thnx! top postquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:53 schreef Sixty4 het volgende:
1. Stop een usbstick(of andere opslagmedia) in je PS3 en ga naar Games > Hulpprogramma voor gamedata
2. Druk op het driehoekje op de gewenste gamesave en kies kopieren.
3. Selecteer je usbstick en druk op x
Je backup is nu gemaakt en er is een PS3 map met daarin een SAVEDATA map aangemaakt. Daarin staat de gamesave.
Je kan deze save even simpel renamen met bv een _ voor de naam te zetten. Voor de PS3 is deze dan onherkenbaar als save en kan je ook niet per ongeluk overschrijven. Of even op je PC zetten... nog veiliger.
Je kan vanaf je pc de gedownloade gamesave in de SAVEDATA map zetten.
4. Stop de stick wederom in je PS3
5. Ga naar Games > Hulpprogramma voor opgeslagen data
6. Daar staat als het goed is je Usbstick met daarin je gamesave.
7. Druk op het driehoekje als de gamsave is geselecteerd en kies kopieren.
7.1 'Overschrijven' ? > ja, want we hebben al een backup gemaakt.
That's it.
Het ziet er ingewikkelder uit dan het is.
Lijkt me niet leuk, dan zijn in 1 klap een heleboel minder snelle auto's niet echt interessant meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:45 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb een savegame gedownload waar de F1 auto al in zit. Ik weet alleen nog niet of ik m ook echt ga gebruiken...
kost 2 miljoen pegelsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:16 schreef Kogando het volgende:
[..]
Lijkt me niet leuk, dan zijn in 1 klap een heleboel minder snelle auto's niet echt interessant meer.
Wanneer krijg je die F1 auto normaal gesproken eigenlijk?
alle banen in 30 sec zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:21 schreef jp84 het volgende:
het werkt
tering wat gaat dat hard in die F1
Heb ik nu ook, die tijdritten zijn echt niet te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:25 schreef Deviant1nl het volgende:
ik kan nu aan klasse A deelnemen.
In klasse B en C alles goud op die tijdritten na
klopt, zit wel telkens 2sec. van goud af en dan vind ik mezelf al perfect rijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, die tijdritten zijn echt niet te doen.
Wel als je een andere user gebruikt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar huidige save game blijft behouden ?/
quote:1. Stop een usbstick(of andere opslagmedia) in je PS3 en ga naar Games > Hulpprogramma voor gamedata
2. Druk op het driehoekje op de gewenste gamesave en kies kopieren.
3. Selecteer je usbstick en druk op x
Je backup is nu gemaakt en er is een PS3 map met daarin een SAVEDATA map aangemaakt. Daarin staat de gamesave.
Zit er niet in, hopelijk wel in de definitieve GT5.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:11 schreef Qunix het volgende:
Ben ik nou gek of kan ik de tuning van ieder auto niet vinden?
Ik zie alleen een optie of driften of racen... Nergens over aparte rem schijven als voorbeeld.
Tering.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:25 schreef Deviant1nl het volgende:
kost 2 miljoen pegels
dus even doorracen
Welke wagen gebruik jij want die Nissan GT 07 slipt mij teveel wat me gewoon teveel tijd kost om in de top 3 positie te komen op de A eventsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef Deviant1nl het volgende:
net een race in klasse a gedaan op suzuka cicruit. heerlijk met al die snelle autos en dan ook als laatste beginnen van de 16 en iedereen voorbij sjeezen
hapte opeens ook iemand stof en ik scheurde er langs, komt die wagen opeens opzij vanuit het stof slippend de baan op![]()
Leuk om dan ook nog eens in de replay te zien
ik gebruik ook de nissan gt-r '07quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke wagen gebruik jij want die Nissan GT 07 slipt mij teveel wat me gewoon teveel tijd kost om in de top 3 positie te komen op de A events
Wat Deviant1nl zegt inderdaad. Het is ook belangrijk dat je zoveel mogelijk probeert te vermijden om tegelijkertijd te sturen en te remmen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:Welke wagen gebruik jij want die Nissan GT 07 slipt mij teveel wat me gewoon teveel tijd kost om in de top 3 positie te komen op de A events
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:26 schreef Kogando het volgende:
[..]
Wat Deviant1nl zegt inderdaad. Het is ook belangrijk dat je zoveel mogelijk probeert te vermijden om tegelijkertijd te sturen en te remmen.
Met de wat slomere wagentjes is het soms ook handig om gewoon gas in te houden terwijl je remt, dan blijftie ook beter op koers. Maar dat werkt dus niet echt bij de hele snelle want die hebben daar teveel power voor.
Ja, lijkt soms meer op destruction derby dan op gran turismo..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:52 schreef Qunix het volgende:
Moet wel zeggen dat online zwaar klote is in beginners.... elke keer botsen en van de baan afduwen
Als je de A-klasse heb gehaald kan je gaan tunen. weet niet precies hoe uit gebreid dat is, maar je kan er veel meer instellen dan nu t geval is. En misschien moet ik niet teveel verklappen, maar....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:11 schreef Qunix het volgende:
Ben ik nou gek of kan ik de tuning van ieder auto niet vinden?
Ik zie alleen een optie of driften of racen... Nergens over aparte rem schijven als voorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |