erg mooiquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:52 schreef tripack het volgende:
Beller had je succesbij het zoeken naar die mooie DS?
Crimson Red FTWquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik laat het nog even bezinken... die crimson red is namelijk wel heel erg mooi
wel een leuke binnenkomerquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
Komen ineens potentiele klanten binnen...en ik zit met m'n schermen naar de deur toe
welke plekken heb je dan gevonden? ben er wel heel erg in geintresseerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik laat het nog even bezinken... die crimson red is namelijk wel heel erg mooi
ik heb liever titanium whitequote:
whehehe BOB FTW!!!!1quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb liever titanium white
[ afbeelding ]
Maar hoe zit het dan met Van Dijck Brown en Prussian Blue?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb liever titanium white
[ afbeelding ]
die heeft zn eekhoorn opgegeten , is niets meer van overquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met Van Dijck Brown en Prussian Blue?
Mijn "leidinggevende" kan tegenwoordig ook op mijn scherm kijken, thx WL!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
"Lets give this tree a little friend"quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met Van Dijck Brown en Prussian Blue?
handigquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn "leidinggevende" kan tegenwoordig ook op mijn scherm kijken, thx WL!
Ik dacht dat jij speciaal text only layout had gekozen ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn "leidinggevende" kan tegenwoordig ook op mijn scherm kijken, thx WL!
Hoezo, dan had je een nog blotere foto gepost?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij speciaal text only layout had gekozen ?
had je wel even mogen zeggen
zie je het voor je... de kpd post hier terug zien onder het mom van bier en tietenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo, dan had je een nog blotere foto gepost?
dan moet je vaker posten op maandag, dinsdag en woensdag om het gelijk te trekkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
Hoplakee waren we weer![]()
Donderdag en de vrijdag ga ik voortaan een beetje "werk" verrichten... Ga iemand ondersteunen met het invoeren van bepaalde processen... Nu kan ik dan dus iets minder posten hier... kut
Gaaaast, niet iedereen doet hetzelfde als jijquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet je vaker posten op maandag, dinsdag en woensdag om het gelijk te trekken
niet ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaaast, niet iedereen doet hetzelfde als jij
De waarheid is hardquote:
maar da's godver niet de bedoeling!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
Hoplakee waren we weer![]()
Donderdag en de vrijdag ga ik voortaan een beetje "werk" verrichten... Ga iemand ondersteunen met het invoeren van bepaalde processen... Nu kan ik dan dus iets minder posten hier... kut
Wat doe jij eigenlijk gedurende een dag? Dat heb ik dus nooit meegekregenquote:
Nee man ik weet het! Ok nu ben ik er niet de hele tijd mee bezig (werd mij verteld...) maar toch, het blijft mooi klotequote:
Wat is het nummer van je baas! Ik ga bellenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee man ik weet het! Ok nu ben ik er niet de hele tijd mee bezig (werd mij verteld...) maar toch, het blijft mooi klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |