Ik wilde het al zeggen jaquote:
in de sneeuwquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
hah, bijna paaseieren zoeken
Sneeuw is goed, kan ik weer wat mooie foto's makenquote:
ja daaag, dan blijf ik lekker op mn nest liggenquote:
En ofquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daaag, dan blijf ik lekker op mn nest liggen
Ja daar hoop ik ook eigenlijk opquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sneeuw is goed, kan ik weer wat mooie foto's maken
Ik ben jullie prive-demotivator jaquote:
Als je dan je raam even opendoet, gooien wij de sneeuw en de paaseieren wel naar binnen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk al weer te veel op, kan geen paaseieren meer zienquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of![]()
Beetje onbeschoft eten in de avondJaah laat die paasdagen maar komen
Sorry hoe konden we dat ook vergetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben jullie prive-demotivator ja
Die heb ik dan nog niet zoveel gegetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk al weer te veel op, kan geen paaseieren meer zien
ik ga naar mn zoessie, ze is zaterdag ook jarigquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik helemaal niet!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog niet zoveel gegeten
Wat goed zegquote:
nou die paaseieren vind ik wel goed, maar laat die sneeuw maar zittenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je dan je raam even opendoet, gooien wij de sneeuw en de paaseieren wel naar binnen!
Je zou raar opkijken als er paaseieren tegen je raam aan worden gegooidquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou die paaseieren vind ik wel goed, maar laat die sneeuw maar zitten
heeft ie zo weer een scheur in zn raam kan je hem gewoon niet aan doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als er paaseieren tegen je raam aan worden gegooid
Ow jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft ie zo weer een scheur in zn raam kan je hem gewoon niet aan doen
Mijn "fieldmanager" kwam hier gisteren langs om me eitjes en een mini stukje paasbrood te brengenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog niet zoveel gegeten
Inderdaad, je zou raar opkijken als ik je bel in de ochtend van "Ej WL, DOE JE RAAM FF OPEN!"quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou die paaseieren vind ik wel goed, maar laat die sneeuw maar zitten
Whehehe, onder de noemer van, we hadden nog wat liggen dus eet jij het maar op?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn "fieldmanager" kwam hier gisteren langs om me eitjes en een mini stukje paasbrood te brengen![]()
NIET NOG MEER VAN DIE KUT EIEREN HE!
weer ? hij zit er nog steeds hoor!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft ie zo weer een scheur in zn raam kan je hem gewoon niet aan doen
dan kan je beter eerst die zak gooien die in je la ligtquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou raar opkijken als ik je bel in de ochtend van "Ej WL, DOE JE RAAM FF OPEN!"
* Dr.Droxz pleurt zo 3 kiklo () paaseieren door je raam!
Ruilen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Zo..warmte, koffie...en een USB poort die eruit knalt terwijl ik m'n pc aanzet...dit gaat zo niet mijn dag worden vandaag
Wanneer wordt daar dan iets aan gedaan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weer ? hij zit er nog steeds hoor!
Heeuhquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Zo..warmte, koffie...en een USB poort die eruit knalt terwijl ik m'n pc aanzet...dit gaat zo niet mijn dag worden vandaag
Hoeist..ik ben net een uur onderweg geweest...vertraagde bus, vertraagde trein...geen plek in de trein... sta op het punt om iemand af te slaan hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ruilen dan?
(ga jij voor mij meer in de trein/metro zitten als op je werkt, en langs de bedrijfsarts)
owquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weer ? hij zit er nog steeds hoor!
Moet ik ook nog de groenteboer uithangen ook he?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je beter eerst die zak gooien die in je la ligt
Een soort ijsbergsla maar dan andersquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik ook nog de groenteboer uithangen ook he?
Holy shit dat is echt ongekendquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik had al zoooo braaf mn mond gehouden
ja hallo, 3kg paaseieren. hoe krijg ik dat weg man! hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik ook nog de groenteboer uithangen ook he?
verstoppenquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo, 3kg paaseieren. hoe krijg ik dat weg man! hahaha
Ja ook dat jaquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hallo, 3kg paaseieren. hoe krijg ik dat weg man! hahaha
Meuningquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
record 006. 123 tripack
nee dat niet... ik moest de posts die ik niet in het weekend doe inhalenquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning
Ga je nu iedere dag over dat record heen proberen te komen?
ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning
Ga je nu iedere dag over dat record heen proberen te komen?
* Sgele schud Tripack de handquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
record 006. 123 tripack
voor het eerst in de top 10 volgens mijquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele schud Tripack de hand
Gefeliciteerd met de overwinning he
Dat gaan we zien natuurlijkquote:
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat niet... ik moest de posts die ik niet in het weekend doe inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |