Dat bedoel ikquote:
Whehehe flevoland, zoek zequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Mooi ik weet je te vinden de volgende keer
Hmm minder, succes dan maarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef draculettetje het volgende:
grrr na overwerken is er dan eindelijk iemand thuis, gaat ie eerst zelf douchen
ik wil ook douchen
en nee samen douchen is geen optie
Nee dat is ook zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij ook niet zo heeel moeilijk
En dan gisteravond ook nog verloren...quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:12 schreef Sgele het volgende:
bus te laat trein gemist....kort dagje vandaag
Meuning WLquote:
Huh wat?quote:
Was wel jammer hoor, want de goals waren wel een beetje knullig tot stand gekomen van Feyenoord. Vanavond d'r op of d'r onder voor Ajaxquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ja de wedstrijd natuurlijk!
en wat denk je ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was wel jammer hoor, want de goals waren wel een beetje knullig tot stand gekomen van Feyenoord. Vanavond d'r op of d'r onder voor Ajax
Van vanavond is die inhaal wedstrijd tussen Ajax en PSV die recentelijk was afgelast.quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat denk je ?
zou wel leuk zijn al zou de finale feyenoord - ajax zijn natuurlijk
Maar wel een leuke avond gehad?quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:26 schreef Sgele het volgende:
goedemorgenen ook verloren ja... Jammer maar helaas
oh okequote:Op woensdag 19 maart 2008 07:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van vanavond is die inhaal wedstrijd tussen Ajax en PSV die recentelijk was afgelast.
Ik weet het niet, Stekelenburg staat niet in het goal bij Ajax dus ik heb er een hard hoofd in
Potje trefbal kost Afellay kraker met Ajaxquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh okemja tegen psv maken ze wel kans hoor. zolang aisatti er niet in staat
Dat zeker!quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wel een leuke avond gehad?
helloquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:41 schreef Sgele het volgende:
koude handen :p lastig typen op zon priel toetsenbordje
Goedemorgen draakje!
Meuningquote:
Klopt, maar ik zie toch liever Stekelenburg. En als Suarez nou is leert voetballen dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar gentenaar is ook een prima keeper hoor bij Ajax. Daar zou ik me geen zorgen over maken!
Anders ik welquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi hoi
ik zou graag nog in mn bed liggen
Laat ze nou geen gekke dingen gaan denken hequote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat ze nou geen gekke dingen gaan denken he
Ja allebei naar ons eigen bed jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee zal ut nie doen
bedoelde natuurlijk ook allebei
zozo, ik schakel net op het juiste moment in zie ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat ze nou geen gekke dingen gaan denken he
ik moet nog wakker worden hequote:Op woensdag 19 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja allebei naar ons eigen bed ja
mogguhquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo, ik schakel net op het juiste moment in zie ik
Nothing to see here... move alongquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo, ik schakel net op het juiste moment in zie ik
Wie nietquote:
Scherp en alert op de vroege morgen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent in ieder geval een stuk scherper
goed bezig!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp en alert op de vroege morgen!
Altijd hequote:
Moet je voorstellen hoe laag je motivatie vandaag isquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!
oja, ik heb geen zin meer... ookal hoef ik maar tot 11:40... trein halen, metro, en naar de bedrijfsarts
Alleen dat woord motivatie alquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe laag je motivatie vandaag is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |