Nou nee...dan slaan m'n eigen maatjes me ook lensquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schreeuw anders even in de Kuip dat je voor Ajax bentSucces gegarandeerd
Eensch!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:32 schreef tripack het volgende:
[..]
de mazzel sgele...veel plezier...moge het beste team winnen
Whehehe, have fun in ieder geval!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee...dan slaan m'n eigen maatjes me ook lens
wat een irritant geluid ha haquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn nieuwe hond, nu alleen nog even wat minder kabaal maken
Ik vind het best een vet ding zeg, ze kunnen dat ding echt veel laten doen.. altijd handig voor de boodschappenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat een irritant geluid ha ha
vind het trouwens meer een spin
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:20 schreef draculettetje het volgende:
of paard, of bambi op het ijs of of of
hoest verder met je pols gegaan droxz, of een ander onderwerp?
13:00 uur bij de bedrijfsarts, sorry misschien wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:30 schreef draculettetje het volgende:
1300 is dat de bedrijfsarts
heb je nog over de pijnbestrijding nagedacht?
staan vaak namelijke lange wachttijden voor en je huisarts zou je moeten kunnen verwijzen,
heb je die winst alvast
ik wist ook niet eens dat het bestond totdat ik er zelf heen ben gestuurd omdat schijnbaar zij de diagnose bij mij moesten stellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
13:00 uur bij de bedrijfsarts, sorry misschien wat onduidelijk.
Zeker over gedacht, ik moet toch deze week langs mijn huisarts,
want ik moet een doorverwijzing hebben naar die orthopeed/chirurg ofzo...
Zal dan gelijk even vragen hoe dat allemaal zit, thx in iedergeval!
Inderdaad, vorige keer (praat ik toch over een dik aantal jaren terug) wisten ze het niet, en ook die gasten van fisio konden niets vinden... Maarja, we zijn weer wat jaren verder, dus wie weet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wist ook niet eens dat het bestond totdat ik er zelf heen ben gestuurd omdat schijnbaar zij de diagnose bij mij moesten stellen.
Maar dit met je pols klopt gewoon ook niet en een ortopeed / chirurg kijken alleen naar hun vakgebied,
wel kan het zo zijn dat je toch eerst daar hen moeten zij eerst moeten buitensluiten dat het iets zou zijn op hun vakgebied
succes thuis ha haquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, vorige keer (praat ik toch over een dik aantal jaren terug) wisten ze het niet, en ook die gasten van fisio konden niets vinden... Maarja, we zijn weer wat jaren verder, dus wie weet.
We zien het allemaal wel, maar vind het wel goed kut zeg...
Maarja, ik ben hier thuis ook even de IT'er aan het uithangen, dus misschien tot straks!![]()
(thx iig!)
Kon ik maar zomaar in slaap vallenquote:
Ze lust er wel pap vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat m'n moeder nou eens met rust man
Tjielp?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |