Carlistquote:De Europese versie van het Playstation 3-spel Gran Turismo 5 Prologue bevat 71 verschillende auto's. Bovendien kan de Europese versie rekenen op een aantal spelonderdelen die in de Japanse versie van het spel ontbreken.
Gran Turismo 5 PrologueIn de door Sony bevestigde lijst van 71 auto's zijn de meeste grote automerken aanwezig. Zo zitten er vier verschillende Ferrari's in het spel en is Mercedes vertegenwoordigd met de Mercedes-Benz SL 55 AMG '02. Met deze auto's kan geracet worden op zes verschillende circuits, die allemaal op twee verschillende manieren afgelegd kunnen worden. Gran Turismo 5 Prologue biedt ook een online speloptie voor zestien spelers tegelijk, waardoor dit ook meteen de eerste 'GT' is die online speelbaar is.
Deze opties zaten overigens ook al in de Japanse versie van GT 5 Prologue. Europa krijgt echter ook een aantal opties die niet in de Japanse versie zaten. Zo is het in deze versie mogelijk om in split-screen te racen. Bovendien kent het spel een nieuwe drift modus, uitgebreidere tuningmogelijkheden en worden er online evenementen gepland.
Gran Turismo 5 Prologue is na Gran Turismo HD Concept het tweede voorproefje dat de fans van de spelserie krijgen op het uiteindelijke Gran Turismo 5, waarvan nog steeds niet bekend is wanneer het zal verschijnen. Gran Turismo 5 Prologue komt echter al dicht in de buurt van een volledige racegame. Het spel is vanaf 28 maart zowel in winkels als via de Playstation Store verkrijgbaar voor 39,99 euro.
De tracksquote:1. Lexus IS F '07
2. Nissan Skyline GT-R V-spec II Nur '02
3. Nissan Fairlady Z Version S '07
4. Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP '06
5. Nissan Skyline Coupe Concept '07
6. Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP '07
7. Nissan Skyline Coupe (V36) Tuned Car
8. Nissan GT-R Proto '05
9. Nissan GT-R '07
10. Honda Integra TYPE R '04
11. Honda NSX Type R '02
12. Acura NSX '91
13. Mazda Atenza Sport (2007 Tokyo Motor Show reference exhibit)
14. Mazda RX-8 Type S '03
15. Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD)
16. Mazda RX-7 (FD) Special Tuned Car
17. Subaru Impreza WRX STI (18inch BBS Wheel Option) '07
18. Subaru Impreza Sedan WRX STI spec C Type RA '05
19. Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR '05
20. Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package '07
21. Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR Tuned Car
22. Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Tuned Car
23. Suzuki Cappuccino '95
24. Suzuki Swift Sport '07
25. Suzuki Cervo SR '07
26. Suzuki Cappuccino Tuned Car
27. Suzuki Swift Sport Tuned Car
28. Daihatsu Copen Active Top '02
29. Daihatsu OFC-1 '07
30. Chevrolet Corvette Z06 '06
31. Chevrolet Corvette Z06 (C6) Tuned Car
32. Dodge Viper GTS '02
33. Dodge Viper SRT10 Coupe '06
34. Dodge Viper SRT10 Coupe Tuned Car
35. Ford Mustang V8 GT Coupe Premium '07
36. Ford GT '05
37. Ford Focus ST '06
38. Ford GT Tuned Car
39. Audi R8 4.2 FSI R tronic '07
40. Audi TT Coupe 3.2 quattro '07
41. BMW Z4 '03
42. BMW 135i Coupe '07
43. BMW M3 Coupe '07
44. BMW 135tii '08
45. Mini Cooper-S '06
46. Mercedes-Benz SL 55 AMG '02
47. Volkswagen Golf GTI '01
48. Volkswagen Golf V GTI '05
49. Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK '06
50. Alfa Romeo Brera Sky Window 3.2 JTS Q4 '06
51. Ferrari 599 '06
52. Ferrari F430 '06
53. Ferrari 512BB '76
54. Ferrari F40 '92
55. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione '91
56. Citroen C4 Coupe 2.0VTS '06
57. Renault Clio Renault Sport V6 24V '00
58. Renault Clio Sport V6 24V Tuned Car
59. Aston Martin DB9 Coupe '06
60. Jaguar XK Coupe '06
61. Lotus Elise 111R '04
62. Lotus Elise '96
63. Lotus Elise 111R Tuned Car
64. Lotus Elise Tuned Car
65. TVR Tuscan Speed 6 '00
66. TVR Tamora '02
67. Art Morrison Corvette '60
68. Amuse/Opera Performance Gran Turismo 350Z RS
69. Amuse S2000 GT1 Turbo
70. Mine's BNR34 Skyline GT-R N1 base '06
71. Blitz Dunlop ER34 '07
wacht ff... 40 euro voor een uitgebreide demo/beta van GT5?quote:Gran Turismo 5 Prologue is na Gran Turismo HD Concept het tweede voorproefje dat de fans van de spelserie krijgen op het uiteindelijke Gran Turismo 5, waarvan nog steeds niet bekend is wanneer het zal verschijnen. Gran Turismo 5 Prologue komt echter al dicht in de buurt van een volledige racegame. Het spel is vanaf 28 maart zowel in winkels als via de Playstation Store verkrijgbaar voor 39,99 euro.
Ach heb het eerder voor over dan voor boutgames als Lostquote:Op zondag 16 maart 2008 21:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wacht ff... 40 euro voor een uitgebreide demo/beta van GT5?
Al je statistieken/rankings gaan mee naar GT 5. Dus het is geen verspilde energie.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:07 schreef Beach het volgende:
leuk en als je gt5 gaat kopen; zit je met die uitgebreide demo
komt er jaquote:Op maandag 17 maart 2008 01:30 schreef Schimpie het volgende:
Er komt toch ook een bundle met een 40gb PS3 + GT:Prologue? Dan ga ik die mooi oppikken.
8/10quote:Eurogamer: GT 5 Prologue Review
Gran Turismo 5 Prologue is cluttered with minor imperfections and imbalances such as these. Event mode takes longer to finish than many of the PS3's big-name action games, and Quick Tune extends its life considerably, but it's not brilliantly structured. Drift Trials are separate, racing penalties are ignored until S-Class and Manufacturer races. The gorgeous London track is barely used unless you go after it. Prologue's definitely not just a demo, but it's not quite a game, either - it's more of a play-set for petrolheads, declining to impress more than a tokenistic difficulty curve upon you and letting you tinker and challenge yourself instead. As a result it's not quite brilliant, and we particularly mourn the apparently stillborn online racing, but there's more than enough here to justify the asking price, and exploring it all is a consistently pleasurable experience, which should have considerable appeal for GT's ardent supporters and satisfy the curiosity of the rapidly-growing PS3 installed base at the same time.
Japan heeft de F1 auto ook, daarbij zijn er denk ik ook steeds verschillende klasse's met elk verschillende auto's waar je uit mag kiezen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef Xtr3mE het volgende:
tvp
Eindelijk een (goede) reden om een PS3 in huis te halen !
Wat ik me trouwens af vraag: de F1 auto zat nog niet in de Japanse versie of wel ?
Hoe moet het dan online straks? Iedereen uit Europa kiest de f1 als snelste autoen de japanners zitten met hun normale auto's..
Nee, de F2007 zat niet jp versie zoals wel meer niet in jp versie zit, maar ik sluit niet uit dat dingen alsnog gedownload kunnen worden als pal versie uit is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef Xtr3mE het volgende:
tvp
Eindelijk een (goede) reden om een PS3 in huis te halen !
Wat ik me trouwens af vraag: de F1 auto zat nog niet in de Japanse versie of wel ?
Hoe moet het dan online straks? Iedereen uit Europa kiest de f1 als snelste autoen de japanners zitten met hun normale auto's..
Weet je het zeker? Dacht van niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Japan heeft de F1 auto ook, daarbij zijn er denk ik ook steeds verschillende klasse's met elk verschillende auto's waar je uit mag kiezen.
Vandaag heb ik een entertainmentbon gekregen van ¤25,-, zo wordt hij wel lekker goedkoop
Schei toch uit. Dit is pure oplichting.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
ja en ? jaar later minimaal pas
Spel is af?? dacht het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef NED het volgende:
[..]
Schei toch uit. Dit is pure oplichting.
Dat spel is gewoon al af. Misschien dat ze nog bezig zijn wat extra auto's of circuits erin te stoppen, maar voor 98% is het gewoon klaar. Ze flikkeren het pas op de markt als de verkopen van Prologue drastisch kelderen. Marketingtechnisch briljant natuurlijk, maar ik doe er niet aan mee
Het is gewoon geldklopperij en ik kan ze nog geeneens ongelijk geven, want jullie trappen er allemaal in!
Van mij krijgen ze niks, ik koop de final wel.
Ik kan het bericht niet meer vinden maar ik dacht ergens gezien te hebben dat de Ferarri in de Japanse versie 200,000,000 credits kost en hierzo maar 2,000,000, dus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dacht van niet.
De AI is stukken verbeterd, ze zullen nu ook zelf inhalen en fouten makenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:11 schreef MazeMouse het volgende:
Ik zie eindelijk ferrari's....
Zou dit voor het eerst zijn dat ik een PS versie aan ga schaffen zodra de volle GT5 uit is?
Alhoewel, als ze AI nog altijd over rails rijd als in de oude versies haak ik bij deze bij voorbaat al af...
Jupquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:18 schreef jp84 het volgende:
het klopt toch dat er dashboard view is?
Buiten het feit dat hij de PAL versie al heeft, vraag ik me af hoe snel hij die F1 heeft unlockt ?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:23 schreef janrad het volgende:
Nu heb ik net wat filmpjes gezien van RACE DRIVER GRID en dat ziet er ook niet verkeerd uit. Dat wordt dus kiezen allebei kopen.
Same here.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:30 schreef Schimpie het volgende:
Er komt toch ook een bundle met een 40gb PS3 + GT:Prologue? Dan ga ik die mooi oppikken.
En dan heb je de Ferarri challange ook nogquote:
Kom jij überhaupt de speciaalzaken binnen op de donderdagen?quote:Op zondag 23 maart 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom eigenlijk geen release op donderdag ?
Jezus hoe lang blijf je jezelf nog voor de gek houden?quote:Op zondag 23 maart 2008 02:04 schreef jorienvdherik het volgende:
nou, vegas2 kreeg ik mooi donderdag per post
waarom niet deze ook op donderdag
Laat hem lekker johquote:Op zondag 23 maart 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jezus hoe lang blijf je jezelf nog voor de gek houden?![]()
Officeel is het zo dat een game 9 van de 10 keer op een vrijdag in de schappen ligt, maar 9 van 10 keer kun je 'm gewoon op een donderdag al bemachtigen. Dat zal met dit spel dan ook niet anders verlopen.
Verkeerde topicquote:Op zondag 23 maart 2008 09:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aub laat het snel 29 april zijn.
quote:Op zondag 23 maart 2008 09:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aub laat het snel 29 april zijn.
Wat zeggen ze ?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:00 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x4t2t0_m6gt5p_videogames
ik zie alleen weeweeweepuntpee-esdrieaddiktpuntenelquote:
Onderstaande is een Ferrariquote:
precies mijn idee ^^quote:Op maandag 24 maart 2008 10:28 schreef sander89 het volgende:
Misschien toch maar is PS3 kopen voor o.a. GT5 en GTA4
Die van GT5 niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:30 schreef jorienvdherik het volgende:
pgr 4 dashboard grafisch echt super mooi
ook, vind ze allebei primaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:53 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Die van GT5 niet?
Vind persoonlijk die onderste mooier (je ziet meer dingen erop en is meer gedetaileerder)
Het gaat hier om details.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
jongen, pgr4 ziet er het mooiste uit wat de 360 ooit heeft laten zien vanaf de dashboard view, boeit mij die lichtjes, die straten waar je rijd zijn zo mooi dan
vooral bij regen
Ja bij dixons kan je het vrijdag al kopen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef jp84 het volgende:
is het pakket PS3 + GT5P al te koop?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef jp84 het volgende:
is het pakket PS3 + GT5P al te koop?
waar???quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:51 schreef robbolo het volgende:
Ik heb net ps3+gt5 pack gekocht, en ben nu bezig met installeren. Is het nodig om die update te downloaden? heb m namelijk nog niet op internet aangesloten
Mensen STOP met dit soort posts AUBquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef jp84 het volgende:
hebbes
was wel een lange zoektocht:
MM rijswijk nog niks
dynabite, dixons etc ook nog niet in rijswijk.
daarna MM den haag, die had nog dozen zat
[ afbeelding ]
Geen idee...bij mij stopte de download ineens (download mislukt), en vervolgens startte het spel op. Als ik het nu start, gaat ie eerst zeuren dat er een update is, maar hij download hem nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:51 schreef robbolo het volgende:
Ik heb net ps3+gt5 pack gekocht, en ben nu bezig met installeren. Is het nodig om die update te downloaden? heb m namelijk nog niet op internet aangesloten
was gelukkig ook niet nodigquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee...bij mij stopte de download ineens (download mislukt), en vervolgens startte het spel op. Als ik het nu start, gaat ie eerst zeuren dat er een update is, maar hij download hem niet. Zo maar eens kijken of ik nu ergens een corrupte file heb ofzo, of dat het erbij hoort...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef White__Tiger het volgende:
Bij mij werkt de download van de update ook niet, zal wel komen door het grote verkeer vanavond.
Morgen ofzo nog wel een keertje opnieuw proberen te downloaden.
Een update is beschikbaar gekomen voor Gran Turismo 5 Prologue, deze update zal de naam van de game veranderen naar Gran Turismo 5: Prologue Spec II. Voor de gelukkigen die al een exemplaar bezitten kunnen deze 400mb zware update downloaden. Deze update zal wel al je auto instellingen die zijn gemaakt wissen (QTS settings).
Een veranderingen met deze update is de mogelijkheid om abs uit te schakelen in het QTS menu. Zo zal het dus mogelijk worden om je wielen te blokkeren als er te hard geremd zal worden. Dit is een grote verandering wat voor het eerst is toegevoegd aan de Gran Turismo serie. Een videootje hiervan is hier te downloaden
Aan het race menu zijn kleine dingen veranderd. Zo is in het pre-race menu nu een kleine klok toegevoegd, en kan de auto instellingen worden aangepast in het Garage menu.
Er zijn 35 events beschikbaar in de onlince sectie, Races en Time-Trials. Er is een Free-Race mode beschikbaar in Online en Time-Trails waarmee je op elke track met elke auto en soort banden kan rijden. De resultaten zullen niet worden opgenomen in de online rankings.
De Time-Trials races worden gereden met ABS-1 en de S2 Compound band zodat de competitie dichter bij elkaar zal gaan liggen. Ook is de Online rankings toegevoegd voor Drift Trials.
Ook is het Gran Turismo auto museum geopend maar zijn er nog geen video’s beschikbaar op dit moment.
Bron: www.granturismo5.nl
slipstreamen van auto naar autoquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
was gelukkig ook niet nodigMoet er nu nog een bij de B categorie, en dan kan ik door naar A! Weet iemand toevallig een goede manier om die ene race met de honda, waar je iedereen moet inhalen, te doen? kom niet verder dan plaats 4
Nee, maar wel irritante pubers die denken dat het Gran Botsauto 5 Prologue is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:31 schreef jorienvdherik het volgende:
lag online ?
Dat is pas als ze van de baan gereden zijn en er weer op rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop wel dat je ook races kan rijden met doorzichtbaar ofzo
Ik heb exact hetzelfde probleem hier. Ik rij de baan nagenoeg perfect en kom ook anderhalve seconde tekort. Zou je misschien de driving options moeten aanpassen hiervoor? (gister van alles geprobeerd maar mocht niet baten)quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:22 schreef J.Clarkson het volgende:
Maargoed, alle C klasse races uitgereden op goud, behalve de time trail met de Cappuchino. Kom steeds 1,5 seconde tekort voor goud.
Wat is Grind en wat heeft Namco met Gran Turismo te maken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:59 schreef Kogando het volgende:
Als ik dan filmpjes van Grind zie, waarbij we natuurlijk nog wel moeten afwachten wat het uiteindelijk wordt, dan krijg ik wel het gevoel dat ze bij Namco de prioriteiten niet helemaal op orde hebben. Mooie auto's prima, maar met 300km/u in de vangrail knallen, alleen een tikje horen en vervolgens verder rijden dat is toch niet meer van deze tijd. Dat kun je toch geen race-sim noemen?
Ik gebruik ze niet, geen racelijn, ASM, ABS staat op 0. Dus ik kan je niet helpen iig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem hier. Ik rij de baan nagenoeg perfect en kom ook anderhalve seconde tekort. Zou je misschien de driving options moeten aanpassen hiervoor? (gister van alles geprobeerd maar mocht niet baten)
Anyone else???
Grind is een nieuwe racegame (check youtube) en ik dacht dat Namco de maker is van Gran Turismo. Zie nu dat het Polyphony Digital is, maargoed.. je snapt mijn punt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:22 schreef Sackboy het volgende:
Wat is Grind en wat heeft Namco met Gran Turismo te maken?
Snap wel wat je bedoelt. Gister ook voor het eerst gespeeld, maar het geluid bij een crash of botsing met andere auto's vind ik echt super zwak. Als ik ergens hard tegenaan rij wil ik gewoon het "goddomme wat ging dat hard" gevoel hebben. Dat heb ik dus absoluut niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Kogando het volgende:
[..]
Grind is een nieuwe racegame (check youtube) en ik dacht dat Namco de maker is van Gran Turismo. Zie nu dat het Polyphony Digital is, maargoed.. je snapt mijn punt.
Kun je een linkje geven over dat Grind dan? Ik kan er echt niks over vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Kogando het volgende:
[..]
Grind is een nieuwe racegame (check youtube) en ik dacht dat Namco de maker is van Gran Turismo. Zie nu dat het Polyphony Digital is, maargoed.. je snapt mijn punt.
Hij bedoelt waarschijnlijk Racedriver: GRID. Zonder N dus.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kun je een linkje geven over dat Grind dan? Ik kan er echt niks over vinden.
Dat zou wel stom zijn..quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk Racedriver: GRID. Zonder N dus.
Mediamarkt zullen ze hem sowieso hebben, en adners kan je de gameshop ook nog proberen ^^ (doe maar de gameshopquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef Pwnie het volgende:
Ik ga vanavond ook maar op zoek naar GT5 in Enschede, iemand woonachtig in de buurt die het al ergens gekocht heeft??
Gameshop hier in Den Haag (gameshop.nl) verkoopt 'm voor 44,99quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:07 schreef RedemptioN het volgende:
Mediamarkt zullen ze hem sowieso hebben, en adners kan je de gameshop ook nog proberen ^^ (doe maar de gameshopspeciaal zaken moeten blijven bestaan he
, als die daar tenminste ook 39,99 is)
?! mediamarkt amsterdam moet niet zeuren en maar even kijken naar andere MM's...in arnhem gister gekocht bij de mediamarktquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mediamarkt Amsterdam mag hem nog niet verkopen, iemand een andere suggestie waar ik het voor maximaal 40 euro kan halen?
mjah in Enschede is het de Gameshop Twente (gameshoptwente.nl) en daar is die 39,00,-quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Gameshop hier in Den Haag (gameshop.nl) verkoopt 'm voor 44,99
nee wacht wel dagjequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:27 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mjah in Enschede is het de Gameshop Twente (gameshoptwente.nl) en daar is die 39,00,-
@ jorien
order cancellen en gewoon bij de MM halen
gewoon tegen 16 man =]quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het online racen ook echt tegen 16 man of alleen een soort van time trail![]()
Eigenlijk zwaar belachelijk en zwaar achterhaald. Een echte sim van deze tijd zou een schade model er standaard in moeten hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef RedemptioN het volgende:
absoluut niet nee...maar was iets over dat het misschien met een update nog zou komen...
nieuws van vandaag:quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk zwaar belachelijk en zwaar achterhaald. Een echte sim van deze tijd zou een schade model er standaard in moeten hebben.
quote:We really, really want to put damage onto our vehicles (...) We’ve had a lot of discussions with the manufacturers and although at the beginning they hated the idea of deformation, now they’re slowly coming around to it. We’ve still got a few to convince, but we will. Expect deformation in the very near future: very, very soon.
Obviously, we wanted to do a next-gen Gran Turismo (...) When the PS3 appeared, we realised that we needed a lot of time to develop properly on this hardware, so we gave ourselves four years yto come up with a complete programme. As a result, you’re not going to get Gran Turismo all in one go, but gradually, adding online elements and features as we go. The good thing is that it’ll have a long, long lifespan.
Lijkt me sterk dat je met een update ineens wel dikke crashes kan maken met rondvliegende wielen en spoilers. Ze zijn gewoon niet echt opgeschoten en houden ons zoet met een prologue. Als het ook niet in de echte GT5 zit dan zijn het echt prutsers.quote:
Ik heb hem anders een uurtje geleden gekocht in MM Amsterdam, lag volop in de schappenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mediamarkt Amsterdam mag hem nog niet verkopen, iemand een andere suggestie waar ik het voor maximaal 40 euro kan halen?
tsja dat soort dingen krijg je als een ouwe opa wordt hequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanavond B-klasse maar eens uitrijden, als mn dochtertje normaal gaat slapen that is...
Klopt.. en ik maar netjes...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef Kogando het volgende:
Wat duurt dat installeren verrot lang.
Tja die GT mobile op PSP laat maar ook al te lang op zich wachten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:22 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Klopt.. en ik maar netjes...
Firmware PS3 updaten (had 2.20 nog niet draaien)
GT5P installeren
Update GT5P downloaden (ging 4 x fout of zo)
Toen was ik eindelijk aan het spelen, 2 uur later of zoEn zit nu in het buitenland voor m'n werk... geen PS3 bij de hand!!
Inderdaad, ineens nieuwe firmware ook. En nu stopt de update van GT5 steeds halverwege.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:22 schreef Yngwie het volgende:
Klopt.. en ik maar netjes...
Firmware PS3 updaten (had 2.20 nog niet draaien)
GT5P installeren
Update GT5P downloaden (ging 4 x fout of zo)
Toen was ik eindelijk aan het spelen, 2 uur later of zoEn zit nu in het buitenland voor m'n werk... geen PS3 bij de hand!!
de koers van de pond zit idd op een dieptepuntquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:40 schreef Gkhn het volgende:
Een maat van me gaat dit weekend naar London. Ik vroeg hem of hij voor mij dit überspel kon meenemen. Zal dit problemen opleveren omdat het dan van de UK is?
Waarom als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef sansebas het volgende:
ik heb hem vanmiddag gekocht. En eerlijk gezegt vind ik er niks aan. MISKOOP.
ik ga hem zaterdag weer ruilen
Dan is het begrijpelijk, Gran Turismo is niet zomaar een racespelletje, dan moet je Need For Speed gaan spelen als je gewoon lekker wilt racen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef sansebas het volgende:
nee nooit. racen is ook niet echt mijn ding. maar ik dacht laat ik het eens proberen. Maar ik vind het maar niks.
De instellingen van ABS/stability (zo ff geen idee hoe die in de eu-versie heten, ik heb de Japanse versie) lager zetten doet wonderen. Gewoon wat mee spelen en je rijstijl aanpassen tot je iets hebt wat lekker werkt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem hier. Ik rij de baan nagenoeg perfect en kom ook anderhalve seconde tekort. Zou je misschien de driving options moeten aanpassen hiervoor? (gister van alles geprobeerd maar mocht niet baten)
Anyone else???
Veel beter dan voorheen, ze maken fouten, ontwijken jou als je binnendoor inhaalt (in de oude GT's volgden de auto's gewoon de ideale lijn, ongeacht of jij er als obstakel reed), etc.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Xtr3mE het volgende:
mensen die hem al hebben:
Hoe is het gesteld met de AI van de computerbestuurde auto's?
Vond ik helaas altijd een drama in GT
gister om de r8 te kopen ook de daytona onder voetbal geredenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Veel beter dan voorheen, ze maken fouten, ontwijken jou als je binnendoor inhaalt (in de oude GT's volgden de auto's gewoon de ideale lijn, ongeacht of jij er als obstakel reed), etc.
Grootste nadeel aan de prologue is het kleine aantal banen en de hoge kosten van diverse auto's. De snelste manier om snel geld bij elkaar te harken is daytona A-1 in een F430/R8/R35 oid rijden, maar dat wordt snel saai![]()
Online racen krijg je overigens ook (redelijk wat) geld voor, dus dat zorgt voor een welkome afwisseling om geld bij elkaar te rapen.
Ik vind de R8 eerlijk gezegd een $^%$&^% auto, de F430/R35 (zelfde categorie) rijden zoveel beterquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gister om de r8 te kopen ook de daytona onder voetbal gereden, voetbal kijken en ondertussen elke minuut 7,5k binnen halen
mjah ik vind de R8 gewoon een super vette autoquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind de R8 eerlijk gezegd een $^%$&^% auto, de F430/R35 (zelfde categorie) rijden zoveel beterEnige reden dat ik'm heb is vanwege de verplichte race...
Kan helaas momenteel niet spelen, de Japanse update wordt met prehistorische snelheden binnen gehaald
dat is de Daytona oval toch? met de integra '04?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand al C event race c8 op gold gehaald?
Lukt me maar niet om de nummer een te passerenmijn snelste tijd is nu 1.08:542.
Zeg, belhamel. Deze opa 0wn3d da sh1t uit je jeweets...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
tsja dat soort dingen krijg je als een ouwe opa wordt he![]()
hehe, vanaaf A-klasse maar eens uitrijden =]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:15 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeg, belhamel. Deze opa 0wn3d da sh1t uit je jeweets...
28 en dan opa, dan doe ik iets fout....
Ze sliep als een roos en J.Clarkson kocht van zn laatste centen een Skyline GT-R. Bleek dat ik een 07 GT-R moest hebben..... Fucked up, it is. Nu moet ik een stuk of 8 races nogmaals doen (the horror) om die fucking GT-R te kopen, dan is de B klasse gedaan.......
Misschien klopt het opa verhaal toch wel......
Draaideur jostie zijnde, moet dat geen probleem worden. Heb je ge-addquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:23 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
![]()
![]()
gewoon de Daytona oval blijven rijden ^^, makkelijkste geld verdienen in het begin...en daarna natuurlijk A-1 race blijven rijden...ach je hebt iig de skyline al voor de collectie![]()
ok =]quote:
Ik gebruik cockpit-view, is gewoon cool. Maar de ouderwetse first-person is eigenlijk wel wat relaxter, meer overzichtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind het online racen eigenlijk niks, het loopt nog niet helemaal vloeiend en dan ziet racen er meteen een stuk minder uit, gebruiken jullie trouwens de cockpit view of de ouderwetse ?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Releasedate: 08-04-2008
bij gcshop,
want gaan we nu krijgen![]()
Private lobby's komen er volgens mij aan in de toekomst.... Had het ergens gelezen, weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:59 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ok =]
hoe zit dat trouwens met online races, heb er pas 1 gedaan, maar volgens mij is het nog niet mogelijk om zelf een private server/race op te zetten? komt die mogelijkheid er wel?
nee want heb geen CC, was bij gcshop 41 euro kwijt. als ik bij frs met 10 procent korting me anwb pas laat zien was ik nog goedkoper uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef Sackboy het volgende:
Uiteindelijk had je hem dus net zo goed bij Play.com kunnen pre-orderen voor 28 euro
je kan ze gewoon bellen en de koop ontbinden...en sowieso...heb je het recht koop op afstand, waarbij je dus sowieso eerst "kijk recht" hebt en je hem dus kan terugsturen zonder extra kostne jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee want heb geen CC, was bij gcshop 41 euro kwijt. als ik bij frs met 10 procent korting me anwb pas laat zien was ik nog goedkoper uit
kan pas vanaf 13.30 bellen
gedaan, bedrag gaat terug naar mijn rekeningquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je kan ze gewoon bellen en de koop ontbinden...en sowieso...heb je het recht koop op afstand, waarbij je dus sowieso eerst "kijk recht" hebt en je hem dus kan terugsturen zonder extra kostne ja
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gedaan, bedrag gaat terug naar mijn rekening![]()
''ja gt 5, ow die komt pas 8 april uit''
maar ik heb hem al in de winkel gezien,
ow dat is vreemd. welke winkel dan ?
ja allemaal![]()
Wou je ff complimenteren over die video in je sigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef ChrisFO het volgende:
Denk ik lekker online races te winnen met mijn M3, komen die gasten al aan met Ford GT40's![]()
Dus? Als ze niet kunnen rijden is er nog niks aan de hand. Zo heb ik met mijn Evo IX (nipt) gewonnen van paupers in race tuned BMW 1-serie bakken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef ChrisFO het volgende:
Denk ik lekker online races te winnen met mijn M3, komen die gasten al aan met Ford GT40's![]()
ben jij gek ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
jongen, pgr4 ziet er het mooiste uit wat de 360 ooit heeft laten zien vanaf de dashboard view, boeit mij die lichtjes, die straten waar je rijd zijn zo mooi dan
vooral bij regen
maandnummer... Zag wat screenshots met September en 9.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
trouwens de 3 boven maart in het hoofdmenu is dat een race ofzo, of gewoon de maandnummer ?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:14 schreef lungo het volgende:
is zij er ook voor de ps2of komt zij
![]()
![]()
![]()
![]()
ook een keer voor de computer
![]()
ps2 was dat ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:14 schreef lungo het volgende:
is zij er ook voor de ps2of komt zij
![]()
![]()
![]()
![]()
ook een keer voor de computer
![]()
Nee. In de definitieve GT5 (dit is eigenlijk maar een voorproefje) zal je ws wel weer kunnen tunen. In GT4 kon dat namelijk ook, en dan kon er bijv. ook een spoiler op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:07 schreef solidslayer het volgende:
Kan je auto's ook customizen? Spoilers erop zetten en DTM race look geven ofzo envelgen aanpassen of snellere blok kopen enz?
heb ook L2 en R2 voor gas en remquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:24 schreef Kogando het volgende:
Ik heb wat vragen over de besturing van het spel. Standaard staan er best wat hulpmiddelen aan, staan de driving physics op normal en kan je gassen/remmen met de standaard knoppen en de pookjes.
Inmiddels heb ik de physics op professional staan en de hulpmiddelen (bijna) uitgeschakeld. Hoewel het spel nu realistischer aanvoelt wordt het er duidelijk niet makkelijker op. Daarom vraag ik me af met welke settings je nou de beste tijden haalt? Zou het lonen om de hulpmiddelen uit te schakelen en op professional te racen? Of voelt dat alleen leuker maar komt het je tijden niet ten goede? Of is het zelfs zo dat je met die instellingen eigenlijk een racestuurtje nodig hebt enzo?
Ik heb nu L2 en R2 als rem en gas ingesteld, omdat je zeker met de auto's met veel vermogen moet kunnen doseren. Is dit volgens jullie ook een goeie instelling?
Het valt me ook op dat wanneer je gewoon kruisje en vierkantje hiervoor gebruikt dit vanzelf al een soort doseert. Dat het niet ineens plankgas of keihard remmen is. Dus dat is dan ook al een soort hulpmiddel.
Al die instellingen zijn wel leuk, maar ik krijg nu steeds het gevoel dat ik misschien wel sneller ben als ik het makkelijker of gewoon anders zet. Dan zit ik met multiplayer moeilijk realistisch te doen terwijl de rest lekker makkelijk doorscheurt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb ook L2 en R2 voor gas en rem
gewoon omdat voor het echt ook zo is
Jij hebt een Playstation controller in je auto?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:43 schreef jorienvdherik het volgende:
een trigger is meer echter dan een knopje, of is dat anders bij je auto ?
Ik heb een savegame gedownload waar de F1 auto al in zit. Ik weet alleen nog niet of ik m ook echt ga gebruiken...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:38 schreef robbolo het volgende:
Is er al iemand die die f1 auto heeft? Zou graag willen weten hoe die rijd
Hierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
gaaf, waar kan je die downloaden ?
Durf ik niet te zeggen, ik zou het voor de zekerheid met een andere account doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
kan je die gewoon naast je huidige save game gebruiken ?
of eerst even een backup maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, ik zou het voor de zekerheid met een andere account doen.
thnx! top postquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:53 schreef Sixty4 het volgende:
1. Stop een usbstick(of andere opslagmedia) in je PS3 en ga naar Games > Hulpprogramma voor gamedata
2. Druk op het driehoekje op de gewenste gamesave en kies kopieren.
3. Selecteer je usbstick en druk op x
Je backup is nu gemaakt en er is een PS3 map met daarin een SAVEDATA map aangemaakt. Daarin staat de gamesave.
Je kan deze save even simpel renamen met bv een _ voor de naam te zetten. Voor de PS3 is deze dan onherkenbaar als save en kan je ook niet per ongeluk overschrijven. Of even op je PC zetten... nog veiliger.
Je kan vanaf je pc de gedownloade gamesave in de SAVEDATA map zetten.
4. Stop de stick wederom in je PS3
5. Ga naar Games > Hulpprogramma voor opgeslagen data
6. Daar staat als het goed is je Usbstick met daarin je gamesave.
7. Druk op het driehoekje als de gamsave is geselecteerd en kies kopieren.
7.1 'Overschrijven' ? > ja, want we hebben al een backup gemaakt.
That's it.
Het ziet er ingewikkelder uit dan het is.
Lijkt me niet leuk, dan zijn in 1 klap een heleboel minder snelle auto's niet echt interessant meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:45 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb een savegame gedownload waar de F1 auto al in zit. Ik weet alleen nog niet of ik m ook echt ga gebruiken...
kost 2 miljoen pegelsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:16 schreef Kogando het volgende:
[..]
Lijkt me niet leuk, dan zijn in 1 klap een heleboel minder snelle auto's niet echt interessant meer.
Wanneer krijg je die F1 auto normaal gesproken eigenlijk?
alle banen in 30 sec zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:21 schreef jp84 het volgende:
het werkt
tering wat gaat dat hard in die F1
Heb ik nu ook, die tijdritten zijn echt niet te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:25 schreef Deviant1nl het volgende:
ik kan nu aan klasse A deelnemen.
In klasse B en C alles goud op die tijdritten na
klopt, zit wel telkens 2sec. van goud af en dan vind ik mezelf al perfect rijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, die tijdritten zijn echt niet te doen.
Wel als je een andere user gebruikt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar huidige save game blijft behouden ?/
quote:1. Stop een usbstick(of andere opslagmedia) in je PS3 en ga naar Games > Hulpprogramma voor gamedata
2. Druk op het driehoekje op de gewenste gamesave en kies kopieren.
3. Selecteer je usbstick en druk op x
Je backup is nu gemaakt en er is een PS3 map met daarin een SAVEDATA map aangemaakt. Daarin staat de gamesave.
Zit er niet in, hopelijk wel in de definitieve GT5.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:11 schreef Qunix het volgende:
Ben ik nou gek of kan ik de tuning van ieder auto niet vinden?
Ik zie alleen een optie of driften of racen... Nergens over aparte rem schijven als voorbeeld.
Tering.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:25 schreef Deviant1nl het volgende:
kost 2 miljoen pegels
dus even doorracen
Welke wagen gebruik jij want die Nissan GT 07 slipt mij teveel wat me gewoon teveel tijd kost om in de top 3 positie te komen op de A eventsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef Deviant1nl het volgende:
net een race in klasse a gedaan op suzuka cicruit. heerlijk met al die snelle autos en dan ook als laatste beginnen van de 16 en iedereen voorbij sjeezen
hapte opeens ook iemand stof en ik scheurde er langs, komt die wagen opeens opzij vanuit het stof slippend de baan op![]()
Leuk om dan ook nog eens in de replay te zien
ik gebruik ook de nissan gt-r '07quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke wagen gebruik jij want die Nissan GT 07 slipt mij teveel wat me gewoon teveel tijd kost om in de top 3 positie te komen op de A events
Wat Deviant1nl zegt inderdaad. Het is ook belangrijk dat je zoveel mogelijk probeert te vermijden om tegelijkertijd te sturen en te remmen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:Welke wagen gebruik jij want die Nissan GT 07 slipt mij teveel wat me gewoon teveel tijd kost om in de top 3 positie te komen op de A events
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:26 schreef Kogando het volgende:
[..]
Wat Deviant1nl zegt inderdaad. Het is ook belangrijk dat je zoveel mogelijk probeert te vermijden om tegelijkertijd te sturen en te remmen.
Met de wat slomere wagentjes is het soms ook handig om gewoon gas in te houden terwijl je remt, dan blijftie ook beter op koers. Maar dat werkt dus niet echt bij de hele snelle want die hebben daar teveel power voor.
Ja, lijkt soms meer op destruction derby dan op gran turismo..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:52 schreef Qunix het volgende:
Moet wel zeggen dat online zwaar klote is in beginners.... elke keer botsen en van de baan afduwen
Als je de A-klasse heb gehaald kan je gaan tunen. weet niet precies hoe uit gebreid dat is, maar je kan er veel meer instellen dan nu t geval is. En misschien moet ik niet teveel verklappen, maar....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:11 schreef Qunix het volgende:
Ben ik nou gek of kan ik de tuning van ieder auto niet vinden?
Ik zie alleen een optie of driften of racen... Nergens over aparte rem schijven als voorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:02 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als je de A-klasse heb gehaald kan je gaan tunen. weet niet precies hoe uit gebreid dat is, maar je kan er veel meer instellen dan nu t geval is. En misschien moet ik niet teveel verklappen, maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is alleen maar motiverend om juist het te halen!
Je kan volgens mij redelijk bij het einde over het gras. Maar eigenlijk is t niet echt nodig. gewoon de lijn volgen, en de auto's naast je gebruiken in een bochtquote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef el_nuno het volgende:
is er een trucje om de missie met de ferrari f430 te halen want ik loop daar een beetje vast het wil niet lukken
Heel lelijk, je kan het beter op een SDTV kijken.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef ryangozer het volgende:
Hoe ziet dit spel eruit op een HD-TV?
Die punten moet je kopen met je creditcard.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef ryangozer het volgende:
Hoe zit het met auto's unlocken, ik las ergens bijv dat je voor de F1 wagen heel veel punten moest hebben maar hoe krijg je die punten dan?
Het spel ziet er gruwelijk mooi uit. Zelf speel ik op een HD-Ready tv, in 720p dus,quote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef ryangozer het volgende:
FF 2 vraagjes, ik krijg het spel als het goed is over 2 dagen,
Hoe ziet dit spel eruit op een HD-TV?
Hoe zit het met auto's unlocken, ik las ergens bijv dat je voor de F1 wagen heel veel punten moest hebben maar hoe krijg je die punten dan?
daar zit ook vastquote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat hebben jullie als eerste auto genomen in de C klasse.
Ik zit nu met een integra , maar dat ding is niet vooruit te branden .![]()
Ook die Suzuki Capucinno Time trial is echt te irritant.
je moet 1,39 halen en ik zit steeds rond de 1,41
Integra is de beste auto dat je kunt hebben voor de C klassequote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nobody?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:27 schreef ryangozer het volgende:
Oke dom van me ik bedoelde uiteraard SD-TV voor vraag 1, sorrydus hoe ziet het spel eruit op een SD-TV? nog een vraag, hoe zit het met de top gear ondersteuning, zitten die aflevering op het discje of kan je ze downloaden en kosten ze geld?
Had ik ook. Check eens je instellingen op je ps3 (beginscherm, settings of instellingen)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
gaaf
hebben jullie ook dat hij zegt dat de tijd niet goed ingesteld is ?
Ik heb me erbij neergelegd. Heb nét geen zilver gehaald maar brons is makkelijk te doen. Gewoon doorgaan met de game want goud is bij die baan alleen te halen voor Japanners.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Precies volgens mij hebben ze allemaal ziekte van Parkinson, want ze schieten van links naar rechts over de baan zonder 1 duidelijke lijn aan te houden, en dan ben je sneller.. wil je de nr 1 voorbij.. rammen ze je gewoon de vangrail in en word je alsnog laatste..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Die josti´s online die denken dat het destruction derby is![]()
Wel goud dat je credits ook online aan het verdienen bent
Daar heb ik eigenlijk toch nog niet erg veel last van gehadquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef solidslayer het volgende:
[..]
wil je de nr 1 voorbij.. rammen ze je gewoon de vangrail in en word je alsnog laatste..
Er komt nog een echte hopelijk rond volgend jaar.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef Bdijk het volgende:
marru.. is dit nou DE GT5? of kwam er nou nog een "echte"?
Zo rij ik ook altijd over de snelweg met 140 km/u in mijn Toyota Aygo met harde wind.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Precies volgens mij hebben ze allemaal ziekte van Parkinson, want ze schieten van links naar rechts over de baan zonder 1 duidelijke lijn aan te houden, en dan ben je sneller.. wil je de nr 1 voorbij.. rammen ze je gewoon de vangrail in en word je alsnog laatste..
maar eens voor sparen danquote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Integra is de beste auto dat je kunt hebben voor de C klasseAnders kun je even de golf 5 GTI uitproberen.
Kijk dit is wat mij toch stoort van de makers (Polyphony Digital). Ze doen naar mijn idee te weinig om duidelijk te maken dat het hier gaat om een voorproefje van GT5. Ook al staat Prologue in de titel.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef Bdijk het volgende:
marru.. is dit nou DE GT5? of kwam er nou nog een "echte"?
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heel lelijk, je kan het beter op een SDTV kijken.
[..]
Die punten moet je kopen met je creditcard.
Goh, dat had ik totaal niet verwacht..duh..quote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Precies volgens mij hebben ze allemaal ziekte van Parkinson, want ze schieten van links naar rechts over de baan zonder 1 duidelijke lijn aan te houden, en dan ben je sneller.. wil je de nr 1 voorbij.. rammen ze je gewoon de vangrail in en word je alsnog laatste..
Het zou trouwens best een aardig idee zijn om toernooien te hebben waarbij je je voor echt geld kan inschrijven, en dat er ook met echt geld wordt uitbetaald.quote:
Ik denk dat dat dus niet gaat werken. Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:26 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Het zou trouwens best een aardig idee zijn om toernooien te hebben waarbij je je voor echt geld kan inschrijven, en dat er ook met echt geld wordt uitbetaald.
Als je met 1000 man meedoet, en je moet je inschrijven voor 2,- per persoon, dan levert 15% voor de winnaar toch mooi 250,- op. (Leuk verdient voor een uurtje racen ofzo)
Zeker lekker! Maar aan t gas geven te horen is dit niet met een gewone controller gedaan. Eigenlijk jammer dat je makkelijker kan doseren met een stuurtje, maar geen zin om zo een set te kopen.quote:
dank je, meteen die klote alpen rit gewonnenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Integra is de beste auto dat je kunt hebben voor de C klasseAnders kun je even de golf 5 GTI uitproberen.
ik ben begonnen met de VW golf gti. Alle races mee gedaan waarmee je die kon doen. Daarna de cappucino gekocht en dan de integraquote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die eerste moet makkelijk te halen zijn. gewoon van auto naar auto hoppen en vooral bij de laatste grote bocht zorgen dat je op de goede lijn rijdt en zo tussen de autos een beetje door rijdt...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit nu nog vast bij 2 C klasse race's
1 Can you overtake them all in one lap on daytona speedway course.
2 op de high speed race ring in de cappuccino een tijd neer zetten
wat zijn er voor tips
Tis misschien een beetje cheaten maar ik heb deze lastige races gehaald door alles op gemakkelijk in te stellen. Automatisch schakelen, volledige hulp met sturen etc. Toen ik dat instelde was ik er zo voorbij. Ben nu met de A klasse bezig en daar zitten ook lastige races tussen.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit nu nog vast bij 2 C klasse race's
1 Can you overtake them all in one lap on daytona speedway course.
2 op de high speed race ring in de cappuccino een tijd neer zetten
wat zijn er voor tips
Is gewoon te koopquote:Op maandag 31 maart 2008 22:24 schreef UnderAttack het volgende:
Hoe geraak ik aan die Nissan GT-R 07?? staat die tussen de lijst of moet je die ergens mee verdienen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |